خانه / سلامت / تغذیه و سلامت / راهنمای سفارش غذا برای خانم‌های باردار

راهنمای سفارش غذا برای خانم‌های باردار

Processed with VSCO with t1 preset

سبک زندگی امروز، حتی به خانم‌های باردار هم این فرصت را نمی‌دهد که بتوانند خودشان تمام وعده‌های غذایی را در خانه آماده و طبخ کنند. حالا می‌دانید اگر بخواهید سلامت خود و جنین‌تان را تضمین کنید و یک وعده غذایی سالم هم بیرون از خانه مصرف کنید، چه راه‌هایی پیش رو دارید؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این چند راه را امتحان کنید:

  1. به جای مصرف غذاهای گوشتی مانند کتلت یا کباب کوبیده که ترکیب آنها را نمی‌دانید، گوشت‌های کامل مانند کباب برگ، جوجه کباب یا مرغ را سفارش بدهید.
  2. از رستوران بخواهید تا گوشت مورد نظر شما را کاملا مغزپخت کند و از سفارش یا مصرف گوشت‌های نیم‌پز خودداری کنید.
  3. سفارش سالاد و غذاهای سرشار از سبزیجات را در اولویت قرار دهید.
  4. سعی کنید کم‌چرب‌ترین و کم‌نمک‌ترین غذاها را سفارش دهید.
  5. حتما همراه سفارش خود، ماست یا دوغ را داشته باشید.
  6. نوشیدنی‌های گازدار به دلیل نفخی که تولید می‌کنند برای شما چندان مناسب نیستند.
  7. از رستوران بخواهید در صورت امکان در کنار غذای شما، لیموی تازه سرو کند.
  8. سعی کنید به جای کره از روغن زیتون استفاده کنید.
  9. برای پیشگیری از ایجاد مشکلات گوارشی، حتما پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را با فاصله زمانی مناسبی مصرف کنید.

این مطلب توسط سلامتیسم تهیه شده است.

(Visited 36 times, 1 visits today)

همچنین ببینید

خواص و فواید آجیل

خواص و فواید آجیل را بشناسید و آن را در سبد خرید جای دهید

خواص و فواید آجیل شما را مجاب خواهد کرد آن‌ها را در سبد خرید ماهانه …