مشتری ما را زنده نگه می‌دارد؛ مصاحبه با نادر رفتاری، مدیر رستوران رفتاری

3/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله شما را با یکی از بهترین و قدیمی‌ترین رستوران‌ها در قلب تهران آشنا خواهیم کرد، رستوران رفتاری با بیش از یک قرن سابقه درخشان در پایتخت که هر گوشه و کنار آن روایتی از مردمان تهران قدیم دارد.

 

عکسی از نمای بیرونی یکی از شعبات رستوران رفتاری

رستوران رفتاری، تلفیقی از دانش و هنر با تمدن کهن ایران زمین که دستاورد‌های آن غذاهای سالم با طعم‌های لذیذ و فراموش‌نشدنی است.

اگر اهل تهران هستید که حتماً رفتاری را به‌عنوان بخشی از فرهنگ غذایی پایتخت می‌شناسید، اما اگر تهرانی نیستید باید بگوییم که برای شناخت تهران حتماً باید یک‌بار از این رستوران قدیمی دیدن کنید.

حالا چه تهرانی باشید چه اهل دیگر شهرهای زیبای ایران‌زمین با ما همراه شوید تا شما را با یک رستوران شیک، قدیمی و با کلی غذاهای خوشمزه و لذیذ آشنا کنیم.

رستوران رفتاری، 112 سال مردم‌داری و کیفیت

در آن زمان که رستوران‌ در ایران جایگاه خاصی نداشت و تک‌وتوک در برخی از شهرهای بزرگ می‌توانستید رستوران پیدا کنید، مردی به نام حاج علی‌اکبر رفتاری که از بزرگ آن زمان تهران بود در بازارچه قوام الدوله شاپور تهران، رستورانی زیبا بنا کرد.

Raftari restaurant برای اولین‌بار در سال 1289 در قلب تهران کار خود را آغاز کرد و به دلیل کیفیت غذاهایش و همچنین فضای خاص و دلنشینی که داشت به سرعت در بین اعیان مردم و عادی شهرت یافت از آن زمان تاکنون رستوران رفتاری یکی از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین رستوران‌های پایتخت است.

 

نادر رفتاری، مدیر رستوران رفتاری

این رستوران به‌عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری تهران شناخته می‌شود به همین دلیل همواره میزبان تعداد زیادی از مهمان‌های داخلی و خارجی است که برای ساعتی مهمان آن می‌شوند.

رستوران رفتاری بیشتر به‌موجب کباب‌های لذیذ و خوشمزه‌اش شهرت دارد. انواع کباب‌های دلچسب و آبداری که بویشان هوش از سرتان خواهد برد.

استقبال گسترده از این رستوران سال‌ها بعد ورثه رفتاری را واداشت تا شعب دیگری از آن را نیز در منطقه‌های مختلف تهران تأسیس کنند تا جایی که در حال حاضر تعداد زیادی رستوران رفتاری در محله‌های پررفت‌وآمد و خوش‌آب‌وهوای تهران فعالیت دارند.

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از فست‌فود هستید ما در بلاگ اسنپ فود، معرفی رستوران باگت را برایتان منتشر کرده‌ایم، مقاله‌ای که توصیه می‌کنیم علاقه‌مندان به فست‌فود خواندن آن را از دست ندهند.

داستان آغاز به کار رستوران رفتاری

در گوشه‌ای از تهران در خیابانی که هنوز یادگاری‌هایی از تاریخ را در خود دارد، رستوران رفتاری بعد از گذشت یک قرن با جلوه‌ای زیباتر از قبل، استوار بر جای خود ایستاده است.

داستان رستوران رفتاری، داستانی از طعم‌های بی‌نظیر و تلاش است. داستانی که از سال 1289 آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

 

رستوران رفتاری، جلوه‌ای ناب از تلفیق رستوران‌داری به سبک دیروز و مدرن

داستان از آنجا آغاز شد که حاج علی‌اکبر رفتاری، عشقی عمیق به کباب داشت. او می‌دانست که چگونه کباب را با بهترین مواد اولیه و با دست پختی استادانه تهیه کند تا طعمی متفاوت و کم‌نظیر داشته باشد.

این رستوران در ابتدا رستورانی کوچک با 10، 12 تا کارگر بود. مشتریان اولیه رستوران، کسبه و اهل محل بودند.

اما رفته‌رفته، طعم دلچسب کباب‌های حاج علی‌اکبر رفتاری دهان‌به‌دهان گذشت و شهرت یافتند و مشتریان رستوران نیز بیشتر شدند. به همین دلیل رستوران رفتاری نیز بزرگ‌تر شد و به مکانی بزرگ‌تر در خیابان 24 شرقی نقل‌مکان کرد.

از بازارچه قوام الدوله تا اسنپ فود

رستوران رفتاری به همت و پشتکار فرزندان مرحوم حاج‌ علی‌اکبر همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، اما قدرتمندتر از سابق با بیش از 8 شعبه در تهران و کرج، یکی از بزرگ‌ترین و اولین رستوران‌هایی است که فعالیت خود در فضای مجازی برای ارائه خدمات آنلاین را آغاز کرد.

 

رستوران رفتاری، پیش‌گام در ارائه خدمات آنلاین سفارش غذا با بهترین کباب‌های سنتی ایرانی

غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران رفتاری با قیمتی مناسب از طریق اسنپ فود به همه مناطق تهران بزرگ و کرج ارسال می‌شوند. در حال حاضر 8 شعبه این رستوران در پلتفرم اسنپ فود ثبت شده‌اند که با ارسال غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم موفق شده‌اند موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورند.

رستوران رفتاری به‌عنوان یکی از پیش‌گامان در زمینه سفارش آنلاین غذا شناخته می‌شود. سفارش آنلاین رستوران رفتاری در اسنپ فود بیشترین تنوع غذایی با مناسب‌ترین قیمت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شعب رستوران رفتاری

رستوران رفتاری، روایتی از موفقیت است. موفقیتی که حاصل عشق، و تلاش و تکریم مشتری است.

این رستوران از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تهران است که بیش از یک قرن قدمت دارد و در حال حاضر دارای هشت شعبه در تهران و کرج است که هر کدام از آن‌ها در نقطه‌ای از شهر واقع شده‌اند.

شعبه شاپور

قدیمی‌ترین شعبه رستوران رفتاری، شعبه شاپور است که در خیابان 24 شرقی واقع شده و مهد رستوران رفتاری است و از همان ابتدا به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران شناخته می‌شد.

 

رستوران رفتاری در شعب‌های متعدد شیک و لوکس خود، پذیرای شما خواهد بود.

شعبه شاپور دارای فضایی سنتی و دلنشین است. فضایی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه که هر گوشه و کنار آن داستانی برای روایت دارد. اگر اسباب و دیوارهای این رستوران زبان داشتند چه حدیث‌هایی از نسل قدیم برای گفتن داشتند! آن لبخندهای از ته‌ دل، جمع‌های دوستانی و مفرحی که یک‌دلی و صمیمیت در آن‌ها موج می‌زد.

این شعبه منوی فوق‌العاده‌ عالی دارد که بهترین غذای آن، کباب است. کباب‌های شعبه شاپور، به‌خاطر طعم و کیفیت بی‌نظیرشان، شهرت دارند.

شعبه انقلاب، نویدبخش آینده‌ای روشن

شعبه انقلاب رستوران رفتاری در خیابان انقلاب واقع شده است. این شعبه در سال 1399 افتتاح شد و یکی از شعبه‌های مدرن رفتاری است.

شعبه انقلاب، فضایی شیک و مجلل دارد و برای برگزاری مراسم‌های خاص مناسب است. کباب‌های شعبه انقلاب با همان کیفیت و طعم بی‌نظیر شعبه شاپور، تهیه می‌شوند و قیمت مناسبی دارند.

شعبه سعادت‌آباد رفتاری

شعبه سعادت‌آباد از بهترین‌ شعبه‌های رستوران رفتاری در تهران است. این شعبه در سال 1397 و در طبقه هشتم مر کز تجاری طوس قرار دارد.

فضای داخلی شعبه سعادت‌آباد رستوران رفتاری به‌صورت لوکس و مدرن طراحی شده و در دکوراسیون آتن با استفاده از رنگ‌های گرم و صمیمی، محیطی دلنشین و آرامش‌بخش ایجاد شده که مشتری‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

در رستوران رفتاری، غذای خود را در محیطی شیک با ویوی زیبای تهران میل کنید.

منو رستوران رفتاری سعادت آباد، یک منوی عالی و پر از غذاهای ایرانی و فرنگی با انواع کباب‌ها و غذاهای پرسی و پیش‌غذاهای خوشمزه است که برای هر کسی با هر سلیقه و ذائقه غذایی طعمی دلچسب را ارائه می‌دهد.

قیمت غذاهای رستوران رفتاری سعادت آباد در مقایسه با کیفیت و حجم غذاهایی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است.

شعبه ونک رستوران رفتاری

رستوران رفتاری ونک، یکی از شعبات معروف رستوران رفتاری است که با بهره‌گیری از خدمات کادری آموزش‌دیده و مجرب، خوش‌طعم‌ترین کباب‌های سنتی ایرانی را برای مشتریان خود سرو می‌کند.

عطر و رنگ غذاهای ایرن شعبه رفتاری به‌قدری وسوسه برانگیز و اشتهاآور هستند که نمی‌توان توصیفش کرد.

در این جا طعمی به‌یادماندنی و متفاوت را از کباب برگ، کباب کوبیده، جوجه کباب و کباب لقمه تجربه خواهید کرد.

رستوران رفتاری وحدت اسلامی

رستوران رفتاری وحدت اسلامی، یکی از شعبه‌های قدیمی و محبوب این رستوران است که در دل بازار تهران واقع شده است.

فضای شعبه وحدت اسلامی رستوران رفتاری، سنتی و دلنشین است. در این شعبه از رستوران با استفاده از چوب و گچ، فضایی گرم و صمیمی ایجاد شده که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید و با قرار گرفتن در آن حس آرامش به آدمی دست می‌دهد.

 

رفتاری، رستورانی نوستالژیک با دیزاین سنتی و بسیار زیبا

کباب‌های شعبه وحدت اسلامی با همان کیفیت و طعم بی‌نظیر شعبه‌های دیگر این رستوران، تهیه می‌شوند. کباب برگ، کباب کوبیده، جوجه کباب و کباب لقمه از جمله کباب‌های معروف این شعبه هستند.

این شعبه از رستوران رفتاری به دلیل نزدیکی به بازار در طول هفته و روزهای کاری، بیشتر پذیرای کسبه و بازاریان این محدوده از تهران است. روزهای تعطیل و آخر هفته بهترین زمان برای یک دورهمی خانوادگی در رستوران رفتاری وحدت اسلامی است.

چرا رستوران رفتاری این همه محبوب است؟

محبوبیت رستوران رفتاری، حاصل سال‌ها تلاش و زحمت حاج علی‌اکبر رفتاری و فرزندان وی است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران که باعث محبوبیت بی‌اندازه آن در بین تهرانی‌ها شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

طعم متفاوت غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران رفتاری مزه کنید.

  • کیفیت بالای غذاها: رفتاری همواره بر کیفیت بالای غذاهای خود تأکید داشته است و در راستای تحقق این هدف همواره از مواد اولیه تازه و باکیفیت در تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند.
  • قیمت مناسب: رفتاری یکی از معدود رستوران‌هایی است که غذای باکیفیت عالی و خوش‌طعم را با قیمت‌ مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد.
  • خدمات خوب: رفتاری به ارائه خدمات خوب به مشتریان خود اهمیت می‌دهد و کارکنان این رستوران همواره با رویی گشاده و با احترام با مشتریان برخورد می‌کنند.

غذای سالم برای آینده

رستوران رفتاری در سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای به ارائه غذاهای سالم داشته است. در حال حاضر این رستوران در حال توسعه یک منوی غذای سالم است که شامل غذاهای رژیمی و گیاهی نیز می‌شود.

هدف اصلی از ارائه غذاهای رژیمی و سالم، ارائه منویی عالی و سالم برای داشتن جامعه‌ای سالم است. به قول معروف «عقل سالم در بدن سالم» ما هم به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه که در حفظ سلامت جامعه نقش اساسی ایفا می‌کنیم، سعی داریم تا با  ارائه غذاهای سالم و صددرصد ارگانیک به حفظ سلامت جامعه برای پیشرفت جامعه به سمت و سویی بهتر، نقشی هر چند کوچک، اما مفید داشته باشیم.

چطور از کیفیت کار شعبات مطلع می‌شوید؟

رستوران رفتاری با بیش از یک قرن سابقه، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تهران است که هشت شعبه در تهران و کرج دارد. مدیریت این رستوران برای حفظ کیفیت غذاهای خود، نظارت مستمری بر عملکرد شعبات دارد.

 

رستوران رفتاری، محیطی دلنشین و آرام با خدمات و امکانات عالی

این نظارت به‌صورت رندوم، روزانه و هفتگی انجام می‌شود. به این ترتیب مدیران رستوران به‌صورت نامحسوس از شعبات بازدید می‌کنند و کیفیت غذاها، خدمات و محیط را بررسی می‌نمایند.

علاوه بر این مدیران رستوران خود نیز به‌عنوان مشتری از شعبات غذا سفارش می‌دهند تا کیفیت و قیمت غذایی که به‌صورت آنلاین سفارش داده می‌شوند را از نزدیک ارزیابی کنند.

مشتری‌ها رستوران رفتاری کدام غذاها را بیشتر دوست دارند؟

منوی غذای رفتاری، تنوع زیادی دارد و به همین دلیل غذاهای محبوب در هر شعبه، متفاوت هستند.

در گذشته چلوخورشت، غذای پرطرف‌دار رستوران رفتاری بود، اما امروزه کباب کوبیده و برگ در اکثر شعبات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

 

جوجه کباب غذای محبوب مشتریان در شعبه شاپوری رستوران رفتاری

در شعبه سعادت آباد کباب کوبیده و برگ به‌عنوان محبوب‌ترین غذاها، بیشترین سفارش را دارند. در شعبه سام لند شیشلیک و فیله بیشتر طرف‌دار دارند و در شعبه شاپور نیز غذاهای ارزان‌تر و اقتصادی‌تر مانند جوجه کباب و چلو خورشت بیشتر سرو می‌شوند.

رستوران رفتاری، نامی آشنا و برندی ماندگار برای آیندگان

رستوران رفتاری، یکی از برندهای موفق در حوزه غذا در ایران است که توانسته است با ارائه غذاهای باکیفیت، قیمت مناسب و خدمات خوب به محبوبیت زیادی در میان مشتریان دست یابد.

این رستوران در سال 1403، 113 سالگی خود را جشن خواهد گرفت و امیدوار است که در سال‌های آینده، همچنان با قوت و قدرت همیشگی به ارائه خدمات بی‌نقصی که لایق مشتریانش است، ادامه دهد.

 

رستوران رفتاری با بیش از یک قرن سابقه درخشان

این رستوران دارای 8 شعبه در سطح تهران و کرج است که هر یک دکوراسیون خاص و شیکی دارند. فضای شعبات رفتاری، فضایی امن و دلنشین است که می‌توان در آن به آرامش رسید.

کیفیت غذاها در همه شعبات رفتاری یکسان و عالی است، قیمت‌ها هم که دیگر نیازی به تعریف ندارند؛ چرا که قیمت مناسب غذاهای رفتاری زبانزد خاص ‌و عام است.

در تمامی شعبه‌های رستوران رفتاری، حدود 300 تا 350 کارگر مشغول به کار هستند. این کارگران، با تلاش و همت خود، نقش مهمی در حفظ کیفیت و طعم کباب‌های رستوران رفتاری دارند.

رستوران رفتاری جزو اولین رستوران‌هایی است که ارائه خدمات آنلاین را در شعبات خود نهادینه کرد و فعالیت خود را با اسنپ فود آغاز نمود.

اسنپ فود، پلتفرمی مطمئن برای سفارش غذا از بهترین و خاص‌ترین رستوران‌های تهران است. در هر جایی تهران که هستید تنها رستوران موردعلاقه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تحویل سریع و باکیفیت غذا را به ما بسپارید.

برچسب ها: