آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی آبمیوه بستنی کارول کرمان

ترمه افضلی 13 آبان 1402 5 دقیقه

 

آبمیوه بستنی کارول جزء آن دسته از فروشگاه‌هایی است که با خوراکی‌های خوشمزه‌اش توانسته جایگاه خود را در بین مشتری‌ها ثابت نگه دارد. در واقع بسیاری از مراکز با تبلیغات مختلف مشتری‌هایشان را جذب می‌کنند، اما این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و حرفه‌ای پرسنل و تجهیزات مدرن فقط با کیفیت محصولات خود توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب کند.

در مجموعه کارول انواع شیک‌ها، وافل‌ها و دونات‌های خوشمزه سرو می‌شوند که هر کدام مخصوص ذائقه‌های خاص هستند. اگر به این خوراکی‌ها علاقه دارید، به این مجموعه بروید و دلی از عزا در بیاورید. بدون ‌شک بعد از چشیدن طعم خوراکی‌های این فروشگاه، تبدیل به مشتری پروپاقرصش می‌شوید.

در این مجموعه خاطره‌ای زیبا و لذت‌بخش برایتان از چشیدن طعم خوشمزه‌ترین خوراکی‌های بهاری و تابستانی به‌ارمغان می‌آید. مزه این خوردنی‌های نیز هیچ‌وقت از زیر زبانتان نمی‌رود؛ برای همین دائماً ترغیب خواهید شد که به آنجا بروید و با طعم خاص خوراکی‌ها از خود پذیرایی کنید.

معرفی آبمیوه بستنی کارول کرمان

در منطقه بلوار حمزه کرمان یکی از بهترین بستنی فروشی‌های شهر وجود دارد که توانسته بسیاری از مردم این منطقه و حتی مناطق دیگر کرمان را تبدیل به طرفدار محصولات خود کند. در این فروشگاه برای هر سلیقه‌ای، خوردنی‌های جذاب و لذت‌بخشی وجود دارند که قطعاً لبخند رضایت را بر روی لب‌هایتان می‌آورند.

خواکی‌های جذاب فروشگاه کارول

کارول کرمان توانسته همگام با بهترین بستنی فروشی‌ها در شهر پیش برود و حتی گوی سبقت را نیز از آنها برباید؛ چراکه شامل ویژگی‌ها و مزیت‌هایی است که تمام مشتری‌ها را ترغیب می‌کنند که بار‌ها به آنجا بروند.

این فروشگاه، محبوبیت خود را مدیون ویژگی‌های بسیار خوب مثل مشتری‌مداری، پرسنل حرفه‌ای، محیط بسیار تمیز و زیبا، قیمت‌های مقطوع و مناسب، ظرف و ظروف تمیز و بهداشتی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت یا استفاده از تجهیزات مناسب می‌داند.

بررسی ویژگی های آبمیوه بستنی کارول کرمان

در ادامه قصد داریم برخی از ویژگی‌های خیلی خوب این مجموعه را بررسی کنیم و درباره‌ی آن‌ها توضیح دهیم تا به‌طور کامل با آن آشنا شوید و در صورت تمایل به آنجا بروید.

ثبت سفارش اینترنتی

این فروشگاه هم‌اکنون با فعالیت در پلتفرم‌های خرید اینترنتی آبمیوه بستنی در کرمان و همچنین فعالیت حضوری نام خود را در بین مردم پررنگ کرده است. در واقع اگر دوست داشتید کمی هوا به سرتان بخورد و به بیرون بروید، این فروشگاه در محوطه‌ای زیبا آماده پذیرایی از شما خواهد بود؛‌ اما اگر به‌هر‌دلیلی نتوانستید به بیرون از خانه بروید، کافیست سفارشتان را در پلتفرم‌های مخصوص مثل اسنپ فود ثبت کنید تا پرسنل در سریعترین زمان خریدتان را درب منزل تحویلتان دهند.

با قابلیت سفارش آنلاین از آبمیوه بستنی کارول کرمان دیگر نیازی نیست در زمان‌های بی‌حوصلگی که هوس خوردن بستنی کرده‌اید، به بیرون از خانه بروید و زمانی طولانی حتی به‌دنبال فروشگاه‌ها بگردید؛ با این ویژگی تنها چند کلیک ساده با خوردنی‌های موردعلاقه‌تان فاصله خواهید داشت.

منوی متنوع

در منوی این مجموعه می‌توانید نام انواع شیک‌های خوشمزه مثل کوکی و کره بادام‌زمینی، اورئو، لوتوس، کیت‌کت، نوتلالته، پسته، شکلات نرمال، شکلات نوتلا آلمان و وانیل را ببینید که هر کدام با طعم و مزه‌ی فوق‌العاده‌شان کامتان را نوازش می‌دهند و تجربه‌ای خوشایند برایتان به‌وجود می‌آورند.

اگر طرفدار وافل هستید، نگاهی به منوی مخصوص آنها بیندازید که با نام ریسز دش، کویین‌بری، باناراما، استرادریم، مستر اورئو و … مزین شده است و جلوه‌ای فوق‌العاده چشم‌نواز و عالی برای وافل‌دوست‌ها دارد.

عرضه متفاوت‌ترین خوراکی‌ها در کارول کرمان

دونات شکلات فروشگاه کارول را به افرادی پیشنهاد می‌دهیم که هوس خوردن خوراکی‌های خنک کرده‌اند، اما همراه با آنها می‌خواهند کمی شکمشان را نیز سیر کنند و یک میان‌وعده مقوی و خوشمزه بخورند.

اگر کمی احساس گرسنگی داشتید، می‌توانید از قبل یکی از دونات‌های این فروشگاه را سفارش داده، بخورید و سپس به‌سراغ خوراکی‌های خنک بروید.

فعالیت شبانه

فروشگاه کارول فقط از عصر تا شب باز است؛ بنابراین متأسفانه در طی روز امکان مراجعه به آنجا را ندارید. البته پرسنل این مجموعه به‌دلیل فعالیت کاری کم، به‌خوبی در ساعات کاری‌شان به مشتری‌ها می‌رسند و نیاز آنها را برطرف می‌کنند؛ بنابراین زمان اندک فعالیت فروشگاه را می‌توان نقطه مثبتی برای آن در نظر گرفت که باعث تقویت انرژی کارکنان می‌شود.

مشتری مداری

قبل‌ازاینکه فردی بخواهد در آبمیوه بستنی کارول کرمان مشغول به‌کار شود، باید بیشتر فنون مشتری‌مداری را بیاموزد. مدیریت این مجموعه رضایت مشتری‌ها را در اولویت قرار می‌دهد، از‌همین‌رو از پرسنل می‌خواهد که همواره با لبخند و روی باز با مردم برخورد و نیاز‌هایشان را نیز خیلی سریع برطرف کنند.

به‌دلیل این ویژگی خاص و متفاوت، وقتی به‌کارول می‌روید، تجربه‌ای بسیار خوشایند برایتان از حضور در مجموعه به‌ارمغان می‌آید؛ به‌نحوی‌که حتی دوست دارید ساعت‌ها در همان‌جا بمانید و لذت ببرید.

همگامی با استاندارد‌های جهانی

یکی از ویژگی‌هایی که آبمیوه بستنی کارول کرمان را خاص می‌کند؛ همگام‌بودن آن با استاندارد‌های جهانی است. این مجموعه مطابق با جدیدترین استاندارد‌ها پیش می‌رود، برای همین خوشمزه‌ترین و سلامت‌محورترین خوراکی‌ها را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

فروش خوراکی‌های استاندارد و باکیفیت در کارول کرمان

مدیریت مجموعه و پرسنل نیز به‌طور مداوم اخبار را بررسی می‌کنند تا در صورت ایجاد یک دستور تهیه جدید و مطابقت آن با استاندارد‌های جهانی، امتحانش کنند و در صورت تأیید خوراکی‌های جدیدی را نیز به فروشگاه‌شان بیفزایند.

محوطه مناسب صرف خوراکی

امکان صرف خوراکی‌ها در محوطه داخلی این فروشگاه وجود ندارد؛ مدیریت کارول میز و صندلی و سایه‌بان‌های بسیار زیبایی را درب مغازه چیده است که در صورت تمایل می‌توانید خوراکی‌تان را آنجا نوش‌جان کنید.

در روز‌های بهاری و تابستانی که هوا گرم است، قطعاً نشستن در بیرون از محوطه و صرف یک خوراکی خنک می‌تواند انرژی مضاعفی به‌وجودتان ببخشد و حالتان را سر جایش بیاورد.

محوطه این مجموعه به‌طور مداوم توسط پرسنل تمیزکاری می‌شود. آنها بهترین مواد شوینده و تجیهزات بهداشتی را نیز تهیه کرده‌اند تا به‌محض رفتن مشتری‌ها، میز‌هایشان را تمیزکاری کنند تا مبادا افراد دیگری که روی میز می‌نشینند، از وضعیت بهداشت ناراضی باشند.

استفاده از ظروف تمیز و یک بار مصرف

ظروف یک‌بار مصرفی که در مجموعه کارول استفاده می‌شود، احتمال بروز هرگونه بیماری و … را از طریق ظرف‌ها از بین می‌برد.

اگر از یک ظرف 2 بار استفاده کنید، شاید بیماری‌های خاصی به‌دلیل آلودگی و … به بدنتان وارد شود؛ از‌همین‌رو مدیریت کارول به‌هیچ‌عنوان اجازه استفاده از ظروف معمولی را نمی‌دهد و کارکنان باید در ظرف‌های یک‌بارمصرف و مناسب خوراکی‌ها را برای مشتری‌ها تهیه کنند.

تزیینات زیبا

پرسنل سعی می‌کنند خوراکی‌ها را با تزیینات بسیار زیبا برای افراد تهیه کنند تا آنها اشتهای بیشتری به‌دست بیاورند و با رغبت زیادی خوراکی موردعلاقه‌شان را بخورند.

اطلاعات دسترسی به آبمیوه بستنی کارول کرمان

آدرس: بلوار حمزه، بین کوچه 22 و 24

شماره تلفن: 03432483729

ساعت کار: 17 عصر تای 22 شب

آبمیوه بستنی کارول، بهترین بستنی فروشی در کرمان در بین رقبا

آبمیوه بستنی کارول کرمان درست مثل برخی از فروشگاه‌های خاص مانند بستنی و آبمیوه فروشی شانار توانسته لقب بهترین مجموعه را به خود اختصاص دهد. تمام توضیح‌ها و نکته‌هایی که در این مطلب گفتیم، دلیل برتری آن نسبت به مراکز مشابه هستند.

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه به‌صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید؛ پیشنهاد ما خرید اینترنتی است، چون نیازی نیست انرژی بگذارید و به بیرون از خانه بروید؛ چون پرسنل اسنپ فود خوردنی‌ها را درب منزل تحویلتان خواهند داد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود