معرفی رستوران ابیت کرمان؛ رستورانی با منویی کامل و خدماتی با کیفیت

3.5/5 - (12 امتیاز)

رستوران ابیت کرمان یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است که در دل یک دهکده تفریحی و گردشگری قرار دارد. این رستوران با منویی متنوع و خاص توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در رستوران ابیت می‌توانید لذت خوردن یک غذای خوشمزه را با پذیرایی عالی تجربه کنید. پرسنل و مدیریت این رستوران بهترین خدمت رسانی را دارند و بهترین امکانات برای آنجا در نظر گرفته شده تا هیچ کم و کسری احساس نکنید.

معرفی رستوران ابیت کرمان؛ رستورانی با منویی کامل و خدماتی با کیفیت

رستوران ابیت در کنار مجموعه گردشگری، پذیرایی و تفریحی لحظاتی خاطره انگیز و زیبا برایتان خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خوردن یک صبحانه، ناهار یا شام خوشمزه به این رستوران بروید و لذت ببرید.

عکس رستوران ابیت کرمان

عکس رستوران ابیت کرمان

بخش پذیرایی مجموعه ابیت هم در خدمت شما برای برگزاری مهمانی‌ها و مجالس بزرگ است؛ بنابراین اگر می‌خواهید از مهمانان‌تان یک پذیرایی مفصل و عالی داشته باشید، می‌توانید به این رستوران بروید. محوطه باغ رستوران به ‌قدری بزرگ است که می‌توانید بزرگترین مهمانی‌ها را به صورت کاملا آبرومندانه و شیک در انجا برگزار کنید.

در این رستوران کلاس‌های آموزش آشپزی نیز برگزار می‌شود؛ بنابراین اگر قصد افزایش مهارت در آشپزی را دارید، در کلاس‌ها و ورکشاپ‌های این رستوران شرکت کنید. با آموزش‌های پخت انواع غذاهای بین المللی و ایرانی در رستوران ابیت کرمان، بدون شک یک آشپز ماهر و حرفه‌ای می‌شوید.

مسابقه‌های آشپزی رستوران ابیت را هم نباید از قلم انداخت. طی این مسابقه‌ها به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود. پس اگر فکر می‌کنید مهارت کافی در آشپزی دارید و در این کار حرفه‌ای هستید، صفحه‌های اجتماعی رستوران ابیت را دنبال کنید و منتظر برگزاری مسابقه‌ها باشید.

رستوران ابیت کرمان کجاست؟

در ادامه اطلاعات و آدرس رستوران ابیت کرمان را معرفی می‌کنیم:

  • آدرس رستوران ابیت کرمان: کیلومتر 15 اتوبان 7 باغ، تیر 285
  • شماره تلفن رستوران ابیت: 09165152929
  • ساعت کاری رستوران ابیت: ناهار از ساعت 13 تا 16، شام از ساعت 20 تا 23 و کافه و چای بار از ساعت 17 تا 23

فضای رستوران ابیت کرمان

ورودی رستوران ابیت با چوب تزیین شده است. این رستوران یک درب بزرگی چوبی هم دارد که با عبور از آن فضای سبز بسیار زیبا و خاصی را پیش رویتان می‌بینید. در این فضای سبز بخش‌های متنوعی وجود دارد که همگی برای تفریح، سرگرمی و یک پذیرایی جانانه از شما و مهمانان‌تان آماده شده‌اند.

فضای رستوران ابیت کرمان

فضای رستوران ابیت کرمان

قدم زدن در فضای آرامش‌بخش رستوران می‌تواند تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌هایتان را برای لحظاتی هم که شده از یادتان ببرد. شما می‌توانید در فضای بیرون یا داخل رستوران ابیت مهمانی‌هایتان را برگزار کنید و از بودن در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

مجموعه ابیت رستورانی با ظرفیت 300 نفر دارد و با 30 آلاچیق 6 نفره و  30 میز برای فضای باز 4 نفره به خوبی می‌تواند پذیرای مجالس شما باشد.

پرسنل حرفه‌ای رستوران ابیت کرمان

پرسنل حرفه‌ای رستوران ابیت کرمان کاملا آموزش‌دیده هستند. آنها به‌خوبی شیوه ارتباط صحیح با مشتری‌ها را می‌دانند، به‌همین‌دلیل توان پاسخگویی به تمام نیازهای آنها را دارند. در این رستوران تمام تلاش پرسنل جلب رضایت مشتری‌ها است و برای این هدف تمام تلاششان را می‌کنند.

پرسنل حرفه‌ای رستوران ابیت کرمان یکی از دلایل جذابیت این مجموعه برای کرمانی‌ها و توریست‌های این شهر است. در واقع کارکنان به ‌قدری خوب و محترمانه با مشتری‌ها برخورد می‌کنند، که آنها متمایل می‌شوند برای دفعات بعد نیز به آنجا بروند.

امکانات رستوران ابیت

هیچ چیز بیشتر از امکانات کامل یک رستوران نمی‌تواند باعث محبوب شدن آن در بین مردم شود. رستوران ابیت نیز با امکانات کامل خود توانسته دل مردم کرمان را ببرد و آن‌ها را شیفته‌ی خود سازد. امکانات این رستوران عبارتند از:

موسیقی زنده

شنیدن موسیقی زنده هنگام خوردن غذا یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هایی است که رستوران ابیت برایتان به ارمغان می‌آ؛ورد. در این رستوران خواننده‌هایی خوش صدا و موزیسین‌هایی حرفه‌ای آماده هستند تا زیباترین و لذت‌بخش‌ترین لحظه زندگی‌تان را برایتان به ارمغان بیاورند.

رستوران ابیت یکی از رستوران‌های کرمان با موسیقی زنده است که در فضایی فوق‌العاده آرامش‌بخش، با نواختن بهترین موسیقی‌ها و آهنگ‌ها، روح‌تان را جلا می‌بخشد.

کافه و چای بار

در کنار سرو انواع غذاهای خوشمزه، کافه و چای بار رستوران ابیت هم در خدمت شماست. در این کافه انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید یک میان‌وعده خوشمزه بخورید، به کافه یا چای بار این رستوران بروید.

کلبه تولد

کلبه تولد رستوران ابیت را هم نباید از قلم انداخت. آیا تولد عزیزان‌تان نزدیک است؟ پس کلبه تولد این رستوران را رزرو کنید و لحظاتی خاص و سرشار از شادی و لذت را به ارمغان بیاورید. در این کلبه بهترین امکانات و تجهیزات برای برگزاری جشن تولد وجود دارد.

کلبه تولد رستوران ابیت کرمان

شما می‌توانید حتی بعد از تولد، فضای رستوران را هم رزرو کنید تا پذیرایی از مهمانان‌تان بعد از کلی تفریح و خوشگذرانی در این کلبه، به بهترین شکل انجام شود.

منو رستوران ابیت

منوی صبحانه، ناهار و شام رستوران ابیت کرمان قطعا نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. منوی صبحانه این رستوران شامل 3 نوع غذای مختلف یعنی صبحانه سرد، صبحانه گرم و کباب می‌شود.

 

کلبه تولد رستوران ابیت کرمان

منوی ناهار و شام این رستوران نیز شامل انواع غذاهای پلویی، کباب‌ها، پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی می‌شود. بنابراین می‌توانید مطابق با ذائقه‌تان یکی از انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یا غذاهای بین‌المللی و فرنگی را سفارش دهید و از خوردن آن در محوطه رستوران لذت ببرید.

رستوران ابیت کرمان، کامل و مجهز با غذاهای خوشمزه

در این مطلب به طور کامل رستوران ابیت کرمان به همراه امکانات، ویژگی‌ها و منوی متنوع آن را معرفی کردیم. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های کرمان از نظر مردم و توریست‌هایی است که به این شهر سفر کرده‌اند. رستوران ابیت در کنار رستوران‌های معروفی مثل رستوران هفت باغ کرمان یا رستوران سید یحیی کرمان توانسته خوش بدرخشد و با پذیرایی انواع غذاهای خوشمزه نظر مردم را به خود جلب کند.

فضای این رستوران به قدری آرامش‌بخش و زیباست که دوست دارید ساعت‌ها اینجا بمانید و از این آرامش بهره‌مند شوید. مدیریت رستوران با موسیقی زنده این فضای زیبا را لذت بخش‌تر کرده است. حالا فرض کنید که می‌خواهید در آنجا یک غذای فوق العاده هم بخورید، این خاطره هرگز از یادتان نمی رود.

اگر به دنبال رستورانی هستید که در فضای رمانتیک آنجا یک شام دو نفره نوش جان کنید یا به دنبال رستورانی با فضای بزرگ برای مهمانی‌ها و مجالس خود هستید، بدون شک رستوران ابیت کرمان بهترین گزینه پیش روی شماست. پرسنل خوش برخورد، مدیریت حرفه ای، غذاهای متنوع و خاص، فضای دنج و … همگی این رستوران را تبدیل به بهترین رستوران در شهر کرمان کرده‌اند.

با سفارش آنلاین دیگر حسرت رستوران رفتن نداشته باش!

اگر نمی توانید به هر دلیلی به رستوران ابیت کرمان بروید، اسنپ فود با امکان خرید غذا انلاین کرمان در خدمت شماست. شما به راحتی می‌توانید بین رستوران‌های مختلف شهر کرمان جستجو کنید و غذای مورد علاقه‌تان را از یکی از آنها سفارش دهید. بعد از سفارش پرسنل ما به طور مداوم پیگیر ارسال غذای شما هستند تا تجربه‌ای خوشایند برایتان به وجود بیاورند. همین حالا می‌توانید وارد بخش رستوران‌های کرمان در اسنپ فود شوید و سفازش‌تان را ثبت کنید.

 

نظرات کاربران

پریا
31.شهریور.1402

رستوران ابیت بهترین و خوشمزه ترین غذاها رو داره بهترین کارکنان رو داره عالی عالی

کریمی
03.آذر.1402

بی شک بهترین رستوران در کرمان

    snappfoodadmin
    12.آذر.1402

    سلام میتوانید غذاهای خوشمزه و بینظیر رستوران ابیت کرمان از طریق اسنپ فود تهیه کنیدhttps://snappfood.ir/