شیرینی‌ها و شورینی‌های کوک، در چندکلیکی شما

به این مقاله امتیاز دهید

لطیفه، رولت، ناپلئونی. این‌ها شیرینی‌هایی هستند که همیشه خورده‌ایم. اما گاهی دل‌مان طعم شیرین و جدیدی می‌خواهد. طعمی که از کشفش لذت ببریم. شیرینی‌ای آن‌قدر خواستنی که بتوانیم آن را  به لیست خوشمزه‌جات‌مان اضافه کنیم. شما هم دنبال طعم جدید می‌گردید؟ کوک انتخاب خوبی برایتان است.
اولین شعبه‌ی «شیرینی کوک» سال ۱۳۷۴ در ساختمان اسکان افتتاح شد که با استقبال مواجه شد. الگوی این شیرینی‌فروشی مکتب شیرینی اروپای غربی است، طراحی جدید و مدرن برای محصولاتی باکیفیت. برای این شیرینی‌فروشی، اصل بر کم‌شیرین و کم‌چرب بودن محصولات است. در سال ۱۳۹۴ اولین شعبه «کافه قنادی کوک» در بلوار دادمان افتتاح شد و به مرور شعبه‌های کوک بیشتر شد.
کم‌چرب و کم‌شیرین بودن محصولات را می‌توانید به‌راحتی تشخیص دهید. طعم ملایم و شیرینی‌ای که دل را نمی‌زند. کوک با انواع شیرینی‌هایش توانسته تنوع خوبی از محصول ارایه دهد.
کوکلوچه‌ها نسخه‌ای تازه و خوشمزه از کلوچه‌های خودمان هستند. ترکیب خمیر کلوچه با محتویاتی متنوع و جذاب که شاید پیش از این تجربه نکرده باشید. کوکلوچه پنیر و به و کوکلوچه پنیر و هویج را امتحان کنید و از این ترکیب جادویی تازه لذت ببرید. اگر دنبال طعم‌های آشناتر هستید، کوکلوچه سیب و گردو و کوکلوچه مینی‌پای انتخاب‌های خوبی هستند. طعم خاص کوکلوچه بیگل توت‌فرنگی را هم از دست ندهید. شیرینی ای که ظاهر جذابش می‌تواند میز مهمانی را دلربا و زیباتر کند.
کوکینی‌ها در انواع‌واقسام طعم‌ها، انتخاب خوبی برای شیرینی عید هستند. ضمنا به خاطر ماندگاری بیشترشان نسبت به کوکلوچه‌ها، می‌توانید چند روزی روی میز خانه بگذارید و هر وقت هوس شیرینی کردید بروید سراغ‌شان. کوکینی‌ها به خاطر نوع بسته‌بندی  و همه‌پسندتر بودن‌شان برای هدیه دادن بسیار مناسب‌اند. کوکی‌هایی کوچک، با طعم‌های مختلفی مثل پرتقال دارچین شکلات، شکلات تلخ و بادام، یا کره، نارگیل و کرنبری. کوکینی‌های پستوک را فراموش نکنید! از کوکینی‌های محبوب که پسته ۹۴ درصد آن را تشکیل می‌دهد.
اگر هوس کیک‌ها یا دسرهای آشناتری کرده‌اید، کوک باز هم چند انتخاب پیش روی‌تان می‌گذارد. کیک ردولوت، چیزکیک مارس، چیز کیک نیویورک و چیز کیک کارامل از جمله دسرهایی هستند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شیرینی‌های دسری تخته‌ای را می‌توانید با طعم‌هایی چون کارامل و شاتوت امتحان کنید، شیرینی‌هایی که هرگز خامه‌شان دل‌تان را نخواهد زد. طعم این دسته از شیرینی‌جات و دسرهای کوک آشناست، ولی با سبک خاص شیرینی کوک تهیه شده‌اند.
بخش جذاب و ویژه‌ی منوی کوک، شورینی‌ها هستند. شورینی‌ها همه‌جوره ابداع شیرینی‌فروشی کوک هستند. هم اسم‌شان و هم ترکیب‌شان. پیش از این، چنین میان‌وعده‌ای را هیچ جا نمی‌دیدیم. کوک در تعریف شورینی‌ها می‌گوید: «شورینی‌ها به به آنتی‌گرسنگی‌هایی گفته می‌شود که با پنیرهای مختلف درست می‌شوند»، نان‌هایی خوش‌طعم با فیلینگ‌های مختلف‌. این فیلینگ‌ها می‌تواند گوشت، سبزیجات یا  سوسیس و کالباس همراه با پنیر باشد. شورینی‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی برای مهمانی‌های عصرانه هستند. میان‌وعده‌هایی که به راحتی می‌توانید با خودتان سر کار ببرید. اگر مایل‌اید شورینی‌ها را چند ثانیه در مایکروویو گرم کنید و بخورید، اما بدون گرم کردن هم خوشمزه و بسیار لذیذند.
کوک به شما نزدیک است. همه شعبه های کوک در اسنپ فود فعال هستند و می‌توانید از هر کدام از شعبه‌ها که به شما نزدیک‌تر است، به راحتی سفارش دهید. برای اکثر شیرینی‌ها و شورینی‌ها، امکان سفارش یک عدد از هر کدام هم وجود دارد. می‌توانید تعداد محدود سفارش دهید، ولی تنوع بیشتری را تجربه کنید.
همه شعبه های کوک در چندکلیکی شما هستند. امتحان آن‌ها را از دست ندهید.