اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی

به این مقاله امتیاز دهید

با آمدن پاییز، رؤیای تابستان دیگر روبه‌پایان است. بادهای خنک پاییزی در گوشه‌وکنار شهر به رقص درآمده‌اند و برگ‌های طلایی و قرمزی درختان جذابیتی زیبا و وصف‌ناشدنی به اطراف بخشیده‌اند اما هوا هنوز نشانه‌هایی از گرما را با خود دارد.

 

عکس اسموتی نارنگی وتوت‌فرنگی

گرمایی دلپذیر که با خنکای پاییز ترکیب شده و حس و حال زیبایی به وجود آورده است. در این میان با درست‌کردن یک اسموتی شیرین و دلچسب، می‌توان مرز میان تابستان و پاییز را شکست و این دو فصل زیبا را با هم ادغام کرد.

وقتی در یک عصر زیبا با حال و هوای پاییزی همراه با دوستان خود، گرد هم جمع شده‌اید، چه چیز مثل یک نوشیدنی دلچسب و گوارا می‌تواند به‌یادماندنی و دلپذیر باشد؟ مطمئناً که پاسخ ما، اسموتی است.

اگر می‌پرسید که اسموتی چیست؟ در جواب تنها می‌گوییم، اسموتی ترکیبی از میوه‌های تازه و رسیده است که رنگ و عطر خاص و طعم بسیار لذیذی دارد.

اسموتی نارگیل و توت‌فرنگی، آن نوشیدنی است که خاطره‌ی دورهمی در یک عصر پاییزی را به‌یادماندنی می‌کند و سلامتی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای آشنایی با روش تهیه اسموتی خوشمزه نارنگی و توت‌فرنگی تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی

اسموتی تابستانی همیشه یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌ها است که در کنار مزه بی‌نظیر خود، خواص بسیاری نیز برای بدن دارد. در بلاگ اسنپ فود با انواع مختلف اسموتی تابستانی بیشتر می‌توانید آشنا شوید.

 

سفارش انواع اسموتی تابستانی از اسنپ فود

البته درست‌کردن اسموتی و لذت‌بردن از طعم آن‌، تنها مختص تابستان و روزهای گرم سال نیست؛ بلکه در روزهای پاییزی که کم‌کم سرما در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر قدم می‌زند و زنگ هر خانه را به صدا درمی‌آورد، با درست‌کردن یک اسموتی لذیذ و دلچسب، می‌توان فارغ از خستگی و تکرار روزمرگی‌ها، لحظاتی شیرین و لذت‌بخش را تجربه کرد.

اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی، پیوندی میان تابستان و پاییز است که رایحه و طعم بسیار متفاوتی دارد. اگر می‌پرسید که در روزهای پاییزی چطور و از کجا توت‌فرنگی تهیه کنید؟ خیلی ساده است با سفارش میوه انلاین در هر روز از پاییز که دوست دارید توت‌فرنگی تازه به دست شما می‌رسد.

میزان کالری در یک لیوان 110 کالری
زمان آماده‌سازی 15 الی 20 دقیقه
زمان لازم برای پخت
تعداد نفرات 4 نفر

 

طرز تهیه اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی

اسموتی خوشمزه نارنگی و توت‌فرنگی برای ایمنی بدن بسیار مفید است و طعم بی‌نظیری دارد. برای تجربه‌ی حس جوانی و تازه شدن در پاییز، نوشیدن اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی را امتحان کنید تا معجزه آن را با جان و روح لمس کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی

نارنگی 2 عدد متوسط
توت‌فرنگی 4 عدد
بستنی 2 قاشق غذاخوری
شیر 1 لیوان
عسل 1 قاشق مرباخوری

طرز تهیه:

مرحله اول: ابتدا میوه‌ها را بشویید. برای غلظت بیشتر اسموتی، بهتر است توت‌فرنگی‌ها به مدت 2 ساعت داخل فریزر قرار بگیرند تا یخ بزنند.

 

اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی، نوشیدنی دلچسب از ترکیب مزه‌های تابستانی و پاییزی

مرحله دوم: نارنگی را پوست بگیرید و به همراه توت‌فرنگی یخ‌زده و شیر داخل مخلوط‌کن، میکس کنید. می‌توانید برای این که اسموتی طعم بهتر و دلچسب‌تری داشته باشد از شیر طعم‌دار مثل شیرموز استفاده کنید.

مرحله سوم: بعد نوبت به بستنی و عسل می‌رسد، آن‌ها را نیز داخل مخلوط‌کن ریخته و با سایر مواد خوب ترکیب کنید تا ترکیب غلیظی درست شود.

 

تجربه‌ی یک لذت ناب با اسموتی نارنگی وتوت‌فرنگی

در آخر برای تزیین، یک توت‌فرنگی را برش زده و روی لبه لیوان قرار دهید و یک عصر دلپذیر پاییزی را سپری کنید.

خواص اسموتی نارنگی و توت‎‌فرنگی

با توجه به این که در ترکیبات هر یک از انواع اسموتی از میوه‌های مختلف و بعضاً ترکیب دو یا چند میوه استفاده می‌شود، هر یک از آن‌ها فواید بسیاری برای بدن دارند. اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. قبل از اینکه به خواندن مطلب ادامه دهید، پیشنهاد می‌کنیم به انواع اسموتی در اسنپ فود سر بزنید و با انواع دیگر اسموتی و خواص آن‌‌ها آشنا شوید.

در ادامه اسموتی خوشمزه نارنگی و توت‌فرنگی و خواص آن را بررسی می‌کنیم.

  • غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها: نارنگی و توت‌فرنگی حاوی مقدار زیادی از آنتی‌اکسیدان هستند؛ ازاین‌رو اسموتی آن‌ها می‌تواند به مبارزه با آسیب‌های اکسیداتیو در بدن کمک کرده و سلامتی عمومی بدن را افزایش دهد.

 

اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی، نویدبخش سلامتی و شادابی

  • سرشار از ویتامین C: نارنگی و توت‌فرنگی سرشار از ویتامین C هستند به همین دلیل در تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت پوست و حفظ سلامت رگ‌ها و بافت‌های بدن نقش تأثیرگذاری دارند.
  • منبع فیبر: این میوه‌ها دارای مقدار قابل‌توجهی فیبر هستند. پس با ترکیب آن‌ها در اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی و نوشیدن آن، قدرت هضم بهبودیافته و به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می‌شود. همچنین باعث کنترل سطح قند خون نیز می‌شود.
  • حاوی ویتامین K: ویتامین K از ترکیبات اصلی موجود در نارنگی و توت‌فرنگی است که در تقویت استخوان‌ها و بهبود خون‌رسانی بسیار مؤثر است.
  • پر از مواد معدنی: توت‌فرنگی و نارنگی هر یک به‌تنهایی شامل مقادیر بسیار زیادی از مواد معدنی اساسی نظیر پتاسیم، مس و منگنز است. جذب این مواد در بدن برای حفظ تعادل الکترولیتی، حفظ سلامت قلب و عملکرد بهینه سیستم عصبی، لازم هستند.
  • اثر ضدالتهابی: مصرف میوه‌های نارنگی و توت‌فرنگی می‌تواند به کاهش التهاب‌ها در بدن کمک کند و در بهبود علائم التهابی مانند درد و التهاب مفاصل مؤثر باشد.

 

اسموتی پرخاصیت و خوشمزه نارنگی و توت‌فرنگی

  • انرژی‌زا: اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی حاوی قندهای سالم و طبیعی است؛ ازاین‌رو در تأمین انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره بدن، نقش اساسی ایفا می‌کند.
  • اثر ضدافسردگی: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف میوه‌های نارنگی و توت‌فرنگی می‌تواند به بهبود خلق‌وخو کمک کرده و اثرات ضدافسردگی داشته باشند. پس اگر افسرده یا ناراحت هستید با یک لیوان اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی، افکار ناراحت‌کننده و افسردگی را از خود دور کنید.

سفارش آنلاین اسموتی نارنگی و توت فرنگی دریک عصر دلپذیر پاییزی

در این مقاله با آموزش طرز تهیه اسموتی نارنگی و توت‌فرنگی، یک دستور تهیه دلپذیر و دلچسب دیگر از اسنپ فود را در اختیار شما قرار دادیم.

این اسموتی خوشمزه و لذیذ، مرز بین تابستان و پاییز را می‌شکند و لحظاتی خوشایند و فراموش‌نشدنی را به شما ارمغان می‌دهد. حالا که از مدرسه یا دانشگاه برگشتید و دیگر توان ندارید و حجم درس زیادی هم پیش روی شماست، با سفارش آبمیوه بستنی انلاین، خود را مهمان کنید تا انرژی لازم برای انجام تکالیفتان را به دست آورید.

نظرات کاربران