همراه غذا آبمیوه سفارش بدهید تا لاغر شوید

به این مقاله امتیاز دهید

اگر شما هم جزو آن گروه از افرادی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید و عاشق رستوران‌گردی هم هستید، یک پیشنهاد عالی برای‌تان داریم. بهتر است این بار همراه غذای خود، یک لیوان آبمیوه طبیعی یا موهیتوی تازه هم سفارش بدهید.
زمانی که شما آبمیوه سفارش می‌دهید، نوشیدنی زودتر از غذا برای‌تان سرو می‌شود. انواع آبمیوه‌های طبیعی و موهیتوی تازه هم به قدری هیجان انگیز هستند که شما قطعا نمی‌توانید لذت نوشیدن آنها قبل از صرف غذا را از خودتان دریغ کنید. بنابراین با ناخنک زدن به لیوان آبمیوه، مقدار بالایی فیبر وارد بدن‌تان می‌کنید و حجمی از معده خود برای غذا خوردن را می‌پوشانید. به این ترتیب، ولع یا میل‌تان برای خوردن غذای اصلی کمتر می‌شود و به طور حتم، پرخوری نخواهید کرد. از طرف دیگر، آبمیوه‌های طبیعی به دلیل طعم غالبی که دارند، نیاز شما برای استفاده از سس همراه با غذا را کمتر می‌کنند و باز هم راهی برای کاهش کالری دریافتی ایجاد می‌کنند.
نکته مهم دیگر اینجاست که انواع آبمیوه‌های طبیعی، حجم بسیار بالایی از ویتامین C را در خود جای داده‌اند. از این رو، مصرف آنها همراه با غذاهای حاوی گوشت، به افزایش جذب آهن در بدن کمک می‌کند. این ویژگی می‌تواند برای خانم‌های باردار، کودکان و افراد مبتلا به کم‌خونی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
این مطلب توسط سلامتیسم تهیه شده است.

برچسب ها: