اطلاعیه اسنپ فود اکسپرس: پایان سال 98

تخفیف اسنپ فود
دسته بندی: اطلاعیه
به این مقاله امتیاز دهید

سفیران محترم اسنپ فود

کم کم به پایان سال 98 نزدیک میشویم و پیشاپیش سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنیم.

با وجود موانع مختلف و سختی هایی که در سال 98 گذراندیم، که اصلی ترین آن افزایش قیمت سوخت بود، توانستیم با همکاری شما عزیزان بستری فراهم کنیم تا بیش از 3000 خانوار بتوانند با فعالیت در اسنپ فود اکسپرس درآمد داشته باشند که در شرایط اقتصادی کنونی این اتفاق بسیار خوشایند بوده است.

ما در سال 98 در کنار یکدیگر توانستیم سهم بزرگی از صنعت ارسال غذا و مواد غذایی کشور را به خود اختصاص دهیم و تعداد سفارشات خود را نسبت به سال 97 بیش از دو برابر کنیم. از اقداماتی که در رسیدن به این مهم صورت گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-گسترش رستوران ها
-گسترش سوپر مارکت ها
– اضافه کردن سرویسهای شیرینی، نانوایی، میوه، پروتئین و …

همواره تلاش ما بر این بوده که بتوانیم سرویس اکسپرس را بهبود داده و رضایت تمامی ذی نفعان آن از جمله رستوران ها، مشتریان و شما سفیران محترم را جلب کنیم. قطعا در این زمینه کاستی هایی وجود داشته و ما تلاش کردیم تا بستری مهیا کنیم تا مشکلات و پیشنهادات همه دوستان را بشنویم و آن ها را رفع کنیم. از جمله اقداماتی که با همفکری سفیران محترم در سال 98 انجام شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پرداخت سهمیه و افزایش کرایه ها با توجه به افزایش قیمت سوخت
– پلکانی کردن کرایه فاصله رستوران تا مشتری
– محاسبه خودکار هزینه بابت فاصله تا رستوران
– پرداخت هزینه بابت معطلی در رستوران
– ثبت خودکار معطلی ها و دستی ها
– محاسبه کرایه ها بر اساس فاصله زمینی
– دریافت خطاهای نقشه، اصلاح و به روز رسانی آن
– افزایش سیستمی کرایه ها در شرایط جوی نامناسب
– پخش و توزیع تجهیزات مناسب ارسال غذا در فصل سرما
– بهبود سیستم توزیع سفارشات
– قابلیت مشاهده دقیق تراکنش های مالی در نسخه جدید برنامه
– ایجاد کانال های ارتباطی مناسب برای ارتباط بهتر با سفیران

با توجه بحران به وجود آمده و گسترش بیماری کرونا در کشور، شرایط سختی را پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم با همدلی بیشتر از این مرحله عبور کنیم. ما تلاش کردیم که با تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی و اطلاع رسانی در این خصوص، در کنار جلب اعتماد مشتریان و بالا بردن تعداد سفارشات، قدمی در راستای بالا بردن سلامت سفیران عزیز و جامعه برداریم و این کار را همچنان ادامه خواهیم داد.

تمام تلاش خود را می کنیم تا با وجود تحمل هزینه های اضافه ای که این روزها بر دوش شرکت قرار دارد و همگی در جریان آن هستید، شرایطی را ایجاد کنیم تا در کنار پایبند بودن به تعهدات خود نسبت به شما عزیزان، همکاری بلند مدت تر و درآمدی پایدار داشته باشیم. در مورد پرداخت عیدی نیز، با تاخیر سه ماهه در پایان خرداد به همکاران عزیز پرداخت خواهد شد که در این مورد پیشاپیش از درک و همراهی شما سپاسگزاریم .

در پایان باز هم از شما بابت همراهی در سالی که گذشت تشکر می کنیم، در این بین عزیزانی از ما رنجیدند و ما نیز اشتباهاتی داشتیم و بابت آنها از شما عذرخواهی می کنیم. امیدواریم در سال آینده در کنار هم و به شکل یک تیم متحد و هماهنگ دست در دست هم مجددا روزهای خوبی را رقم بزنیم.