آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران نمونه قزوین
شکم گردی
3.7/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

رستوران نمونه قزوین شعبه نارون ، تجربه طعم های بی نظیر

مینا اسماعیل بیگی 11 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران نمونه نارون از بهترین رستوران ها در شهر قزوین است که توصیه می‌کنیم حتما طعم عالی غذاهای آن را امتحان کنید. در این مقاله معرفی کامل این رستوران در قزوین را می‌خوانید که سال‌هاست به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های این شهر معرفی می‌شود. تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

رستوران نمونه (نارون) یک انتخاب عالی در قزوین

رستوران نمونه در قزوین یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است که حالا به پشتوانه حدود نیم قرن سابقه درخشان در حوزه رستوران‌داری همواره به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های قزوین به مردم معرفی می‌شود. البته که فعالیت این رستوران به رستوران‌داری ختم نمی‌شود. این رستوران با فعالیت در زمینه برگزاری مجالس عروسی، عقد و سمینارها و همایش‌های کشوری، دولتی و خصوصی فعالیتش را گسترش داده و با ارائه نگرشی مبتکرانه به عنوان طراح غذاهای نوین و انحصاری معرفی می‌شود.

به نقل از تیم مدیریت این رستوران، نمونه توانسته در سال‌های فعالیتش با تحولی نو در دیزاین و تجهیزات مجالس، ابتکار و انحصار در بعضی از کباب‌های منوی غذایی این رستوران، تنوع متفاوت در منوی سلف و دسرها، بالا بردن استانداردهای میزبانی، انتخاب بهترین‌ها در ارائه خدمات جانبی مجالس گواهینامه‌ها و استاندارهای لازم جهت فعالیت حرفه‌ای را کسب کند. رستوران نمونه نارون قزوین دارنده استاندارد ISO 9001:2008-URS, HACCP و برگزیده همایش طعم آفرینان برتر ایران، سابقه درخشانی در حوزه پذیرایی و رستوران‌داری دارد که اعتماد به خدماتش را برای مشتریان ساده‌تر کرده است.

رستوران نمونه قزوین شعبه نارون

شعبه ۲ این رستوران یا همان رستوران نارون قزوین با کامل‌ترین منوی غذایی رستوران و امکان بیرون امکاناتی نظیر رزرو سالن با ظرفیت ۸۰ نفر، طراحی انواع منوهای VIP با پذیرایی نوشیدنی‌های طبیعی فینگرفود، کوکتل میوه، شیرینی‌های خانگی، انواع دسر و غذاهای پیشنهاد سرآشپز داخل و خارج از رستوران، برگزاری سمینارهای همراه با تجهیزات صوتی و تصویری داخل و خارج از رستوران را در استان قزوین برای مشتریان فراهم آورده است.

غذاهای این رستوران همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. منو رستوران متنوع و شامل محبوب‌ترین انواع غذاهای ایرانی است. ولی اگر به رستوران نمونه (نارون) در قزوین رفتید، در کنار همه‌ی سفارش‌ها حتماً قیمه نثار مخصوص نمونه را هم امتحان کنید. خبر خوب این که شما می‌توانید از طریق اسنپ فود، نسبت به سفارش آنلاین غذا از این رستوران اقدام کرده و غذای مورد علاقه خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران نمونه قزوین شعبه نارون

این رستوران در قزوین تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شعبه اول این مجموعه با عنوان تشریفات نمونه مشغول سرویس‌دهی به مشتریان برای پذیرایی در مجالس و مهمانی‌هاست اما شعبه دو در تقاطع خیابان فردوسی با غذای ایرانی باکیفیت از شما پذیرایی می‌کند.

شما می‌توانید در محل شعبه دو رستوران واقع در تقاطع فردوسی سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران نمونه (نارون) غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

منو رستوران نارون

  • آدرس: قزوین، خیابان بوعلی، تقاطع فردوسی
  • ساعت کاری: 12 تا 16 و 18 تا 23:30
  • تلفن: 02833328448
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بانک کشاورزی، مرکز خرید مهر و ماه

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ مخصوص سالاد فصل چلوکباب شاندیز ویژه نوشابه
بورانی بادمجان چلوکباب ویژه نمونه دوغ
ماست و خیار چلوکباب لاری ماء الشعیر
بورانی اسفناج چلوکباب چنجه آب معدنی
زیتون پرورده چلوکباب ماستی ویژه
چلوکباب کوبیده
چلوکباب بختیاری ویژه

برای مشاهده منو کامل این رستوران به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اینستاگرام: res_nemoneh@

کمی بیشتر درباره منو رستوران نمونه قزوین (نارون)

رستوران ایرانی نمونه در قزوین یک رستوران با منو کاملاً ایرانی است که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب را در منوی خود جای داده است. گذشته از این در منو رستوران نمونه غذاهای محلی قزوین مانند قیمه نثار هم به چشم می‌خورد. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

سفارش آنلاین از رستوران نمونه

قیمت غذاهای این رستوران رستوران در مقایسه با دیگر رستوران‌های این شهر کمی بالاتر است؛ اما شما می‌توانید بهترین کیفیت غذاها را در این رستوران تجربه کنید. خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از سفارش غذا از این رستوران در قزوین را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود