آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی آبمیوه بستنی دردونه کرمان

ترمه افضلی 10 آبان 1402 5 دقیقه

آبمیوه بستنی دردونه کرمان یکی از مراکز در زمینه فروش بهترین بستنی‌ها است که در محیطی معمولی و ساده اقدام به پذیرایی از مشتری‌های خود می‌کند؛ این مجموعه با تمام سادگی‌اش توانسته نیاز مشتری‌هایش را برطرف کند و به‌همین‌دلیل تبدیل به انتخاب اول آنها شود.

در مجموعه دردونه پرسنل با لبخند و روی باز از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنند؛ آنها همواره رضایت مشتری‌ها را در اولویت قرار می‌دهند، برای همین با تولید بهترین محصولات با کیفیت عالی و قیمت مقطوع در تلاش هستند تا لبخند رضایت را بر لب‌های آنها بیاورند.

محصولات مجموعه دردونه متنوع هستند و شما در آنجا با طیف گسترده‌ای از خوراکی‌های تابستانی و بهاری رو‌به‌رو می‌شوید که می‌توانید متناسب با سلیقه و ذائقه‌تان یکی از انواع آنها را بخرید و نوش‌جان کنید. در انتخاب بهترین خوراکی پرسنل کنارتان هستنند تا کمکتان کنند.

 

معرفی آبمیوه بستنی دردونه کرمان

آبمیوه بستنی دردونه کرمان یکی از مراکز حرفه‌ای در زمینه تولید خوراکی‌های بهاری و تابستانی است که در محله مطهری فعالیت می‌کند. بسیاری از کسانی که ساکن این منطقه هستند یا در آنجا کار می‌کنند، برای از‌بین‌رفتن خستگی‌شان در طول روز به مجموعه دردونه ‌می‌روند و با سفارش یک خوراکی خوشمزه در آنجا دلی از عزا در می‌آورند.

پرسنل دردونه نیز که می‌دانند مشتری‌هایشان بعد از تحمل کلی خستگی و چالش‌های زندگی به آنجا رفته‌اند، با لبخند و روی باز از آنها پذیرایی خواهند کرد. آنها بهترین محصولات را نیز برای مشتری‌ها تهیه می‌کنند تا خستگی‌شان به‌طور کامل از بین برود و طعم خوشمزه خوراکی‌ها تا مدت‌ها به‌یادشان بماند.

مجموعه دردونه کرمان توانسته با تکیه بر دانش فنی خود و همچنین ترفند‌های مشتری‌مداری به یکی از حرفه‌ای‌ترین مراکز عرضه خوراکی‌های بهاری و تابستانی در کرمان تبدیل شود. هم‌اکنون بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به‌جای بستنی فروشی‌های دیگر، به این مجموعه بروند و از خود پذیرایی کنند؛ اما چرا؟

بررسی ویژگی های آبمیوه بستنی دردونه کرمان

در ادامه مهمترین ویژگی‌های مجموعه آبمیوه بستنی دردونه کرمان را می‌آوریم تا با این مجموعه و خدماتش بیشتر آشنا شوید و دلیل برتری آن نسبت به مجموعه‌های دیگر را بدانید:

محوطه تمیز و مناسب

مجموعه دردونه کرمان محوطه‌ای کاملاً مناسب برای صرف بستنی‌ها برای مشتری‌ها در نظر گرفته است. محوطه داخلی این مجموعه شامل چندین میز و صندلی می‌شوند که کاملاً تمیز و بهداشتی هستند و فضا را برای خوردن خوراکی‌های بهاری و تاستنای مهیا می‌کننند.

محوطه بیرونی این فروشگاه نیز هر چند خیلی بزرگ نیست و شامل یک نیمکت است، اما بااین‌حال پرسنل سعی می‌کنند تا زیر و روی این نیمکت را به‌صورت مداوم تمیز کاری کنند تا اگر کسی تمایل به صرف خوراکی‌اش در بیرون از مغازه داشت، از وجود گردوغبار یا مواد آلودگی‌زای دیگر احساس ناراحتی نکند.

محوطه صرف خوراکی آبمیوه بستنی دردونه کرمان

محوطه این مجموعه با بهترین تجهیزات بهداشتی و مواد شوینده مناسب تمیز کاری می‌شوند. این مواد شوینده به‌هیچ‌عنوان بوی نامطبوعی را در فروشگاه به‌وجود نمی‌آورند و باعث ناراحتی مشتری‌ها نمی‌شوند؛ هر چند پرسنل سعی می‌کنند که این مواد را در مواقعی به‌کار ببرند که کسی در فروشگاه نیست.

ظرف و ظروف تمیز

ظرف و ظروف این مجموعه کاملاً تمیز و بهداشتی و به‌صورت یکبار مصرف هستند. با صرف خوراکی‌ها در ظروف یکبار مصرف می‌توانید اطمینان داشته باشید که تابه‌الان کسی از ظروف این فروشگاه 2 بار استفاده نکرده است. پرسنل بعد از هربار استفاده از ظروف آنها را دور می‌اندازند و ظروف یکبار مصرف جدیدی می‌خرند تا بهداشت فروشگاه کاملاً حفظ و خیال مشتری‌ها نیز از این بابت راحت شود.

محصولات متنوع

فروشگاه دردونه محصولات متنوعی به فروش می‌رساند؛ اگر اهل بستنی‌های معمولی هستید، منوی متنوع را می‌بینید که شامل انواع این خوراکی می‌شوند. آبمیوه‌های این مجموعه را نیز نباید از قلم انداخت که طعم بی‌نظیر و خاصیت‌های فوق‌العاده‌شان باعث می‌شود تا بار‌ها به این مرکز بروید و آنها را سفارش دهید.

فالوده معمولاً فقط برای برخی از افراد با ذائقه‌های خاص تهیه می‌شود؛ چون همه به طعم و مزه آن علاقه ندارند. اگر جزء طرفداران پروپاقرص فالوده هستید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به دوردونه بروید و طعم این خوراکی را در آنجا بچشید. بهترین فالوده‌ها در شهر کرمان در این فروشگاه عرضه می‌شوند؛ برای اطمینان از این موضوع یک‌بار هم که‌شده به آنجا رفته و طعم این خوراکی‌ها را تجربه کنید.

تزیینات زیبا

پرسنل آبمیوه بستنی دردونه کرمان سعی می‌کنند تا تمام خوراکی‌های این مجموعه را به‌نحوی زیبا و خاص تزیین کنند تا مشتری‌ها با دیدن ظاهر خوراکی‌ها نیز اشتهایشان افزایش پیدا کند.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

مواد اولیه‌ای که برای تهیه بستنی‌ها در فروشگاه دردونه استفاده می‌شوند، کاملاً سالم و تازه هستند. قطعاً طعم میوه‌های مانده و بی‌کیفیت باعث ازبین‌رفتن طعم بستنی یا خوراکی‌های دیگر می‌شود و فروشگاه دردونه که از این موضوع به‌طور کامل آگاه است، سعی می‌کند همواره مواد اولیه را به‌صورت تازه‌به‌تازه و سالم تهیه کند.

فروش آبمیوه بستنی باکیفیت در فروشگاه دردونه کرمان

مواد اولیه این فروشگاه از جمله میوه‌ها به‌هیچ‌عنوان کرم‌خورده نیستند و بافت بسیار مناسبی دارند؛ به‌همین‌دلیل بافت خیلی خوبی نیز به خوراکی‌ها می‌دهند. این میوه‌ها و مواد قبل‌ازاینکه استفاده شوند، به‌خوبی تمیزکاری خواهند شد تا مبادا روی کیفیت، ارزش غذایی یا طعم خوراکی‌ها تأثیر منفی بگذارند.

قیمت های مقطوع و عالی

یکی از ویژگی‌هایی که آبمیوه بستنی دردونه کرمان را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند، وجود قیمت‌های مقطوع و مناسب است. در واقع مدیریت این فروشگاه تلاش می‌کند تا همواره بهترین قیمت‌ها را حتی در بدترین شرایط اقتصادی ارائه دهد تا مشتری‌ها از خریدشان راضی باشند.

همانطور که می‌دانید بستنی جزء میان‌وعده‌هاست؛ بنابراین مردم الزامی به تهیه آن ندارند. وقتی که قیمت این خوراکی بیش‌ازاندازه باشد نیز آنها عطایش را به لقایش می‌بخشند و به‌سراغ خوراکی‌های دیگر ‌می‌روند. مدیریت فروشگاه دردونه نیز از این موضوع آگاه است، برای همین ارزانترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد.

عرضه بستنی قیمت‌مناسب در آبمیوه بستنی دردونه کرمان

البته ارزانی این فروشگاه نشان از کیفیت پایین محصولات آن نیست. دردونه سعی می‌کند مواد اولیه باکیفیت را با قیمت‌های مناسب تهیه کند تا در نهایت از طرف دیگر بتواند محصولات خود را با قیمت‌های مناسبتری عرضه کند.

پرسنل حرفه‌ای

پرسنلی که در مجموعه دردونه فعالیت می‌کنند، حرفه‌ای و با مهارت هستند. آنها مدت‌ها در زمینه تهیه انواع خوراکی‌های بهاری و تابستانی تجربه و مهارت دارند و به‌همین‌دلیل می‌توانند خوراکی‌های خوشمزه‌ای تهیه کنند که لبخند را به لب مشتری‌ها هدیه می‌دهند.

پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنند تا خوراکی‌ها با بهترین طعم و عطر تهیه شود. آنها در صورت تهیه خوراکی بی‌کیفیت، آن را به مشتری ارائه نمی‌دهند و سعی می‌کنند تا خوراکی را دوباره تهیه کنند

اطلاعات دسترسی به آبمیوه بستنی دردونه کرمان

آدرس: مطهری، خیابان مطهری 60

شماره تلفن: 09132428365

آبمیوه بستنی دردونه کرمان، انتخاب اول مشتری ها

در این مطلب به‌طور کامل درباره آبمیوه بستنی دردونه کرمان صحبت کردیم. شما می‌توانید در شهر کرمان به این مجموعه یا فروشگاه‌های مشابه بروید و خوراکی‌های خوشمزه‌ای را سفارش دهید. برای آشنایی با سایر بستنی فروشی‌های کرمان می‌توانید به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنید. ما در این بلاگ به معرفی بستنی نعمت کرمان و ده‌ها فروشگاه مشابه دیگر پرداخته‌ایم که هر کدام با بهترین ویژگی‌ها از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنند.

اگر به‌هر‌دلیلی امکان خرید حضوری خوراکی‌های بهاری و تابستانی را ندارید، پیشنهاد می‌دهیم به اپلیکیشن خرید آبمیوه و بستنی در کرمان یعنی اسنپ فود بروید. در این پلتفرم می‌توانید با چند کلیک ساده از فروشگاه‌های موردعلاقه‌تان خرید خود را انجام دهید و در سریعترین زمان سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود