آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران نایب ساعی
شکم گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران نایب ساعی همراه با آدرس، اطلاعات، قیمت و منو

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1401 4 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید پیدا کردن یک رستوران ایرانی خوب و باکیفیت در کلان شهری چون تهران ساده‌ نیست. اگر می‌خواهید از انتخاب خود مطمئن باشید باید به سراغ نام‌های آشنا و خوش آوازه بروید. در میان مشهورترین رستوران‌های تهران، رستوران نایب یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. نایب یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌ها در پایتخت است که برای یک وعده غذای باکیفیت ایرانی پیشنهاد می‌شود.

رستوران نایب ساعی، یک رستوران ایرانی تمام عیار

بعید است ساکن پایتخت باشید و نام رستوران نایب به گوشتان آشنا نباشد. همه‌ی ما حداقل یک‌بار گذرمان به یکی از شعب رستوران نایب افتاده است. همه نایب را با خوراک ماهیچه و از آن مهم تر با کباب می‌شناسند. می‌پرسید چرا؟ نایب غلامحسین (نایب بزرگ ) در سال 1254 به همراه خانواده به تهران آمد و پس از خرید حمام ابتدای بازار صحاف‌ها و پر کردن خزینه‌ها، اولین شعبه رستورانش را افتتاح کرد تا بازاری‌های آن زمان برای نخستین بار در تهران مزه‌ی بی‌نظیر تركیب برنج، كره و كباب را بچشند.

تا آن زمان کباب تنها غذای افراد خاص و درباریان بود و اهل بازار با طعم این غذای ویژه بیگانه بودند. غذای ابداعی نایب بزرگ آنقدر محبوب شد كه امروزه می‌توان گفت نایب خالق کره کباب در تهران بود. حالا چلو كباب نایب یک غذای ملی  و نام نایب یک برند برتر در صنایع غذایی ایران است.

رستوران نایب از آن نام‌های آشنا و قدیمی است که همه می‌شناسیم. اینجا یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در صنف رستوران‌داری پایتخت است؛ که مطمئناً نام آن را بارها شنیده‌اید. این رستوران با بیش از پنج شعبه‌ی فعال در تهران حالا به عنوان بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده هم مطرح است. اگر می‌خواهید این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید پیشنهاد ما رستوران نایب شعبه ساعی با منوی ایرانی و دریایی و موسیقی زنده و شعبه سعادت‌آباد با منوی ایرانی و فرنگی، سالاد بار و موسیقی زنده است.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران نایب تهران

رستوران نایب یک مجموعه رستوران زنجیره‌ای در تهران است که شعب آن در مناطق مختلفی از شهر تهران دائر شده‌اند تا دسترسی مردم به شعب این رستوران راحت‌تر باشد. شعبه ساعی، شعبه وزرا، شعبه سهروردی، شعبه زعفرانیه و شعبه هفت تیر از مطرح‌ترین شعب رستوران نایب در پایتخت هستند. همین طور رستوران نایب یوسف آباد شهرت زیادی دارد. ما در ادامه به معرفی و بررسی اطلاعات کامل شعبه ساعی نایب پرداخته‌ایم.

رستوران نایب تهران

شما می‌توانید در محل شعبه ساعی رستوران نایب سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران نایب غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید. سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان بسته‌های غذایی مورد علاقه خود از رستوران نایب را در محل آدرس تحویل بگیرید.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، پلاک ۴۹، ورودی مجموعه از درب یوسف آباد، رستوران نایب
  • ساعت کاری: 11 تا 23
  • تلفن: 02188707272
  • اماکن نزدیک: پارک ساعی، میدان ونک
  • امکانات: جای پارک مناسب، دستگاه کارتخوان

منو رستوران نایب پارک ساعی:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سبزی و پنیر سالاد فصل چلوکباب کوبیده لقمه نوشابه قوطری
سوپ جو بورانی بادمچان چلوکباب کوبیده لقمه زعفرانی ماء الشعیر قوطی
ته دیگ پرسی خوراک جوجه کباب بدون استخوان آب معدنی
زیتون پرورده چلوکباب برگ مخصوص دوغ قوطی
شله زرد باقالی پلو با ماهیچه
ماست و موسیر زرشک پلو با مرغ
باقالی پلو با مر
ته چین مرغ
چلوخورشت فسنجان

برای مشاهده منو کامل رستوران نایب ساعی، به اسنپ فود مراجعه نمایید.

کمی بیشتر درباره منو رستوران نایب ساعی

رستوران نایب یکی از بهترین مکان‌ها برای امتحان کردن غذای ایرانی با کیفیت عالی و طعم اصیل آن است. منو این رستوران بسیار متنوع و شامل انواع غذاهای ایرانی از چلوکباب گرفته تا انواع چلوخورشت‌های محبوب و پرطرفدار است که با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه آماده می‌شود. البته بیشتر مردم پیش از کباب رستوران نایب را با خوراک ماهیچه معروفش می‌شناسند که در تمام تهران مانندش پیدا نمی‌شود. منو این رستوران شامل انواع کباب شیشلیک، سلطانی، کوبیده، برگ، جوجه کباب، فیله و برگ مخصوص، ماهیچه و گردن، ماهی کبابی و انواع پلو خورشت های ایرانی است که همگی آن‌ها را می‌توان به صورت خوراک و یا به همراه پلو ایرانی سفارش داد.

رستوران نایب ساعی

لیست قیمت غذاهای رستوران نایب در مقایسه با بسیاری از رستوران‌های تهران بالاتر است، اما کیفیت مواد اولیه و طعم عالی غذاهای این رستوران قیمت بالاتر آن را توجیه می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با سفارش آنلاین غذا تهران، انواع غذاها از منوی این رستوران را در لحظه سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید.

سفارش آنلاین از رستوران نایب 

در بالا به معرفی مختصری در خصوص رستوران نایب ساعی، به عنوان یکی از شعب این رستوران مشهور پرداختیم. شما تا به حال چند بار غذاهای رستوران نایب را امتحان کرده و چه نظری در این باره دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از سفارش غذا از رستوران نایب را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود