اسموتی انبه و کیوی، جرعه‌ای از نشاط و شادابی

به این مقاله امتیاز دهید

تقریباً همه به خوردن و نوشییدن دسرهای لذیذ با طعم‌های متفاوت و خاص علاقه دارند؛ چرا که همه ما تنوع و کسب تجربه‌های جدید را دوست داریم.

تجربه لذت‌بخش خوردنی‌های جدید و آن مزه‌ای که روی زبان می‌چرخانیم تا خوب همه بخش‌های آن را تحلیل کنیم و هر مزه را از دیگری جدا کنیم، تجربه زیبایی است که با اسموتی بیشتر از هر چیز دیگر حس می‌شود.

می‌خواهید بدانید که اسموتی چیست؟ اسموتی آمیزش و بازی میوه‌ها و مغزیجات متفاوت است که با خوردن آن، لذتی خاص همه وجود را فرامی‌گیرد.

 

عکس اسموتی انبه و کیوی

انبه و کیوی، میوه‌هایی با دو مزه و رنگ متفاوت که تقریباً همه مردم آن‌ها را دوست دارند. آیا دوست دارید طعم هر دو را هم‌زمان بچشید و از مزه هر دو لذت ببرید؟ با درست کردن اسموتی انبه و کیوی این لذت ناب را تجربه کنید.

عصاره شیرین انبه درآمیخته با شربت ترش کیوی، یک ترکیب هنرمندانه در یک لیوان است که هر جرعه از آن در کنار نشاط و طراوتی که به ارمغان می‌آورد، نویدبخش سلامتی و نشانی از ذوق و استعداد شما است.

در میان انواع اسموتی که در بلاگ اسنپ فود می‌توانید راجع به آن‌ها بخوانید، اسموتی انبه و کیوی یک نوشیدنی منحصر به فرد به شمار می‌آید. برای یادگیری طرز تهیه اسموتی انبه کیوی تا پایان این داستان همراه ما باشید.

اسموتی انبه و کیوی، جرعه‌ای از نشاط و شادابی

انبه و کیوی دو میوه گرمسیری و پرخاصیت هستند که می‌توان از ترکیب آن‌ها با شکر و سایر مواد یک نوشیدنی لذیذ و آرامبخش درست کرد که با نوشیدن آن انرژی می‌گیرید.

 

اسموتی انبه کیوی، یک نوشیدنی از میوه‌های استوایی با طعم بی‌نظیر

اسموتی انبه و کیوی با قدرت خنک‌کنندگی بالا، حس طراوت و خنک‌شدن را به شما می‌دهد. همچنین با توجه به ترکیباتی که در تهیه آن استفاده می‌شود، اسموتی انبه و کیوی، نوشیدنی کم‌کالری و در عین‌حال بسیار مغذی و انرژی‌‍زا است.

این اسموتی طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد و خیلی سریع آماده می‌شود.

میزان کالری در هر لیوان 130 کالری
زمان آماده‌سازی 10 الی 15 دقیقه
زمان لازم برای پخت
تعداد نفرات 3 نفر

 

طرز تهیه اسموتی انبه کیوی

اسموتی خانگی همواره عطر و طعمی بهتر دارد. یکی از بهترین طرز تهیه‌های اسموتی خانگی که تا به حال آموزش داده‌ایم، اسموتی انبه و کیوی است که طعم و عطر خاصی دارد.

این لذیذ خیلی ساده و سریع درست می‌شود، برای درست کردن فقط باید دستگاه مخلوط‌کن خود را حاضر کرده و مواد زیر را تهیه کنید:

انبه 3 عدد
کیوی 4 عدد
عسل 1.4 پیمانه
ماست شیرین 1 لیوان
پوست رنده شده لیموترش 1.2 قاشق‌چای‌خوری

 

مراحل تهیه اسموتی انبه و کیوی:

انبه را شسته و خرد کنید و در فریزر بگذارید تا یخ بزند. کیوی را نیز بعد از پوست‌گرفتن دونیم کرده و در فریزر بگذارید تا منجمد شود.

1.2 لیوان ماست را داخل مخلوط‌کن ریخته و تکه‌های انبه یخ‌زده و نصف عسل را به آن اضافه کرده و با دور متوسط موتور آن‌ها را با هم میکس کنید.

پس از این که ترکیب یک‌دست و صافی حاصل شد، ترکیب را در یک ظرف جدا ریخته و پارچ مخلوط‌کن را تمیز کنید. بعد کیوی یخ‌زده و باقی‌مانده ماست را به همراه نصف عسلی که مانده در دستگاه ریخته و با هم مخلوط کنید.

 

اسموتی انبه کیوی، نوشیدنی بی‌نهایت خوشمزه

حالا در لیوان‌هایی که از قبل لبه آن‌ها را با عسل چسبناک کرده و به شکر قهوه‌ای آغشته‌ کرده‌اید، نصف مخلوط سبز کیوی را بریزید و روی آن نصف دیگر مخلوط انبه را بریزید و برای تزیین از برش‌های انبه و کیوی استفاده کنید.

البته یک روش دیگر این است که می‌توانید همه مواد را با هم و یک‌جا در مخلوط‌کن ریخته و با هم میکس کنید. به‌این‌ترتیب یک اسموتی خوش‌رنگ با طعمی ملس خواهید داشت که می‌توانید با مواد دلخواه تزیین و سرو کنید.

انواع رسپی‌های اسموتی انبه

خوبی درست‌کردن اسموتی انبه در خانه این مزیت را دارد که می‌توانید هر میوه یا سبزیجات یا مغزی که دوست دارید را به ترکیب آن اضافه کنید.

مثلاً اگر دوست دارید یک اسموتی مناسب برای لاغری درست کنید، می‌توانید با اضافه‌کردن اسفناج به ترکیب این اسموتی، نوشیدنی خیلی خوشمزه اسموتی انبه کیوی با اسفناج را درست کنید که طعم بی‌نظیر و خواص زیادی دارد.

اسموتی انبه کیوی با شیر نارگیل و اسموتی انبه کیوی با موز نیز از نوشیدنی‌های بی‌نظیری هستند که قوای بدن را تجدید کرده و نشاط و انرژی را به ارمغان می‌آورند و تنها با افزودن موز یا شیرنارگیل به ترکیب اصلی اسموتی انبه و کیوی درست می‌شوند.

 

اسموتی انبه کیوی، ترکیبی شگفت‌انگیز از مزه‌های متضاد

البته اگر به دنبال یک نوشیدنی فوق‌العاده خوشمزه و معجزه‌آسا هستید، توصیه می‌کنیم اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو را نیز امتحان کنید.

خواص اسموتی انبه کیوی

اسموتی انبه و کیوی، علاوه بر طعم خوشمزه و لذیذی که دارد، دارای خواص بسیاری بوده و فواید باورنکردنی نیز برای بدن دارد.

انبه، میوه‌ای باخاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عوامل بیماری‌زا می‌شود. همچنین، انبه به بهبود فرایند گوارش، سلامت قلب و کاهش التهاب در بدن نیز کمک می‌کند.

از طرفی، کیوی نیز سرشار از ویتامین C است و به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. این میوه قدرت تقویت بدن در مقابل عفونت‌ها و بیماری‌ها را دارد و به بهبود هضم، کاهش کلسترول، و حفظ سلامت قلب نیز کمک می‌کند.

 

با خواص کم‌نظیر اسموتی انبه کیوی، سلامتی را به خود هدیه دهید.

اسموتی انبه کیوی، ترکیبی از این دو میوه پرخاصیت است، پس خواص بی‌نظیری و شگفت‌انگیزی دارد و هر جرعه از آن، مثل یک دارو مؤثر و تقویت‌کننده قدرتمند عمل می‌کند.

این اسموتی با تأمین ویتامین‎‌های بدن و افزایش جذب مواد معدنی ضروری در بدن به بهبود سلامت پوست و مو و افزایش انرژی و نشاط روحی و جسمی فرد کمک می‌کند. این اسموتی همچنین دارای اثرات ضدالتهابی، ضد اکسیداسیون و محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیدیته است.

ختم کلام

امروز با آموزش طرز تهیه اسموتی انبه کیوی، سعی کردیم دستور یک معجون معجزه‌آسا را برای داشتن شادی و نشاط بیشتر در روزهای این تابستان گرم در اختیار شما بگذاریم، امید است که مفید واقع شود.

با مزهٔ منحصربه‌فرد و خواص فوق‌العاده کیوی و انبه، این اسموتی یک انتخاب بسیار مناسب برای حفظ سلامتی و لذت‌بردن از میوه‌های تازه است.

اگر هوس نوشیدن این اسموتی خاص را کرده‌اید از طریق سفارش آبمیوه بستنی آنلاین در محل کار یا در خانه، همین حالا آن را بنوشید.

نظرات کاربران