تخفیف شگفت انگیز روز پدر در اسنپ فود

به این مقاله امتیاز دهید

این سؤال بزرگ هرسال با ماست، برای روز پدر چه باید خرید؟

هدیه خریدن برای کسی که همیشه خوشحالی، آسایش و آرامش ما را فراهم کرده است قطعاً کار راحتی نیست؛ باید دنبال یک هدیه مناسب و درخور بگردید. اما یک گزینه همیشگی برای خوشحال کردن پدرها وجود دارد، گزینهای که از سالهای دور انتخاب خوبی بوده و هیچ جشنی بدون حضورش کامل نخواهد شد.

کیک و شیرینی خامهای، بخش ثابتی از هدیه روز پدر که همه پدرها را خوشحال میکند. در ادامه این مقاله با معرفی کمپین 30 درصدی روز پدر همراه ما باشید.”

 

تخفیف 30 درصدی به مناسبت روز پدر در اسنپ فود

 

هر طور که حساب کنید انتخاب هدیه برای آقایان کار بسیار سختی است، چراکه تنوع کالاهای مناسب به عنوان هدیه برای روز پدر به نسبت هدایایی که می‌توان برای خانم‌ها تهیه کرد بسیار کم‌تر است؛ اما خوشبختانه یک وجه مشترک میان همه‌ی مردان کار را ساده می‌کند و آن‌هم چیزی نیست جز علاقه‌ی شدید آن‌ها به کیک و شیرینی! بخواهید یا نه شیرینی عضو جداناپذیری از هدیه روز پدر است و البته محبوب‌ترین بخش هدایا از نظر آقایان!

چه چیزی از این بهتر که در کنار هدیه خود با یک جعبه شیرینی کام اعضای خانواده را شیرین کنید؟ و چه چیزی شیرین‌تر از اینکه آن را با یک تخفیف 30 درصدی از اسنپ فود خریده باشید؟ امسال در سرویس شیرینی فروشی‌های اسنپ فود برای گرامیداشت مقام پدران و مردان ایران زمین شریک شما خواهیم شد.

 

تصمیم‌گیری درباره هدیه روز پدر

تصمیم‌گیری درباره هدیه اصلی روز پدر را به شما می‌سپاریم، کافیست به این چند سؤال پاسخ دهید؛ علاقه‌مندی‌های پدرتان چیست؟ او در کل چه تیپ شخصیتی دارد؟ پدرتان هنرمند است یا فنی؟ مدرن است یا سنتی؟ جوان است یا میان‌سال؟ پاسخ به این دست سؤالات شما را در مسیر خرید هدیه روز پدر راهنمایی می‌کند.

گذشته از این تنوع کالاهایی که می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید خیلی زیاد نیست و این راه را برای خرید هدیه هموارتر می‌کند. بودجه خود را مشخص کنید و بعد مطابق شناختی که از پدرتان دارید در میان انواع لباس مانند پیراهن و شلوار، انواع اکسسوری مردانه مانند کروات، ساعت، کفش، عطر و ادکلن و حتی زیورآلات مردانه مانند انگشتر و دستبندهای چرم یکی را به عنوان هدیه روز پدر بخرید؛ اما قسمت دوم هدیه‌ این مناسبت را به ما بسپارید!

ما تصمیم داریم در گرامیداشت مقام پدر، به پاس تمام سال‌هایی که قوی بودند و برای راحتی، آرامش و خوشحال بودن ما تلاش کردند، در این روز با عشق، جعبه‌های شیرینی و کیک را به خانه‌های پرمهر شما بفرستیم و در شب نشینی شیرین روز پدر کنار شما باشیم.

 

کمپین روز پدر اسنپ فود

در کمپین روز پدر سرویس شیرینی فروشی اسنپ ‌فود تخفیف 30 درصدی برای خرید انواع کیک و شیرینی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید از بهترین قنادی‌های شهر شیرینی و کیک روز پدر را آنلاین تهیه کنید.

کافیست وارد صفحه اسنپ فود شده و در بخش شیرینی پس از مشخص کردن محدوده خود به ده‌ها شیرینی فروشی نزدیکتان دسترسی پیدا کنید. انتخاب شیرینی و میزان آن با شماست، فراموش نکنید در خرید کیک و شیرینی علاقه پدرتان را در اولویت قرار دهید. با دقت انتخاب کنید و از کیفیت و تازگی کیک و شیرینی‌ها مطمئن باشید. پس از این مرحله سرویس شیرینی فروشی اسنپ فود آماده است تا سفارش شما را در مدت زمان بسیار کوتاه با 30 درصد تخفیف ویژه کمپین روز پدر به دستتان برساند.

 

کدام قنادی‌ها برای روز پدر تخفیف دارند؟

طرح‌های تخفیفی معمولاً به این صورت هستند که تعدادی فروشگاه به عنوان فروشگاه‌های تخفیف‌دار مشخص شده و به کاربران معرفی می‌شوند؛ اما این بار در کمپین روز پدر اسنپ فود هیچ محدودیتی در انتخاب شیرینی فروشی وجود ندارد! لازم نیست روی سایت به دنبال قنادی‌های تخفیف‌دار در منطقه خود باشید، برای این مناسبت یک تخفیف کلی در نظر گرفته‌ایم!

 

برای خرید شیرینی روز پدر در قنادی ها معطل نشوید!

لازم دانستیم تا در شرایط نامناسب این روزها و همه‌گیری سویه اومیکرون در کشور شرایطی فراهم کنیم تا برای خرید شیرینی روز پدر در قنادی‌ها معطل نشوید! با توجه به موج جدید بیماری و ازدحام و شلوغی معمول قنادی‌ها در چنین مناسبت‌هایی، شما عزیزان می‌توانید با استفاده از طرح اسنپ ‌فود بدون محدودیت مکانی از تمام شیرینی فروشی‌هایی که در اسنپ‌ فود عضو هستند با 30 درصد تخفیف روز پدر را کم‌خطر و شیرین‌تر از همیشه در کنار خانواده خود بگذرانید.

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران