سفارش اینترنتی غذا، صرفه جویی در وقت و انرژی

سفارش آنلاین غذا
به این مقاله امتیاز دهید

سفارش اینترنتی غذا گزینه‌ای است که تهیه و خرید غذا را برای قشر وسیعی از افراد آسان‌تر کرده است. می‌پرسید چطور؟ در ادامه از غذا اینترنتی و مزایای انتخاب این گزینه برایتان می‌گوییم.
خرید غذا اینترنتی را ترجیح می‌دهید یا دست پخت مامان؟ البته که جواب سؤال واضح و ساده است! البته که غذای دست‌پخت مامان بهتر است؛ ولی این روزها شاید غذای مامان‌پز در دسترس و همیشگی نباشد. برای همه ما پیش‌آمده روزهایی که نمی‌توانستیم غذای خانگی بخوریم یا در خانه غذا بپزیم و خرید غذا تنها گزینه پیش رویمان بوده است. حالا چه؟

غذا اینترنتی یا غذا در رستوران؟ مسئله دوم!

جواب این سؤال شخصی است اما اگر بر سر این دوراهی هستید شاید متن پیش رو کمک کند که بتوانید سریع‌تر و راحت‌تر انتخاب کنید. تا چند سال پیش که هنوز این تعداد اپلیکیشن سفارش غذا وجود نداشت و کسب‌وکارهای خرید غذای آنلاین راه نیفتاده بودند، تنها گزینه موجود این بود که رستوران‌های اطراف محله‌تان را بشناسید، مقصد را انتخاب کنید و راه بیافتید به نیت خوردن غذا.
بعدها که رستوران‌ها دلیوری غذا و غذای بیرون‌بر را برای مشتریان خرید غذا در نظر گرفتند، شما باید شماره رستوران یا کترینگ غذای موردنظرتان را داشتید و از منوی غذایی آن رستوران خاص، سفارش غذا می‌دادید.
از شش هفت سال پیش یک گزینه جدید هم برای متقاضیان خرید غذا اضافه شده است؛ اپلیکیشن‌ سفارش غذا و کسب‌وکارهای خرید غذای آنلاین که تا حد زیادی تجربه خرید غذا اینترنتی را برای ما آسان کرده‌اند. می‌پرسید چطور؟

غذا اینترنتی - اسنپ فود

غذا اینترنتی، هر زمان و هر جا که دوست داشته باشید!

غذا اینترنتی در خدمت زمان و مکان

یکی از عوارض سبک زندگی ماشینی امروز، این است که همیشه کمبود وقت داریم. همین کمبود وقت است که باعث می‌شود گاهی حوصله یا زمان کافی برای پخت غذا نداشته باشیم و ترجیح بدهیم که سفارش اینترنتی غذا را انتخاب کنیم. شاید بعضی‌ها وقت کافی برای رفتن به رستوران هم نداشته باشند، بعضی‌ها حوصله‌شان به ایستادن در صف غذا نکشد، بعضی‌ها دوست داشته باشند با لباس راحت و در خانه خود غذا بخورند و بعضی‌های دیگر هم شماره رستوران‌های مختلف برای سفارش غذا در دسترسشان نباشد. ما برای همه‌ی این افراد یک توصیه داریم و آن هم چیزی نیست جز: سفارش غذای آنلاین.
در خانه می‌نشینید، با چند بار اسکرول کردن، از بین ده‌ها رستوران و صدها منوی غذایی، غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب می‌کنید و کمتر از یک ساعت بعد غذای آنلاین شما دم در خانه‌تان در انتظار است.

غذا اینترنتی در خدمت جیب شما

اگر وارد یک اپلیکیشن سفارش غذا مثل اسنپ فود شده باشید، دیده‌اید که خیلی از رستوران‌ها خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خرید غذای آنلاین دارند. خدماتی مثل تخفیف روی غذاهای محبوب در منویشان یا ارسال رایگان غذا، اضافه کردن برخی از پیش‌غذاها به‌صورت رایگان و… . با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و سفارش اینترنتی غذا شما می‌توانید بخشی از هزینه خرید غذا را در جیب خود نگه دارید.
از طرف دیگر، در سفارش آنلاین غذا ، دیگر لازم نیست نگران نحوه پرداخت خود باشید. تمام اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی که برای غذای آنلاین طراحی شده‌اند، گزینه‌ای برای پرداخت غذا در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید با انتخاب آن، هزینه خرید غذا را به صورت آنلاین و از منزل پرداخت کنید. به این ترتیب، دیگر نگران داشتن پول نقد برای تحویل به پیک رستوران نخواهید بود.

غذا اینترنتی در خدمت تنوع‌طلب‌ها

علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی یکی دیگر از فایده‌های سفارش آنلاین غذا این است که کلی گزینه مختلف برای خرید غذا پیش رویتان خواهد بود. شما می‌توانید با نصب و استفاده از اپلیکیشن سفارش غذا، تمامی رستوران‌های اطراف خود را ببینید، قیمت غذاهای آن‌ها را بررسی کنید و با تمرکز و وقت کافی، برای خرید غذا اقدام کنید.

غذا اینترنتی در خدمت مشکل‌پسندها و بدبین‌ها

تابه‌حال برایتان پیش آمده در یک رستوران پر زرق‌وبرق و گران‌قیمت غذا بخورید و اصلاً ‌از کیفیت، حجم و مزه غذا راضی نباشید؟ خرید غذای آنلاین با تکیه بر نظرات و تجربیات دیگران تا حد قابل قبولی این مشکل را از بین برده است. از خوبی‌های سفارش اینترنتی غذا ، این است که شما می‌توانید نظرات کاربران را درباره غذاهای رستوران مورد نظرتان بدانید و بهترین غذای آن رستوران را بشناسید. به این ترتیب، انتخاب و خرید هم برایتان ساده‌تر خواهد شد و هم می‌توانید غذاهای همه رستوران‌ها را از حیث قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید.

غذا اینترنتی- اسنپ فود

غذا اینترنتی، مخصوص مهمانی‌های

غذا اینترنتی در خدمت مهمان یکهویی

بگذارید در این مورد از تجربه شخصی‌ام برایتان بگویم. سال گذشته، روزی یکی از دوستانم که خارج از ایران زندگی می‌کرد با من تماس گرفت و گفت که در فلان تاریخ و فلان ساعت با همسر و فرزندانم به تهران و خانه شما می‌آییم. خیلی خوشحال بودم و یک‌هفته‌ای با خودم فکر می‌کردم چطور از آنها پذیرایی کنم؟ حتماً‌ دلشان برای غذای ایرانی تنگ شده است!‌ قورمه‌سبزی یا قیمه؟ جوجه‌کباب یا کباب‌کوبیده؟ همه این‌ها گذشت و من به خاطر مشکلات و مشغله‌هایی که برایم پیش آمده بود، به کلی آمدن مهمان‌هایم را فراموش کرده بودم. یک روز نزدیک ظهر تلفن همراهم زنگ خورد!‌ دوستم بود و گفت به فرودگاه امام خمینی رسیده‌اند و دارند اسنپ می‌گیرند! هیچ فرصتی برای طبخ غذایی مهمان‌پسند نداشتم، خانه آن‌قدر نامرتب و به هم ریخته بود که حتی فرصت بیرون رفتن از خانه را هم نداشتم، مانده بودم چکار کنم که اسنپ فود نجاتم داد!
با استفاده از این اپلیکیشن سفارش غذا در کمتر از ده دقیقه لیست تمام رستوران‌هایی که خدمات خرید غذای آنلاین داشتند را نگاه کردم، منوی غذای آنلاین این رستوران‌ها را دیدم، گزارش‌ها و توصیه‌های مردم را خواندم و بهترین گزینه را انتخاب کردم! تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که مهمانی از راه برسد و به هر دلیلی نتوانسته باشید برایشان غذای مناسبی تدارک ببینید؟

برچسب ها: