طرز تهیه شیر نسکافه و تجربه یک طعم نشاط آور

شیر نسکافه

شیر نسکافه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار است که به طور معجزه‌آسایی خستگی را برطرف می‌کند.  با توجه به خواص عالی شیر، این نوشیدنی برای وعده صبحانه یا میان‌وعده در روز، کاملا مناسب است. در ادامه این مطلب، پس از شرح مفصل طرز تهیه شیر نسکافه و انواع آن، به سراغ خواص و مضرات این نوشیدنی مطبوع رفته‌ایم تا یک منبع اطلاعاتی کامل درباره شیرنسکافه داشته باشید. در ادامه، جدول مشخصات غذایی این نوشیدنی پرطرفدار را با هم می‌بینیم:

شیر نسکافه
تعداد نفرات 1 نفر
زمان آماده سازی 2 دقیقه
زمان تهیه 5 دقیقه
میزان سختی کم

فرق نسکافه با قهوه و کاپوچینو چیست؟

هم نسکافه و هم کاپوچینو، به خانواده بزرگ قهوه تعلق دارند، با این تفاوت که نسکافه همان قهوه دم کرده یا قهوه فوری است که به صورت پودر شده درآمده و برای مصرف آن، نیازی به جوشاندن یا دم کردن نیست. اما کاپوچینو، نوعی قهوه اسپرسو است که تهیه آن کمی زمان‌برتر بوده و نیازمند وجود دستگاه اسپرسوساز است. می‌توان در هر دو نوشیدنی، از مقداری فوم شیر و خامه به عنوان مواد ترکیبی استفاده کرد.

طرز تهیه شیر نسکافه

عکس شیر نسکافه

شیر نسکافه یک نوشیدنی محبوب در وعده صبحانه است.

نسکافه، ماده‌ای معطر و خوش‌طعم است که به راحتی در دسترس است و می‌توانید آن را از سوپر مارکت‌ها تهیه کنید. نوشیدنی نسکافه نسبت به قهوه شیرین‌تر بوده و با آب یا شیر تهیه می‌شود. همچنین می‌توان به آن خامه نیز اضافه کرد. البته در نظر داشته باشید که میزان کالری شیرنسکافه در مقایسه با قهوه بالاتر است. با این حساب اگر رژیم غذایی برای لاغری را دنبال می‌کنید، در خصوص نوشیدن شیرنسکافه ملاحظات خود را داشته باشید.

مواد اولیه برای تهیه شیر نسکافه خانگی داغ

مواد اولیه برای تهیه شیر نسکافه خانگی داغ

این نوشیدنی با استفاده از شییر و پودر نسکافه تهیه می‌شود.

نحوه آماده‌سازی نوشیدنی با شیر و نسکافه و خامه به ترتیب مراحل زیر است:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
شیر 1 لیوان
نسکافه 2 قاشق غذاخوری
خامه 100 گرم
شکلات به مقدار دلخواه
شکر به مقدار دلخواه

مراحل طرز تهیه شیر نسکافه کافی‌شاپی

نحوه آماده‌سازی نسکافه با شیر و خامه به ترتیب مراحل زیر است:

  • مرحله اول: ابتدا باید شیر را برای مدتی درون یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.
  • مرحله دوم: سپس، شیر را درون شیرجوش ریخته و روی حرارت بگذارید. البته تنها می‌خواهیم که شیر گرم شود و نباید آن قدر منتظر باشید تا به دمای جوش برسد. در حقیقت، دمای بین 60 تا 70 درجه سانتی‌گراد کفایت خواهد کرد. زمانی که دمای شیر به حدود 60 تا 70 درجه رسید، آن را از روی شعله بردارید.
  • مرحله سوم: در این مرحله از طرز تهیه نسکافه با شیر ، باید خامه، کمی شکر، شکلات و نسکافه را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا ترکیب یکدستی حاصل شود.
  • مرحله چهارم: این ترکیب را درون لیوان بریزید و در آخر، شیر را به آن اضافه کنید. در نهایت نیز شیر و مواد را با هم مخلوط کرده و هم بزنید.

طرز درست کردن نسکافه با شیر به پایان رسید و در پایان این بخش، توصیه می‌کنیم که حتما طرز تهیه کیک نسکافه‌ای کافی شاپی را نیز در مجله اسنپ فود مطالعه کنید. به این شکل، هم نحوه تهیه یک نوشیدنی و هم یک کیک خوشمزه را یاد می‌گیرید.

تزیین شیر نسکافه

تزیین شیر نسکافه

با نوشیدن یک فنجان شیر نسکافه گرم در فصل زمستان خود را گرم کنید.

برای تزئین این نوشیدنی مجلسی می‌توانید از پودر شکلات و قالب‌های آماده استفاده کنید. برای این کار، غالب را با فاصله روی نوشیدنی قرار داده و سپس از بالا پودر شکلات را روی آن بریزید. همچنین، اگر روی این نوشیدنی فوم شیر ریخته باشید، می‌توانید از سس شکلات یا دیگر انواع سیروپ برای تزئین و شکل دادن به آن استفاده کنید.

نحوه درست کردن فوم شیر

فوم شیر را به طور معمول با استفاده از ماشین اسپرسو درست می‌کنند، در حقیقت، این بهترین روش تهیه فوم است. اما در صورتی که ماشین اسپرسو در دسترس نبود، می‌توانید از فرنچ پرس برای تهیه فوم شیر استفاده کنید. برای این کار، باید شیر حرارت دیده را درون فرنچ پرس بریزید. با پرس‌های مداوم آن و حدود 10 الی 15 بار، شیر کمی کف می‌کند و حالت مخملی به خود می‌گیرد. سپس می‌توانید این شیر فوم دار را برای درست کردن شیرنسکافه استفاده کنید.

به علاوه، شما امکان آن را خواهید داشت که به کمک همزن برقی در دور تند، فوم را تهیه کنید. به جز طعم، شیر فوم‌دار موجب می‌شود که نوشیدنی شما، شکل جذاب‌تری به خود بگیرد.

طرز تهیه شیر نسکافه با قهوه ساز

 به علاوه آماده‌سازی نسکافه با قهوه‌ساز هم میسر است. شما می‌توانید به همان ترتیبی که برای تهیه قهوه از قهوه‌ساز استفاده می‌کنید، پودر نسکافه را نیز در قهوه‌ساز ریخته و پس از آماده شدن، خامه، شیر و شکر را به آن اضافه کنید. به این شکل، میزان شیر نوشیدنی شما کمتر شده و به نسبتی با آب مخلوط می‌شود یا به طور کلی می‌توانید شیر را حذف کرده و نسکافه شیرین و شکلاتی آماده کنید.

طرز تهیه نسکافه با همزن برقی (دالگانو)

طرز تهیه نسکافه با همزن برقی

تهیه شیر نسکافه بسیار ساده و آسان است و مواد اولیه آن در تمام خانه‌ها یافت میشود.

طرز درست کردن شیر نسکافه با همزن برقی، این امکان را به شما می‌دهد که یک نوشیدنی کاملا خامه‌ای آماده کنید. این نوشیدنی خوشمزه خامه‌ای را با نام دالگانو می‌شناسند.

مواد لازم برای طرز تهیه دالگانو

برای تهیه این نوشیدنی، به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
نسکافه 2 قاشق غذاخوری
شکر 2 قاشق غذاخوری
شیر 1 لیوان
آب جوش 2 قاشق غذاخوری

مراحل تهیه دالگانو

برای تهیه دالگانو به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

  • مرحله اول: پیش از هر چیز باید نسکافه و شکر را با هم مخلوط کنید.
  • مرحله دوم: سپس آب جوش را نیز به این مواد اضافه کرده و با همزن برقی، خوب مخلوط کنید. مخلوط کردن باید تا جایی ادامه پیدا کند که مواد، پف کرده و خامه‌ای شکل شوند.
  • مرحله سوم: در این مرحله از درست كردن نسكافه با شير ، مواد پف کرده را به آرامی داخل یک لیوان شیر بریزید و نوش جان کنید.

دستور تهیه شیر نسکافه تگری

چیزی که تا اینجا دیدیم مربوط به شیر نسکافه گرم بود، اما نوشیدنی‌های سرد که بر پایه قهوه درست می‌شوند نیز طرفداران بسیاری دارند. در واقع، از آن جایی که در فصول گرم سال، نوشیدنی‌های سرد ترجیح داده می‌شوند، شاید شیرنسکافه سرد برای شما یک گزینه مناسب تابستانی باشد. در ادامه طرز تهیه نسکافه سرد را برایتان خواهیم گفت.

برای درست کردن نوشیدنی با نسکافه و شیر به شکل سرد، باید به همان روش گفته شده در طرز تهیه شیر نسکافه پیش بروید. تنها کافی است که در نهایت و پس از آماده شدن شیر نسکافه، در لیوان یا فنجان سرو آن، چند تکه یخ بیندازید تا سریع خنک شود. در این نوشیدنی سرد می‌توان از انواع سیروپ نیز استفاده کرد. به طور مثال، می‌توانید سیروپ کارامل یا سیروپ شکلات را نیز به آن اضافه کنید.

اگر به نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه علاقه‌مند هستید، در کنار شیر نسکافه سرد، طرز تهیه آیس لاته هم مطالعه کنید. با خواندن این مطلب، یک نوشیدنی مناسب دیگر برای تابستان را یاد می‌گیرید.

دستور تهیه نسکافه با هسته خرما

هسته خرما دارای خواص بسیار زیادی است و اگر دستور تهیه نسکافه با هسته خرما را امتحان کنید، ضمن طعم خاص و جذاب آن، از فواید عالی این نوشیدنی نیز بهره‌مند خواهید شد. برای این منظور، باید هسته‌های خرما را شستشو داده و کناری بگذارید تا خشک شوند. سپس هسته‌های خشک شده را در فر با دمای 180 درجه سانتی‌گراد برای مدت 45 دقیقه قرار دهید تا بو داده شده و امکان پودر کردن آن‌ها فراهم شوند. سپس هسته‌های خرما را پودر کرده و الک کنید. پس از آن برای تهیه شیرنسکافه با پودر هسته خرما، به مواد اولیه معرفی شده در ابتدای این مقاله، یک قاشق چای خوری پودر هسته خرما نیز اضافه کرده و با مواد دیگر مخلوط کنید.

خواص نسکافه چیست؟

خواص نسکافه چیست؟

می‌توانید از سس شکلات و کارامل نیز در این نوشیدنی استفاده کنید.

از جمله فواید مصرف نسکافه، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. افزایش سطح انرژی

اگر بپرسید که آیا نسکافه با شیر خواب را از بین می‌برد ؟ در جواب می‌گوییم، بله. قهوه و نسکافه به افراد کمک می‌‌کند که احساس خستگی و خواب آلودگی کمتری داشته باشند. همچنین، سطح انرژی را در بدن افزایش می‌‌دهد. این افزایش سطح انرژی، به دلیل وجود کافئین در قهوه و نسکافه است. بعد از نوشیدن نسکافه، کافئین در جریان خون جذب شده و از طریق خون به مغز می‌رسد. بنابراین، اگر به دنبال بالا بردن سطح انرژی خود هستید، طرز تهیه شیر نسکافه را خوب یاد بگیرید.

2. بهبود عملکردهای مغزی

بسیاری از مطالعات کنترل شده بر روی انسان نشان می‌‌دهد که قهوه، جنبه‌‌های مختلف عملکرد مغز مانند، حافظه، خلق و خو، هوشیاری، سطح انرژی، زمان واکنش و عملکرد ذهنی عمومی را بهبود می‌‌بخشد. لازم به ذکر است که کافئین در مغز، مانع از عملکرد آدنوزین (نوعی حمل‌کننده انرژی) می‌شود. وقتی این اتفاق رخ دهد، میزان انتقال‌دهنده‌های عصبی مانند نوراپی نفرین و دوپامین افزایش می‌یابد و شما حس شادی و تمرکز بیشتری خواهید داشت.

3. آمادگی بدن برای واکنش های مبارزه یا فرار در مواقع خطر

همان‌طور که گفته شد، کافئین، میزان اپی نفرین (آدرنالین) خون را افزایش می‌دهد. این ماده، بدن را برای انجام فعالیت‌های بدنی شدید آماده می‌کند. کافئین، با تجزیه چربی‌‌های بدن، اسیدهای چرب آزاد را به عنوان سوخت در دسترس قرار می‌دهد.

4. چربی سوزی

از کافئین قهوه می‌توان برای چربی‌سوزی هم کمک گرفت. این ماده، متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را 3 الی 11 درصد افزایش می‌‌دهد. مطالعات نشان داده است که میزان این چربی سوزی، در افراد چاق تا 10 درصد و در افراد لاغر تا 29 درصد است. با این حال، ممکن است که این اثرات، در مصرف‌کنندگان همیشگی قهوه کاهش یابد. البته زمانی که نسکافه را با شیر مخلوط می‌کنید، کالری شیر دیگر اجازه این کار نمی‌دهد؛ زیرا خود نسکافه به تنهایی فاقد کالری است، اما هر لیوان شیر حدود 110 کالری دارد.

با توجه به این تأثیرات، جای تعجب نیست که کافئین می‌تواند به طور متوسط 11 الی 12 درصد عملکرد بدنی را بهبود بخشد. بنابراین، منطقی است که حدود نیم ساعت قبل از رفتن به باشگاه، یک فنجان نسکافه بنوشید. پس، طرز تهیه شیر نسکافه را یاد بگیرید و از خواص آن برای عملکرد خوب بدن و چربی سوزی بهره‌مند شوید.

مضرات نسکافه چیست؟

مضرات شیر نسکافه

این نوشیدنی با داشتن نسکافه در بین همه علاقه‌مندان به قهوه محبوب است

با خواص  و طرز تهیه نسکافه و شیر نسکافه آشنا شدید، اما باید اشاره کنیم که کافئین موجود در نسکافه، مانع از جذب آهن در روده خواهد شد. در نتیجه، تا یک ساعت بعد از غذا، باید از خوردن آن پرهیز کنید.
حداکثر مقدار کافئین توصیه شده 400 میلی گرم است و مقدار زیاد این ماده، باعث بی‌‌خوابی و بی‌‌قراری می‌شود. در ادامه بیشتر به مضرات نسکافه پرداخته‌ایم.

مضرات نسکافه در زمان بارداری و شیردهی

در پاسخ به این سوال که آیا خوردن شیر و نسکافه در بارداری ضرر دارد، باید بگوییم که به دلیل وجود کافئین، بهتر است از این نوشیدنی صرف‌نظر کنید. در این شرایط، کافئین جذب خون جنین می‌‌شود و ضررهای زیادی برای آن دارد. تنها یکی از این ضررها، زایمان زودرس است که برای نوزاد بسیار خطرناک بوده و گاهی جان مادر را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.

همین‌طور، مصرف قهوه در زمان شیردهی باعث می‌شود که کافئین وارد شیر مادر شده و در نتیجه به کودک نیز منتقل ‌شود. کافئین در کودکان، باعث بی‌قراری، اختلال خواب و پرش چشم و لب‎‌ها خواهد شد. توصیه ما این است که اگر دوره بارداری یا شیردهی را سپری می‌کنید، یادگیری طرز تهیه شیر نسکافه را به تعویق بیاندازید.

مضرات مصرف نسکافه برای کودکان

مضرات مصرف نسکافه برای کودکان

این نوشیدنی خوشمزه که با شیر تهیه می‌شود، بسیار مقوی نیز خواهد بود.

یکی از عوارض نوشیدن نسکافه برای کودکان، ریسک ابتلا به شب ادراری است. البته به صورت قطعی این دو ارتباط خطی با هم ندارند و لزوما با نوشیدن قهوه یا نسکافه، شب ادراری اتفاق نمی‌افتد. طبق یک نظر سنجی مشخص شد که در کودکان 5 الی 7 سال، شب ادراری به میزان قابل توجهی پس از مصرف قهوه افزایش داشته است. البته این عارضه دلایل عمده دیگری نیز دارد و نمی‌توان آن را به صورت قطعی به مصرف قهوه محدود دانست.

افزایش قند خون و کلسترول

کافئین موجود در نسکافه منجر به دفع سدیم و پتاسیم از طریق کلیه‌ها شده و در نتیجه، قند خون را افزایش می‌دهد. با این حساب، به نظر می‌رسد که افراد مبتلا به دیابت، باید در نوشیدن شیرنسکافه احتیاط داشته باشند. به علاوه، نسکافه با بالا بردن میزان کلسترول خون، ریسک ابتلا به حمله قلبی را افزایش خواهد داد. البته این بدان معنی نیست که با نوشیدن یک فنجان از این نوشیدنی، بلافاصله در معرض چنین ریسکی قرار می‌گیرید، بلکه منظور زمانی است که به صورت پیوسته و در حجم زیاد، شیرنسکافه را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.

افزایش فشار خون

کافئین موجود در نسکافه، فشار خون را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد. یعنی در صورتی که کسی 250 میلی گرم قهوه مصرف کند، فشار خون او در یک ساعت، حدود 10 میلی‌متر بالا می‌رود..

آیا نسکافه برای سرماخوردگی ضرر دارد؟

اگر عادت به نوشیدن نسکافه دارید، در دوران سرماخوردگی نیز نوشیدن یک لیوان نسکافه داغ، برای شما مفید خواهد بود. در غیراین صورت، بهتر است که در دوران سرماخوردگی خود، به یکباره تصمیم به نوشیدن نسکافه با میزان کافئین بالا نگیرید. البته شما می‌توانید با کم کردن میزان نسکافه و افزایش حجم شیر، این نوشیدنی را برای دوران سرماخوردگی خود بی‌ضرر کنید.

بهترین زمان خوردن نسکافه چه زمانی است؟

بهترین زمان خوردن نسکافه

یک فنجان شیر نسکافه گرم و خوشمزه.

اگر به نوشیدن نسکافه علاقه‌مند هستید، باید بگوییم که این نوشیدنی نیز مانند قهوه، دارای میزانی کافئین بوده و خواب‌آلودگی شما را رفع می‌کند. از این روی اگر نمی‌خواهید شب بیداری داشته باشید، پیش از ساعت خواب خود، از نوشیدن نسکافه پرهیز کنید. با این حساب بهترین زمان نوشیدن نسکافه، وعده صبحانه یا میان وعده‌های در روز است که انرژی گرفتن برای شما، جذابیت داشته باشد.

شیر نسکافه و یک دنیا انرژی…

طرز تهیه شیر نسکافه کافی شاپی را به صورت مرحله به مرحله برای شما توضیح داده و شما را با خواص و مضرات آن آشنا کردیم. بنابراین، سعی کنید در خوردن این نوشیدنی، احتیاط کرده و از آن، به اندازه مصرف کنید. اگر هم تمایل داشتید تا این نوشیدنی را تهیه کنید اما مواد لازم را در دسترس نداشتید، از اسنپ فود کمک بگیرید. شما می‌توانید شیرنسکافه را از کافه آنلاین اسنپ فود و به صورت اینترنتی سفارش دهید و این نوشیدنی خوشمزه را به همراه کیک و دسرهای عالی نوش جان کنید.

سوالات متداول

با فرق نسکافه و قهوه و کاپوچینو آشنا شوید؟آیا فرق نسکافه و قهوه و کاپوچینو میدانید؟فرق نسکافه با قهوه و کاپوچینو چیست؟

نسکافه و کاپوچینو،از خانواده بزرگ قهوه هستند، تفاوت ببین که نسکافه و کاپوچینو اینکه :
نسکافه ، قهوه دم کرده یا قهوه فوری که به صورت پودر شده درآمده و برای مصرف آن، نیازی به
جوشاندن یا دم کردن نسکافه نیست. اما کاپوچینو، نوعی قهوه اسپرسو که تهیه آن کمی زمان‌بیشتری می برد
و نیاز به دستگاه اسپرسوساز دارید . می‌توان در هر دو نوشیدنی، از مقداری فوم شیر و خامه به عنوان مواد
ترکیبی استفاده کرد.قهوه هم انواع مختلف قهوه داریم ،قهوه ترک الا اخر که نیاز به دم کردن دارن و
یک سری قهوه اماده داریم که در آب جوش دم میکشند. میزان کالری شیرنسکافه در مقایسه با قهوه بالاتر است

برای تزئین شیر نسکافه برای اینکه نوشیدنی مجلسی و مهمانی تبدیل بشود می‌توانید از پودر شکلات و
قالب‌های آماده استفاده کنید. غالب را با فاصله روی نوشیدنی قرار داده و از بالا پودر شکلات را روی
شیر نسکافه بریزید.اگر روی شیر نسکافه این نوشیدنی خوشمزه فوم شیر ریخته باشید،
می‌توانید از سس شکلات یا دیگر انواع سیروپ برای تزئین و شکل دادن به آن استفاده کنید

برای درست کردن فرم شیر،شیر نسکافه و نسکافه میتونید از فرنج پرس و همزن برقی و ماشین اسپرسو استفاده کنید.فوم شیر را به طور معمول با استفاده از ماشین اسپرسو درست می‌کنند که ایین بهترین روش تهیه فوم است.
اما اگر ماشین اسپرسو در دسترس نبود، می‌توانید از فرنچ پرس برای تهیه فوم شیر استفاده کنید.باید شیر حرارت دیده را درون فرنچ پرس بریزید. با پرس‌های مداوم آن و حدود 10 الی 15 بار، شیر کمی کف می‌کند و حالت مخملی به خود می‌گیرد. می‌توانید این شیر فوم دار را برای درست کردن شیرنسکافه استفاده کنید. و به کمک همزن برقی در دور تند، فوم را تهیه کنید.به جز طعم، شیر فوم‌دار شکل جذاب‌تری به نوشیدنی می دهد .

فواید مصرف نسکافه و شیر نسکافه برای سلامتی بدن : افزایش سطح انرژی
بهبود عملکردهای مغزی و آمادگی بدن برای واکنش های مبارزه یا فرار در مواقع خطر و چربی سوزی است .

از کافئین قهوه و نسکافه می‌توان برای چربی‌سوزی کمک گرفت. کافئین متابولیسم و
سوخت و ساز بدن را 3 الی 11 درصد افزایش می‌‌دهد. نسکافه و قهوه میتواند چربی سوزی کنند
اما شیرنسکافه و شیرقهوه خیر چربی سوزی ندارند چون کالری شیر دیگر اجازه چربی سوزی نمی‌دهد؛
چون نسکافه به تنهایی کالری ندارد ، اما هر لیوان شیر حدود 110 کالری دارد.

نظرات کاربران

Dana
12.دی.1401

برای صبحونه میچسبه، دستتون درد نکنه خوب بود .

    Snappfood
    12.دی.1401

    سلام دوست عزیز، ممنونیم که کامنت گذاشتین. اگر از این مطلب راضی بودین احتمالا از مقاله زیر که درباره طرز تهیه کاپوچینو نوشته شده هم خوشتون میاد. پیشنهاد میکنم حتما این مطلب رو مطالعه کنید.
    https://blog.snappfood.ir/طرز-تهیه-کاپوچینو/

barista
12.دی.1401

روش تهیه فوم شیرتون خوب عمل کرد، به خوبی فوم ماشینی نیست اما کار را بندازه عالی بود .

    Snappfood
    12.دی.1401

    خوشحالیم که این مطلب براتون مفید واقع شده دوست عزیز، اگر به این مطالب علاقه دارید پیشنهاد میکنم مطلب زیر رو که درباره اسپرسو ماکیاتو نوشته شده است را نیز مطالعه کنید.
    https://blog.snappfood.ir/اسپرسو-ماکیاتو/

غلام حیدر
10.مرداد.1402

مراحل تهیه دالگانو نسکافه خیلی خوب بود مرسی

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام طرز درست کردن نسکافه با همزن برقی،کار راحت و سریع است که به شما یک نوشیدنی کاملا خامه‌ای میدهد .
    نوشیدنی خوشمزه خامه‌ای نسکافه ای را با نام دالگانو می‌شناسند.مراحل تهیه دالگانو نسکافه اول باید نسکافه و شکر را با هم مخلوط کنید.
    بعد آب جوش را به این مواد اضافه کرده و با همزن برقی، خوب مخلوط کنید. مخلوط کردن باید
    تا جایی ادامه پیدا کند که مواد، پف کرده و خامه‌ای شکل شوند.در مرحله ای آخر از درست كردن نسكافه با شير ، مواد پف کرده را به آرامی
    داخل یک لیوان شیر بریزید و در انتها یک نوشیدنی دالگانو نسکافه دارید

کامیار احمدوند
10.مرداد.1402

ممنون که نحوه درست کردن فوم شیر نسکافه گفتید برای و شیر قهوه هم میشه استفاده کرد شیر نسکافه خیلی دوست دارم

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام فوم شیر را معمولا با ماشین اسپرسو درست می‌کنند، این بهترین روش تهیه فوم برای نسکافه و قهوه است. اما وقتی ماشین اسپرسو
    در دسترس نبود، می‌توانید از فرنچ پرس برای تهیه فوم شیر استفاده کنید و به کمک همزن برقی در دور تند، میتوان فوم شیر برای نسکافه و قهوه تهیه کنید

saafooradir
10.مرداد.1402

واقعا نسکافه و قهوه برای رفع خوابالودگی و خستگی خوبن شیر نسکافه وشیر قهوه میتونن از خواب الودگی و خستگی جلوگیری کنن؟

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام نسکافه و شیر نسکافه و قهوه به دلیل داشتن کافئین خواص رفع خواب آلودگی و رفع خستگی دارد و سطح انرژی بدن بالا میبرد.
    فواید مصرف نسکافه و شیر نسکافه برای سلامتی بدن : افزایش سطح انرژی
    بهبود عملکردهای مغزی و آمادگی بدن برای واکنش های مبارزه یا فرار در مواقع خطر و چربی سوزی است

    namdarie
    01.مهر.1402

    سلام نسکافه در زمان بارداری و شیردهی چه ضرری برای مادر و بچه داره

      snappfoodadmin
      04.مهر.1402

      سلام مصرف نسکافه در دوران بارداری و شیردهی به مادران توصیه نمی شود کافئین جذب خون جنین می‌‌شود و ضررهای زیادی برای آن دارد.
      تنها یکی از این ضررها، زایمان زودرس است که برای نوزاد بسیار خطرناک بوده و گاهی جان مادر را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.
      کافئین نسکافه از طریق شیر مادر به کودک انتقال داده میشود و در کودکان، باعث بی‌قراری، اختلال خواب و پرش چشم و لب‎‌ها خواهد شد.

رحمانی پاشایی
10.مرداد.1402

نمیدونستم شیرنسکافه و نسکافه بجز رفع خواب الودگی و خستگی خواص دیگم داشته باشه مرسی منو با خواص شیر نسکافه و نسکافه آشنا کردید

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام نسکافه و شیر نسکافه خواص رفع خواب آلودگی و رفع خستگی دارد و سطح انرژی بدن بالا میبرد.فواید مصرف نسکافه و شیر نسکافه برای سلامتی بدن : افزایش سطح انرژی
    بهبود عملکردهای مغزی و آمادگی بدن برای واکنش های مبارزه یا فرار در مواقع خطر و چربی سوزی است

naderiie
22.مهر.1402

سلام دالگانو و شیر قهوه خیلی خوبههه👍👍👌👍👌👌مرسی

iman aminzadeh
27.آبان.1402

همیشه فکر میکردم درست کردن نسکافه با شیر و طرز تهیه نسکافه بلدم و راحت هستش اما بعد خوندن این مقاله فهمیدم درست کردن هر نوشیدنی با نسکافه و شیر قلق داره

    snappfoodadmin
    30.آبان.1402

    سلام درست کردن شیر نسکافه کمی حوصله می خواهد باید این نکته را در نظر بگیرد در تهیه نسکافه با شیر نباید شیر به جوش بیاید بلکه فقط کافی
    که شیر گرم شود زمانی که دمای شیر به حدود 60 تا 70 درجه رسید، آن را از روی شعله بردارید.در طرز تهیه نسکافه با شیر ، باید خامه،
    کمی شکر، شکلات و نسکافه را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا ترکیب یکدستی بدست بیاید