آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • صبحانه سالم برای مدرسه
    لیست صبحانه سالم برای دانش آموزان شهریور 26, 1403
  • غذا با گوشت چرخ کرده
    لیست انواع غذاها با گوشت چرخ کرده شهریور 26, 1403
  • طرز تهیه گراتن بادمجان
    طرز تهیه گراتن بادمجان شهریور 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
خرید گل از اسنپ فود
اخبار و تازه ها
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

هدیه می‌تونه یه دسته گل باشه!

سعید راستین‌فرد 25 بهمن 1401 2 دقیقه

گل‌ها همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن در روزهای خاص هستند، و سالهاست که با دسته گل‌ها محبتمان به عزیزانمان را نشان می‌دهیم. گل‌ها در فرهنگ‌های مختلف نمادی برای نشان دادن محبت، قدردانی و گاهی نیز هم‌دردی و تسلیت هستند. هدیه دادن دسته گل و انتخاب گل‌ها و تزیینات مختلف در هر مناسبتی می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد، گاهی یک دسته گل نشان دهنده علاقه و اهمیت دادن ما به فرد مورد نظر است، گاهی نیز از دسته گل‌ها برای بیان تبریک یا قدردانی استفاده می‌کنیم. شاید دلیل محبوبیت بالای گل‌ها این باشد که گل‌ها می‌توانند حس آرامش و محبت را بهتر از هدایای دیگر منتقل کنند.

اما سفارش دادن گل‌ها به دلیل تنوع بالایی که دارند و جزییات زیادی که در تزیین آن‌ها می‌توان تغییر داد گاهی بسیار پیچیده می‌شود. حتی گاهی پیدا کردن یک گلفروشی مناسب نیز کار را سخت‌تر می‌کند. و همه این‌ها وقتی درگیر کارهای مختلف هستیم و در آخرین لحظه به یاد خرید گل می‌افتیم سخت‌تر هم می‌شود.

اما خوشبختانه امروزه نیازی نیست تا برای پیدا کردن یک گلفروشی و سفارش یک دسته گل یا یک سبد گل ساعت‌ها وقت صرف کنیم، چرا که تمام این کارها را می‌توان در چند دقیقه با اپلیکیشن اسنپ‌فود انجام داد. و از این هم بهتر، اگر در مناسبت خاصی قصد خرید گل را داشته باشیم به احتمال زیاد تخفیف‌های مختلفی هم روی سرویس گل اسنپ‌فود قرار دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اگر تا به امروز از اسنپ‌فود تنها برای سفارش دادن خوراکی‌ها استفاده می‌کردید و از سرویس گل آن اطلاع نداشتید الان بهترین فرصت است که سری به اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ‌فود بزنید و نگاهی به لیست گلفروشی‌های آن بیاندازید. و برای سفارش‌های روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه، تا ۲۰٪ تخفیف دریافت کنید.

حالا تنها با استفاده از اپلیکیشن اسنپ‌فود می‌توانید یک پذیرایی کامل از عزیزانتان را ترتیب دهید، غذا، دسر و دسته گل مورد نظر خود را سفارش دهید و یک شب خاطره انگیز را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

سفارش گل از اسنپ‌فود به سادگی سفارش غذا، میوه یا … است. کافیست تا اپلیکیشن اسنپ‌فود را باز کنید، روی گزینه بیشتر کلیک کنید و در منویی که باز می‌شود گزینه گل و گیاه را انتخاب نمایید. حالا به راحتی در میان گلفروشی‌های اطراف خود چرخ بزنید، تصاویر واقعی گل‌ها را مشاهده کنید، شاخه گل، دسته گل یا سبد گل خود را انتخاب کرده و سفارشتان را تکمیل کرده و خیلی زود درب منزل تحویل بگیرید.

سرویس گل اسنپ‌فود نه تنها فرآیند سفارش گل را برای همه راحت‌تر کرده بلکه روش خوبی برای حمایت از گلفروشی‌های محلی است تا به راحتی با ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ‌فود به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند، محصولاتشان را ارائه کنند و کسب و کارشان رونق بگیرد.

پس اگر می‌خواهید با یک دسته گل از خودتان قدردانی کنید یا دوستی را غافلگیر کنید، الان بهترین موقع است تا با یک تیر دو نشان بزنید و از تخفیف یک روزه سرویس گل هم استفاده کنید.

اشتراک:
سعید راستین‌فرد- 35 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود