معرفی رستوران حاتم مرودشت با منو و اطلاعات کامل

به این مقاله امتیاز دهید

برای آنکه بتوانید در شهر مرودشت وعده‌های غذایی خود را میل کنید، باید به دنبال بهترین رستوران باشید. ما در این مطلب به معرفی رستوران حاتم مرودشت واقع در میدان معلم پرداخته‌ایم. کیفیت غذاهایی که در این غذاخوری وجود دارد، بسیار بالا بوده و البته امکان سفارش غذا مرودشت به صورت آنلاین را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ است. در اسنپ فود می‌توانید نام حاتم و بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر مرودشت را به همراه اطلاعاتشان ببینید.

معرفی رستوران حاتم مرودشت

این رستوران در تمام روزهای هفته آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. غذاهای ارائه شده توسط آن از نوع ایرانی و سنتی بوده و شامل انواع کباب، مرغ و پیش غذای ایرانی است. این غذاخوری در یکی از مناطق معروف مرودشت به نام شهرک معلم قرار گرفته است. اطلاعات دقیق‌تر آن را در ادامه بخوانید:

  • آدرس رستوران حاتم مرودشت: فرهنگ شهر (شهرک معلم)، بعد از ورودی خیابان اندیشه، سمت راست روبروی شبکه بهداشت
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 12:00 تا 16:00 / 19:00 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو رستوران حاتم مرودشت

منو رستوران حاتم مرودشت

در رستوران حاتم مرودشت منو کاملا ایرانی را خواهید دید. جدول زیر شامل آیتم‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی خورشت سالاد و پیش غذا نوشیدنی
ممتاز ممتاز چلو گردن گوسفندی قورمه سبزی سالاد فصل نوشابه
سلطانی سلطانی چلو اکبر جوجه قیمه سیب زمینی سالاد شیرازی ماءالشعیر
لاری گوشت لاری گوشت زرشک پلو با مرغ سرخ کرده (ران) بادمجان ماست آب گازدار
برگ برگ زرشک پلو با مرغ سس پز (ران) قیمه بادمجان زیتون آب معدنی
بناب بناب چلو ماهی قزل آلا سرخ شده   ترشی  
کوبیده کوبیده        
ویژه ویژه        
بختیاری بختیاری        
درباری درباری        
نگینی نگینی        
لاری مرغ لاری مرغ        
جوجه جوجه        
چلو ساده گردن گوسفندی        
  اکبر جوجه        
  مرغ سرخ شده (ران)        
  مرغ سس پز (ران)        
  ماهی قزل آلا سرخ شده        

نقد و بررسی رستوران حاتم مرودشت

نقد و بررسی رستوران حاتم مرودشت

برای نقد و بررسی این رستوران به سراغ نظرات مشتریان رفتیم. اغلب کاربران از کیفیت و طعم غذاهای حاتم راضی بودند. اما طرفداران انواع غذاهای ایرانی که در ستون سوم جدول بالا می‌بینید، بسیار بیشتر است. در حاتم کلیه غذاها با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود. همین موضوع دلیل اصلی کیفیت بالا و طعم متفاوت غذاهای این رستوران است. به جز این قیمت غذاهای رستوران حاتم مرودشت نیز نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، کاملا مناسب است.

در نهایت می‌توانیم به محیط بهداشتی و جذاب این رستوران اشاره کنیم که توانسته مکانی را برای گذراندن ساعاتی از روز در اختیار مشتریان خود قرار دهد. رفتار خوب پرسنل، بهداشت محیط و سرویس‌دهی مناسب از جمله نقاط مثبت این رستوران است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران حاتم

با مطالعه معرفی رستوران حاتم مرودشت، اکنون با امکانات و کیفیت غذاهایش آشنا شدید و تقریبا می‌دانید که چه چیزی در انتظار شماست. اسنپ فود امکان سفارش آنلاین غذا از این غذاخوری را هم در اختیار شما قرار داده است. با ورود به این پلتفرم و جستجوی نام رستوران حاتم صفحه‌ای حاوی کلیه اطلاعات آن را می‌بینید. بنابراین با انتخاب و اضافه کردن هر کدام از آیتم‌های قرار گرفته در منوی رستوران و در نهایت پرداخت مبلغ نهایی، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

ویژگی خوب دیگری که در سفارش آنلاین وجود دارد، امکان استفاده از تخفیفات ویژه‌ای است که اسنپ فود در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر شما هم تجربه استفاده و سفارش آنلاین غذا از این رستوران یا دیگر غذاخوری‌های مرودشت را داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران