آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
انواع میوه های زمستانی
انواع میوه جات
4.2/5 - (12 امتیاز)
14

آشنایی با انواع میوه های زمستانی : خوشمزه ترین میوه ها رو امتحان کنید

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1402 9 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

لذت گذراندن شب‌های سرد و طولانی زمستان، با حضور انواع میوه های زمستانی، چند برابر می‌شود و کمتر کسی است که از انارهای دانه شده شب‌های چله، پرتقال‌های خوش‌رنگ و لعاب و معطر و نارنگی‌های شیرین و آبدار این فصل، خاطره‌ای نداشته باشد. علاوه بر این، مصرف میوه‌های این فصل، توان بدن در مقابله با انواع بیماری‌های عفونی و ویروسی زمستانی را افزایش می‌دهد و سهم بزرگی در حفظ سلامتی عمومی بدن در روزهای سرد زمستان دارند. از شما دعوت می‌کنیم تا برای آشنایی بیشتر با انواع میوه های زمستانی، تا پایان این مطلب از اسنپ فود، ما را همراهی کنید.

1. گریپ فروت یک بمب ویتامین C

یکی از میوه های فصل زمستان گریپ فروت است. گریپ فروت، منبعی فوق‌العاده از ویتامین C است. بنابراین، مصرف آن در روزهای سرد زمستان، سپر دفاعی بدن شما را مقاوم‌تر می‌کند و طول ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا را کاهش می‌دهد. برای مصرف این میوه، به آب گریپ فروت اکتفا نکنید و سعی کنید حتما از پالپ میوه هم استفاده کنید تا از محتوای پرفیبر آن بهره‌مند شوید.

گریپ فروت یک بمب ویتامین C

میوه‌های زمستانی از میوه‌های خوشمزه و پرطرفدار در بین ایرانیان است.

 

گریپ فروت کالری کمی دارد و سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌های قدرتمند است؛ آنتی اکسیدان‌هایی مانند لیکوپین که خواص ضد سرطانی آن‌ها معروف است. فراموش نکنید که گریپ فروت‌های سفید رنگ نسبت به هم خانواده‌های قرمز و صورتی این میوه، ترش‌تر هستند، اما همه گونه‌های این میوه، بسیار مغذی است و فواید بسیاری برای سلامتی دارد.

2. انار تنظیم کننده عالی فشار خون

یکی از انواع میوه های زمستانی، انار است که از اواخر پاییز وارد بازار می‌شود و کمی تا قبل از عید نوروز، همراه ما خواهد بود. با مصرف یک فنجان دانه انار می‌توانید 7 گرم فیبر، 17.8 میلی گرم ویتامین C و 28.7 میکروگرم ویتامین K به بدن خود برسانید.

انار تنظیم کننده عالی فشار خون

انار، میوه خوشمزه و محبوب زمستانی.

این میوه مغذی، ضد افسردگی است؛ قلب را جلا می‌دهد؛ استخوان‌ها را تقویت می‌کند و برای بهبود التهاب مفاصل هم به کمک شما می‌آید. انار یک تنظیم‌کننده عالی فشار خون است که با مواد مغذی خود، سلول‌های مغزی را هم تقویت می‌کند. ترکیب طعم این میوه بهشتی با کمی نمک و گلپر، شب‌های سرد و طولانی زمستانی را خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.

3. خرمالو یک منبع انرژی زمستانه

اگر در اوایل فصل زمستان سری به میوه فروشی‌ها بزنید، خرمالوهای تازه و باکیفیتی خواهید یافت که مصرف آن‌ها بسیار انرژی‌بخش است. این میوه که یکی دیگر از میوه های زمستانی است، یک منبع عالی از ویتامین  Aاست و مصرف هر عدد از آن می‌تواند بیش از نیمی از نیاز روزانه بدن به ویتامینA  را تأمین کند.

خرمالو یک منبع انرژی زمستانه

بهبود عملکرد قلب و گوارش تنها با خوردن خرمالو.

وجود این ویتامین، برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت بینایی و حتی سلامت جنین مادران باردار، ضروری است. علاوه بر این‌ها، خرمالو، منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامینC ، پتاسیم، منگنز، فسفر و مس است و مصرف آن می‌تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سلامت قلب و عروق شود. میوه های زمستان بسیار خوشمزه و پرخاصیت هستند.

4. کامکوات و مربای بی نظیر آن برای زمستان

کامکوات یکی از انواع میوه زمستانی و بهاری است که جثه‌ای بسیار کوچک و طعمی ترش و شیرین؛ شبیه سایر مرکبات دارد. این میوه، در شمال ایران می‌روید و نام محلی آن، پرنجی است و می‌توانید کل میوه را همراه با پوست آن میل کنید

کامکوات و مربای بی نظیر آن برای زمستان

کامکوات با داشتن خواص بسیار یکی از خوشمزه‌ترین میوه‌های زمستانی است.

. مصرف کامکوات به شکل خام باعث می‌شود که از خواص آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی مانند زاگزانتین، لوتئین، تانن، کاروتن و… بهره‌مند شوید. به علاوه، در پوست این میوه هم روغن‌های مفیدی مانند برگاموتن، هومولن، پینن، لیمونن و مورولن وجود دارد که نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی بدن دارند. البته درست کردن مربای کامکوات هم از دیگر روش‌های استفاده از این میوه بی‌نظیر زمستانی است.

5. کیوی میوه ای جوان کننده

جالب است بدانید که مقدار ویتامین C موجود در کیوی، بیشتر از پرتقال است. همچنین این میوه نسبت به موز، پتاسیم بیشتری دارد. اگر آن را با پوست میل کنید، میزان فیبر دریافتی خود را تا 50 درصد افزایش داده‌اید و اگر آن را در وعده صبحانه داشته باشید، بهره بیشتری از ویتامین‌های آن؛ بخصوص ویتامین C خواهید برد.

کیوی میوه ای جوان کننده

با خوردن انواع میوه، سلامت خود را تضمین کنید.

کیوی، میوه فصل زمستان منبع خوبی از مواد معدنی مفیدی مانند آهن، کلسیم، منیزیم، مس، فسفر و روی است و مصرف آن می‌تواند جلوی پیری زودرس پوست را بگیرد. کیوی یکی از جذاب‌ترین میوه‌های فصل زمستان است.

بهترین شکل مصرف این میوه زمستان، خوردن میوه به صورت خام همراه با پوست است، اما تهیه مربای کیوی برای صبحانه‌های زمستانی هم ایده بدی نیست.

6. پرتقال و شب نشینی های زمستانه

در فصل زمستان چه میوه هایی وجود دارد؟ پرتقال، یکی ار انواع میوه‌های زمستونی و خوشمزه است که در شب نشینی‌های این فصل، جای ویژه‌ای دارد. این میوه ترش و شیرین و آبدار، منبع خوبی از فیبر، ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان‌ها است و فواید بیشماری برای سلامتی دارد.

پرتقال و شب نشینی های زمستانه

پرتقال، منبع ویتامین سی.

برای مثال؛ پرتقال، با افزایش جذب آهن، جلوی کم خونی را می‌گیرد. این میوه، فشار خون را کاهش می‌دهد و خون را رقیق می‌کند. به علاوه، برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن و مقابله با انواع بیماری‌های عفونی و ویروسی هم می‌توانید روی آن حساب کنید. فراموش نکنید که خوردن پرتقال کامل نسبت به نوشیدن آب این میوه، مفید‌تر است.

7. لیمو شیرین داروی سرماخوردگی در زمستان

میوه های زمستان چیست ؟ یکی دیگر از انواع میوه های زمستانه، لیموشیرین است؛ میوه‌ای زرد رنگ، با پوستی نازک و معطر و گوشتی آبدار و شیرین که در معرض هوا زود تلخ می‌شود. با این حال، این میوه فوق‌العاده، سرشار از ویتامین C، پتاسیم و فیبر است و مصرف آن برای سلامت قلب و عروق، سیستم گوارش و سیستم تنفسی مفید است و در دسته انواع میوه جات لاغرکننده قرار می‌گیرد.

لیمو شیرین داروی سرماخوردگی در زمستان

بهترین داروی سرماخوردگی در فصل سرما، لیمو شیرین است.

 

تاثیر این میوه در درمان سرماخوردگی‌های پاییز و زمستان، کاملا ثابت شده است و خاصیت مدر آن می‌تواند کلیه‌ها و مثانه‌ها را سم‌زدایی کرده و عفونت‌های ادراری را برطرف کند.

8. موز یک بمب انرژی زمستانه

رخی از اقلام موز، وارداتی هستند و به همین دلیل، این میوه در چهار فصل سال در ایران قابل دسترسی است. اما برداشت این میوه در استان‌های جنوبی کشور، از اواسط زمستان شروع شده و تا اواخر آن ادامه می‌یابد. به همین دلیل، موز را باید یکی از انواع میوه های زمستانی دانست که مصرف آن در فصل زمستان، سازگاری بیشتری با بدن خواهد داشت.

موز یک بمب انرژی زمستانه

موز، میوه ممحبوب اکثر کودکان است.

ب

موز، منبعی عالی از پتاسیم است و مقادیر قابل توجهی ویتامین B6 را در خود جای داده است. این میوه، یک میوه انرژی‌زای طبیعی است؛ باعث تقویت و ساخت سلول‌های بدن می‌شود؛ استرس را کاهش می‌دهد و تقویت‌کننده طبیعی اسپرم‌ها محسوب می‌شود.

9. نارنگی با عطری بی نظیر و طعمی اشتها آور

نارنگی یکی از میوه های پاییزی و زمستانی پرطرفدار است. انواع نارنگی‌های جنوب؛ مانند نارنگی یافا یا نارنگی بندر، پس از نارنگی‌های شمال، وارد بازار می‌شوند و تا اواخر زمستان هم در دسترس هستند. این میوه در اصل متعلق به چین و هندوچین است و در قرن نوزدهم وارد اروپا شد. انواع نارنگی‌ها معمولا طعمی همه‌پسند دارند و مصرف آن‌ها بسیار آسان است. ح

نارنگی با عطری بی نظیر و طعمی اشتها آور

یک میوه زمستانی خوشمزه و خوش رنگ.

تی طعم فوق‌العاده این میوه هم آرام‌بخش است و استرس‌ها و تنش‌های روزانه را از شما دور می‌کند. این میوه، خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی دارد و مصرف آن فواید زیادی برای سلامتی دارد. از جمله اینکه می‌تواند جلوی امراض قلبی – عروقی را بگیرد؛ خطر سنگ کلیه را کاهش دهد؛ باعث تقویت حافظه و هوش شود؛ به سلامت پوست و روده کمک کند و در مقابله با امراض سرطانی، مفید باشد.

10. پوملو و سم زدایی بدن در زمستان

پوملو، میوه‌ای بزرگ و گرد شبیه گریپ فروت است، با این تفاوت که حجمی بزرگ‌تر از گریپ فروت و طعمی شیرین‌تر و ملایم‌تر از آن دارد. به علاوه، بافت گوشتی پوملو هم نسبت به گریپ فروت، آبدارتر و خوشمزه‌تر است. پوست میوه پوملو می‌تواند زرد یا سبز باشد. این پوست، قطور و شیرین است و از آن برای تهیه شیرینی، مارمالاد و انواع دسرها استفاده می‌شود.

پوملو و سم زدایی بدن در زمستان

پوملو یکی از متفاوت‌ترین میوه‌های زمستانه.

 

پوملو این میوه زمستان، بومی مناطق آسیای جنوب شرقی است و چون زمان باردهی درخت آن طولانی است، محبوبیت چندانی در سایر نقاط جهان ندارد. با این حال، مصرف پوملو بسیار مفید است. این میوه می‌تواند بدن را تحریک به کلاژن‌سازی بیشتر کند و به این ترتیب، انعطاف‌پذیری پوست و روند بهبود زخم‌ها را بهبود بخشد. به علاوه، برای جلوگیری از بروز آکنه‌های پوستی و درمان آن‌ها هم مفید است. این میوه، مقدار زیادی پتاسیم دارد و مصرف آن می‌تواند در سم زدایی بدن و تقویت سیستم ایمنی، موثر باشد.

11. به و طعم لذیذ تاس کباب در زمستان

به یکی دیگر از انواع میوه های زمستانی و ترکیبی از سیب و گلابی است. این میوه، بافتی سفت، پوستی زرد رنگ و گوشتی خشک و کرکی دارد. طعم آن ترش و گس است و ممکن است برخی افراد مصرف این میوه خاص را به صورت تازه، دوست نداشته باشند. در این صورت، استفاده از شکل پخته شده این میوه در زمستان هم بسیار عالی است. برای مثال، مصرف مربا یا مارمالاد به، یک گزینه عالی برای صبحانه‌های زمستانی است و خورشت به و تاس کباب هم گزینه‌های دیگری هستند که برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

به و طعم لذیذ تاس کباب در زمستان

به یکی از معدود میوه‌هایی است که با آن غذا نیز درست می‌کنند.

 

دانه‌های به یا همان به دانه هم دمنوشی عالی برای روزهای سرد زمستان هستند و درمانی طبیعی برای مشلات گوارشی مانند زخم معده، یبوست و اسهال محسوب می‌شوند. این میوه، حاوی مقادیر قابل توجهی پتاسیم است و به همین دلیل، در تنظیم فشار خون، عالی عمل می‌کند. به علاوه، برای مقابله با آنفولانزا در فصل زمستان هم می‌توانید روی خواص فوق‌العاده این میوه زمستانی حساب کنید. خوشبختانه، به، ماندگاری بالایی دارد و مصرف آن در طول زمستان بسیار توصیه شده است.

12. گلابی آسیایی یک گلابی مفید زمستانه

گلابی  که از دیگر میوه های زمستانی است به طور معمول، بافتی نرم و آبدار دارد، اما بافت گلابی آسیایی پس از رسیدن هم همچنان سفت است. این میوه، یکی از انواع میوه های زمستانی بسیار مفید است که در درمان سرماخوردگی عالی عمل می‌کند و سرشار از فیبر است.

گلابی آسیایی یک گلابی مفید زمستانه

گلابی، این میوه زمستانه طعم شیرین و بافت بسیار نرمی دارد.

نمونه رسیده این میوه، طعمی مطلوب و شیرن دارد و مصرف روزانه آن می‌تواند در پیشگیری از دیابت موثر باشد و به سلامت قلب و عروق کمک کند. این میوه، ماندگاری بالایی دارد و تا یک هفته در دمای اتاق و تا یک ماه در فریزر، قابل نگهداری است.

13. بلوبری پادشاه میوه های آنتی اکسیدانی

بلوبری را به نام‌های زغال اخته آبی و تمشک آبی هم می‌شناسند. این میوه کوچک آبی یا بنفش، شکلی کروی، بافتی آبدار و طعمی شیرین دارد و به عنوان یکی از انواع میوه های زمستانی، بسیار پرفایده است.

بلوبری پادشاه میوه های آنتی اکسیدانی

بلوبری به سبب رنگ متفاوتش در بین کودکان بسیار محبوب است.

بلوبری، منبعی غنی از انواع آنتی اکسیدان‌ها، فیبر، ویتامین C و ویتامین K است. مصرف این میوه برای بهبود عملکرد مغز مفید است و با کاهش فشار خون و کلسترول بد خون، خطر بیماری‌های قلبی – عروقی را کاهش می‌دهد. همچنین، بلوبری، میوه‌ای ضد پیری و ضد سرطان است و به عنوان یک میوه کم کالری و پرفیبر، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش وزن دارد.

14. آناناس و خواص بی نظیر آن در زمستان

آناناس میوه‌ای وارداتی و بومی مناطق جنوب آمریکای جنوبی است که در فصل زمستان، دسترسی راحت‌تری دارد. این میوه استوایی، پوسته‌ای سخت و طعمی شیرین دارد و در ابتدا، نوعی میوه خاص و لاکچری محسوب می‌شده است و به تدریج، جای خود را در میان عموم مردم، باز کرد.

آناناس و خواص بی نظیر آن در زمستان

آناناس میوه لوکس و خوشمزه مخصوص مهمانی‌های شما.

 

آناناس، منبعی غنی از ویتامین C، آنزیم بروملین و ویتامین‌های گروه B است. مصرف آب آناناس در  وعده‌های صبحگاهی زمستان، بسیار انرژی‌بخش است. آناناس می‌تواند پوست را جوان و شاداب نگه دارد؛ سیستم ایمنی بدن را تقویت کند؛ استرس را مدیریت کند؛ خطر لخته شدن خون را کاهش دهد و برای درمان سرماخوردگی و سرفه در فصول سردی مانند پاییز و زمستان، بسیار مفید باشد. به علاوه، این میوه، یک ضد التهاب طبیعی است و مصرف آن برای درمان سینوزیت و آلرژی‌های تورمی هم بسیار موثر است.

در این مطلب به معرفی انواع میوه‌های زمستانه پرداختیم. گریپ فروت، بلوبری، آناناس، به، گلابی، پوملو،  نارنگی، موز، لیمو، پرتقال، کیویف کامکوات، خرمالو و انار از میوه‌های خوش طعم زمستانه هستند که هر کدام خواص بسیاری دارند و جداگانه به آن‌ها پرداختیم.

خرید میوه آنلاین در زمستان؛ راحت و بی دردسر

یکی از بهترین راه‌های تهیه انواع میوه های زمستانی، خرید میوه آنلاین است. این امکان به شما اجازه می‌دهد که بهترین و باکیفیت‌ترین میوه‌ها را با کمترین زحمت، توسط پیک، درب منزل خود تحویل بگیرید و اگر در این مورد، اسنپ فود را لایق خدمت‌رسانی بدانید، تردیدی نداشته باشید که یک خرید شیرین زمستانی از راه دور را در پیش خواهید داشت که با یکبار امتحان کردن، مشتری دائم آن خواهید شد. شاد و تندرست باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(14 دیدگاه)

جمال جوشکار
31 تیر 1402

خرمالو، کیوی و موز عجب میوه های هستند حاجی اصلا خبر از خاصیت هاشون نداشتم این میوه خیار هم خاصیت دارها من نمیدونستم میوه موز نمیخوردم شیرموز میخورم

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام تمام میوه ها فصل زمستان پر از خاصیت برای سلامتی بدن هستند .اسم میوه های که شما گفتید فوایدی برای سلامتی دارند.میوه کیوی مقدار ویتامین C موجود در کیوی،بیشتر از پرتقال است. کیوی میوه ای که نسبت به موز، پتاسیم بیشتری دارد. کیوی، منبع خوبی از مواد معدنی مفیدی مانند آهن، کلسیم، منیزیم، مس، فسفر و روی است و مصرف آن می‌تواند جلوی پیری زودرس پوست را بگیرد.موز، منبعی عالی از پتاسیم است و مقادیر قابل توجهی ویتامین B6 را در خود جای داده است. میوه موز ، یک میوه انرژی‌زای طبیعی است؛ باعث تقویت و ساخت سلول‌های بدن می‌شود؛ استرس را کاهش می‌دهد و تقویت‌کننده طبیعی اسپرم‌ها محسوب می‌شود.خرمالو، منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامینC ، پتاسیم، منگنز، فسفر و مس است و مصرف آن می‌تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سلامت قلب و عروق شود.خرمالو یک منبع عالی از ویتامین A است. خیار میوه ای که استفاده از خیار برای حفظ سلامت کلیه‌ها مفید و استفاده از خیار در پیشگیری و درمان یبوست ماسک خیار برای پوست صورت خوبه . شیر موز علاقه دارید https://blog.snappfood.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5/ طرز تهیه شیرموز کافی شاپی مخصوص در خانه به همراه خواص شیر موز ببینید

سرهنگی
31 تیر 1402

گریپ فروت،موز و انار و پرتقال و نارنگی خیلی دوست دارم خاصیت های زیادی هم برای بدن دارن از کجا خرید انلاین میوه انحام بدم میوه ها خوب برام بیارن

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام شما میتوانید انواع میوه ها و حتی کنسرو میوه جات را از اسنپ فود سفارش انلاین بدهید از طریق میدان تربارهای که بلاگ اسنپ فود معروفی کرده میتونید خرید انلاین داشته باشید بهترین و با کیفیت ترین میوه جات و سبزیجات و حتی مرغ و گوشت و میگو را از استپ فود سفارش بدید خرید انلاین کنید https://snappfood.ir/ گریت فروت و میوه موز و انار و پرتقال و نارنگی میوه های فصل زمستان هستند که گریپ فروت، منبعی فوق‌العاده از ویتامین C است.با مصرف یک فنجان دانه انار می‌توانید 7 گرم فیبر، 17.8 میلی گرم ویتامین C و 28.7 میکروگرم ویتامین K به بدن خود برسانید. پرتقال آبدار، منبع خوبی از فیبر، ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان‌ها است. موز، منبعی عالی از پتاسیم است و مقادیر قابل توجهی ویتامین B6 را در خود جای داده است. میوه نارنگی خواص آنتی اکسیدانی دارد و می‌تواند جلوی امراض قلبی – عروقی را بگیرد؛ خطر سنگ کلیه را کاهش دهد؛ باعث تقویت حافظه و هوش شود؛ به سلامت پوست و روده کمک کند و در مقابله با امراض سرطانی، مفید باشد.

ساجدکیانی
20 تیر 1402

رفتم درخت کامکوات بگیرم انقدر گرون بود که پشیمون شدم از میوه کامکوات و شکل و ظاهرش خوشم امده

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام درخت کامکوات بعنوان گلدان درخچه تزیئینی در منزل استفاده میشود و میوه کامکوات یکی از انواع میوه های زمستانی و بهاری است که جثه‌ای بسیار کوچک و طعمی ترش و شیرین؛ شبیه سایر مرکبات دارد. این میوه، در شمال ایران می‌روید و نام محلی آن، پرنجی است و می‌توانید کل میوه را همراه با پوست آن میل کنید. مصرف کامکوات به شکل خام باعث می‌شود که از خواص آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی مانند زاگزانتین، لوتئین، تانن، کاروتن بهره‌مند شوید در پوست این میوه هم روغن‌های مفیدی مانند برگاموتن، هومولن، پینن، لیمونن و مورولن وجود دارد که نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی بدن دارند. البته درست کردن مربای کامکوات هم از دیگر روش‌های استفاده از این میوه بی‌نظیر زمستانی است.

بهرام کشوری
20 تیر 1402

میوه خرمالو و سیب و خیار و گلابی و انجیر زردآلو و گیلاس و موز خیلی دوست دارم برام جالب که سایت شما درباره همه میوه ها و خواص میوه ها و آب میوه های طبیعی و حتی نحوه ای نگه داری میوه جات توضیح داده بلاگ خوبی دارید

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام میوه های خرمالو و خیار و سیب و گلابی و انجیر زردآلو و گیلاس و موز و بقیه میوه های زمستانی خواص و خاصیت زیادی برای بدن دارند وقتی نحوه ای نگهداری درست از میوه ها را بدانیم سرفه جویی در دور ریز میوه جات میکنیم و محیط زیست سالم تری داریم

شاهو
06 تیر 1402

این همه میوه زمستانی خوب داریم بعد ما هی میوه تکراری میخریم

  • snappfoodadmin
    06 تیر 1402

    سلام بله انواع میوه های زمستانی خوشمزه داریم مثل میوه های گریپ فروت و خرمالو و کامکوات .موز

جمیله
06 تیر 1402

سلام چه جالب با انواع میوه های زمستانی تو این بلاگ آشنا شدم

  • snappfoodadmin
    06 تیر 1402

    سلام وقت بخیر خوشحالیم که وقت گذاشتید و مقاله انواع میوه های زمستانی را مطالعه کردید

امین
21 خرداد 1402

ممنون عالی

  • snappfoodadmin
    21 خرداد 1402

    سلام خواهش میکنیم درصورت تمایل میتونید از بخش انواع میوه جات معرفی میوه های هر فصل، با خوشمزه و کمیاب ترین میوه ها آشنا شوید https://blog.snappfood.ir/%D9% هم ببینید 85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B1-%D9%81%D8%B5%D9%84/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود