آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران قصاب فرشته
شکم گردی
4/5 - (6 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران قصاب فرشته به همراه اطلاعات، منو، قیمت و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران قصاب فرشته یک رستوران عالی ترکی در شهر تهران است که برای وعده‌های غذایی ناهار و شام، گزینه‌ای فوق العاده محسوب می‌شود. با مراجعه به این رستوران، به فضایی لوکس و شیک روبرو می‌شوید که انتظارات شما از یک رستوران مدرن را در سطح بالایی برآورده خواهد ساخت.

سبک سرو غذا در این رستوران و طعم‌های بی نظیری که دارد برای تجربه یک وعده غذایی عالی، همگی تراز اول به حساب می‌آیند. اگر پیش از این طعم غذاهای قصاب را نچشیده‌اید؛ وقت آن رسیده که با سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود، این رستوران ترکی را امتحان کنید.

رستوران قصاب فرشته، یک رستوران محبوب ترکی در تهران

رستوران ترکی قصاب، یکی از بهترین رستوران های تهران است که شعبه اول آن یعنی شعبه فرشته در آذرماه 96 در خیابان فیاضی آغاز به کار کرد و یک سال بعد یعنی در مهرماه 97 مدیریت این مجموعه با افتتاح شعبه دو، در محدوده‌ی تجریش سبک طبخ غذای ترکیه‌ای را در یک فضای مدرن گسترش داد.

رستوران قصاب فرشته

در هر دو شعبه این رستوران، طبخ غذای ترکی طبق اصول و به سبک سرآشپزان ترکی همراه با پرسنل حرفه‌ای صورت می‌گیرید. همین طور در طراحی دکور هر دو شعبه سعی شده تا فضایی دنج برای پذیرایی از مشتریان فراهم آورده شود.

در شعبه تجریش، اتاق‌های وی آی پی مخصوص جشن‌ها و مراسم، بالکن با چشم‌انداز زیبا و امکان شب‌نشینی با قلیان‌های ویژه در فضایی مدرن با موسیقی زنده فراهم است. در شعبه فرشته فروشگاه گوشت با سرویس‌دهی حضوری و ارسال انواع گوشت‌ها باکیفیت عالی، سرویس دلیوری سریع و سرو سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان فراهم شده است.

آدرس و اطلاعات تماس شعبه رستوران قصاب در فرشته

این رستوران ترکی دو شعبه فعال دارد که شعبه اول آن در محدوده‌ی فرشته و یک سال بعد، رستوران قصاب شعبه تجریش نیز افتتاح شد. اولین شعبه از این رستوران در خیابان فیاضی در منطقه فرشته واقع شده است و دسترسی به آن با خودروی شخصی به راحتی امکان پذیر است.

البته علاوه بر سفارش حضوری در این رستوران، امکان سفارش آنلاین هم برای مشتریان فراهم است. شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از شهر که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران قصاب فرشته اقدام کنید.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک 104
  • ساعت کاری: 7:30 تا 23:30
  • شماره تماس: 02123331111
  • امکانات: پارکینگ خیابانی رایگان، پرداخت الکترونیک، وای فای رایگان
  • اماکن نزدیک: مرکز خرید سام سنتر، باشگاه ریوال، مجموعه ورزشی طلایی فرشته، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
مزه تند سالاد بادمجان استیک راسته گوساله نوشابه
شاکشوکا سالاد گوجه و پیاز فیله استیک گوساله دوغ
دلمه برگ مو سالاد سبز مخلوط با پنیر ارزینجان دنده گوساله تنوری ماء الشعیر
جگر سرد سالاد چوبان استیک راحت الحلقوم آب معدنی
سوپ روز سالاد سبزیجات با مرغ خامه استیک
سیب زمینی سرخ شده سالاد سبزیجات با گوشت دالاس استیک
کوفته شکم پر ریب آی استیک

 

برای مشاهده منوی کامل رستوران به اسنپ فود مراجعه کنید.

پیج اینستاگرام: ghassab.ir

کمی بیشتر درباره منو رستوران قصاب فرشته در تهران

در رستوران قصاب خیابان فرشته قرار است با گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ترکی از شما پذیرایی کنند. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند. با این حساب به نظر می‌رسد که این رستوران برای سفارش آنلاین غذا تهران از بهترین‌ها باشد.

منو رستوران قصاب فرشته

منو رستوران فرشته از سه بخش اصلی سوپ و پیش غذا، غذای اصلی و دسر تشکیل شده است. بخش پیش‌غذاها شامل انواع سوپ و غذاهای ساده‌ی ترکی است، البته سیب‌زمینی هم باید به این مجموعه اضافه کنید، بخش غذاهای اصلی به چند مجموعه تقسیم می‌شود که هر مجموعه شامل غذاهای خوش طعم و باب ذائقه‌ی ایرانی‌هاست. در مجموع این سه بخش در کنار هم یک منو غذایی بسیار متنوع را رقم زده است که مشتریان را با هر ذائقه‌ای راضی نگه دارند.

سفارش آنلاین از این رستوران

اگر شما نیز به طعم غذاهای ترکی علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به منوی این رستوران در اسنپ فود بزنید. به علاوه خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود