کافه‌‌ای در همه خیابان‌ها

به این مقاله امتیاز دهید

بدون شک صاحب قبلی فولکس واگن معروف تهران فکرش را هم نمی‌کرد اتوموبیل ایده‌آلش که حتماً در روزهای جوانی خیلی از جاده‌های ایران را پیموده، روزی تبدیل به کافه سیار معروف تهران شود. ممکن است شما هم گذرتان به خیابانی خورده باشد که فولکس واگنی آبی گوشه‌ای از آن پارک شده باشد و عده‌ای دور آن مشغول نوشیدن قهوه و گپ زدن بوده باشند؛ این همان «کافه وِی» است که هر روز در گوشه‌ای از تهران توقف می‌کند و مشتریان تازه‌ای را به جمع دوست‌داران دنیای عجیب و غریب خودش دعوت می‌کند.
کافه وِی محصول خلاقیت ذکری و فرزاد، دو جوانی است که به رویای خودشان شکل و شمایل واقعی دادند و هر روز از مشتریان‌شان در کافه سیار خود پذیرایی می‌کنند. در منوی این کافه همه چیز از مرغوب‌ترین اجناس خانگی تهیه شده است، از کاپ کیک‌ها گرفته تا ساندویچ‌ها، همه محصول مشارکت اعضای خانواده هستند.
داستان موفقیت کافه وِی جزئی از فرایند تغییر فرهنگ کافه گردی و رستوران گردی ایران است. کافه‌های روشن، با کیفیت محصولات بالاتر، قیمت‌های پایین‌تر و امکان سفارش بیرون‌بر کافه‌هایی هستند که امروز بسیار محبوب هستند و روز به روز به جمع طرفداران‌شان افزوده می‌شود.
بعد از موفقیت کافه وِی، آدم‌های خوش‌ذوق بیشتری هم تصمیم گرفتند وارد عرصه کافه‌های سیار شوند که به عنوان نمونه می‌توان به «پین کافه»، کافه سیار پایتخت در یک فولکس واگن نارنجی رنگ اشاره کرد.
صاحبان این کافه‌های سیار هر روز در صفحات اینستاگرام خود محل حضور فردا را اعلام می‌کنند تا مشتریان و علاقه‌مندان به سادگی پیدای‌شان کنند.
شما هم اگر تا به حال تجربه نوشیدن قهوه در کنار کافه‌های سیار را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همراهی با این کافه‌ها را از دست ندهید.

نظرات کاربران