با رستوران سنتی وثوق بیشتر آشنا شوید

رستوران وثوق
به این مقاله امتیاز دهید

شهر بیرجند رستوران‌ های سنتی زیادی دارد که یکی از بهترین رستوران های این شهر رستوران سنتی وثوق است و انواع غذاهای سنتی و ایرانی در آن سرو می‌شود. در صورتی که به دنبال بالاترین کیفیت در وعده‌های غذایی خود هستید، ما وثوق را توصیه می‌کنیم زیرا از مواد غذایی تازه در طبخ غذای خود استفاده می‌کنند.

رستوران سنتی وثوق، انتخابی برای همه

اینکه یک رستوران بتواند نظر بیشتر افراد را با هر سلیقه‌ای به خود جلب کند اتفاقی نیست و رستوران وثوق نیز با گذر زمان طولانی و کسب سابقه درخشان توانسته به این روزگار خوش دست پیدا کند. در حال حاضر وثوق بیرجند یکی از انتخاب‌های محبوب بیشتر ساکنین شهر بیرجند و حتی مسافران این شهر است.

علاوه بر غذاهای سنتی شما می‌توانید بهترین ساندویچ‌ها یا حتی نان‌های محلی را در این رستوران میل کنید یا به صورت اینترنتی سفارش دهید. اکنون که سرویس سفارش آنلاین از رستوران های بیرجند در دسترس همه قرار دارد، شما می‌توانید خیلی راحت و بدون هیچ دردسری به غذای دلخواه خود دست پیدا کنید.

رستوران سنتی وثوق

حتی با سفارش آنلاین می‌توانید پیش غذای این رستوران را به همراه بهترین کوبیده‌ها در منزل خود میل کنید. البته محیط دنج و دکور خاص این رستوران نیز می‌تواند برای شما متنوع باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر دوست دارید هم ساندویچ بخورید و هم از غذاهای سنتی لذت ببرید، رستوران وثوق را انتخاب کنید.

  • آدرس رستوران سنتی وثوق: بلوار سیادتی، بعد از پارک پیام
  • شماره تلفن رستوران سنتی وثوق: 05144667840
  • امکانات: امکان رزرو آنلاین، سفارش اینترنتی
  • ساعت کاری: شیفت نیمه اول روز 8 صبح الی 4 عصر/ شیفت نیمه دوم روز 7 غروب تا 12 شب

منو متنوع رستوران سنتی وثوق

برخی از رستوران‌های بیرجند همانند رستوران سنتی طوبی تنها غذای سنتی سرو می‌کند و منوی کاملی از غذاهای ایرانی دارد ولی رستوران وثوق علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و سنتی، ساندویچ‌های خوشمزه نیز در منوی خود دارد. از این‌رو می‌توان گفت منوی وثوق یکی از کامل‌ترین منوهای رستوران های سنتی بیرجند است.

پیش غذا پیشنهاد ویژه ساندویچ صبحانه عصرانه غذای سنتی بدون برنج غذای سنتی با برنج ایرانی
سالاد شیرازی سینی اعیونی ساندویچ کباب املت کتلت برگ گوسفندی چلو برگ گوسفندی
سالاد فصل کاسه کباب ساندویچ جوجه سوسیس تخم مرغ سالاد ماکارونی لقمه نگینی چلو لقمه نگینی
ماست بورانی ساندویچ چنجه خامه عسل بشقاب سوخاری میکس لقمه چلو میکس لقمه
سیر ماست نیمرو ماکارونی میکس کباب چلو میکس کباب
ماست و خیار املت سوسیس خوراک گوجه بادمجان لاتی جوجه چلو جوجه کباب
ترشی مخلوط قرمه گوسفندی خوراک بندری کوبیده سیخی چلو کباب کوبیده
ترشی سیر خرما بریون گوجه سیخی چلو کباب دیگی
قارچ سوخاری صبحانه مخصوص وثوق کباب دیگی ته چین گوشت
سیب زمینی سرخ شده خوراک لوبیا گوشت گردن شوید پلو با ماهی سرخ شده
امیر قطر ماهی سرخ شده ته چین مرغ
اکبر جوجه استانبولی با گوشت
مرغ خورشتی باقالی پلو با گوشت
رولت گوشت چلو اکبر جوجه
رولت مرغ زرشک پلو با مرغ
کباب پیتزا شوید پلو ساده
آدنا کباب استانبولی ساده
قرمه سبزی باقالی پلو ساده
برنج ساده
چلو کباب پیتزا
چلو آدنا کباب
چلو ماهی سرخ شده
چلو قرمه سبزی
عدس پلو
باقالی پلو با گردن گوسفندی
شوید پلو با گردن گوسفندی
کته تن ماهی

رستوران وثوق مناسب هر ذائقه و سلیقه ای

از آنجایی که این رستوران سنتی در کنار انواع گسترده‌ای از غذاهای سنتی، ایرانی، و چلویی خود پیتزا، قارچ سوخاری، و حتی سیب زمینی سرخ شده نیز سرو می‌کند، این رستوران به یکی از مناسب‌ترین محل‌ها برای هر نوع سلیقه و ذائقه تبدیل شده است.

فرقی ندارد ساندویچ دوست دارید یا هوس جوجه کباب کرده‌اید، رستوران وثوق با بهترین غذاهای ایرانی و ساندویچ‌ها از شما پذیرایی می‌کند. در کنار تمام این غذاهای چلویی شما می‌توانید پیش غذا و انواع ماست‌ها را در این رستوران میل کنید و تجربه خوشمزه جدیدی را برای خود یا همراهانتان رقم بزنید.

منو رستوران وثوق

با سر زدن به پیج رستوران سنتی وثوق می‌توانید به قیمت منو رستوران سنتی وثوق نیز دست پیدا کنید زیرا ما تنها موارد موجود در منوی این رستوران را نام بردیم. غذاهای این رستوران از برنج ساده گرفته تا سینی‌های اعیونی همگی در بهترین کیفیت و مزه سرو می‌شوند و در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می‌گیرند.

در ضمن فراموش نکنید این رستوران سنتی شهر بیرجند می‌تواند سفارش غذای شما را به صورت آنلاین و اینترنتی دریافت کند و در مدت زمانی کوتاه غذای شما را بپزد و برایتان بفرستد.

پیشنهادهای ویژه رستوران وثوق را از دست ندهید

در بیشتر رستوران های شهر بیرجند بهترین غذاهای گوشتی سرو می‌شود که نمی‌توان خیلی ساده از کنار آنها گذشت. علاوه بر رستوران سنتی شمس العماره که بهترین کباب‌ها را برای متقاضیان آماده می‌کند، رستوران وثوق نیز می‌تواند بهترین غذاهای ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. گذشته از منو پربار این رستوران سنتی، 2 پیشنهاد ویژه وثوق را نباید از دست داد. در ادامه مواد غذایی به کار رفته در این 2 غذای حرفه‌ای و محبوب را توضیح می‌دهیم:

  • سینی اعیونی که ترکیبی از قرمه، یک سیخ لقمه، دروچین، مرغ سرخ شده زعفرانی، و گوشت گوسفندی است.
  • کاسه کباب که ترکیبی از یک سیخ جوجه، گوجه، دورچین، یک سیخ کوبیده، و یک سیخ برگ است.

درنگ نکنید و همین حالا برای نوش‌جان کردن پیشنهادات ویژه رستوران وثوق به این رستوران سر بزنید یا به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین می‌توانید با صبحانه این رستوران سنتی باکیفیت روز جمعه خود را آغاز کنید یا عصر جمعه را با عصرانه این رستوران به اتمام برسانید.

امکان سفارش آنلاین از رستوران وثوق بیرجند

خبر خوب اینکه رستوران سنتی وثوق نیز همانند برخی دیگر از رستوران های باکیفیت شهر بیرجند سرویس سفارش انلاین غذا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از این‌رو شما با ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید به منوی متنوع این رستوران سنتی پر از انواع غذاهای ایرانی و ساندویچ‌ها نگاهی بیندازید.

در ادامه با انتخاب یکی از غذاهای مورد نظرتان می‌توانید سفارش خود را بدون دردسر به ثبت برسانید و طی مدتی کوتاه غذای شما ارسال و دریافت می‌شود. در نهایت اینکه این رستوران با کیفیت خوبی که در غذاهای خود به کار می‌برد، بهترین خدمات آنلاین و البته حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نظرات کاربران