آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
چایخانه وکیل کرمان
رستوران گردی
2.4/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

چایخانه وکیل کرمان؛ موسیقی زنده و فرصتی که نباید از دست بدهید

مینا اسماعیل بیگی 05 فروردین 1402 5 دقیقه

اگر به سفره‌خانه‌های سنتی و تخت‌های بزرگ پذیرایی به همراه قلیان و چای علاقه دارید و در کرمان زندگی می‌کنید یا قصد سفر به کرمان را دارید، چایخانه وکیل کرمان را از دست ندهید. این چایخانه به سبک سنتی و در بازار قدیمی و بزرگ کرمان واقع شده و معماری بسیار خاص و قدیمی آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. این چایخانه در موقعیت جغرافیایی درجه یک در شهر کرمان واقع شده و مورد توجه و اقبال مردم کرمان و همین طور گردشگرانی قرار دارد که به این شهر تاریخی کشور سفر می‌کنند.

درباره چایخانه وکیل کرمان

چایخانه وکیل کرمان

هنگام گشت و گذار در بازار قدیمی کرمان، نوشیدن یک چایی در استکان‌های کمر باریک یا حتی لیوان‌های بزرگ می‌تواند خستگی شما را رفع کند. بنابراین اگر به بازار کرمان سر زدید، حتما زمانی را نیز برای سر زدن به این چایخانه اختصاص دهید.

در نظر داشته باشید چایخانه وکیل کرمان در سال‌های پیش یک حمام عمومی بوده، به همین دلیل اتاق‌های متعددی در این چایخانه وجود دارند. علاوه بر چای تازه‌دم، شما می‌توانید فالوده این سفره‌خانه سنتی را به همراه بستنی سنتی خوشمزه آن امتحان کنید.

بدون‌شک در کتاب‌های تاریخ در مورد حمام وکیل کرمان جزئیات و اطلاعات زیادی مشاهده کرده‌اید. این حمام در سال‌های اخیر به یک چایخانه سنتی با کیفیت و پرطرفدار تبدیل شده است.

گذشته از فضا و طراحی دکوراسیون خاص این رستوران سنتی، می‌توان به گارسون‌های خوش رفتار و کاربلد آن نیز اشاره کرد که با روی خوش به استقبال مهمانان می‌آیند و میزبانان خوبی هستند.

  • آدرس چایخانه وکیل کرمان: بازار بزرگ کرمان، بعد از حمام گنجعلی
  • شماره تماس:  03412225989
  • ساعت کار: 9 الی 23
  • اماکن نزدیک: بازار کرمان، مدرسه بی بی حیاتی، حمام وکیل کرمان، کاروانسرای گنجعلی خان، فرودگاه بین‌المللی آیت اله هاشمی رفسنجانی
  • امکانات: رزرو آنلاین، پرداخت الکترونیکی، پارکینگ، موسیقی زنده

رستوران های اطراف چایخانه وکیل در شهر کرمان

رستوران های اطراف چایخانه وکیل

از جمله رستوران‌های دیگری که در فاصله کمی از این رستوران سنتی در شهر کرمان قرار دارند، می‌توان به ساندویچی تیموری، رستوران همیشه بهار، سفره خانه هزار و یک شب و ساندویچی بی نظیر اشاره کرد.

هتل‌های نزدیک به چایخانه وکیل در کرمان

هتل‌های نزدیک به چایخانه وکیل در کرمان

همین طور هتل‌های مشهور نزدیک به این چایخانه سنتی، از جمله هتل سنتی شهباز و هتل کرمان هستند که به ترتیب فاصله 1.5 و 3 کیلومتری با محل چایخانه دارند.

امکانات چایخانه وکیل کرمان

از امکانات چایخانه کرمان می‌توان به امکان رزرو و سفارش آنلاین آن اشاره کرد. البته این رستوران سنتی امکانات ویژه دیگری نیز دارد که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • صندلی‌های راحت
  • خدمات بیرون‌بر
  • پارکینگ
  • امکان پرداخت الکترونیکی
  • موسیقی زنده
  • قلیان

با سر زدن به این چایخانه، می‌توانید بهترین وعده‌های شام، ناهار، و میان‌وعده را تجربه کنید. فضای سنتی رستوران وکیل کرمان بیشتر یادآور دوران تاریخی ایران است و البته فالوده‌های آن نیز فوق العاده خوشمزه هستند.

کیفیت خدمات و سرویس‌دهی وکیل کرمان مثال‌زدنی است و هر فردی را به این رستوران سنتی جذب می‌کند. گذشته از امکانات ذکرشده، فضا و جو دلچسب و دلنشین وکیل کرمان، به حال خوش مهمانان کمک می‌کند و همچنین قیمت‌های خدمات و خوراکی‌های آن، قطعا برایتان جذاب و خوشایند خواهد بود.

منو چایخانه وکیل کرمان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که مشتریان را به رستوران‌های مختلف جذب می‌کند، منوی رستورانی است. بیشتر افراد قبل از انتخاب یک رستوران و بازدید از آن به سراغ منوی آنلاین رستوران می‌روند و سپس در صورتی که غذا یا خوراکی دلخواه خود را در آن رستوران پیدا کنند، در رفتن به آن چایخانه یا رستوران مصمم می‌شوند.

چایخانه وکیل نیز یکی از رستوران‌های شهر کرمان است که منوی پرباری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه بخشی از منوی این رستوران سنتی در شهر کرمان را مرور می‌کنیم:

پیش غذا سالاد غذای اصلی دسر نوشیدنی
ترشی بزقرمه فالوده چای دبش
چلوگوشت
جوجه کباب
آبگوشت

همان‌طور که گفتیم ادرس رستوران وکیل کرمان بعد از حمام و کاروانسرای گنجعلی خان است، بنابراین با سرزدن به این رستوران در واقع از فضاهای دیدنی و تاریخی شهر کرمان نیز دیدن خواهید کرد. غذاهای این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بیش از هر چیزی فضای سنتی آن شما را به خود جذب می‌کند. اگر به طرز تهیه انواع غذاهای کرمانی علاقه‌مند هستید، امکان دنبال کردن آن‌ها در مجله اسنپ فود برایتان فراهم شده است و بسیاری از این غذاهای خوشمزه را نیز می‌توانید در این رستوران، نوش جان کنید.

نقد و بررسی رستوران وکیل کرمان

رستوران وکیل کرمان

با مشاهده تصاویر چایخانه وکیل از بهترین رستوران های سنتی کرمان و مطالعه نظر کاربران سایت‌های مختلف می‌توانید به زیبایی دکور و محیط آرام و دلنشین این چایخانه پی ببرید. در بسیاری از موارد کاربران به تاریخی بودن محیط این رستوران سنتی اشاره کرده‌اند، البته منوی پربار وکیل کرمان نیز می‌تواند دلیل دیگر رضایت کاربران باشد.

در ضمن براساس تحقیق و بررسی‌های انجام‌شده؛ وکیل کرمان از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است که باز هم گزینه مورد نظر بسیاری از گردشگران خواهد بود. ناگفته نماند این چایخانه سنتی دارای موسیقی زنده است، البته به ازای ورود هر فرد در ساعات پخش موسیقی زنده باید هزینه‌ای پرداخت شود.

به طور کلی اگر به کرمان سفر می‌کنید و به دنبال مکانی تاریخی هستید که در گرمای تابستان کرمان تشنگی خود را رفع کنید، توصیه می‌کنیم چایخانه وکیل را از دست ندهید. با نوش‌جان کردن فالوده این رستوران سنتی لذت سفر خود را دوچندان خواهید کرد. به علاوه قرار گرفتن در حال و هوای تاریخی این سفره‌خانه سنتی، باعث می‌شود تا در عالم خیال سفری به قلب تاریخ داشته و از زمان فعلی جدا شوید. این چیزی است که همه ما به شکلی به آن نیاز داریم و گویی هویت گمشده خود را در تاریخ ایران زمین به این شکل دوباره پیدا می‌کنیم. همچنین توصیه می‌کنیم که حتما درباره رستوران اسپاخو کرمان در وبلاگ اسنپ فود مطالعه داشته و اطلاعات لازم را درباره آن نیز به دست بیاورید.

چایخانه کرمان و سفری به گذشته های دور…

اگر اهل کرمان بوده یا قصد دارید به آنجا سفر کنید، حتما سری به چایخانه وکیل کرمان بزنید. این چایخانه شما را از زمان حال سوار کرده و در گذشته ایران پیاده می‌کند. البته، در نظر داشته باشید که امکان سفارش آنلاین از چایخانه کرمان و از طریق اسنپ فود نیز برای کرمانی‌ها و مسافران کرمان وجود دارد. سفارش آنلاین  غذا در کرمان یکی از خدمات نوینی است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و باعث شده برخی از رستوران های کرمان به پرطرفدارترین رستوران های این شهر تبدیل شوند. به همین شکل شما می‌توانید از دیگر رستوران‌های معروف شهر کرمان، چون رستوران پالیز کرمان از طریق اسنپ فود، سفارش آنلاین داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود