معرفی بستنی گل یخ کرمان

به این مقاله امتیاز دهید

از کوچک تا بزرگ کسی را پیدا نمی‌کنید که بستنی را دوست نداشته باشد. آمار هم نشان می‌دهد که بستنی یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌های دنیا است. همین عشق و علاقه به بستنی باعث شده است که در همه‌ی جهان و در اکثر خیابان‌های پرتردد انواع و اقسام فروشگاه‌های عرضه‌ی بستنی را ببینیم. تنوع بستنی‌ها هم بسیار زیاد است. از انواع بستنی‌های ایتالیایی گرفته تا بستنی سنتی ایرانی، همگی باعث شده‌اند تا دنیای بستنی‌ها رنگارنگ‌تر شود.

ما در این مطلب قصد داریم به شهر زیبای کرمان سفر کنیم و یکی از بهترین مجموعه‌های بستنی فروشی این شهر را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بستنی گل یخ یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر کرمان است.

بستنی گل‌ یخ کرمان نامی آشنا برای مردم عزیز کرمان است. ما در این مقاله به طور کامل این مجموعه را معرفی کرده‌ایم. هر اطلاعاتی که در مورد این فروشگاه نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین در مقالات وبلاگ اسنپ‌فود مراکز دیگر عرضه‌ی بستنی معرفی شده‌اند، از بین این مطالب پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بستنی هادی کرمان را حتما مطالعه کنید.

معرفی بستنی گل یخ کرمان

بستنی گل یخ از سال 1396 در کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه دارای منوی کامل و متنوعی است. هم بستنی‌های سنتی و هم بستنی‌های مدرن را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. این مجموعه یکی از بهترین فروشگاه‌های بستنی‌ در شهر کرمان است و در طول سال‌های فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. برای خرید حضوری از این مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: استان کرمان، کرمان، بلوار مصطفی خمینی، بین خمینی 38 و 36، بستنی گل یخ.

شماره تماس: 09133412082

چرا بستنی گل یخ کرمان؟

فروشگاه بستنی گل یخ کرمان از اولین سال تاسیس تا امروز همیشه در تلاش بوده است تا بستنی‌های متنوع و خوشمزه را با بهترین کیفیت به مشتریان محترم عرضه کند. رعایت اصول بهداشتی و مشتری‌مداری از مهم‌ترین شاخصه‌های کار این فروشگاه است. این مجموعه به واسطه‌ی قیمت‌های مناسب بین مشتریان خود شناخته شده است.

وقتی طعم خوش بستنی سنتی گل یخ کرمان را امتحان کنید، همیشه در خاطرتان باقی می‌ماند.

اگر یک باربستنی‌های این مجموعه را تست کنید احتمالا شما هم به صف طولانی مشتریان همیشگی گل یخ خواهید پیوست. پس  اگر در کرمان ساکن هستید و یا به این شهر سفر کرده‌اید، فرصت چشیدن طعم بی‌نظیر بستنی‌های این فروشگاه را از خود دریغ نکنید.

بهترین انتخاب‌ها از منوی گل یخ

تنوع بستنی‌ها در گل یخ به حدی است که هر مشتری‌ای را راضی نگه دارد. طیف گسترده‌ای از بستنی‌های سنتی تا مدرن را می‌توانید انتخاب کنید. پس اگر هوس خوردن یک بستنی خوشمزه در کنار خانواده و عزیزانتان به سرتان زد گل یخ را فراموش نکنید.

انتخاب از بین طعم‌های هوس انگیز بستنی ایتالیایی همیشه چالش انگیز است.

  • در میان بستنی‌ها همیشه بستنی‌های ایتالیایی طرفداران پروپا قرص بیشتری دارد. تنوع بالا در طعم‌های این بستنی باعث شده سلیقه‌های مختلف به این نوع بستنی جذب شوند. این بستنی که با نام جلاتو هم شناخته می‌شود یکی از قسمت‌های اساسی منوی گل‌یخ را تشکیل می‌دهد. بستنی ایتالیایی بافتی خامه‌ای و لذتبخش دارد. این بستنی خوشمزه با طعم‌های میوه‌ای، شکلاتی، کاراملی و … قابل سفارش است.
  • اگر دلتان خواست یک سفارش پر و پیمان ثبت کنید، از گلاسه‌های گل یخ غافل نشوید. این بستنی با ترکیبی جذاب از شیر، شکر، انواع میوه‌های تازه و شکلات و کارامل تهیه می‌شود.
  • بستنی سنتی هم در ایران طرفداران خاص خود را دارد. این بستنی در فروشگاه گل یخ با بهترین مواد اولیه، از شیر تازه گرفته تا زعفران اعلا، تهیه می‌شود. این بستنی بافت نرم فوق‌العاده‌ای دارد و هم با نان مخصوص بستنی سنتی و هم در ظرف‌های مختلف بنا بر سلیقه‌ی مشتری سرو می‌شود.
  • فالوده یکی از معروف‌ترین و خوش‌طعم‌ترین دسرهای اصیل ایرانی است. عطر عرقیجات و شیرینی ملایم این دسر، یک ترکیب جادویی را ایجاد کرده است. اگر به فروشگاه گل یخ کرمان سر زدید به هیچ وجه فالوده‌های بی‌نظیرش را از دست ندهید.

طعم بهشتی فالوده‌های گل یخ را از خود دریغ نکنید.

اگر امکان خرید حضوری را نداشتید یا مایل بودید سفارش شما درب منزل یا محل کار تحویل شود بهترین گزینه استفاده از سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌فود است. برای خرید اینترنتی ابمیوه بستنی در کرمان هم امکان ثبت سفارش در اسنپ‌فود وجود دارد تا در سریع‌ترین زمان خرید شما تحویل داده شود.

سخن پایانی

بستنی اگر نگوییم بهترین، اما قطعا یکی از بهترین دسرهای دنیا است. نه تنها در روزهای گرم سال که در تمام فصول نه گفتن به بستنی کار سختی است. اگر شما هم از عاشقان این خوراکی هستید حتما به مقالات وبلاگ اسنپ‌فود سر بزنید تا با بهترین مراکز برای خرید خوشمزه‌ترین بستنی‌های شهرتان آشنا شوید. امیدواریم در گرمای حضور عزیزانتان از خنکی بستنی‌های رنگارنگ لذت ببرید.

برچسب ها:

نظرات کاربران