آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین های اطراف شما
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

برگراتور؛ جایی که طراح برگر خود شمایید

زهرا دهقان 04 تیر 1397 2 دقیقه

رستوران برگراتور که در خیابان صبا –که خیابان جردن را به اتوبان مدرس وصل می‌کند- واقع شده، از آن دسته رستوران‌ها است که بر اساس یک ایده‌ی اصلی بنا شده است. اینجا قرار بر این است که شما بدون آن که زحمت خرید مواد اولیه و طبخ برگر را بر عهده بگیرید بتوانید خودتان طراح برگرتان باشید. پرسنل برگراتور آماده اند تا بر اساس ایده‌ی شما نان و مخلفات برگر را برایتان سر هم کنند. انتخاب‌ها هم کم نیستند. از نوع نان و تعداد لایه‌های گوشت و مرغ، نوع پنیر و سس و سالاد داخل برگر، برای هر کدام انتخاب‌های زیادی در اختیار دارید. اگر هم روزی حوصله و وقت طراحی برگر نداشتید جای هیچ نگرانی نیست. برگراتور منوی مفصلی هم برای شما در نظر گرفته تا یکی از این برگرها را انتخاب کنید. برای آنکه سلیقه‌ی خود برگراتوری‌ها دستمان بیاید ما هم از همین منو همبرگر انتخاب کردیم و می‌توانیم با خیال راحت بگوییم از انتخاب برگراتور پشیمان نمی‌شوید. برگراتور انتظارات شما را برآورده می‌کند.
برگراتور برای آن که از کیفیت گوشت استفاده شده در برگرهایش مطمئن باشد قید هرچه گوشت برگر کارخانه‌ای است را زده و خود با تهیه‌ی تجهیزات فرآوری گوشت مراحل مختلف فرم‌دهی و ادویه‌زنی را داخل مجموعه انجام می‌دهد تا بتواند با اطمینان به شما بگوید: در این لایه‌ی گوشت چیزی نیست جز گوشت چرخ‌شده‌ی گوساله. نه قلوه‌گاه گوسفندی نه پوست مرغ نه سویا، اینجا از هیچ کدام خبری نیست.
مدتی قبل رستوران برگراتور با تهیه و فروش ساندویچ‌های مرغ سرد هیجان تازه‌ای به منو داد اما متاسفانه دوباره از آن‌ها خبری نیست. در همان مدت کوتاه هم معلوم بود می‌شود روی سلیقه‌ی برگراتوری‌ها حساب کرد. امیدوارم برگراتور برای تمام سال هم آن ساندویچ‌ها را در منو قرار دهد. طعم ساندویچ مرغ خوب که اگر با خودمان صادق باشیم همه‌مان بعضی وقتا هوس می‌کنیم، چیزی نیست که بتوانیم با کیفیت مرغوب و همه جا پیدا کنیم.
برگراتور و اسنپ‌فود برای رساندن برگرهای داغ به دست شما، همدستند. می‌توانید همین حالا با استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت اسنپ‌فود برگراتور را پیدا کنید و یکی از برگر‌های منو را انتخاب کنید. خیالتان هم راحت که برگراتور در اسنپ‌فود هم رسالتش را کامل کرده و به شما این امکان را می‌دهد که از سیر تا پیاز هر کدام از برگرها را هنگام سفارش تغییر دهید. برگر سفارشی فلسفه‌ی برگراتور است.

برچسب :
اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود