اخبار و تازه ها

معرفی ویژگی برداشت اعتبار اسنپ‌فود

وقتی سفارشی در اسنپ‌فود کنسل می‌شود اعتبار آن به کیف پول مشتری برگشت داده می‌شود و  برای مدت‌ها کاربران اسنپ‌فود برای دریافت این اعتبار در کارت بانکی خود نیاز داشتند تا با پشتیبانی تماس بگیرند. این فرآیند هم برای کاربران امری خسته کننده محسوب می‌شد و هم وقت زیادی از تیم پشتیبانی اسنپ‌فود می‌گرفت. 

در جهت افزایش سرعت خدمات رسانی به کاربران و کاهش تماس‌های تلفنی با پشتیبانی ویژگی برداشت اعتبار به اپلیکیشن اسنپ‌فود اضافه شد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند مبلغ واریز شده به کیف پول خود را بدون نیاز با تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست پشتیبانی به کارت بانکی خود انتقال دهد.

کافی است کاربر در صفحه حساب من گزینه تراکنش‌ها و کیف پول را انتخاب کنند و در صورتی که شرایط زیر را داشته باشند گزینه برداشت اعتبار را مشاهده خواهند کرد:

  • سفارش کاربر کنسل شده باشد.
  • پرداخت از طریق درگاه آسان پرداخت بوده باشد.
  • کمتر از ۳ روز از زمان ثبت تراکنش گذشته باشد.
  • موجودی کیف پول کاربر به اندازه لازم باشد.

برداشت اعتبار اسنپ فود برداشت اعتبار اسنپ فود برداشت اعتبار اسنپ فود

با کلیک بر روی گزینه برداشت اعتبار جزئیاتی مانند کارت بانکی مقصد و میزان اعتبار قابل برداشت به کاربر نمایش داده می‌شود و در صورت تایید نهایی او درخواست برای واریز به سامانه آسان پرداخت ارجاع شده و در صورتی که حساب بانکی ملی باشد، اعتبار تا دو ساعت دیگر و در صورتی که از بانک دیگری باشد در سیکل پایا به حساب وی واریز می‌شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا