اولین هکتون اسنپ‌فود برگزار شد

3/5 - (1 امتیاز)

اولین هکتون اسنپ‌فود در اردیبهشت 1401 برگزار شد. هکتون‌ها فضایی برای ایده‌پردازی و پیاده‌سازی نسخه‌‌ی اولیه ایده‌های اعضای تیم است. در هکتون اسنپ‌فود  جمعی از اعضای تیم سه روز کنار هم جمع شدند تا فارغ از برنامه‌های کلی اسنپ‌فود، روی ایده‌ها و پیشنهاد‌های شخصی خودشان کار کنند.

تیم‌ها و ایده‌ها

37 شرکت‌کننده هکاتون با توجه به علایق و مهارت‌های شخصی، در قالب هشت تیم کار خود را از 9 صبح چهارشنبه، 27 اردیبهشت، آغاز کردند.

مانند تمام هکاتون‌های رقابتی، در طول سه روز زمان رویداد، شرکت‌کنندگان 24ساعته در رویداد حضور داشتند و در فضایی صمیمی، درکنار هم سه روز متوالی برای رسیدن به خروجی مطلوب تلاش کردند.

هشت ایده‌ نهایی در آخرین روز به داوران ارائه شدند و دو تیم با کسب امتیاز برابر به‌عنوان برنده نهایی این رویداد معرفی شدند.

چه ایده‌هایی برنده شدند؟

بعد از مرحله ارائه هر تیم، داوران مطابق فاکتورهای مشخص شده امتیازها را مشخص کردند و در نهایت ایده اول در رابطه با سیستم تحلیل مشتری و ایده دوم در ارتباط با کارت هدیه به صورت مشترک موفق شدند امتیاز برابر کسب کنند. 

سیستم تحلیل مشتری یک داشبورد کامل برای بررسی عملکرد هر رستوران در اختیار مدیر رستوران قرار می‌دهد تا بر اساس مقایسه وضعیت خود با رستوران‌های منطقه، بتواند قیمت یا کیفیت محصولات خود را اصلاح کند. 

با فیچر کارت هدیه اسنپ‌فود، افراد می‌توانند به دوستان خود مبلغی را هدیه دهند تا بتوانند در سفارشی که از اسنپ‌فود می‌دهند از آن استفاده کنند.

یک جایزه برای خلاقانه‌ترین ایده هم درنظر گرفته شده بود که با کسب بیشترین امتیاز ایده Comment Feed به عنوان نوعی بازاریابی محتوایی برای فروشندگان موفق به کسب این جایزه شد. در صورت پیاده سازی این ایده، نظرات مثبت کاربران در مورد رستوران یا غذا در اپلیکیشن اسنپ فود تبلیغ می شود تا به انتخاب رستوران توسط مشتریان کمک کند. هم چنین از این کامنت ها می توان برای تبلیغات هدفمند محتوایی در سایر وب سایت ها نیز بهره جست.

 

نظرات کاربران