انواع طرز تهیه کباب تابه ای خوشمزه و آبدار

طرز تهیه کباب تابه ای

کباب تابه ای را می‌توان در دسته غذاهای ایرانی و انواع کباب‌های پرطرفدار جای داد. در طرز تهیه کباب تابه ای ، ابتدا پس از ترکیب کردن گوشت، پیاز رنده شده و ادویه‌ها، آن‌ها را به شکل دلخواه سرخ کنید. کباب تابه‌ای را می‌توان به همین شکل سرو کرد یا آن را در سسی از گوجه فرنگی رنده شده، روغن، ادویه‌ها و رب گوجه فرنگی قرار داد تا طعم‌دار شود. البته به گوشت چرخ کرده می‌توان سیب زمینی رنده شد نیز اضافه کرد. در روش دیگری از تهیه این غذا، به جای گوشت از مرغ استفاده می‌کنند و مناسب کسانی است که به طعم گوشت علاقه نداشته یا از خوردن آن منع شده‌اند.

در این مطلب از مجله اسنپ فود به آموزش طرز تهیه کباب تابه ای خوشمزه می‌پردازیم که مانند طرز تهیه چلو گوشت گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که عاشق طعم گوشت قرمز هستند. البته کباب تابه ای خانگی را می‌توان با مرغ نیز تهیه کرد. برای آشنایی با طرز تهیه انواع کباب تابه ای تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

کباب تابه ای
تعداد نفرات ۴ نفر
زمان آماده‌سازی ۳۰ دقیقه
زمان پخت ۴۵ دقیقه
میزان سختی متوسط

فیلم آموزش طرز تهیه کباب تابه ای

خب بدون شک، تماشای فیلم آموزشی طرز تهیه کباب تابه ای ساده، آسان‌تر از خواندن مطلب آن است. در ادامه فیلم طرز تهیه کباب تابه ای را برای شما آماده کرده‌ایم:

طرز تهیه کباب تابه ای ساده و خوشمزه

کباب تابه ای مجلسی غذایی است که می‌توانید آن را به سادگی در خانه بپزید و امکان طبخ آن در انواع مدل‌ها و با استفاده از مواد اولیه مختلف وجود دارد. این غذا آنقدر محبوب بوده که جای خود را در منوی رستوران‌ها نیز باز کرده است. ساده‌ترین روش تهیه این غذا، درست کردن کباب تابه ای با گوشت چرخ کرده است که در این بخش به آن پرداخته‌ایم.

طرز تهیه کباب تابه ای ساده و خوشمزه

مواد لازم برای کباب تابه ای مجلسی

در این روش پخت کباب تابه ای به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت. در این جدول مواد لازم برای 4 نفر ذکر شده است؛ در طرز تهیه کباب تابه ای برای دو نفر از نصف مواد اولیه قید شده در جدول استفاده کنید.

مواد لازم مقدار مورد نیاز
گوشت چرخ کرده ۵۰۰ گرم
پیاز ۲ عدد بزرگ
گوجه فرنگی ۴ عدد متوسط
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری
زعفران دم شده ۱ قاشق غذاخوری
ادویه (نمک، فلفل و زردچوبه) به مقدار لازم

دستور پخت کباب تابه ای ساده

در آموزش طرز تهیه انواع کباب تابه ای ، ابتدا به تهیه کباب تابه ای گوشت می‌پردازیم. در نحوه درست كردن كباب تابه ای ، شما می‌توانید آن را در دو مدل سرخ شده یا آبدار بپزید که در ادامه هر دو روش را شرح می‌دهیم.

  • مرحله اول: در ابتدای روش پخت کباب تابه ای ، پیازها را شسته و بعد از پوست گرفتن، با یک رنده‌ دندانه متوسط، به خوبی رنده کنید.
  • مرحله دوم: بعد از رنده کردن پیازها و گرفتن آب آن‌ها، پیاز رنده شده را در یک کاسه بزرگ ریخته و گوشت چرخ شده را اضافه کنید. ادویه‌ها را نیز به مخلوط گوشت و پیاز افزوده و با دست هم بزنید.
  • مرحله سوم: ورز دادن مواد را تا جایی ادامه دهید که به خوبی با یکدیگر مخلوط شده و بافت کاملا یک‌دستی از مواد ایجاد شود. اگر فرصت کافی دارید، این مواد را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید؛ در غیر این صورت می‌توانید بدون استراحت دادن مواد، مابقی مراحل را دنبال کنید.
  • مرحله چهارم: بعد از اینکه مواد آماده شد، در یک تابه مناسب مقداری روغن بریزید. زمانی که روغن داغ شد، مواد کباب را در فرم دلخواه، اما با قطر کم، کف تابه پهن کنید. در این مرحله کباب‌ها باید به خوبی سرخ شده و هر دو طرف آن‌ها طلایی رنگ شود.
  • مرحله پنجم: اگر می‌خواهید کباب تابه‌ای را به حالت سرخ شده و بدون سس میل کنید، در این مرحله کار شما به پایان می‌رسد. کباب‌ها را در ظرف سرو قرار داده و به دلخواه تزیین کنید. در غیر این صورت ادامه این بخش را برای تهیه سس کباب تابه ای ادامه دهید.

طرز تهیه سس کباب تابه ای

برای درست کردن سس کباب تابه ای مطابق مراحل زیر پیش رفته و در نهایت سس را به کباب اضافه کنید:طرز تهیه سس کباب تابه ای

  • مرحله اول: برای درست کردن سس، ابتدا دو عدد گوجه فرنگی را رنده کرده و در یک تابه با مقداری روغن تفت دهید.
  • مرحله دوم: بعد از اینکه آب گوجه فرنگی اندکی تبخیر شد، رب گوجه فرنگی را نیز به تابه اضافه کنید و مجددا تفت دهید تا به خوبی سرخ شود. مراقب باشید این کار را بیش از حد انجام ندهید، چراکه باعث سوختگی و تلخ شدن مزه‌ رب خواهد شد.
  • مرحله سوم: در آخرین مرحله از طرز درست كردن كباب تابه ای ، بعد از تفت دادن رب گوجه فرنگی، ادویه‌ها شامل نمک و فلفل، آبلیمو و زعفران دم کرده را به محتویات داخل تابه اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. در نهایت سس را به کباب تابه‌ای بیفزایید.

شما می‌توانید از سیب زمینی سرخ شده در کنار کباب استفاده کرده و آن را با نان نوش جان کنید. همچنین، می‌توانید کباب تابه‌ای را در کنار کته قرار دهید. ناگفته نماند که طرز تهیه کباب تابه ای شمالی نیز به همین روش است، اما باید اندکی پودر سیر یا سیر رنده شده نیز به مواد کباب تابه ای شمالی اضافه کنید.

در این بخش طرز تهیه کباب تابه ای با سیب زمینی را آموختیم؛ حال در ادامه این مطلب طرز تهیه کباب تابه ای خوشمزه و بخار پز را آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه کباب تابه ای بخارپز

در این قسمت از مقاله طرز تهیه انواع کباب تابه ای ، با نوع بخارپز کباب دیگی آشنا می‌شویم.

طرز تهیه کباب تابه ای بخارپز
  • مرحله اول: در طرز تهیه کباب ابپز ، مراحل اولیه کاملا یکسان است. پیاز را رنده کرده و آب آن را جدا کنید. سپس گوشت، پیاز و ادویه‌ها را با هم ورز دهید تا بافت یکدستی ایجاد شود و در نهایت مواد را در یخچال بگذارید.
  • مرحله دوم: در ادامه روش پخت کباب تابه ای بخارپز، یک عدد پیاز را به صورت خلالی خرد کرده و در کف تابه روی حرارت ملایم قرار دهید.
  • مرحله سوم: یک عدد سیب زمینی را نیز به صورت لایه‌های نازک خرد کنید و روی پیازها بگذارید. همین کار را با گوجه فرنگی‌ها نیز انجام دهید.
  • مرحله چهارم: بعد از چیدن لایه‌ای مواد کباب تابه ای در تابه، وقت اضافه کردن مایه کباب است که باید به شکل دلخواه آن را فرم داده و روی لایه گوجه فرنگی قرار دهید.
  • مرحله پنجم: در ادامه سسی که از قبل آماده کرده‌اید را روی مواد ریخته و درب تابه را بگذارید. اجازه دهید تا کباب‌ها به خوبی پخته شوند، آب آن‌ها گرفته شده و روغن بیندازید.

به همین سادگی می‌توانید بدون استفاده از روغن، کباب تابه ایی آماده کنید. این روش پخت برای افرادی که رژیم دارند، انتخاب بسیار مناسبی است؛ چرا که کالری کباب تابهای آب پز به ازای هر 100 گرم عددی در حدود 110 کیلوکالری خواهد بود.

طرز تهیه کباب تابه ای در فر

برای درست کردن کباب سینی خوشمزه می‌توانید از فر نیز استفاده کنید.

طرز تهیه کباب تابه ای در فر
  • مرحله اول: پس از آماده شدن مواد کباب تابه ای، آن را در یخچال استراحت دهید.
  • مرحله دوم: بعد از گذشت یک ساعت، مواد را از یخچال بیرون بیاورید، کف سینی فر را چرب کرده و مواد را داخل سینی به شکل دلخواه پهن کنید.
  • مرحله سوم: مقداری گوجه خرد شده نیز روی کباب چیده و سینی فر را با فویل آلومینیوم بپوشانید.
  • مرحله چهارم: فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کرده و 10 دقیقه منتظر بمانید تا کاملا گرم شود. سپس کباب را به مدت 30 تا ۴۰ دقیقه در فر قرار دهید.
  • مرحله پنجم: در ۱۰ دقیقه پایانی پخت، مخلوط زعفران دم کرده و مقداری روغن را روی کباب‌ها بریزید.

نکته: برای خوشمزه‌تر شدن کباب تابه ای فوری می‌توانید آن را با سیب زمینی سرخ شده یا فلفل کبابی سرو کنید. راز خوشمزه شدن کباب تابه ای را به شما گفتیم؛ در ادامه نیز به آموزش طرز تهیه کباب تابه ای با سیب زمینی و گوجه می‌پردازیم.

نحوه درست كردن كباب تابه ای با سیب زمینی

در نحوه درست كردن كباب تابه ای با سیب زمینی رنده شده، مطابق مراحل زیر عمل کنید:

نحوه درست كردن كباب تابه ای با سیب زمینی
  • مرحله اول: ابتدا یک سیب زمینی بزرگ را به خوبی بشویید، پوست گرفته و به صورت ریز رنده کنید.
  • مرحله دوم: آب سیب زمینی رنده شده را بگیرید و با گوشت، پیاز و ادویه به خوبی ورز دهید تا بافت یکدستی ایجاد شود.
  • مرحله سوم: مواد را به شکل دلخواه درآورده و در تابه با روغن داغ سرخ کنید. در نهایت می‌توانید کباب تابه ای را با سس گوجه فرنگی و سیب زمینی سرو کنید.

در طرز تهیه کباب تابه ای با سیب زمینی و گوجه ، پس از آماده شدن کباب‌ها، چند عدد گوجه را داخل تابه تفت دهید. دقت داشته باشید که در زمان سرخ شدن گوجه‌ها، درب تابه را بگذارید تا پخته شوند؛ همچنین این کار از پاشیدن روغن روی گاز هم جلوگیری می‌کند.

برخی افراد نیز کباب تابه ای با سیب زمینی آب پز را تهیه می‌کنند، اما در دستور پخت اصلی طرز تهیه کباب تابه ایی، از سیب زمینی خام و رنده شده استفاده می‌شود. راستی، اگر از دوستداران کباب هستید، طرز تهیه کباب چنجه را نیز مطالعه کنید، چراکه طعم جذاب این کباب را از یاد نخواهید برد.

کباب تابه ای با سیب زمینی حلقه ای

کباب تابه ای با سیب زمینی حلقه ای نیز یکی از دیگر روش‌های تهیه کباب تابه ای مجلسی است.

کباب تابه ای با سیب زمینی حلقه ای
  • مرحله اول: ابتدا سیب زمینی‌ها را به صورت حلقه‌ای برش بزنید.
  • مرحله دوم: در یک ظرف کمی روغن، نمک، فلفل و مقداری سبزی معطر خشک مانند مرزه، ترخون، ریحان و پونه را ترکیب کنید.
  • مرحله سوم: برش‌های سیب زمینی را داخل ظرف ریخته و هم بزنید تا طعم‌دار شوند.
  • مرحله چهارم: در نهایت هر دو طرف سیب زمینی‌ها را به خوبی در روغن سرخ کنید. این سیب زمینی‌ها را می‌توانید در کنار هر نوع کباب تابه‌ای سرو کرده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. کباب تابه ای با سیب زمینی حلقه ای نیز بسیار خوشمزه است.

مراحل طرز تهیه کباب تابه ای با مرغ

در این قسمت از مقاله طرز تهیه انواع کباب تابه ای ، به آموزش این غذا با مرغ می‌پردازیم. برای کسانی که علاقه‌مند به خوردن گوشت قرمز یا گوشت چرخ شده گوسفندی نیستند، استفاده از مرغ در طرز تهیه کباب ماهیتابه ای راهکار خوبی است. در روش پخت کباب تابه ای مانند طرز تهیه کباب کوبیده مرغ ، به 500 گرم سینه مرغ چرخ شده نیاز دارید که با گوشت جایگزین می‌شود.

مراحل طرز تهیه کباب تابه ای با مرغ

البته شما می‌توانید پخت کباب تابه‌ ای مرغ در فر را نیز انجام دهید.

  • مرحله اول: به مواد کباب ماهیتابه اندکی پودر سوخاری اضافه کرده و مواد را برای یک ساعت در یخچال استراحت دهید.
  • مرحله دوم: سینی فر را چرب کرده و مواد را پس از خروج از یخچال، به شکل دلخواه در سینی فر پهن کنید.
  • مرحله سوم: گوجه فرنگی‌ها را نیز به صورت لایه‌ای در بین مواد بچینید.
  • مرحله چهارم: در نهایت روی سینی را با فویل بپوشانید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه، در فر با دمای 180 درجه سانتی‌گراد پخته شود.
  • مرحله پنجم: بعد از خروج کباب تابه ای مرغ از فر، می‌توانید سس را اضافه کرده و نوش جان کنید.

پخت چلو کباب تابه ای در فر به همین روش انجام می‌شود. البته طرز تهیه مرغ در ماهیتابه دوطرفه نیز امکان‌پذیر است؛ برای این کار پس از آماده شدن مواد کباب تابه ای، آن را در ماهیتابه دو طرفه قرار داده و با شعله ملایم گاز آماده کنید.

فوت و فن های طرز تهیه کباب تابه ای

برای اینکه کباب دیگی شما با شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای آماده شود، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • گوشت مخلوط گوساله و گوسفندی بهترین ترکیب برای هر نوع کباب مانند کباب تابه ای و کباب مشتی اصفهانی است. در صورتی که خودتان قصد چرخ کردن گوشت را دارید، از ریزترین دهانه چرخ استفاده کنید.
  • برای تهیه کباب تابه ای، در صورت تمایل می‌توانید از ادویه کاری هم استفاده کنید تا بوی زهم گوشت بهتر گرفته شود.
فوت و فن های طرز تهیه کباب تابه ای
  • اگر دوست دارید تا کباب تابه ای شما مزه تندی داشته باشد، در ترکیب ادویه‌ها از فلفل قرمز استفاده کنید؛ هرچه میزان فلفل قرمز بیشتر شود، غذای تندتری خواهید داشت.
  • فلفل سیاه، بیشتر جنبه طعم دادن به کباب را دارد و میزان تندی آن بسیار کم است.

روش نگهداری کباب تابه ای

برای نگهداری کباب تابه ای، آن را در ظرفی درب‌دار گذاشته و در یخچال قرار دهید. به آن بخش از کباب تابه ای که قصد دارید در یخچال نگهداری کنید، سس نزنید. نگهداری کباب‌ها بدون اضافه کردن سس، باعث افزایش ماندگاری آن‌ها در یخچال شده و بافت کباب تابه‌ای را نیز در حالت اولیه خود حفظ می‌کند.

جلوگیری از خراب شدن کباب تابه ای

برای جلوگیری از خراب شدن این غذا، دقت داشته باشید که کباب تابه ای بیرون از یخچال نماند، همچنین ظرف نگهداری کباب‌ها کاملا تمیز باشد. رعایت این نکته در نگهداری دیگر انواع کباب مانند کباب کوبیده تابه ای نیز اهمیت بسیاری دارد.

حالا طرز تهیه انواع کباب تابه ای را می‌دانید…

در این مطلب طرز تهیه انواع کباب تابه ای مجلسی را به عنوان یک غذای لذیذ با گوشت چرخ کرده آموزش دادیم که پخت آن‌ها بسیار راحت بوده و زمان زیادی را از شما نخواهند گرفت. پس پیشنهاد می‌کنیم این غذا را با یکی از روش‌های بالا تهیه کرده و از طعم آن لذت ببرید.

البته، اگر هوس خوردن کباب تابه‌ای کرده‌اید، اما فرصت کافی برای تهیه آن نداشته یا مواد لازم برای درست کردن کباب را در دسترس ندارید، از سفارش آنلاین غذا اسنپ فود کمک بگیرید. اسنپ فود، غذای موردنظر شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دستتان می‌رساند.

راستی، شما برای درست كردن كباب تابه ای از چه روشی استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

کباب تابه ای را با چه گوشتی تهیه می‌کنند؟

در حالت معمول کباب تابه ای را با گوشت چرخ کرده تهیه می‌کنند که بهتر است ترکیبی از گوشت گوساله و گوسفندی باشد. البته کسانی که به طعم گوشت قرمز علاقه نداشته یا از مصرف آن منع شده‌اند، می‌توانند کباب تابه‌ای را با مرغ تهیه کنند.

سس کباب تابه ای را چگونه درست کنیم؟

برای تهیه سس کباب، گوجه فرنگی رنده شده را در تابه تفت دهید و رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل، آبلیمو و زعفران دم کرده را اضافه کنید. در نهایت سس را روی کباب تابه ای بریزید.

آیا کباب تابه ای را در فر هم می‌توان تهیه کرد؟

همان‌طور که از نام آن مشخص است، این غذا را به طور معمول در تابه با روغن سرخ می‌کنند. البته شما می‌توانید از فر هم برای درست کردن این غذا استفاده کنید. برای این کار کف سینی فر را چرب کرده و کباب را روی سینی پهن کنید. مقداری گوجه روی کباب قرار داده و سینی فر را با فویل آلومینیوم بپوشانید. سپس کباب را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد بگذارید.

سوالات متداول

چطور کباب تابه ای گوشت و کباب تابه ای مرغ را بدون روغن درست کنیم ؟

برای تهیه کباب تابه ای بدون روغن حتما از گریل یا تابه ای ضخیم چدنی استفاده کنید چون گریل باعث می شود که آب موجود در گوشت و مرغ خشک نشود و در نتیجه کباب تابه ای شما پس از پخت آبدار و خوشمزه شود از تابه های دوطرفه که اب گوشت کباب زود خشک میکنند استفاده نکنید تا کباب تابه ای گوشت ومرغ شما خشک و جمع نشود.

برای اینکه کباب تابه ای گوشت و مرغ شما خشک نشود حتما بگذارید کباب با حرارت پایین سرخ شود. اگر حرارت زیاد باشد مایه کباب آب نمی اندازد و خیلی سریع خشک می شود، اما اگر با حرارت ملایم سرخ شود مایه کباب آب می اندازد و در پایان کباب آبدارتری خواهید داشت. برای داشتن کباب تابه ای ابدار باید زمان بیشتری برای سرخ کردن کباب بگذارید

کباب تابه ای دو رنگ ترکیب خوشمزه از کباب تابه ای گوشت قرمز و کباب تابه ای گوشت مرغ است که سینه مرغ را چرخ میکنید همراه با گوشت چرخ کرده در یخچال میگذارید بعد از استراحت کامل مایه کباب مرغ و مایه کباب گوشت چرخ کرده را سلیقه ای به هم متصل میکنید و کباب تابه ای دور رنگ شبیه کباب بختیاری پخت کنید

طرز تهیه کباب تابه ای ساده و طرز پخت کباب تابه ای شمالی به یک روش است ، اما در درست کردن کباب تابه ای شمالی اندکی پودر سیر یا خود سیر را نیز به مواد کباب اضافه می کنند

برای اینکه کباب تابه ای مرغ را با مر غ کمتر تهیه و پخت کنیم میتوانیم مقدار مرغ کباب را کمتر کنیم و به جای آن از مواد غذایی مثل سویا یا سیب زمینی استفاده کنیم تا کباب تابه ای مرغ مجلسی رستورانی اقتصادی تری داشته باشیم

نظرات کاربران

نریمان کلاهوردی
17.خرداد.1402

کباب تابه ای من گوشتش وا رفت از هم باز شدن

    snappfoodadmin
    17.خرداد.1402

    سلام آب پیازها را نگرفتید و خوب مواد ورز ندادید یک ساعت استراحت به مواد نداد امیدوارم دفعه بعدی کباب تابه ای خوشمزه درست کنید

    جواد عزتینیا
    29.خرداد.1402

    دستور پخت کباب تابه ای ساده واسه من دانشجو خیلی خوب بود راحت تونستم درست کنم هرچی اینترنت دنبال طرز تهیه کباب تابه ای میگشتم با توضیحات و ویدیو خوب باب میلم پیدا نمیکردم

      snappfoodadmin
      29.خرداد.1402

      سلام ممنون وقت گذاشتید و این بلاگ آموزش آشپزی برای مطالعه انتخاب کردید و خوشحالیم طرز تهیه کباب تابه ای با ویدیو و متن براتون مفید خوب بوده

    mojeghanzahedifar
    09.مرداد.1402

    مرسی فرق ببین کباب تابه ای شمالی با کباب تابه ای ماهیتابه ای ساده گفتید همیشه دوست داشتم فرق ببین دوتا کباب دقیق بودنم

      snappfoodadmin
      09.مرداد.1402

      سلام درواقع طرز تهیه کباب تابه ای ساده و طرز پخت کباب تابه ای شمالی به یک روش است ،
      اما در درست کردن کباب تابه ای شمالی اندکی پودر سیر یا خود سیر را نیز به مواد کباب اضافه می کنند که البته میتوانید اگر سیر دوست ندارید پیازچه بریزد

karen norani
17.خرداد.1402

سلام ممنون از آموزش طرز تهیه کباب تابه ای من سس کباب ها اماده کردم اما تلخ مزه شده

    snappfoodadmin
    17.خرداد.1402

    سلام برای درست کردن سس کباب تابه ای تفت رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی بیش حد انجام دادید بعد از اینکه آب گوجه فرنگی کمی تبخیر شد، رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و دوباره تفت بدهید تا به خوبی سرخ شود. مراقب باشید این کار را بیش از حد انجام ندید،چون باعث سوختگی و تلخ شدن مزه‌ی رب میشه

اروند
17.خرداد.1402

سلام چه خوبه کباب تابه ای ابپز اموزش گذاشتید من همیشه رژیم راحتر میتونم کباب تابه ای بخورم

    snappfoodadmin
    17.خرداد.1402

    سلام بله کباب تابه ای آبپز بدون روغن سرخ میشه مناسب افرادی که رژیم میگیرن و افرادی که دوست ندارن روغن استفاده کنن مناسب هستش

ابتین عمادزاده
17.خرداد.1402

وای فکر میکردم کباب تابه ای با سیب زمینی فقط کار منه سایت شما رو دیدم چقدر کباب تابه ای مختلف میشه درست کرد

آیدا رحمان دوست
17.خرداد.1402

سلام من کباب تابه ای با ران مرغ درست میکنم یکم سخت تر از سینه مرغ میشه گوشت ران مرغ کمتر

    snappfoodadmin
    17.خرداد.1402

    سلام کتاب تابه ای با مرغ معمولا با سینه ی مرغ درست میکنن بله ران مرغ گوشت کمتری داره موفق باشید

اسمیلا سارانی
25.خرداد.1402

سلام خدا خیرت بده طرز تهیه کباب تابه ای راحت خوشمزه مرحله به مرحله کامل گذاشتید بعضی از این بلاگ ها نصفه مطلب میگن رد میشن میرن اما از بلاگ اسنپ فود کباب تابه ای سریع تونستم درست کنم 🌹🌹

بابک شکیب
29.خرداد.1402

وای دمتون گرم داداش کباب تابه ای با مرغ و کباب تابه ای گوشت در فر واسه من تنبل عالی بود مهمانی راه انداخت

سیاوش کرامت
04.تیر.1402

چرا سس کباب تابه ای بد مزه شده است علتش چی ؟

    snappfoodadmin
    04.تیر.1402

    سلام برای درست کردن سس کباب تابه ای تفت رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی بیش حد انجام دادید بعد از اینکه آب گوجه فرنگی کمی تبخیر شد، رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و دوباره تفت بدهید تا به خوبی سرخ شود. مراقب باشید این کار را بیش از حد انجام ندید،چون باعث سوختگی و تلخ شدن مزه‌ی رب میشه

پرهام پرندی
09.مرداد.1402

سلام چکار کنم کباب تابه ای خوب آب بندازه و
گوشت ته ماهیتابه نچسبه

    snappfoodadmin
    09.مرداد.1402

    برای اینکه کباب تابه ای گوشت و مرغ آبدار داشته باشید و کباب تابه ای ماهیتابه ای خشک نشود حتما بگذارید کباب با حرارت پایین سرخ شود.
    اگر حرارت زیاد باشد مایه کباب آب نمی اندازد و خیلی سریع خشک می شود، پس گوشت با حرارت ملایم سرخ شود مایه کباب آب می اندازد
    و در پایان کباب آبدارتری خواهید داشت. برای داشتن کباب تابه ای ابدار باید زمان بیشتری برای سرخ کردن کباب بگذارید
    برای اینکه گوشت کباب به ته ماهیتابه یا تابه نچسبد قبل از سرخ کردن گوشت تابه را با حرارت پایین داغ کنید کمی روغن یا کره به ته کف تابه بریزد
    و یا از کاغذ روغنی استفاده کنید یا از تابه و ماهیتابه نچسب استفاده کنید

مازیار
15.شهریور.1402

سلام سس گوجه و رب گوجه فرنگی برای کباب تابه ای درست کردم تلخ شد

    snappfoodadmin
    19.شهریور.1402

    سلام در طرز تهیه کباب تابه ای یا ماهیتابه ای اگر زیاد رب گوجه و گوجه فرنگی تفت دهید باعث سوختگی و تلخ شدن مزه‌ی رب می‌شود.

فریبا
18.شهریور.1402

سلام عکس و کلیپ ویدیو آموزش اشپزی کتاب تابه ای دوست داشتم مرسی

پورانی
18.شهریور.1402

ساده‌ترین روش تهیه کباب تابه‌ای، کباب تابه ای با گوشت چرخ کرده است مزه عالی هم داره

هلماسادات
18.شهریور.1402

سلام چقدر روان و راحت آموزش انواع کباب تابه ای ماهیتابه ای گذاشتید مرسی