حرفه‌ای‌های اسنپ‌فود Pro می‌شوند!

حرفه‌ای‌های اسنپ‌فود Pro می‌شوند!
4.6/5 - (7 امتیاز)

کاربران حرفه‌ای اسنپ‌فود در تهران که در طول ماه سفارش‌های زیادی ثبت می‌کنند از این پس می‌توانند با فعال کردن اشتراک Pro از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در اختیار داشتن اشتراک Pro به کاربران اجازه می‌دهد تا سفارش‌های خود را با 10 تا 20 درصد تخفیف از فروشگاه‌های Pro دریافت کنند. لیست فروشگاه‌های Pro اسنپ‌فود شامل تمام سرویس‌ها (غذا، میوه، پروتئین و …) می‌شود و برای مشاهده آن‌ها می‌توان در منوی رستوران‌ها و از قسمت فیلتر گزینه فودپرو را فعال کرده و گزینه اعمال فیلتر را انتخاب کرد.

علاوه بر تخفیف 10 تا 20 درصدی فودپرو که به صورت کوپن بر روی سفارش‌ها اعمال می‌شود، با در اختیار داشتن اشتراک Pro تا 15 هزار تومان تخفیف در هزینه ارسال شامل حال کاربران خواهد شد. که همانند تخفیف در سفارش هیچ محدودیتی ندارد و تا زمانی که اشتراک Pro فعال باشد، هر تعداد سفارشی که کاربر ثبت کند شامل این تخفیف‌ها می‌شود.

حرفه‌ای‌های اسنپ‌فود Pro می‌شوند!

برای فعال کردن اشتراک Pro می‌توانید در اپلیکیشن اسنپ‌فود وارد قسمت حساب من شده و از آنجا فودپرو را انتخاب نمایید. و در نهایت در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه خرید اشتراک را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران شهر تهران در دسترس است اما در آینده برای شهرهای بیشتری فعال خواهد شد.

نظرات کاربران