پیتزا غذای محبوب یه دنیا؛ تا ۲۵٪ تخفیف سفارش پیتزا از اسنپ‌فود!

تخفیف روز پیتزا
1/5 - (1 امتیاز)

هرچند نمی‌توان زمان دقیق پخت اولین پیتزای جهان را تخمین زد؛ اما به نظر می‌رسد که این غذای محبوب اولین بار در قرن دهم میلادی در ناپل ایتالیا و به شکل خمیری مسطح با کمی سس و پنیر پخته شده است. این غذای خوشمزه از آن زمان تا به امروز مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده و بالاخره در دهه ۴۰ شمسی با پیتزا داوود پایش به ایران نیز باز شد. اما امروزه پیتزا آنقدر محبوب است که نه تنها چندین طعم و سبک مختلف در پخت آن ایجاد شده بلکه یک روز کامل هم به افتخار آن نام گذاری شده است.

بله، روز پیتزا یکی از مناسبت‌های خوشمزه سال و بهترین بهانه برای طرفدارهای این غذای محبوب است که خود را به یک وعده دلچسب دیگر از آن دعوت کنند. اما امسال اسنپ‌فود تصمیم گرفته تا با یک تخفیف یک روزه این روز را جذاب‌تر کند. کاربران شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، کرج، مشهد، شیراز، قم و اهواز می‌توانند در روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه با سفارش پیتزای محبوب خود تا ۲۵٪ تخفیف دریافت کنند.

این فرصت بسیار مناسبی برای تمام پیتزا دوست‌هاست که علاوه بر لذت بردن از  پیتزا محبوب خود کمی هم در هزینه سفارش صرفه‌جویی کنند.

تخفیف سفارش پیتزا

اگر در یکی از این شهرها هستید، وارد وب سایت  یا اپلیکیشن اسنپ‌فود شوید. از طریق بنر کمپین رستوران‌های منتخب را پیدا کنید و به راحتی سفارشتان را ثبت کنید. در حین سفارش نیز می‌توانید با مشاهده تصاویر واقعی غذاها و بررسی نظرات کاربران دیگر در مورد رستوران‌ها، آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید  و با خیال راحت پیتزا مورد علاقه خود را سفارش داده و از تخفیف روز پیتزا لذت ببرید.

نظرات کاربران