آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین آجیل فروشی های تهران
شکم گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی 15 تا از بهترین آجیل فروشی های تهران

مینا اسماعیل بیگی 23 خرداد 1401 6 دقیقه

آجیل یکی از تنقلات محبوب و پرطرفدار در بین مردم ایران است که در موقعیت و مراسم‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. برای مثال آجیل جزء جدانشدنی سفره‌های ما در شب یلدا و عید نوروز است. محبوبیت آجیل باعث شده تا ما در هنگام خرید این خوراکی خوشمزه، به فاکتور‌هایی مثل کیفیت، طعم، رنگ و قیمت آن نیز توجه داشته باشیم. برای همه ما مهم است که آجیل مورد نیاز خود را از فروشگاهی تهیه کنیم که ما را راضی نگه دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین آجیل فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم تا شما به راحتی از طریق اسنپ فود اقدام به خرید و سفارش آجیل آنلاین در تهران کنید.

معرفی بهترین آجیل فروشی در تهران

در تهران قدیم آجیل فروشی‌ها در دو منطقه بازار (ابتدای بازار کنار خندق و اول بازار چهارسوق بزرگ) قرار گرفته بودند. اما امروزه مراکز عمده فروش خشکبار (آجیل فروشی های تهران) در بازار تجریش، بازار تهران (خیابان پانزده خرداد، ناصرخسرو و…) و دیگر مناطق شهر تهران قرار دارند.

معرفی بهترین آجیل فروشی در تهران

معرفی بهترین آجیل فروشی های تهران در بازار

بازار تهران که یکی از مهم‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود و آن را به‌عنوان قلب اقتصاد ایران می‌دانند، خشکبار و آجیل فروشی های بسیاری را در خود جای داده است که بسیاری از این آجیل فروشی ها در لیست بهترین آجیل فروشی های معروف ایران قرار دارند. اگر شما هم از مشتریان اصلی این بازار هستید، توصیه می‌کنیم برای خرید انواع آجیل نظیر آجیل شور و شیرین یا آجیل چهار مغز و… به مغازه‌های زیر سر بزنید:

1. آجیل فروشی یگانه

یگانه یکی از بهترین آجیل فروشی های تهران است که از معروف‌ترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار بازار بزرگ تهران به شمار می‌رود. آدرس دقیق آجیل فروشی یگانه تهران، چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع، پلاک ۵۳۴ و شماره تلفن آن ۵۵۶۲۷۱۵۰ و ۵۵۶۲۳۲۸۶ می‌باشد.

2. آجیل فروشی هوشی سادات

هوشی سادات جزو بهترین آجیل فروشی در بازار تهران است که مشتریان بسیاری دارد. آدرس دقیق آجیل فروشی هوشی سادات تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ تهران، چهارسوق کوچک، جنب مشیرخلوت، پلاک ۲۰۹ و شماره تلفن آن ۵۵۶۳۴۸۰۲ می‌باشد.

آجیل فروشی هوشی سادات

3. آجیل و خشکبار هاشم پور

آجیل فروشی هاشم پور یکی دیگر از بهترین آجیل فروشی های تهران است که در تهران، منطقه 12، محله بازار، 15 خرداد، بازار بزرگ، بازار چهل تن، سرای دالان دراز، پلاک 25 واقع شده است. این آجیل فروشی تولید و پخش اختصاصی آجیل و کارگاه آجیل پزی مخصوص به خود را داراست. برای ارتباط با آجیل هاشم پور می‌توانید از طریق شماره تلفن ۵۵۶۰۰۵۹۶ اقدام کنید.

4. آجیل فروشی وارث

آجیل وارث که در زمینه فروش آجیل و خشکبار فعالیت دارد، در خیابان 15خرداد، چهارسوق كوچك، ضلع جنوبی، بعد از سرای ملاعلی كنی، پلاک 224 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آجیل فروشی می‌توانید با شماره تلفن ۵۵۶۲۴۱۵۰ تماس حاصل فرمایید.

آجیل فروشی وارث

5. آجیل فروشی 333

اگر به دنبال یکی از بهترین آجیل فروشی های تهران در بازار بزرگ تهران هستید، به آجیل فروشی 333 به آدرس تهران، خیابان مولوی، خیابان اردستانی، ابتدای بازار امین السلطان، پلاک 1 و ۲ مراجعه کنید. همچنین شماره تلفن این آجیل فروشی ۵۵۶۲۳۹۵۵ می‌باشد.

6. آجیل و خشکبار وحدانی پور

یکی دیگر از آجیل فروشی های معروف بازار بزرگ تهران، آجیل فروشی وحدانی پور است که آدرس دقیق آن تهران، منطقه 12، مولوی، خیابان صاحب جمع، جنب پاساژ نو، پلاک 410 می‌باشد. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 55626158 و 55625364 با این آجیل فروشی تماس بگیرید.

آجیل و خشکبار وحدانی پور

7. آجیل فروشی ژاله

فروش آجیل و خشکبار ژاله در تهران، منطقه 12، محله بازار، 15 خرداد، نرسیده به بازار بزرگ، پلاک 906 ‌واقع شده است. این فروشگاه یکی از بهترین آجیل‌های بازار تهران را به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 55623337 با آجیل ژاله تماس حاصل نمایید.

8. آجیل فروشی پیروز

اگر به دنبال بهترین آجیل فروشی های تهران در بازار بزرگ تهران هستید، حتما به آجیل فروشی پیروز به آدرس تهران، منطقه 12، محله بازار، خیابان مصطفی خمینی (سیروس)، بازار سیداسماعیل، بازار چهل تن، سرای دوست علی خان، پلاک 16 مراجعه کنید و برای تماس با آن از طریق شماره تلفن 55602798 اقدام کنید.

آجیل فروشی پیروز

9. آجیل فروشی پسیان

آجیل پزی رحیم پسیان علیشاه که در زمینه فروش آجیل و خشکبار فعالیت می‌کند در تهران، چهارراه سیروس، خیابان 15خرداد، بازار آهنگران، فروشگاه نورجهان، پلاک 85 واقع شده است. برای تماس با این آجیل فروشی از طریق شماره تلفن ۵۵۶۲۸۳۹۷ و  ۵۵۶۱۳۸۹۹ اقدام نمایید.

10. آجیل فروشی نمونه

یکی دیگر از بهترین آجیل فروشی های تهران، آجیل فروشی نمونه است که آدرس دقیق آن تهران، خیابان ۱۵ خرداد، انتهای بازار آهنگر‌ها، سرای قزوینی‌ها ، پلاک ۲۵ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آجیل فروشی با شماره تلفن‌های ۵۵۶۲۹۷۰۸، ۵۵۸۱۶۷۴۸ و ۵۵۸۹۵۴۵۶ تماس حاصل کنید.

بهترین آجیل فروشی های غرب تهران

در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از معروف‌ترین آجیل فروشی های غرب تهران را به شما معرفی کنیم:

بهترین آجیل فروشی های غرب تهران

11. آجیل الماس غرب

الماس غرب که در زمینه فروش انواع شیرینی، آجیل و خشکبار فعالیت دارد، در تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان باهنر (خجسته پور)، پلاک 108 واقع شده است و جزو بهترین آجیل فروشی های غرب تهران به شمار می‌رود. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۰۰۵۴۰۶، ۰۲۱۴۴۰۰۵۴۰۶ و ۰۲۱۴۴۰۰۵۴۰۶ با الماس غرب ارتباط برقرار کنید.

12. آجیل نگین غرب

شیرینی و آجیل نگین غرب یکی از بهترین آجیل فروشی های تهران است که آدرس دقیق آن تهران، شهرزیبا ، بلوار تعاون شمال به جنوب، نرسیده به شربیانی غربی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آجیل فروشی با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۱۷۵۰۹۹ تماس حاصل فرمایید.

آجیل نگین غرب

13. آجیل و خشکبار سرو

آجیل فروشی سرو که در تهران، خیابان گیشا، بین خیابان ١۵و، ١٣، پلاک٢٢٨ واقع شده، در زمینه آجیل، خشکبار و قنادی فعالیت دارد. برای تماس با این فروشگاه آجیل و خشکبار از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۷۴۳۶۵ اقدام کنید.

14. آجیل و خشکبار زرین

زرین یکی از معروف‌ترین و بهترین آجیل فروشی های تهران است که در غرب این شهر واقع شده است. آدرس دقیق این آجیل فروشی شهرک اکباتان، فاز2، بازارچه کوثر، جنب سوپر ونوس و شماره تلفن آن ۰۲۱۴۴۶۷۳۶۹۷ می‌باشد.

بهترین آجیل فروشی های شرق تهران

تا اینجا 14 نام بهترین آجیل فروشی در تهران را برای شما برشمردیم. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین آجیل فروشی های شرق تهران خواهیم پرداخت:

15. آجیل فروشی کرمان

فروشگاه کرمان محصولاتی نظیر آجیل، خشکبار، و سوغاتی‌های کرمان نظیر کلمپه، قوتو کرمانی و… را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این آجیل فروشی که در خیابان بهارشمالی، پلاک ۳۳۷ واقع شده یکی از بهترین آجیل فروشی های تهران است. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۲۴۱۶۶۲۷ با این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

16. خشکبار و آجیل ابراهیمی

این آجیل فروشی که در تهران ، خیابان پیروزی، خیابان چهارم نیروی هوایی ، نبش خیابان 24/4، پلاک 23 واقع شده است، همه روزه از ساعت 9 الی 23 آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشد. همچنین شماره تلفن این آجیل فروشی ۰۲۱۷۷۴۳۵۳۹۵ می‌باشد.

خشکبار و آجیل ابراهیمی

17. آجیل و خشکبار رئوف

یکی دیگر از شیک‌ترین و بهترین آجیل فروشی های تهران، آجیل رئوف است که در خیابان پاسداران، نبش گلستان یک، پریس سنتر، طبقه همکف واقع شده است. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۳۸۲۹۹۰۷ و ۰۲۱۹۱۳۲۳۸۳۹ با این آجیل فروشی در تماس باشید.

خرید مرغوب ترین آجیل از بهترین آجیل فروشی های تهران

ما در این مطلب 15 مورد از بهترین آجیل فروشی های تهران را با شما معرفی کردیم تا بتوانید از آن‌ها خرید کنید. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین آجیل از آجیل فروشی های تهران به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود