معرفی 5 تا از بهترین رستوران های شهرک غرب (منو+آدرس)

3/5 - (1 امتیاز)

بهترین رستوران های شهرک غرب گزینه‌ی مناسبی برای گذراندن لحظات دلچسب است. شهرک غرب یکی از محله‌های پررفت‌وآمد تهران، به‌خصوص برای تفریح و گشت‌وگذار، است. طبیعی است که چنین محله‌ای از انواع رستوران‌ها و فست‌فودهای بزرگ و کوچک پر باشد. اگر در انتخاب رستوران مناسب در شهرک غرب سردرگم شده‌اید، نگران نباشید. برخی از بهترین رستوران های شهرک غرب را در این مطلب اسنپ‌فود معرفی کرده‌ایم.

بهترین رستوران‌های شهرک غرب؛ رستوران VIP

رستوران باکس کلاسیک

رستوران باکس کلاسیک

رستوران باکس کلاسیک

باکس کلاسیک یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های شهرک غرب است. این رستوران پیش‌تر با نام رستوران یا فست‌فود باکس در دیباجی شمالی شناخته می‌شد، اما با نقل‌مکان به انتهای بلوار دادمان از یک فست‌فود کوچک و جمع‌وجور به رستورانی بزرگ و پرزرق‌وبرق تغییر یافت. فضای وسیع و شیک آن، با وجود قیمت نسبتاً بالای منویش، اغلب اوقات از مشتری پر است و حتی بسیاری هم در صف انتظار آن ایستاده‌اند که این داستان از کیفیت غذا و خدمات آن حکایت می‌کند. رستوران باکس سه سالن دارد؛ سالن همکف، سالن زیرزمین و سالن معروف به VIP که در طبقه‌ی بالا قرار دارد. شما می‌توانید در سالن طبقه‌ی بالا× در کنار غذا و نوشیدنی‌تان، از سیگارکشیدن هم لذت ببرید، البته اگر اهل این عادت ناپسند باشید. سالن VIP را می‌توانید برای مهمانی‌هایتان هم رزرو کنید. فضای کلی رستوران به‌گونه‌ای است که هم برای قرارهای دوستانه و خانوادگی و هم قرارهای کاری مناسب است؛ البته درمورد آخری شاید بهتر باشد میز خود را از قبل تلفنی رزرو کنید.

تنوع رستوران باکس هم در غذاهای ایرانی و هم بین‌المللی دست شما را برای انتخاب کاملاً باز می‌گذارد. در تهیه و تزئین غذاها و دسرهای این رستوران از تجربه و هنر بهترین سرآشپزهای تهران استفاده شده است. اگر به‌دنبال غذای پیشنهادی این رستوران هستید، هم از لحاظ مزه و هم زیبایی، «فیله مینیون» را امتحان کنید. پاستاهای این رستوران نیز در بین مشتریان بسیار پرطرفدار هستند.

آدرس رستوران باکس کلاسیک: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان دادمان غربی، نبش کوچه‌ی گلها، شماره ۱۷۱.

رستوران گیاهی زمین

رستوران گیاهی زمین

رستوران گیاهی زمین

انتخاب رستوران مناسب یکی از چالش‌های اصلی گیاه‌خواران است. بسیاری از مردم از مواد به‌کاررفته در رژیم گیاهخواری اطلاع کاملی ندارند و به سوءتفاهم می‌افتند. این سوء‌تفاهم‌ها رستوران‌ها و منوی آن‌ها را نیز شامل می‌شود. اگر شما از گیاهخوارانی هستید که از این وضع خسته شده‌اید، رستوران زمین را امتحان کنید. زمین احتمالاً تنها رستوران صددرصد گیاهی تهران است و به‌همین دلیل، حضورش در فهرست بهترین رستوران‌های شهرک غرب الزامی است. به‌گفته‌ی مدیر این رستوران، مواد اولیه آن کاملاً ارگانیک و سالم کشت شده‌اند و از سموم شیمیایی‌ عاری هستند. زمین منوی متنوعی از برگر، پیتزا، سوشی، کباب و حتی غذاهای سنتی ایرانی، مانند قرمه‌سبزی، دارد که با توجه به گیاهی‌بودن آن‌ها، در مقایسه با طعم مألوف و معمول، باید انتظار طعمی متفاوت داشته باشید. اغلب مشتریان رستوران زمین لقمه‌ی نیروانا را یکی از به‌یادماندنی‌ترین غذاها می‌دانند و آن را پیشنهاد می‌کنند.

زمین فقط رستورانی کوچک و جمع‌وجور داخل یک کانتینر در وسط یک باغچه نیست؛ تجربه‌ی سبکی متفاوت و پایدارتر از زندگی هم است. در این رستوران، علاوه بر صرف غذا، می‌توانید اطلاعات تخصصی از وگانیسم و محصولات آن دریافت کنید؛ همین‌طور می‌توانید از فروشگاه کوچک کنار صندوق آن انواع تنقلات و اقلام آشپزی گیاهی را تهیه کنید.

برای دیدن منوی رستوران گیاهی زمین و سفارش آنلاین از آن روی این لینک کلیک کنید:

رستوران گیاهی زمین در اسنپ‌فود

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، خیابان پردیسان، نبش خیابان زنبق.

باربکیو مغولی راشن

باربکیو مغولی راشن

باربکیو مغولی راشن

اگر به غذاهای آسیایی علاقه‌مندید، باربکیو مغولی راشن این فرصت را به شما می‌دهد که غذاهای مغولی را هم امتحان کنید. غذاهای خوشمزه این رستوران که با انبوهی از سبزیجات و جوانه‌ها آراسته شده‌اند به شما حس نوش‌جان‌کردن خوراکی سالم و کم‌کالری می‌دهند؛ ضمن اینکه دست شما در انتخاب انواع سس‌های ترش و شیرین آسیایی، به‌عنوان چاشنی، باز است. جالب است بدانید غذاهای این رستوران، همگی، با روغن زیتون طبخ می‌شوند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب محسوب می‌شود.

باربکیو مغولی راشن یک بالکن مشرف به حیاط مرکز خرید گلستان دارد که می‌توانید در هنگام میل‌کردن غذای خود از نشستن در هوای آزاد آن لذت ببرید.

برای دیدن منوی باربکیو مغولی راشن و سفارش آنلاین از آن روی این لینک کلیک کنید:

باربکیو مغولی راشن در اسنپ‌فود

آدرس: تهران، شهرک غرب، ایران‌زمین، مرکز تجاری گلستان، واحد ۲۹۹.

فست‌فود باگت سعادت‌آباد

فست‌فود باگت سعادت‌آباد

فست‌فود باگت سعادت‌آباد

غذاهای سنتی کشورها غالباً در کشوری دیگر، متناسب با ذائقه‌ی آن ملت، نحوه‌ی واردشدن به آن کشور و تاریخچه‌اش تغییرات عمده‌ای می‌یابند؛ کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما اگر به‌دنبال امتحان‌کردن غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای هستید، رستوران باگت به‌میزان قابل‌قبولی به اصالت غذاها وفادار مانده و توانسته است در فهرست بهترین رستوران‌های شهرک غرب جایی برای خود باز کند. خمیر پیتزای نازک و منحصربه‌فرد آن از خمیرهای آماده‌ی بازار متفاوت است؛ ساندویچ‌های متنوع آن هم، با نان مخصوص و باکیفیتش، شما را به یاد پنینی‌های ایتالیایی می‌اندازد، البته با مخلفات بیشتر. غالب مشتریان باگت پیتزای سیر و استیک آن را محبوب‌ترین و بهترین غذای این رستوران می‌دانند.

فضای این رستوران مدرن، شیک، دوستانه و جمع‌وجور است و برای گردهم‌آیی دوستان ایدئال.

برای دیدن منوی رستوران باگت سعادت‌آباد و سفارش آنلاین غذا از آن روی این لینک کلیک کنید:

فست‌فود باگت سعادت‌آباد در اسنپ‌فود

آدرس: تهران، خیابان سعادت‌آباد، نبش کوچه‌ی ۳۴

 رستوران سنتی در شهرک غرب

رستوران روحی

رستوران روحی

رستوران روحی

اگر به دنبال تجربه‌ی طعم غذای اصیل ایرانی هستید، رستوران روحی یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. این رستوران نام خود را از ظروف روحی می‌گیرد و جالب است بدانید که تمامی غذاهای این رستوران در این ظروف سرو می‌شوند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را بیابید؛ از دیزی گرفته تا کوفته‌تبریزی، کباب تابه‌ای تا چلو قیمه نذری! همچنین مخلفات و چاشنی‌های کنار غذا از ته‌چین برای خوش‌آمدگویی تا نان تافتون زیر برنج و ترشی‌های فوق‌العاده لذت شما را دوچندان خواهند کرد. فضای این رستوران که حس نوستالژیک رستوران‌های بازار را همراه خود دارد هم برای قرارهای دوستانه و هم رسمی مناسب است. فقط به یاد داشته باشید این رستوران به‌خاطر وفاداری به سنت‌ها از ارائه‌ی چنگال به مشتریان معذور است.

برای دیدن منوی رستوران روحی و سفارش آنلاین غذا از آن روی این لینک کلیک کنید:

رستوران روحی در اسنپ‌فود

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، پلاک ۵۸.

 

اگر به‌دنبال رستوران خوب در غرب تهران هستید، خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: