آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گیلانه جردن تهران
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران گیلانه (جردن) تجربه غذاهای گیلانی در فضایی زیبا

مینا اسماعیل بیگی 11 اردیبهشت 1401 4 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

خیلی اوقات شده که هوس یک غذای محلی به سرمان میزند اما نه بلدیم آن را در خانه بپزیم و نه به رستوران های محلی آن شهر دسترسی داریم! غذاهای گیلکی از خوشمزه‌ترین غذاهای محلی هستند که ممکن است در تهران باشید و هوس خوردنشان به سرتان بزند. در چنین شرایطی پیشنهاد ما رستوران گیلانه در جردن است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این رستوران بیشتر بدانیم.

رستوران گیلانه در جردن انتخابی برای دوستداران غذاهای گیلکی

رستوران گیلانه تهران، از جمله بهترین رستوران‌های محلی یا بهتر است بگوییم رستوران شمالي در تهران است که با سرو خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاهای گیلانی در خدمت شماست. این رستوران جز بهترین رستوران های پایتخت دسته‌بندی می‌شود و با فضایی لوکس و بی نظیر در منطقه جردن تهران از شما پذیرایی می‌کند. البته رستوران گیلانه در جردن تنها شعبه این رستوران در تهران نیست. علاوه بر شعبه بلوار آفریقا یک شعبه دیگر از این رستوران هم در خیابان الهیه قرار دارد که با کمی تفاوت در منو، لیست غذاهای شمالی را با کیفیتی برابر با شعبه جردن برایتان سرو می‌کند.

این رستوران در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد و فضایی کاملاٌ متفاوت که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن گیلان است را برای پذیرایی از مشتریانش ایجاد کرد. شک نداریم که شما هم با دیدن دکوراسیون رستوران گیلانه در جردن حس حضور در خانه‌های محلی گیلان را خواهید داشت. گیلانه یک فضای ۴۰۰ متری است که ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد و این یعنی در رستوران گیلانه به حریم شخصی مشتریانش احترام گذاشته شده است و با وجود اینکه فضای رستوران توان پذیرایی هم‌زمان از 200 نفر را دارد تنها 100 صندلی در آن چیده شده است.رستوران گیلانه جردن

90 درصد غذاها در منو این رستوران از غذاهای محلی گیلکی هستند که همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. همان‌طور که می‌دانید طعم سازی در غذاهای محلی بسیار اهمیت دارد، به خصوص اگر آن غذا یکی از غذاهای محلی گیلان باشد. گیلانه به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزها که آشنا به آشپزی گیلانی هستند، این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران گیلانه جردن

شما می‌توانید با سفارش آنلاین غذا تهران از اسنپ فود، هر یک از غذاهای این رستوران شمالی را که مایل باشید، سفارش داده و از مزه عالی آن لذت ببرید. رستوران گیلانه در جردن را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رستوران های گیلکی تهران هم معرفی کرد. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های گیلکی تهران، دو شعبه فعال دارد که یک شعبه از آن در الهیه و شعبه دیگر در خیابان جردن واقع شده است.

رستوران گیلانه جردن یکی از قدیمی‌ترین رستوران های گیلانی در تهران است که در بلوار صبا قرار گرفته است. شما می‌توانید در محل شعبه این رستوران واقع در محدوده‌ی جردن سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران گیلانه در جردن غذای مورد علاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

  • آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا، رستوران گیلانه
  • ساعت کاری: 12 تا 23:45
  • تلفن: 02122055335
  • اماکن نزدیک: باشگاه آموزش تای چای چوان، باشگاه یارا، موزه هنرهای دینی امام علی
  • مجموعه ورزشی فیکس، رستوران بخارا، رستوران شاندیز جردن، فست فود برگراتور
  • امکانات: دارای پارکینگ، پارکینگ خیابانی، پرداخت الکترونیک

منو رستوران گیلانه جردن:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست و خیار میکس گیلانه کباب کوبیده مخصوص گیلانه نوشابه قوطری
سوپ روز بورانی اسفناج کباب ترش گیلانه ماء الشعیر قوطی
دورچین سبزیجات با سیب زمینی سالاد گیلانه کباب ترش گیلانه گوساله آب معدنی
میرزا قاسمی سیا کباب دوغ قوطی
ماهی دودی کباب کوبیده مخصوص گیلانه
بورانی بادمجان خوراک مرغ لونگی
زیتون پرورده خورشت فسنجان با مرغ
زیتون ساده خورشت مرغ ترش
ماست چکیده خورشت فسنجان با مغز

برای مشاهده منو کامل رستوران گیلانه جردن، به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اینستاگرام: gilaneh_restaurant_group@

 کیفیت غذای رستوران گیلانه در جردن

رستوران گیلکی گیلانه در جردن یک رستوران با منو محلی است که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب گیلکی را در منوی خود جای داده است. گذشته از این در منو چند غذای ایرانی هم به چشم می‌خورد تا اگر در جمع شما کسی طالب سفارش غذای ایرانی بود گزینه هایی برای انتخاب داشته باشد. اگر پیش از این نگاهی به عکس غذاهای شمالی انداخته باشید، قطعا برای چشیدن طعم این غذاها، بسیار مشتاق خواهید بود.

منو این رستوران شامل انواع غذا های شمالی و انواع کباب‌های شمالی است. در منو این رستوران چهار بخش کباب، خوراک، خورشت و غذاهای دریایی را می‌بینید که هر کدام شامل غذاهای متنوعی هستند. بخش کباب‌ها شامل کوبیده مخصوص، کباب ترش، سیا کباب، چنجه، جوجه کباب و جوجه رایحه است. کیفیت غذای رستوران گیلانه در جردن

در بخش خوراک‌ها می‌توانید کباب‌ها را بدون پلو و خوراک‌هایی مانند خوراک مرغ لونگی و خوراک گردن را سفارش دهید. اگر عاشق این غذاها هستید، توصیه می‌کنیم که سفارش آنلاین غذا اسنپ فود استفاده کرده و از این غذاهای خوشمزه سفارش دهید. در بخش خورشت‌های منو رستوران گیلانه در جردن، خورشت فسنجان شمالی، خورشت مرغ ترش، خورشت شش انداز، باقلاقاتق و خورشت مرغ ناردون قابل سفارش است. گذشته از این‌ها ماهی و میگو نیز به اشکال مختلف از جمله کبابی، خوراک و پلو ماهی یا پلو میگو در منو این رستوران قابل سفارش هستند.

سفارش آنلاین از رستوران گیلان تهران

نظر شما درباره این رستوران چیست؟ تا به حال به کدام رستوران شمالی در تهران رفته و طعم کدام یک از غذاهای شمالی را بیشتر دوست دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از سفارش غذا از رستوران گیلانه در جردن را با ما به اشتراک بگذارید تا کاربران دیگر هم از نظرات و تجربیات شما استفاده کنند.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود