اسموتی موز و کیوی؛ تناقضی جذاب از شیرینی و ترشی

به این مقاله امتیاز دهید

گرمای تابستان شما را کلافه کرده ونمی‌دانید که چطور تشنگی خود را برطرف کنید و خنک شوید؟ اسموتی درست کنید! اسموتی‌ها، نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و پرطرفداری هستند که به دلیل ترکیبات خاص و متفاوتی که در تهیه آن‌ها به کار می‌رود، طعم بسیار لذیذی دارند.

 

عکس اسموتی موز و کیوی

هر اسموتی طعمی منحصربه‌فرد و فوایدی گسترده دارد که آن را از دیگری مجزا می‌کند. آیا دوست دارید بعدی متفاوتی از مزه و لذت اسموتی را تجربه کنید؟

اگر جوابتان بله است، پس حتماً باید اسموتی موز کیوی را امتحان کنید! می‌پرسید مگر چه تفاوتی با سایر اسموتی‌ها دارد؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، راستی فراموش نکنید که مخلوط‌کن خود را دم دست بگذارید؛ چون مطمئناً با پایان مطالعه این مقاله، اسموتی کیوی و موز را درست خواهید کرد.

اسموتی موز و کیوی؛ تناقضی جذاب از شیرینی و ترشی

اسموتی موز کیوی؛ یک معجون کم‌کالری، مقوی و بسیار خوشمزه و بهترین گزینه برای شروع یک روز خوب و پرانرژی است. این اسموتی خوشمزه نوشیدنی بسیار محبوب و خاصی است که اگر تا به امروز آن را امتحان نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای درست‌کردن آن، دست ‌به‌ کار شوید.

طعم ترش و ملس کیوی در کنار شیرینی موز، یکی از خوشمزه‌ترین طعم‌هایی است که می‌توان آن را تجربه کرد. البته که داستان در این جا خاتمه نمی‌یابد و شما می‌توانید با ترکیب لذیذترین چاشنی‌ها و مغزی‌ها و سایر میوه‌ها، طعمی بی‌نظیرتری به این اسموتی بدهید.

 

تجربه لحظاتی شیرین و شاد با اسموتی موز کیوی

خیالتان راحت باشد! شما از این بابت هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید جذابیت و هیجان بستنی، خواص شیر، یا هر آنچه که میل دارید را به این ترکیب بیفزاید و از خوردن آن بیشترین لذت را ببرید.

اگر می‌خواهید کالری بیشتری دریافت کرده و برای ورزش آماده شوید علاوه بر اسموتی موز و کیوی، اسموتی طالبی و خیار نیز اسموتی مقوی است که با تأمین آب موردنیاز بدن، قوای جسمانی شما را برای انجام تمرینات ورزشی را افزایش خواهد داد. طرز تهیه اسموتی طالبی و خیار را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

اما نمی‌دانید که از کجا میوه‌های خوب و باکیفیت را با قیمت مناسب بخرید؟ برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم با سفارش آنلاین میوه از سرویس اسنپ فود هر میوه‌ای که دوست دارید را به‌ آسانی خریداری کنید.

میزان کالری در یک لیوان 110 کالری
زمان آماده‌سازی 10 دقیقه
زمان لازم برای پخت
تعداد نفرات 2 نفر

 

طرز تهیه اسموتی موز و کیوی

اسموتی خوشمزه موز و کیوی، همان نوشیدنی است که در آغاز یک روز طولانی یا پایان یک روز سخت، شما را سرحال آورده و انرژی و جنب‌وجوش شما را افزایش می‌دهد.

اگر دوست دارید که این اسموتی را به روش ساده درست کنید، مواد زیر را تهیه کنید:

موز 2 عدد
کیوی 2 عدد
ماست میوه‌ای 30 گرم
شکر 3 قاشق غذاخوری

دستور تهیه:

این اسموتی راحت و ساده آماده می‌شود، باور نمی‌کنید؟ امتحان کنید!

در مرحله اول پوست موزها و کیوی‌ها را جدا کرده و آن‌ها را در سایز کوچک‌تر برش بزنید. میوه‌ای برش زده را داخل یک ظرف در‌دار درون فریزر قرار دهید. بعد از 2 ساعت به سراغ میوه‌ها رفته و آن‌ها را از یخچال بیرون آورید.


                       از عطش دارید می‌سوزید؟ ای بابا خوب اسموتی موز کیوی بخورید!

در این مرحله کیوی و موز را با ماست و شکر در مخلوط‌کن با هم میکس کنید. حالا که مواد با هم میکس‌شدن و ترکیب یکدست شد، کار شما تمام شده، اسموتی را در لیوان‌ها ریخته و از لحظات شیرین در کنار دوست عزیزتان لذت ببرید.

اسموتی سیب کیوی موز

اسموتی سیب، کیوی و موز پرطرفدارترین رسپی اسموتی کیوی است. این اسموتی به‌عنوان یک نوشیدنی فوق‌العاده مغذی، می‌تواند به‌تنهایی یک صبحانه کامل یا میان‌وعده باشد که همه نیازهای بدن شما را تأمین می‌کند. البته رسپی‌های متنوعی برای تهیه اسموتی کیوی وجود دارد. اگر تمایل دارید که طرز تهیه انواع اسموتی را یاد بگیرید از بلاگ اسنپ فود دیدن کنید.

موادی که برای درست‌کردن اسموتی سیب کیوی موز نیاز دارید عبارت‌اند از:

کیوی 1 عدد
موز 1 عدد بزرگ
سیب 1 عدد بزرگ
شیر 1 لیوان
شکر 2 قاشق غذاخوری
یخ 1 قالب کوچک

دستور تهیه:

برای درست‌کردن این اسموتی نیز مثل همه اسموتی‌های دیگر، اول باید میوه‌ها را شسته و پوست بگیرید. البته می‌توانید سیب را با پوست استفاده کنید.

بعد میوه‌ها را در ابعاد نه خیلی ریز و نه خیلی درشت، خرد کنید. همه میوه‌ها را با هم در یک ظرف ریخته و سر آن را بگذارید و داخل فریزر قرار دهید. بگذارید میوه‌ها برای چند ساعت در یخچال بمانند تا منجمد شوند.

 

اسموتی سیب موز کیوی، یک نوشیدنی خاص و رژیمی

وقتی میوه‌ها یخ زنند، آن‌ها را با هم داخل مخلوط‌کن، پوره کنید. سپس شیر و شکر و یخ را به پوره میوه اضافه کنید. دوباره ترکیب را میکس کنید. یعنی راحت‌تر از این هم می‌شود، یک نوشیدنی به این خوشمزگی درست کرد؟

اسموتی موز کیوی و نعناع

اگر دوست دارید طعم‌های بهتر و متفاوتی از اسموتی موز کیوی را امتحان کنید با ما همراه باشید که سورپرایزهای جالبی برایتان داریم. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دستمان باز است تا این ترکیب را برای خودمان خوشمزه‌تر کنیم!

پس این امکان را داریم که میوه‌ها و افزودنی‌هایی که دوست داریم را در ترکیب اسموتی موز کیوی اضافه کنیم.

چه چیزی بهتر از نعناع می‌تواند طعم یک اسموتی را خنک کند و باعث فروکش‌کردن عطش شما شود؟ مواد لازم برای تهیه اسموتی موز، کیوی و نعناع عبارت‌اند از:

موز 1 عدد
کیوی 1 عدد
نعناع 10 برگ
شیر 1 لیوان
عسل 2 قاشق غذاخوری
آب لیموترش تازه 1 قاشق غذاخوری
یخ یک قالب مکعبی کوچک

طرز تهیه:

مانند دستور تهیه بالا، موز و کیوی را پس از پوست کندن و خردکردن داخل فریزر بگذارید تا خنک شوند.

                         

اسموتی موز، کیوی و نعناع، ترکیب پرخاصیت و خنک‌کننده

برگ‌های نعنا را شسته و در اندازه‌های نه خیلی ریز، خرد کنید. نعنا و کیوی و موز را با هم میکس کرده و پوره کنید. بعد شیر را اضافه کنید و دوباره مخلوط‌کن را روشن کنید تا مواد با هم مخلوط شوند.

در آخر عسل، آب لیموترش تازه و یخ را نیز به ترکیب بیفزایید و مواد را کامل با هم میکس کنید. این اسموتی انرژی‌زا و خنک‌کننده آماده شده آن را میل کرده و لذت ببرید.

خواص اسموتی موز و کیوی

اسموتی موز و کیوی، یک اسموتی خوشمزه است که به‌راحتی می‌تواند جای یک میان‌وعده کامل را پر کند، اما موضوع مهم‌تر که نباید از آن غافل شد، خواص این اسموتی است که به‌احتمال زیاد از شنیدن این خواص شگفت‌زده خواهید شد!

برخی از خواص اسموتی موز و کیوی عبارت‌اند از:

  • تأمین انواع ویتامین‌ها: این اسموتی خوشمزه می‌تواند ویتامین‌هایی نظیر ویتامین A، C،K،B1 و B6 بدن شما را تأمین کند.
  • افزایش سلامت پوست: اسموتی موز و کیوی سرشار از آنتی‌اکسیدان است و این خاصیت می‌تواند سلامت پوست را به شکل چشمگیری افزایش دهد.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: کیوی دارای مقدار قابل‌توجهی ویتامین C است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن، ترمیم بافت‌های بدن، تولید کلاژن و مفیدبودن برای پوست، مو و ناخن‌ها بسیار مناسب است.
  • سفیدکننده دندان‌ها: اسموتی کیوی و موز حاوی آنزیم‌هایی است که می‌توانند به لایه‌های زیرین دندان‌ها نفوذ کرده و آنها را سفید و درخشان کنند.

به پایان آمد این داستان، اما طرز تهیه‌های خوشمزه اسنپ فود همچنان باقی است…

اگر به دنبال یک خوراکی مقوی، رژیمی و انرژی‌زا هستید که خوشمزه هم باشد، قطعاً پیشنهاد ما اسموتی موز کیوی است؛ اسموتی موز و کیوی یک تناقض جذاب و هیجان‌انگیز است.

اسموتی خوشمزه موز و کیوی، یک نوشیدنی اشتهاآور و بسیار خوشمزه برای سرو در کنار شیرینی و کیک است. این اسموتی به‌موجب خواص خنک‌کنندگی و آبرسانی قوی که دارد بعد از هر تمرین ورزشی و فعالیت سخت بدنی با تأمین آب موردنیاز بدن جان شما را تازه می‌کند.

 

لمس طراوت و تازگی با اسموتی موز کیوی

اگر همین حالا از پیاده‌روی برگشته‌اید یا روز کاری طولانی داشته‌اید با سفارش آبمیوه بستنی، از سرویس اسنپ فود این اسموتی دلچسب را سفارش دهید.

نظرات کاربران