مراجعه حضوری اسنپ فود چیست؟ + مزایای جذاب آن

مراجعه حضوری فعال شد
دسته بندی: دسته‌بندی نشده
3.4/5 - (3401 امتیاز)

خبر خوب برای آن دسته از افرادی که در انتظار ماندن برای تحویل غذای سفارش داده شده را  کسل کننده می‌دانند، اضافه شدن قابلیت مراجعه حضوری اسنپ فود است. این امکان تازه، فرصت آن را فراهم ساخته که در هزینه و زمان انتظار تا دریافت غذای سفارش داده شده، صرفه جویی کرده و شخصا برای تحویل گرفتن آن، مراجعه کنید. این مورد علاوه بر بسیاری از مزایای دیگر است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ قابلیت مراجعه حضوری اسنپ فود را به یک قابلیت فوق العاده، تبدیل کرده است.

قابلیت مراجعه حضوری اسنپ فود چیست؟

زمانی که تصمیم به ثبت سفارش در اسنپ فود می‌گیرید، بعد از انتخاب دسته غذایی موردنظر و یا بعد از انتخاب کافه، رستوران، نانوایی، میوه فروشی و… در بالای صفحه گزینه “مراجعه حضوری” را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن، می‌توانید به جای منتظر ماندن برای رسیدن سفارش، به صورت حضوری به محل رستوران یا فروشگاه و … مراجعه کرده و سفارش خود را در زمان مقرر تحویل بگیرید.

به این ترتیب اسنپ فود، زمان آماده شدن سفارش شما را اعلام کرده و امکان آن را خواهید داشت که با زمان بندی مشخص، درست در همان موقع در محل رستوران، کافه، قنادی و …؛ حاضر شده و بدون فوت وقت، سفارش خود را دریافت کنید. حتی جالب است بدانید که وقتی در یک فودکورت نشسته‌اید نیز می‌توانید از این قابلیت همراه با تخفیف های اسنپ فود استفاده کنید.

چرا بهتر است از مراجعه حضوری اسنپ فود استفاده کنیم؟

ممکن است شما در مسیر رفتن به منزل یا محل کار، مایل به سفارش سریع‌تر غذا یا محصول دیگری باشید؛ در این صورت استفاده از قابلیت مراجعه حضوری، یک امکان فوق العاده است. به این ترتیب در هر نقطه شهر سفارش خود را ثبت کرده و در مسیر به صورت حضوری آن را تحویل خواهید گرفت.

در شرایطی دیگر ممکن است که مایل به دریافت سفارش از مراکز یا رستوران‌هایی باشید که در اطراف محل آدرس شما قرار نداشته و امکان ثبت سفارش معمولی از آن‌ها را ندارید. در این صورت استفاده از امکان مراجعه حضوری، به شما فرصت آن را می‌دهد که به راحتی از این رستوران‌ها و فروشگاه‌ها نیز سفارش داشته و به صورت حضوری برای دریافت آن مراجعه کنید.

مزایای مراجعه حضوری برای دریافت سفارش اسنپ فود

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ این قابلیت جدید اسنپ فود که به نفع مشتری و برای کمتر شدن هزینه و زمان انتظار او طراحی شده است، مزایای بیشتری دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

کاهش زمان انتظار مشتری در صف

با توجه به قرار گرفتن فودکورت ها در مکان‌های پر ازدحام و شلوغ شدن آنها در ساعات صرف غذا انتظار می‌رود برای دریافت سفارشات، یک صف مشتری شکل بگیرد. در این شرایط استفاده از امکان مراجعه حضوری اسنپ فود، کمک خواهد کرد تا سفارش شما در صف انتظار، تحویل سفارش قرار نگرفته و بتوانید با اطلاع از زمان آماده شدن، سفارش خود را تحویل گرفته و آن را در فضای فودکورت صرف کنید.

حذف هزینه پیک

بدیهی است که با مراجعه حضوری، نیازی به رفت و آمد پیک نبوده و از این حیث، هزینه پیک از مبلغ فاکتور شما حذف خواهد شد.

رفع محدودیت آدرس در ثبت سفارش

همان طور که می‌دانید برای تحویل سفارش از اسنپ فود، باید در یک محدوده تعیین شده وابسته به محل آدرس خود، ثبت سفارش داشته باشید. اما قابلیت جدید، این محدودیت را حذف کرده و شما می‌توانید ثبت سفارش خود را در هر منطقه شهر انجام داده و در زمان مشخص، برای دریافت سفارش به آن جا مراجعه کنید.

تخفیف‌های ویژه اسنپ فود

اسنپ فود در زمان‌های مختلف تخفیف‌های جذابی برای حمایت از مشتریان خود لحاظ می‌کند که با استفاده از قابلیت مراجعه حضوری هم می‌توان از این تخفیف ها استفاده کرد و به صرفه‌ترین خرید را از اسنپ فود داشت.

 

مراجعه حضوری اسنپ فود

چرا باید مراجعه حضوری اسنپ فود را امتحان کرد؟

اگر می‌خواهید کمترین زمان انتظار برای دریافت سفارش خود را تجربه کرده و در ضمن کمترین هزینه را بابت آن بپردازید؛ حتما مراجعه حضوری اسنپ فود را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. در واقع قابلیت مراجعه حضوری اسنپ فود فرصتی است که بهترین مدیریت را در زمان و هزینه‌های خود داشته و تمام رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های شهر در دستان شما باشد!

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از اینجا به اپلیکیشن اسنپ فود وارد شوید و از نانوایی، کافه، رستوران، قنادی و سایر مراکز مورد علاقه‌ی خود سفارش را ثبت کنید و در کمترین زمان و هزینه با مراجعه حضوری آن را دریافت کنید.‌ درصورت وجود سوال در رابطه با قابلیت مراجعه حضوری، می‌توانید در انتهای همین مقاله یا دایرکت صفحه اینستاگرام اسنپ فود  snappfood_irسوالات خود را مطرح کرده تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.

نظرات کاربران

مهدی قیصری
24.مهر.1401

طرح بسیار عالی و خوب تحویل حضوری ممنون از اسنپ فود

میلادفتح الهی
27.مهر.1401

مراجعه حضوری عالی هست دستتون درد نکنه هم در وقت هم در هزینه صرفه جویی میشه واقعا و اصراف صورت نمیگیره و از خیلی از اتفاقای احتمالی بد جلوگیری میکنه دستتون درد نکنه 😉👋

    snappfoodadmin
    23.تیر.1402

    سلام ممنون نظرتون به ما گفتید باعث افتخار که شما همراه گرامی از خدمات اسنپ فود رضایت دارید

زهرا
09.آبان.1401

صرفه جویی در وقت بسیار عالیه 👏🏻

زهرا ۷۴
09.آبان.1401

بسیار عالی و خوب 👍🏻

عبدالغفار
21.آذر.1401

خیلی عالی هست من رازی هستم ازاین برنامه

    snappfoodadmin
    20.تیر.1402

    سلام باعث افتخاره از ارائه خدمات اسنپ فود رضایت کامل داشتید و از اپلیکیشن اسنپ فود هم استفاده کنید

تینا کلاهدوزان
24.آذر.1401

عالی

ebrahimiiraj27@gmail.com
23.دی.1401

امروز از فست فود سلیم اهوازی شعبه اردبیل فلافل گرفتم طعم عالی عالی داشت واقعا متشکرم مره ی فلافل بیاد ماندنی بود از این فود هم بابت خدمات سپاسگزارم

    snappfoodadmin
    20.تیر.1402

    سلام باعث افتخاره از ارائه خدمات اسنپ فود رضایت کامل داشتید و از اپلیکیشن اسنپ فود هم استفاده کنید

bhzadhashmy609@gmail.com
27.اسفند.1401

من عاشق اسنپم

    snappfoodadmin
    20.تیر.1402

    سلام باعث افتخاره که از اسنپ راضی هستید اسنپ فود و
    بلاگ اسنپ فود سعی دارد بهترین خدمات رسانی را به شما همراهان عالی دشته باشد

صابر علیپور از همکاران کترینگ بی نظیر صابر
14.اردیبهشت.1402

به نظر من خیلی عالی میشه،مشتری دقیقا محل رستوران یا کترینگ رو میبینه و همه تقریبا در حیطه خود غذا میفروشن و…… خیلی مسائل هست
به نظر من اگه اجرایی بشه مهشره

    snappfoodadmin
    05.تیر.1402

    سلام ممنون که نظرتون را به ما گفتید موفق باشید

حسام معطوفی
15.اردیبهشت.1402

بسیار عالی

    snappfoodadmin
    05.تیر.1402

    سلام امیدواریم از ارائه خدمات اسنپ فود رضایت کامل داشته باشید و از مزایای مراجعه حضوری اسنپ فود بهره ببرید از اپلیکیشن اسنپ فود هم استفاده کنید

amirsalehderakhshany@gmail.com
15.اردیبهشت.1402

خیلی هم عالی

    snappfoodadmin
    05.تیر.1402

    سلام امیدواریم از امکانات اسنپ فود رضایت کامل داشته باشید و از مزایای مراجعه حضوری اسنپ فود بهره ببرید

کیارش
30.شهریور.1402

سلام مراجعه حضوری اسنپ فود چطوری هستش چطوری حضوری از اسنپ فود خرید کنم

    snappfoodadmin
    01.مهر.1402

    سلام زمانی که تصمیم به ثبت سفارش در اسنپ فود می‌گیرید، بعد از انتخاب دسته غذایی موردنظر و یا بعد از انتخاب کافه، رستوران، نانوایی، میوه فروشی و…
    در بالای صفحه گزینه “مراجعه حضوری” را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن، می‌توانید به جای منتظر ماندن برای رسیدن سفارش، به صورت
    حضوری به محل رستوران یا فروشگاه و … مراجعه کرده و سفارش خود را در زمان مقرر تحویل بگیرید.