گامبی، فست‌فودی که تکراری نیست

به این مقاله امتیاز دهید

فست‌فودها دیگر آن‌قدر تکراری شده‌اند که بعضی وقت ها میتوانیم منوی آن‌ها را چشم بسته بخوانیم. انگار منو‌شان از روی هم کپی شده باشد یا حداقل یک نفر آن را نوشته باشد. کمتر پیش می‌آید بشود مزه‌ي جدیدی را در یک رستوران فست‌فود تجربه کرد. روی غذاها اسم‌های جدید می‌گذارند، به امید تجربه‌ای تازه امتحان‌شان می‌کنیم و خیلی وقت‌ها ناامید می‌شویم. در این پست قرار است یک فرصت برای برنده شدن به شما معرفی کنیم. رستوران گامبی: ترکیبی از غذاهای جذاب و متنوع و جدید، اما آشنا.

رستوران گامبی به خاطر کیفیت غذا، متفاوت بودن منو و البته همبرگرهای بامزه و کوچکش (اسلایدرها) معروف شده است و مورد استقبال بسیاری از فست‌فود ‌دوستان قرار گرفته. کافی است نگاهی به منو بیندازید تا خودتان متوجه جدید بودن غذاها و زیاد بودن گزینه‌های انتخابی‌تان شوید.

در این رستوران بال و کتف سوخاری با شش طعم مختلف و در اندازه‌های متفاوت آماده می‌شود. بله، شش طعم، در انواع تند، نیمه‌تند یا ساده. فینگرفودی ایده آل برای محل کار و مهمانی‌ها. غذایی راحت و بی‌دنگ‌و‌فنگ که می‌تواند برای کودکان هم گزینه‌ای مناسب باشد، البته از نوع غیرتندش.

در منو، ساندویچ‌هایی وجود دارد که ترکیباتش ویژه و مختص گامبی است، مثل ساندویچ سوپر هات‌داگ که ترکیب تخم مرغ نیمرو و سوسیس است.

غذای بی‌رقیب این رستوران یک نوع ساندویچ است که مخصوص مخصوص خود گامبی است: اسلایدرها (مینی‌برگرها). اسلایدرها همبرگرهایی کوچک هستند، حدودا یک چهارم همبرگرهای معمولی. خوش‌دست‌اند و راحت‌تر خورده می‌شوند. نتیجه؟ می‌توانید مثلا چهار جور اسلایدر را در یک وعده‌ی غذایی امتحان کنید. اگر میل‌تان به یک همبرگر کامل نمی‌کشد، می‌توانید با سفارش دو اسلایدر حجم کمتری از غذا سفارش دهید  و بقیه‌ی سهم اشتهای‌تان را بگذارید برای سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده‌ی گامبی. مگر فست‌فود بی سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌شود؟

این رستوران حتی برای سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌اش هم تنوع قایل شده و آن را در سه نوع ساده، پنیری و سیب‌زمینی چیلی با پنیر سرو می‌کند.

این منو دوست دارد شما همیشه انتخاب‌های متنوع داشته باشید و در تهیه‌ی دستور غذاها جزئیاتی را لحاظ کرده که هر رستورانی به آن‌ها توجه نمی‌کند، مخصوصا رستوران‌های فست‌فود که انگار فکر می‌کنند شما هم قرار است روی دور تند غذا بخورید.

خبر خوب این‌که چهار شعبه‌ی گامبی در اپلیکیشن اسنپ‌فود فعال‌اند. در اپلیکیشن اسنپ‌فود نزدیک‌ترین گامبی به خودتان را پیدا کنید و نگاهی به منو بیندازید. طعم‌های و ترکیب‌های مختلف ساندویچ‌ها، اسلایدرها و بال و کتف‌های سوخاری را ببینید. ما مطمئنیم که دست به انتخاب خواهید زد. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه‌ی سفارش آنلاین از رستوران گامبی در اسنپ فود وارد شده و هر چیزی که علاقه‌دارید را از منوی این رستوران سفارش داده و درب به منزل تحویل بگیرید.

نظرات کاربران