آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
2.1/5 - (7 امتیاز)
بدون نظر

رستوران الماس کویر کرمان، الماسی در دل کویر

مینا اسماعیل بیگی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

کرمان ازجمله شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در دل کویر ایران است. این شهر با جاذبه‌های بسیار زیاد هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور و همچنین خارج از کشور است. در هر شهر رستوران‌ها، فست فودها، کافه‌ها و مراکز تفریحی مختلفی نیز وجود دارد که خود به نوعی جاذبه محسوب می‌شوند. کرمان نیز از این موضوع بی نصیب نمانده و با تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ها، جایگاه مهمی در میان شهرهای ایران پیدا کرده است.

الماس کویر یکی از مجموعه‌های بسیار باکیفیت و بی نظیر است که با امکانات مختلفی مانند رستوران، کافه، فست فود، شهربازی و … ارزش دیدن را دارد. در ادامه به بررسی کامل امکانات و ویژگی‌های مجموعه رستوران الماس کویر کرمان می‌پردازیم.

رستوران الماس کویر کرمان بهترین رستوران در شهر کرمان است.

معرفی رستوران الماس کویر

این رستوران بی نظیر در متراژی حدودا 2000 متر و با لاین‌های متنوع و جذاب راه اندازی شده است. این مجموعه غذایی دارای بخش‌های مختلفی مانند رستوران، فست فود، کافی شاپ و قلیون بار در کنار موسیقی زنده، شهربازی کودکان، تلویزیون شهری و پارکینگ مجموعه‌ای بی نظیر در دل شهر کرمان است.

تنوع بی نظیر غذاها با طعم و کیفیت عالی باعث شده تا تمام افرادی که به این رستوران مراجعه کرده‌اند، رضایت کامل داشته باشند. پیشنهاد می‌شود در صورت ساکن بودن در کرمان، یا سفر به این شهر زیبا، حتما از این مجموعه دیدن کنید. لذت سفری به شهر زیبای کرمان، با صرف غذاهای خوشمزه، خاطره‌ای به یادماندنی برای شما ایجاد می‌کند.

این مجموعه توسط آقای انتظاری تأسیس و راه اندازی شده که از افراد شناخته شده در شهر کرمان است. علاوه بر آن از مواردی که تمام مشتریان به آن توجه داشته‌اند، برخورد بسیار عالی پرسنل و حرفه‌ای بودن آن‌هاست که شبی به یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند.

آدرس و موقعیت جغرافیایی

الماس کویر در کرمان، اتوبان هفت باغ علوی، کیلومتر ۱۲، تیر برق ۲۴۳، مجموعه غذایی الماس کویر واقع شده است. قرارگیری این مجموعه در کنارگذر هفت باغ دسترسی به آن را راحت‌تر کرده است. همچنین از لحاظ موقعیت جغرافیایی در موقعیتی بسیار عالی و در نزدیکی مراکزی مانند مسجد امام علی (ع)، پارک لاله و همچنین باشگاه سوار کاری الماس کویر قرار گرفته است.

معرفی ویژگی‌ها، منو، آدرس و مشخصات رستوران الماس کویر

منو رستوران الماس کویر کرمان

انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، فرنگی، گریل شده و فست فود در این مجموعه سرو می‌شود. این تنوع بالا در کنار کیفیتی عالی باعث می‌شود، تمام افرادی که به این مجموعه مراجعه می‌کنند، رضایت کامل داشته باشند. همچنین در صورت برگزاری مهمانی و هرگونه دورهمی می‌توانید از منوی متنوع این مجموعه برای مهمانان خود سفارش داده و خاطره‌ای ماندگار برای آن‌ها ایجاد کنید.  برخی از غذاها، پیش غذاها، سالادها و … در ادامه لیست شده‌اند.

  • پیش غذا

سوپ و آش

  • پیش غذای اصلی

بزقرمه، کشک بادمجان، کتف و بال کبابی و سوخاری، قارچ سوخاری و فلوریدا، زبان گوساله و سبزیجات، میرزاقاسمی، نان سیر، سیب زمینی تنوری با فیله بوقلمون، سیب زمینی سرخ کرده و سیب زمینی تنوری کلاسیک

  • سالاد

سالاد مخصوص الماس، سالاد مرغ کرانچی، سالاد اسفناج با بیف، سالاد سبز، سالاد یونانی، سالاد مرغ گریل، سالاد تردیلا مکزیکی، سالاد اسفناج با سس عسل، سالاد میگو گریل و سالاد میوه

  • منوی کباب ایرانی

کباب لقمه مخصوص الماس، فیله کباب بره، دنده کباب شاندیز، کباب برگ بره، کباب سلطانی مخصوص، کبابا بختیاری، فیله جوجه مخصوص الماس، جوجه کباب مخصوص، ماهی کباب، فیله کباب ترش، جوجه کباب ترش و سینی VIP کباب الماس کویر

  • منوی خوراک و خورشت ایرانی

ماهیچه بره، ران بره، گردن بره، مرغ ترش، کیک با سس پرتقال، مرغ زعفرانی، ماهی سرخ کرده

فسنجان محلی، بادمجان با گوشت بره و بادمجان با مرغ زعفرانی

  • چلوها

چلو کره، زرشک پلو، سبزی پلو، باقالی پلو، آلبالو پلو و شیرین پلو

  • غذای فرنگی

استیک فیله الماس، استیک فیله مینیون، استیک ماهی شیر، استیک فیله تی بن، میگو گریل، 4 تکه مرغ گریل و بشقاب VIP گریل الماس کویر

  • فست فود

پنه با فیله گوساله، پنه مرغ با سس آلفردو، لازانیا گوشت، پیتزا سیر و استیک، زبان گوساله، رست بیف، میگو گریل، مرغ گریل، سبزیجات و هالوپینو گریل

  • ساندویچ و سوخاری

4 و 9 تکه مرغ، استریپس، برگر کلاسیک، چیز برگر، برگر مخصوص الماس، ساندویچ کباب لقمه، ساندویچ جوجه مخصوص و ساندویج فیله گوساله

شماره تماس رستوران الماس کویر کرمان

شماره تماس این مجموعه 0343666 – 09128937051 است که می‌توانید برای هماهنگی، دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو میز در بخش‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 تا 24 و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعت‌های 12 تا 16 و 19 تا 24 باز و آماده ارائه خدمات متنوع به مراجعه‌کنندگان است.

لیست رستوران‌های کرمان

علاوه بر الماس کویر رستوران‌ها و باغ رستوران‌های بسیار زیادی در سطح شهر کرمان وجود دارد که هرکدام دارای معماری خاص و کیفیت بالایی هستند. در ادامه برخی از آن‌ها معرفی شده تا در صورت سفر به این شهر زیبا، حتما از آن‌ها دیدن کنید.

رستوران کیخسرو

کیخسرو یکی از رستوران‌های کرمان با موسیقی زنده است که با فضای تقریبا قدیمی، غذاهای بسیار باکیفیت و فوق العاده خوشمزه‌ای در آن سرو می‌شود. ظاهر این رستوران بسیار معمولی و غیر مدرن است، اما کیفیت غذای آن به اندازه‌ای بالاست که همواره در دسته بهترین رستوران‌ها قرار می‌گیرد. غذاهای سنتی، انواع کباب، ماهی شکم پر و … از غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند. رستوران در نزدیکی بازار وکیل قرار دارد و خانه‌ای قدیمی که به رستوران تبدیل شده است.

رستوران کیخسرو یکی از بهترین رستوران‌های کرمان با موسیقی زنده است.

 رستوران مکث

مکث بهترین رستوران کرمان در خارج از شهر است. همین موضوع باعث شده تا دسترسی به آن بسیار ساده و راحت شود. مکانی بسیار زیبا، پرسنلی با اخلاق و حرفه‌ای و غذایی فوق‌العاده باکیفیت و خوشمزه این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان تبدیل کرده است. از تخت‌های سنتی برای سرو غذا استفاده شده و فضایی ساده و دلنشین دارد. این مجموعه بخشی با عنوان پیتزا مکث نیز دارد که غذاهای فست فودی و پیتزا در آن سرو می‌شود.

رستوران مجتمع گردشگری سنتی سیندخت

بهترین باغ رستوران کرمان که در نزدیکی فرودگاه این شهر واقع شده است. برای سرو غذا در این مجموعه هم می‌توانید در فضای داخلی و هم فضای باز نشسته و از کیفیت بسیار عالی غذای آن‌ها لذت ببرید. فضایی بسیار دوستانه و دل انگیز که می‌تواند شبی به یاد ماندنی برای شما و خانواده رقم بزند. برخلاف بسیاری دیگر از رستوران‌های کرمان، این مجموعه بسیار آرام و خلوت است و برای افرادی که علاقه‌ای به محیط‌های شلوغ و پرهیاهو ندارند، بسیار مناسب است.

رستوران کیپو

کیپو یکی از رستوران‌های بسیار باکیفیت اما گران قیمت کرمان است. فضای رستوران معمولا شلوغ است که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای غذاهای سرو شده در رستوران است. در صورت رزرو نداشتن میز در رستوران حدود یک ساعت باید منتظر بمانید. استیک و پیتزا چانو از بهترین و خشومزه‌ترین غذاهای این رستوران هستند. انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها نیز در این مچموعه سرو می‌شود.

سخن آخر

اگر قصد سفر به کرمان را دارید، می‌توانید لیستی از جاهای دیدنی این شهر را یادداشت کرده تا در هنگام سفر حتما از آن‌ها دیدن کنید. لذت سفر با خوردن غذاهای باکیفیت و مخصوصا غذهای سنتی هر شهر چندین برابر می‌شود. به همین دلیل قبل از سفر باید رستوران‌ها و غذاخوری‌ها را نیز بررسی کرده تا با خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از سفر خود لذت ببرید.

در این مقاله به معرفی رستوران الماس کویر کرمان پرداخته و مشخصات و ویژگی‌های آن به طور کامل بررسی شد. هنگام سفر به شهر دیدنی کرمان، حتما از این مجموعه دیدن کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود