آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بهترین رستوران های قزوین
رستوران گردی
2.3/5 - (3 امتیاز)
1

معرفی بهترین رستوران های قزوین با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 9 دقیقه

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شهر قزوین هستید، حتما می‌دانید که در کنار بازدید از آثار تاریخی این شهر قدیمی، معرفی بهترین رستوران های قزوین هم جای خاص خود را دارد. چرا که به شما کمک خواهد کرد که از طعم غذاهای خوشمزه و محلی این شهر تاریخی، بی نصیب نمانید. بنابراین، اگر کنجکاوید بدانید که بهترین رستوران‌های قزوین، چه رستوران‌هایی هستند و چه نوع غذاهایی سرو می‌کنند، در این مطلب از اسنپ فود همراه ما باشید.

معرفی بهترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های قزوین

تنوع رستوران‌های قزوین بسیار زیاد است. بنابراین، چه اهل فست فود باشید و چه غذاهای سنتی و اصیل را ترجیح دهید، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. اما بدون تردید دوست دارید که در سفر به این شهر، بهترین‌ها را تجربه کنید. به همین دلیل، لیست کاملی از معرفی بهترین رستوران های قزوین را برایتان گرد آورده‌ایم که می‌تواند راهنمای جامع و خوبی در سفر به شهر قزوین باشد.

رستوران نمونه قزوین

رستوران نمونه یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر قزوین است. دکوراسیون داخلی، طراحی شیک و مدرنی دارد و دیوارها با تابلوهایی زیبا از عکس‌های قدیمی قزوین زینت داده شده‌اند. در قسمتی از فضای رستوران هم یک آکواریوم نسبتا بزرگ قرار گرفته است که تماشای آن زیر نورپردازی خاص محیط، لذت بودن در این رستوران را چند برابر می‌کند.

معروف‌ترین غذای این رستوران، همان قیمه نثار معروف قزوینی است که اگر دیر بجنبید، ممکن است به خاطر تقاضای زیاد، زود تمام شود! علاوه بر آن، رستوران نمونه، کباب تکه‌ای ماستی و کباب لاری‌های بی‌نظیری هم دارد و سوپ‌های خوشمزه‌ای به عنوان پیش‌غذا سرو می‌کند.

شعبه دوم این رستوران که در خیابان فردوسی شمالی قرار دارد هم بسیار پرطرفدار است.چرا که در آن می‌توانید از امکاناتی مانند رزرو سالن برای سمینارها و مهمانی‌ها با ظرفیت 80 نفر، انواع منوهای VIP و غذای بیرون بر استفاده کنید.

  • آدرس شعبه 1 رستوران نمونه: قزوین، خیابان بوعلی، چهارراه فردوسی، مقابل ساختمان پزشکان
  • تلفن شعبه ۱: ۰۲۸۳۳۳۳۶۵۵۶
  • آدرس شعبه ۲ رستوران نمونه: قزوین، فردوسی شمالی (یخچال)، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول، واحد ۲۳
  • تلفن شعبه ۲: ۰۲۸۳۳۳۵۸۹۸۲

رستوران اقبالی قزوین

رستوران اقبالی قزوین

رستوران اقبالی یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین رستوران‌های قزوین است که هنوز هم مثل گذشته، کیفیت بی‌نظیر غذاهای خود را حفظ کرده است و مشتریان زیادی دارد. طراحی داخلی این رستوران، شیک و مدرن است و در آن می‌توانید منوی کاملی از انواع چلوکباب‌های لذیذ ایرانی؛ مانند چلوکباب وزیری، چلو شیشلیک بدون استخوان و چلو جوجه کباب مخصوص را ببینید. اما اگر به دنبال غذاهای محلی قزوین هستید باید بدانید که می‌توانید عالی‌ترین قیمه نثارهای عمرتان را در این رستوران میل کنید. به علاوه، شیرین پلو با گوشت گردن و کوکوی شیرین هم یکی دیگر از انتخاب‌های خاص این رستوران است که می‌تواند تجربه‌ای جذاب در سفر به شهر قزوین باشد.

خبر خوب برای مسافران این است که رستوران اقبالی، سرو ناهار را تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه می‌دهد، بنابراین، بابت صرف یک قیمه نثار خوشمزه به عنوان ناهار در این رستوران، اصلا نگران نباشید.

  • آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، نرسیده به سه‌راه خیام
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۲۲۳۳۴۷

رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی به سرو غذاهای چرب و خوشمزه با قیمت‌های مناسب معروف است. به علاوه، حجم پرس‌های غذا هم در این رستوران، قابل توجه است و اگر فرد کم غذایی باشید، به راحتی می‌توانید غذای خود را با همراهانتان شریک شوید و کاملا هم سیر شوید.

در رستوران کرمانی، منوی متنوعی از انواع غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به باقالی پلو با ماهیچه گوساله مخصوص، کوفته، خوراک سلطانی و چلو کباب کوبیده مراکشی ویژه اشاره کرد. اما اگر به دنبال غذاهای پرطرفدار و محبوب این رستوران هستید، پیشنهاد می‌کنیم که طعم قیمه نثار، باقالی پلو و جوجه کباب مخصوص این رستوران را حتما امتحان کنید.

  • آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۲۲۸۹۶۲

رستوران مدیترانه قزوین

رستوران مدیترانه قزوین

سبک آشپزی در این رستوران، مدیترانه‌ای است و اگر در سفر به شهر قزوین به دنبال تجربه‌های خاص و جدید باشید، شک نکنید که انتخاب رستوران مدیترانه شما را پشیمان نخواهد کرد.

غذاهای لبنانی این رستوران، مانند شاورمای مرغ، میت میلت گوشت، میکس مدیترانه، فطایر پنیر با سیاه دانه… طعم‌های متفاوت و خاص خود را دارند و در کنار آن‌ها هم می‌توانید انواع پیش‌غذاهای خوشمزه و سالادها و نوشیدنی‌های مختلف را هم سفارش دهید. اما توصیه می‌کنیم به عنوان یک غذای ویژه، پک لبنانی را از دست ندهید تا به طور همزمان بتوانید طعم چند غذای متفاوت لبنانی را امتحان کنید.

جالب است بدانید که پرسنل این رستوران هم لبنانی هستند و برخورد حرفه‌ای آن‌ها با مهمان‌ها باعث می‌شود که از انتخاب این رستوران متفاوت، کاملا راضی باشید. این را هم بگوییم که قیمت غذاها هم کاملا مناسب است و خلاصه همه چیز برای ثبت یک خاطره متفاوت و خاص از رستوران‌گردی در قزوین، فراهم است.

  • آدرس: قزوین، خیابان دهخدا، روبه‌روی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۵۷۱۸

رستوران شانی قزوین

نزدیک به یک دهه از افتتاح رستوران شانی قزوین می‌گذرد و باید آن را یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های قزوین دانست. در رستوران شانی، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی و انواع کباب‌ها و استیک‌ها، انتظار شما را می‌کشند. بنابراین می‌توانید از منوی غذاها، انتخاب‌های متنوعی مانند خوراک کباب سلطانی گوسفندی، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی، چلو کباب مصری، چلو کباب شیشلیک شاندیز و چیکن گریل مغولی داشته باشید.

یک نکته متفاوت در مورد این رستوران، تنوع و نوع سرو دسرها و پیش‌غذاها در آن است. اکثر نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاها به صورت تک پرسی ارائه می‌شوند و سرعت پذیرایی به خاطر نوع سرویس‌دهی سلف سرویس، بسیار بالا است. علاوه بر این‌ها، در رستوران شانی می‌توانید از امکان رزرو تلفنی، غذای بیرون بر، پارکینگ رایگان و دسترسی آسان صندلی چرخ دار هم برخوردار شوید.

  • آدرس: قزوین،خیابان فلسطین، حد فاصل چهارراه فلسطین و چهارراه عمران، مجتمع داریوش، طبقه دوم
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۰۵۵۲

رستوران آرمانی قزوین

رستوران آرمانی قزوین

رستوران آرمانی قزوین، جایگاه ویژه‌ای دارد. این رستوران در سال 1393 تاسیس شده است، کیفیت و تنوع غذاهای آن به حدی چشمگیر است که در معرفی بهترین رستوران های قزوین، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. سرآشپز این غذاکده محبوب، مریم صراف‌ها از کارشناسان به نام آشپزی است و کیفیت قیمه نثارهای این مجموعه، چیزی نیست که به سادگی بتوانید از کنار آن بگذرید.

رستوران آرمانی قزوین، طراحی مدرن و شیکی دارد و هنگام صرف غذا در آن، می‌توانید به طور مستقیم مدیر یا مسئول رستوران را ببینید و انتقادات یا پیشنهادات خود را ارائه دهید.

منوی این رستوران، تنوع قابل توجهی دارد و می‌توانید در آن، انواع غذاهای ایرانی خوشمزه مانند شیرین پلوی قزوینی، کباب ویژه آرمانی، چلو کباب شیشلیک و چلو جوجه کباب مکزیکی را ببینید. علاوه بر آن، غذاهای فرنگی این رستوران هم بسیار عالی هستند و انواع غذاهای فرنگی، برای اولین بار در این رستوران سرو شد. به عنوان یک پیشنهاد، موقع سفارش پیش‌غذا هم از میرزا قاسمی و کشک بادمجان بی نظیر این رستوران غافل نشوید تا همه چیز برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز در قزوین، کامل شود.

  • آدرس: خیابان فلسطین غربی، چهار راه عمران، بعد از جهاد کشاورزی
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۳۲۱۰۳۰

رستوران تیروژ قزوین

اگر اهل فست فود هستید و انتخاب یک ساندویچ خوشمزه را به یک غذای محلی قزوینی ترجیح می‌دهید، انتخاب رستوران تیروژ قزوین، انتخاب ایده‌آلی است.

رستوران تیروژ در مجتمع تجاری فردوسی آبادگران قزوین قرار دارد و باید آن را یک فست فودی تمام عیار دانست که تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، فرانسوی و یونانی در آن به چشم می‌خورد. بنابراین، اگر عاشق پیتزا، لازانیا، پاستا و انواع ساندویچ و برگر هستید و دوست دارید دسترسی نزدیکی به مراکز خرید داشته باشید، تجربه حضور در رستوران تیروژ قزوین را از دست ندهید.

  • آدرس: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی آبادگران، طبقه ۴
  • تلفن: ۰۲۸۲۲۲۳۵۳۵

پیتزا پله قزوینی‌ها

پیتزا پله قزوینی‌ها

در سفر به قزوین، فست فودی‌های خوب زیادی را خواهید دید که پیتزا پله قزوینی، یکی از آن‌ها است. در این رستوران می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ، استیک، پاستا، برگر و… را با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه و بهترین متریال سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

در منوی این رستوران، انتخاب‌های هیجان‌انگیزی مثل شاه میگو پفکی، پاستا چیکن پارمزان، پنیر نرمال پله، پیتزا مخصوص پله، پیتزا مرغ و زبان خانواده پله و پیتزا فیلادلفیا خانواده، انتظار شما را می‌کشند. پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های متنوع این مجموعه هم سفارش شما را کامل خواهند کرد.

  • آدرس: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، جنب کوچه ۱۸
  • تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۸۶۸۹

رستوران چاق کباب قزوین

اگر اهل کباب و غذاهای اصیل ایرانی هستید و در معرفی بهترین رستوران های قزوین به دنبال یک انتخاب مناسب می‌گردید، رفتن به رستوران چاق کباب قزوین را از دست ندهید.

غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروف مسی سرو می‌شوند و برای کودکان هم فضایی برای بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است. علاوه بر قیمه نثار، چلو بختیاری این رستوران هم بسیار معروف است و شما می‌توانید در کنار غذای اصلی خود، پیش‌غذاهای متنوعی مانند ماست محلی، بورانی بادمجان، سوپ جو، انواع زیتون و… را هم سفارش دهید.

  • آدرس: قزوین، سه راه خیام جنب بانک مسکن
  • تلفن: 0۲۸۳۳۲۳۳۰۷۳ و 0۲۸۳۳۲۴۲۰۵۲

رستوران عتیق قزوین

رستوران عتیق قزوین

رستوران عتیق، محیط آرام و ساده‌ای دارد و می‌توان آن را در دسته بهترین انتخاب‌ها برای صرف یک غذای خوشمزه و اصیل ایرانی دانست. در رستوران عتیق می‌توانید انواع چلو کباب‌های خوشمزه ایرانی مانند چلو کباب برگ، چلو کباب بختیاری، چلو کباب چنجه، چلو کباب سلطانی و… را نوش جان کنید. علاوه بر آن، در منوی این رستوران، تنوع خوبی از انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند خورشت قورمه سبزی، کباب کوبیده، جوجه فسنجانی و قیمه نثار معروف قزوین هم به چشم می‌خورند که دست شما را در انتخاب یک ناهار یا شام دلچسب، کاملا باز می‌گذارند.

پیش‌غذاها هم تنوع قابل توجهی دارند و شما می‌توانید انواع ماست موسیر عتیق، ماست و خیار، ماست بورانی، ماست بادمجان، زیتون پرورده و…. را در کنار غذای خوشمزه خود سفارش دهید.

  • آدرس: قزوین، چهار راه پادگان، جنب سازمان آب
  • تلفن: 02۸۳۳۳۴۶۶۶۶

رستوران خانجون قزوین

یکی از مزیت‌های رستوران خانجون قزوین این است که این رستوران، پیک رایگان دارد و می‌توانید در آن، صبحانه‌های خوشمزه‌ای میل کنید. علاوه بر این، برای وعده ناهار یا شام هم منوی غذایی متنوع و کاملی در اختیار خواهید داشت. برای مثال، دیزی‌های مخصوص خانجون، یادآور یک طعم اصیل ایرانی است و قیمه نثارهای قزوینی این رستوران هم چیزی نیست که بتوانید بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنید. به علاوه، در رستوران خانجون قزوین، غذاهای متنوع دیگری مانند چلو کباب کوبیده ویژه خانجون، جوجه کباب ویژه خانجون و زرشک پلو مخصوص خانجون هم سرو می‌شود و علاقمندان به غذاهای دریایی هم می‌توانند طعم ماهی قزل آلا خانجون را امتحان کنند.

  • آدرس: قزوین، نوروزیان، حکمت پنجاه و دوم
  • تلفن: 02۸۳۳۶۸۵۸۶۱

رستوران کته خورشید قزوین

رستوران کته خورشید قزوین

اگر به طعم و مزه خانگی غذاهای سنتی ایران علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم غذاهای رستوران کته خورشید قزوین را حتما امتحان کنید. تنوع منوی غذاها در هر دو شعبه این رستوران، بسیار زیاد است و شما می‌توانید در آن، لیست کاملی از انواع چلو کباب‌ها، خوراک‌ها و خورشت‌های خوشمزه ایرانی را ببینید. برای مثال، انتخاب کته شامی رودباری می‌تواند انتخابی جذاب و متفاوتی باشد، اما پیشنهاد می‌کنیم از کته قیمه نثار این رستوران هم غافل نشوید و اگر به دنبال تنوع بیشتری هستید، غذاهای پرطرفداری مانند کته جوجه کباب و کته کباب نگین‌دار را هم از دست ندهید.

  • آدرس شعبه پونک: پونک، خیابان مصیب مرادی، روبروی پارک آینده سازان، کته کبابی خورشید
  • تلفن: 02833699507
  • آدرس شعبه محله دانشگاه: قزوین، بلوار شهید بابایی، بین پورمطبوع و سلیمانی
  • تلفن: 09308244355

رستوران پلاک شعبه قزوین

رستوران پلاک شعبه قزوین

تنوع رستوران پلاک (فودکورت نارون) قزوین واقعا چشمگیر است و اگر اهل فست فود باشید، با چشیدن طعم غذاهای این رستوران، تصدیق خواهید کرد که کیفیت و طعم پیتزاها و ساندویچ‌های این مجموعه، جزو بهترین انتخاب‌هایی بوده که تا به حال داشته‌اید. بنابراین، در معرفی بهترین رستوران های قزوین، حتما رستوران پلاک شعبه قزوین را هم در نظر داشته باشید و با سفارش انواع پیتزاها، روگنان‌ها، ساندویچ‌ها و پیش‌غذاهای این رستوران، یک خاطره به یادماندنی در سفر به شهر قزوین بسازید.

  • آدرس: قزوین، فردوسی شمالی روبروی پمپ بنزین مرکز خرید نارون طبقه سوم فود کورت نارون
  • تلفن: 02۸۳۳۳۷۰۴۱۳

تجربه طعم بهترین غذاها در قزوین با اسنپ فود

معرفی بهترین رستوران های قزوین را با هم دیدیم، اما اگر به هر دلیلی، امکان حضور در این رستوران‌ها را ندارید، سفارش آنلاین غذا در قزوین را دریابید. این نوع سفارش از طریق اسنپ فود، به راحتی قابل انجام است و شما می‌توانید با ورود به سایت اسنپ فود و جستجو عبارت سفارش آنلاین غذا در قزوین، انواع غذاهای دلخواه خود را همراه با آدرس مقصد، ثبت کنید و در مدتی کوتاه، آن را توسط پیک در محل اقامتتان دریافت کنید. امیدواریم خرید اینترنتی خوبی پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود