تخفیف شگفت انگیز روز مادر در اسنپ فود

به این مقاله امتیاز دهید

به نظر شما بهترین ایده برای هدیه روز مادر چیست؟ آیا شما هم در خریدن هدیه برای مادرتان سخت گیر هستید؟ یا به نظر شما برای روز مادر چه هدیه ای بخریم؟

شما می توانید در این روز زیبا و فوق العاده انواع کیک و شیرینی های مورد علاقه مادر و همسرتان را با تخفیف 30% به اسنپ فود سفارش داده و آنها را با این هدیه لذت بخش و خوشمزه سوپرایز کنید.

روز مادر و روز زن از آن روزهایست که با انجام کار فوق العاده یا هدیه ای خاص، علاقه و احترام خود را به مادران و همسران نشان می دهیم. بنابراین در روز مادر با هدیه دادن به همسران و مادران احساسات خود را نسبت به آنها ابراز کرده و برای وجودشان در زندگیتان تشکر می کنید.

شما با دادن هدیه هایی خاص و بی نظیر در روز مادر از زحمات آنها قدردانی می کنید. در این مطلب ایده های فوق العاده و جذاب به شما ارائه می دهیم تا بتوانید در این روز خاطره انگیز، عزیزانتان را شاد و خوشحال کنید، با ما همراه باشید.

ایده های جذاب برای هدیه روز مادر

در ادامه به معرفی چند نمونه ایده جذاب و جالب برای هدیه روز مادر می پردازیم.

سفارش انواع کیک، شیرینی و دسر در روز مادر با تخفیف 30 درصدی

تخفیف روز مادر اسنپ فود برای شیرینی و کیک

با سفارش انواع کیک و شیرینی مورد علاقه مادر و همسرتان در این روز، آنها را خوشحال کرده و علاقه خود را به آنها نشان دهید.

و خبر خوب و فوق العاده این است که به مناسبت روز مادر، از 30 دی تا 2 بهمن، می توانید با 30% تخفیف از اسنپ فود انواع شیرینی، کیک و دسر مورد علاقه مادر و همسرتان را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تهیه غذای مورد علاقه مادران

در این روز خاص شما به جای مادرتان آشپزی کنید. می‌توانید انواع غذاها از قرمه سبزی، فسنجان و قیمه تا ساندویچ‌های مختلف یا پیتزا را درست کنید. هم‌چنین پختن غذای موردعلاقه مادرتان در این روز می‌تواند او را خوشحال کند. اگر تا به حال پختن این غذا را امتحان نکرده‌اید نگران نباشید! در بخش آموزش آشپزی بلاگ اسنپ فود بهترین طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با راهنمای قدم به قدم برایتان فراهم کرده ایم. با خواندن این مقالات به راحتی میتوایند برای اولین بار ولی کاملا حرفه ای غذای مورد نظرتان را بپزید و مادرتان را سورپرایز کنید. اگر هم فرصت پخت غذا را نداشتید، از رستوران های اطراف غدای محبوب آنها را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سفارش گل، هدیه ای بی نظیر در روز مادر

یکی دیگر از هدیه های ساده و در عین حال زیبا، سفارش دسته گل مورد علاقه مادر و همسرتان در روز زیبای مادر است.

کتاب، بهترین هدیه

کتاب یکی از بهترین هدیه ها برای روز مادر است که می توانید در روز مادر به مادر و همسرتان تقدیم کنید. کافیست کتابی با توجه به علاقه و سلیقه مادرتان (همسرتان) تهیه کرده و همراه با گلدان گل زیبایی به او هدیه دهید.

محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست نیز یک هدیه مناسب برای روز مادر است. با این هدیه زیبا به مادران، باعث می شوید با استفاده از ماسک‌ های مختلف و محصولات بهداشتی و آرایشی، پوست زیباتر و سالم تری داشته باشند و از پوست خود مراقبت کنند.

بلیط سفر

یکی از جذاب ترین هدیه ها برای روز مادر خرید بلیط سفر است. شما با برنامه ریزی می توانید مادرتان را به همراه دوستانش یا پدرتان به سفری خاطره انگیز بفرستید. تا چند روزی به دور از هیاهو و شلوغی های زندگی در آرامش به خوش گذرانی بپردازند.

تهیه کارت پستال زیبا

کارت پستال از آن دسته هدایایی است که در عین سادگی می‌تواند بسیار جذاب و خوشحال کننده باشد و حس نوستالژیکی درون ما به وجود بیاورد. با انتخاب یک طرح جذاب و نوشتن یک متن زیبا و با احساس با دست خط خودتان می‌توانید مادرتان را خوشحال کنید. بهتر است طرح کارت پستال را از مکان‌های دیدنی یا گل‌های مورد علاقه مادرتان انتخاب کنید. حتی می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، یک کارت پستال دیجیتالی درست کنید و آن را به ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی او ارسال کنید.

 

تهیه کارت پستال زیبا

طلا، بهترین هدیه برای روز مادر

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای روز مادر خرید طلا برای مادران و همسران است. در کنار سفارش طلا، همچنین می توانید با فرصتی که اسنپ فود در این روز زیبا فراهم کرده، انواع کیک، شیرینی و دسرهای مورد علاقه مادر و همسرتان را با تخفیف 30% سفارش دهید و در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید.

و همزمان با دریافت کیک یا شیرینی مورد علاقه آنها از اسنپ فود، طلا را نیز دریافت کرده و روز به یادماندنی و هیجان انگیزی را برای خانواده‌تان فراهم کنید.

ایده های جذاب برای هدیه روز مادر (همسر)

 

هدیه های جذاب و دوست داشتنی دیگر

هیچ هدیه ‌ای پاسخگوی مهر و عشق مادران و همسران نیست اما با خرید یک کادوی ساده، می توانید از آنها قدردانی کرده و آنها را خوشحال کنید. هدیه هایی نظیر گلدان‌ های کوچک، ماگ‌ های سفارشی، قاب عکس یا دستبند های دست ساز می ‌توانند گزینه‌ های مناسبی برای هدیه روز مادر باشند.

در پایان پیشنهاد می کنیم از فرصت بی نظیر کمپین اسنپ فود استقبال کرده و با تخفیف 30 درصدی کیک و شیرینی اسنپ فود، روز مادر را جشن بگیرید.

نظرات کاربران