اسموتی پرتقال، شیرسویا و آووکادو سراسر شور زندگی

به این مقاله امتیاز دهید

همه ما با آغاز تابستان همواره به دنبال نوشیدنی‌های خوشمزه و مفیدی هستیم که درون ما را خنک کرده و در عین حال پرخاصیت باشند. نوشیدنی‌های که مانع از گرمازدگی شده و انرژی بدن را در روزهای بلند و گرم تابستان، تأمین کنند.

 

عکس اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، ترکیبی بی‌نظیر از طعم‌های ملس و ملایم است و ارزش غذایی بالایی دارد.

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، معجونی تازه و عصاره‌‍ای جادویی در یک جام است که جان می‌دهد و قوای بدنی را تقویت می‌کند و طعم دلچسب آن برای همیشه زیر دندان به یادگار می‌ماند.

اگر دوست دارید با دیگران متفاوت باشید و ذوق و قریحه خود را به همه نشان دهید، طرز تهیه اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو را یاد بگیرید.

 

اسموتی پرتقال، شیرسویا و آووکادو سراسر شور زندگی

شاید الان با خود می‌گویید، اسموتی چیست؟

اسموتی یک نوشیدنی طبیعی است که از ترکیبی از میوه‌ها، سبزیجات و مغزیجات به آسانی تهیه می‌شود و علاوه بر طعم بی‌نظیر خواص بسیاری نیز دارد.

 

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو؛ خوشمزه و خوش‌رنگ

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو را می‌توان به عنوان معجون جوانی و تقویت‌کننده قوای بدنی معرفی کرد. این اسموتی ترکیبی از سالم‌ترین و پرخاصیت‌ترین مواد است که با میکس شدن با هم، نوشیدنی تازه با طعمی منحصربه‌فرد و خواص شگرف خلق می‌کنند.

این اسموتی باعث ارتقای سطح سلامت بدن شده و بهترین صبحانه برای یک روز طولانی کاری است. البته در کنار آن، اسموتی نعناع و خیار نیز از بهترین اسموتی‌هایی است که با طراوت و تازگی که دارد، روح و جان آدمی را زنده می‌کند و انرژی لازم برای سپری کردن یک روز سخت کاری را تأمین می‌کند.

میزان کالری در هر 100 گرم 95 کالری
زمان آماده‌سازی 20 دقیقه
زمان لازم برای پخت
تعداد نفرات 2 نفر

 

مواد لازم برای تهیه اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو:

شیر سویا 2 پیمانه
پرتقال 2 عدد متوسط
آووکادو 1 عدد متوسط
پودر شاهانه 4 قاشق غذاخوری
عصاره وانیل 2 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو

مرحله اول:

پرتقال را بشویید و پوست بگیرید. آووکادو را نیز شسته، دوقسمت کرده و هسته آن را خارج کنید.

مرحله دوم:

پرتقال و آووکادو را برای چند ساعت درون فریزر قرار دهید تا منجمد شوند.

مرحله سوم:

پرتقال و آووکادو را به همراه شیر در مخلوط‌کن بریزید و با هم ترکیب کنید. بعد از آن پودر شاهانه و عصاره وانیل را داخل ترکیب ریخته و برای حدود یک دقیقه کامل با هم مخلوط کنید.

 

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، طعم خاصی که زیر دندان می‌ماند!

یک ترکیب خوش‌رنگ و غلیظ حاصل می‌شود، آن را داخل لیوان‌های مدنظر خود بریزید و روی اسموتی را با تکه‌‌ای از پرتقال و پودر پسته و پودر نارگیل تزیین کنید.

این نوشیدنی دلچسب و لذیذ را می‌توانید در وعده صبحانه یا به‌عنوان یک میان‌وعده کامل، سرو کنید.

خواص اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو ترکیبی است از عناصر غذایی مهمی که نه‌تنها لذت و طعم بی‌نظیری دارد، بلکه از انواع اسموتی‌‎ پر خواص است که به حفظ سلامتی و روحیه شاداب شما نیز کمک می‌کند. شما می‌توانید در بلاگ اسنپ فود با انواع اسموتی دیگر و خواص آن‌ها آشنا شوید.

از مزایای این اسموتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود سلامت قلب و عروق: پرتقال و آووکادو که از ترکیبات اصلی این اسموتی هستند به دلیل برخورداری از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی مفید، باعث بهبود عملکرد قلب و عروق می‌شوند.

این ترکیب شیرین و خوشمزه می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش کلسترول خون کمک کرده و مانع افزایش فشارخون شود.

  • افزایش سطح انرژی: شیر سویا که منبعی سرشار از پروتئین‌های بالا و قابل‌هضم است در ترکیبات این اسموتی وجود دارد و باعث افزایش سطح انرژی و قدرت بدنی می‌شود.

شیر سویا و آووکادو، منابعی غنی از ترکیبات انرژی‌زا هستند که در ترکیب با ویتامین C و مواد معدنی موجود در پرتقال به رشد و تجدید قوای عضلات کمک کرده و برای بازسازی سلول‌های بدن مفید هستند.

  • تقویت سیستم ایمنی: پرتقال و آووکادو حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی هستند. پس نوشیدن این اسموتی به تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری‌ها کمک کرده و از بدن در برابر التهاب‌های مزمن محافظت می‌کنند.

 

اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، معجونی برای رسیدن به نشاط جوانی

  • پشتیبانی از سلامت پوست: آووکادو حاوی مقادیر بسیار زیاد ویتامین E و چربی‌های سالم بوده و یک آب‌رسان طبیعی است. ازاین‌رو به حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک می‌کند. ویتامین C موجود در پرتقال نیز در فرایند ترمیم و نگهداری و کلاژن‌سازی پوست مؤثر است.
  • خاصیت آبرسانی بیشتر: یکی از دلایل بروز اسپاسم‌های شدید و دردناک، کمبود آب بافت‌های بدن است. این اسموتی سرشار از منابع است و می‌تواند کمبود آب بدن را جبران کند؛ بنابراین بهترین درمان برای کاهش درد اسپاسم‌های عضلانی است.
  • تناسب اندام و لاغری: اسموتی پرتقال، شیرسویا و آووکادو، معجونی است که خاصیت سم‌زدایی دارد و به کاهش وزن کمک می‌کند.

خنک‌شدن و تقویت قوای بدنی با سفارش آنلاین اسنپ فود

در تابستان گرم و جان‌سوز امسال، نوشیدن یک اسموتی خنک، راهی برای فرار از گرما و خنک‌شدن است. اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو یک نوشیدنی بی‌نظیر و بسیار پرفایده است که نه‌تنها در تابستان، بلکه نوشیدن آن در زمستان نیز فواید بی‌شماری برای بدن به همراه دارد.

                 

با اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، جوانی و اشتیاق را تجربه کنید!

این اسموتی خوش‌طعم و خوش‌عطر، یک معجون برای جوان‌سازی پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ ازاین‌رو در کنار لذت بی‌نهایتی که دارد، سلامتی را نیز به ارمغان می‌آورد. اسموتی پرتقال، شیر سویا و آووکادو، ترکیبی طبیعی و مغذی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم است.

در روزهای خسته‌کننده و شلوغ برای استراحت و رسیدن به آرامش با استفاده از سرویس سفارش آبمیوه بستنی انلاین اسنپ فود برای چند لحظه استراحت کرده و انرژی و قوای بدنی خود را برای ادامه روز، بازیابید.

نظرات کاربران