آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران شاندیز قم
رستوران گردی
1.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران شاندیز قم و تجربه طعم غذاهای اصیل ایرانی

مینا اسماعیل بیگی 17 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

در معرفی بهترین رستوران های قم ، معرفی رستوران شاندیز قم، جای ویژه‌ای دارد و طعم کباب‌ها و ماهیچه‌های سرو شده در آن، زبانزد مشتریان این رستوران است. به علاوه، استفاده از مواد اولیه باکیفیت در این رستوران باعث شده است که این مکان در دسته رستوران‌های پرطرفدار و محبوب شهر قم قرار داشته باشد. اگر شما هم دوست دارید درباره این رستوران مدرن و امکانات آن بیشتر بدایند، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران شاندیز قم

رستوران شاندیز قم

رستوران شاندیز قم، رستورانی بزرگ و مدرن در دو طبقه است که در طبقه پایین آن می‌توانید انواع کباب‌های خوشمزه را در کنار برنج ایرانی مرغوب و نان سنتی داغ میل کنید. باید اضافه کنیم که این نان سنتی، در داخل رستوران طبخ می‌شود و عطر تازگی آن، لذت صرف غذا در این مکان آرام‌بخش را چند برابر خواهد کرد.

طبقه بالای رستوران، یک کافی شاپ مجهز قرار دارد که با مبلمانی راحت آراسته شده و در آن، قسمتی برای لژخانوادگی هم پیش‌بینی شده است. به علاوه، می‌توانید همراه با صرف غذای دلخواه خود به موزیک دلنواز در حال پخش آن گوش دهید و اوقات خوشی را بگذرانید.

آدرس و شماره تلفن رستوران شاندیز قم

اگر می‌خواهید برای رفتن به رستوران شاندیز قم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید باید بدانید که ایستگاه اتوبوس ولیعصر 7، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در نزدیکی این رستوران شیک است. در ادامه، بقیه اطلاعات مربوط به ادرس و شماره تلفن رستوران شاندیز قم، امده است:

  • آدرس: قم، میدان ایران مرینوس، بلوار الغدیر، بعد از پمپ بنزین، کوی۱۱، جنب بنیاد مسکن
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از 12 تا 23
  • شماره تلفن: 02532850220
  • امکانات: غذای بیرون بر و امکان سفارش آنلاین غذا
  • اماکن نزدیک: کانون تبلیغاتی ایران زمین، دانشگاه ادیان و مذاهب، شهربازی رنگین کمان، برج مهرراد، سفره خانه خلیج فارس
  • لوکیشن رستوران شاندیز قم

منوی رستوران شاندیز قم

منوی رستوران شاندیز قم

در منوی رستوران شاندیز قم، خوراک ماهیچه و شیشلیک این رستوران، معروف است و سینی مخصوص شاندیز هم یک پرس غذای کامل شامل یک سیخ شیشلیک، یک سیخ کباب برگ، یک سیخ کباب لقمه زعفرانی و یک سیخ جوجه زعفرانی است که تنوع طعم‌های آن، قابل توجه است و یک انتخاب ویژه، محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید منوی غذاهای رستوران شاندیز قم را ببینید:

غذای اصلی دسر و پیش غذا نوشیدنی
خوراک کباب برگ ماست نوشابه قوطی
خوراک کباب سالاد فصل دوغ
خوراک میکس زیتون پرورده دلستر قوطی
خوراک جوجه کباب آب معدنی
دیس مخصوص شاندیز
خوراک ماهیچه مخصوص
شیشلیک
خوراک فیله
خوراک بختیاری
برنج
سلطانی
باقالی پلو
خوراک گوشت مخصوص

نقد و بررسی رستوران شاندیز قم از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران شاندیز قم از نگاه مشتریان

طبق نظرسنجی‌ها، مشتریان رستوران شاندیز قم، کیفیت غذاهای آن را نسبتا خوب اما گران توصیف می‌کنند و به نظر می‌رسد که از میان غذاهای متنوع این رستوران، ماهیچه و شیشلیک، طرفداران بیشتری دارد. نسبت به فضای رستوران هم رضایت نسبی وجود دارد.

غذاهای رستوران شاندیز را حتما امتحان کنید…

به معرفی رستوران شاندیز و اطلاعات آن پرداختیم. حال، اگر ساکن قم یا مسافر این شهر هستید، اما امکان حضور در بهترین رستوران‌های شهر قم را ندارید، اصلا جای نگرانی نیست و خدمات اینترنتی این رستوران‌ها به شما کمک می‌کند تا از طریق سفارش آنلاین غذا قم در سایت اسنپ فود، غذای دلخواه خود را به راحتی سفارش دهید. فراموش نکنید که آدرس مقصد را به طور دقیق ثبت کنید تا غذای شما در زمانی کوتاه و به صورت گرم، به دست شما برسد. امیدواریم خرید اینترنتی خوب و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود