رستوران پالیز کرمان؛ بهترین جا برای تفریحات خوشمزه

رستوران پالیز کرمان
2/5 - (1 امتیاز)

رستوران پالیز کرمان در واقع یک مجتمع تفریحی، پذیرایی، و اقامتی در شهر کرمان است که بهترین خدمات را برای تامین رفاه مشتریان ارائه می‌دهد و از سویی می‌توان آن را جزو بهترین رستوران همراه با موسیقی زنده کرمان دسته‌بندی کرد. این رستوران را می‌توان جزء رستوران‌های سنتی، رستوران های صحرایی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، تالار ضیافت، و حتی سالن تشریفات در نظر گرفت. در ادامه این مقاله بییشتر در مورد رستوران پالیز توضیح خواهیم داد.

اطلاعات کامل رستوران پالیز کرمان

علاوه بر ادرس رستوران پالیز کرمان، منو رستوران پالیز کرمان، و شماره تماس رستوران پالیز کرمان شما به اطلاعات دیگری همانند ساعت کار این رستوران، منوی غذایی آنها، و کیفیت خوراکی‌هایش نیاز خواهید داشت.

از این‌رو بهتر است قبل از تصمیم نهایی خود برای بازدید از هر رستوران، اطلاعات کاملی در مورد آن رستوران کسب کنید. پیش از این نیز گفتیم رستوران پالیز در واقع یک مجتمع گردشگری به حساب می‌آید که بالاترین کیفیت‌های مواد خوراکی را می‌توانید در این مجتمع گردشگری پیدا کنید.

در ضمن تالار ضیافت این رستوران می‌تواند به بهترین شکل ممکن مراسم‌، جشن، و پایکوبی‌های شما را مدیریت کند. ناگفته نماند این رستوران یکی از دارندگان رتبه ممتاز در شهر کرمان است که حتی مشتریان می‌توانند از فضای باز این مجتمع نیز بهره‌مند شوند. این رستوران منوی پرباری از انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود در اختیار شما می‌گذارد، همچنین می‌توانید از موسیقی زنده رستوران پالیز نیز لذت ببرید. به همین جهت است که این رستوران را در کنار تالار کاخ کرمان می‌توان دو مورد از لوکس ترین تالار کرمان نام گذاشت.

  • آدرس رستوران پالیز کرمان: جاده تهران صدوقی 23
  • شماره تماس: 09131401822
  • ساعت کار: 8:30 الی 23
  • امکانات: رستوران سنتی، رستوران صخره‌ای، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، تالارهای ضیافت، سالن تشریفات، اتاق کنفرانس، سالن سمینار و همایش، فضای بازی کودکان، فضای باز، موسیقی زنده، آلاچیق‌های تفریحی، سینما 5 بعدی، پارکینگ، و پرداخت الکترونیک

منو رستوران پالیز کرمان

رستوران پالیز کرمان

منو اصلی‌ترین مسئله و موضوع در هر رستوران است زیرا همه ما با هدف سیر کردن شکم خود به یک رستوران سر می‌زنیم. به عبارت دیگر امکانات و کیفیت یک رستوران از عوامل بسیار مهم در انتخاب آن خواهند بود ولی هیچ چیز از عوامل به اندازه کیفیت غذا و تنوع منو باعث محبوبیت یک رستوران نمی‌شود.

رستوران پالیز یکی از رستوران های خوبی است که تنوع غذایی بالایی دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذا دلخواه خود را در این رستوران بزرگ پیدا کند. البته که رده قیمتی رستوران پالیز جزء رستوران های گران قیمت است ولی به هر حال ارزش حداقل یک‌بار امتحان کردن را دارد. منو رستوران پالیز کرمان بسیار متنوع بوده و از این لحاظ می‌توان آن را جزو بهترین‌های کرمان دسته‌بندی کرد.

غذای ایرانی غذای فرنگی پیش غذا سالاد و دسر نوشیدنی
باقالی پلو با گوشت پیتزا مخصوص پالیز (گوشت) کشک بادمجان سالاد سزار اسپرسو
چلو کباب برگ پیتزا چیکن ماست ساده دسر روز ترک
چلو کباب بختیاری پیتزا گریک لیاتو (سبزیجات) زیتون ساده سالاد اسپایسی ماکیاتو
چلو ماهی سرخ شده پاستا چانو بزقرمه کیک شکلاتی فدرال
رشته پلو با مرغ مخصوص لازانیا ماست موسیر پای سیب آمریکن
چلو جوجه کباب با استخوان پاستا آلفردو سوپ روز شیک شکلات چای لیوانی
چلو کباب وزیری اسپاگتی بلونز زیتون پرورده شیک کیت کت دمنوش (بابونه، گل گاو زبان)
چلو ساده زعفرانی اسنک شیک اسپرسو دابل اسپرسو
چلو کباب توری سیب زمینی ساده شیک وانیل لاته
چلو جوجه کباب بدون استخوان چیپس پنیر شیک نوتلا موکا
چلو کباب لقمه زعفرانی سیب مخصوص شیک توت فرنگی شیر عسل
خورشت فسنجان بستنی وانیل هات چاکلت

در نظر داشته باشید علاوه بر موارد ذکر شده در منوی بالا انواع گلاسه، بستنی، کوکتل، آیس کافی، آیس تی، فراپه، و منوی کامل صبحانه نیز در پالیز سرو می‌شود. از این‌رو با سر زدن به این رستوران هرگز گرسنه خارج نمی‌شوید و بدون شک می‌توانید غذای دلخواه خود را در رستوران پالیز پیدا کنید.

سفارش آنلاین از رستوران پالیز کرمان

رستوران پالیز کرمان

از آنجایی که خرید آنلاین فست فود کرمان و سفارش انلاین غذا در کرمان امکان‌پذیر شده و در دسترس کاربران زیادی قرار گرفته است، شما می‌توانید از رستوران پالیز شهر کرمان نیز به صورت آنلاین غذا سفارش دهید و طی مدتی کوتاه غذای دلخواه و با کیفیتی را در منزل خود دریافت کنید. شما همچنین  از مزیت‌های خرید آنلاین غذا در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در وقت و شاید هزینه
  • جلوگیری از شلوغی خیابان‌ها و ترافیک کاذب
  • احساس راحتی و رفاه بیشتر
  • سفارش غذا با چند کلیک ساده
  • دریافت غذا درب منزل و بعد از مدتی کوتاه

ناگفته نماند امکان خرید و سفارش آنلاین غذا از رستوران پالیز کرمان از طریق اسنپ فود امکان‌پذیر است، بنابراین شما در ابتدا باید در این سایت یا اپلیکیشن ثبت‌نام خود را تکمیل کنید و سپس برای تهیه غذای مورد نظر خود چه غذای ایرانی و چه فست‌فود دست به کار شوید.

نظرات کاربران