آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی آبمیوه و بستنی قندیل کرمان

ترمه افضلی 12 آبان 1402 5 دقیقه

 

وقتی به شهرک باهنر کرمان می‌روید، یکی از بهترین آبمیوه بستنی فروشی‌های شهر در آنجا به شما چشمک می‌زند و وسوسه‌تان خواهد کرد که به این مجموعه بروید و با طعم خوراکی‌های خوشمزه دلی از عزا در بیاورید؛ این بستنی فروشی با نام قندیل فعالیت می‌کند و تا‌به‌امروز توانسته مشتری‌های راضی زیادی داشته باشد.

اگر مداوم وسوسه خوردن بستنی یا آبمیوه به‌سراغتان می‌آید، این‌بار فریب وسوسه‌ها را خوردن عیب نیست؛ پس به این آبمیوه و بستنی بروید و منوی بلندبالا و خوشمزه آن را نگاهی بیندازید؛ سپس از منو بستنی یا آبمیوه موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و منتظر بمانید که پرسنل در مدت زمانی بسیار کوتاه آن را برایتان تهیه کنند.

این مجموعه کاری با شما و کامتان خواهد کرد که بارها وسوسه شوید و به آنجا بروید. در واقع خوردنی‌های خوشمزه این مجموعه کامتان را نوازش می‌دهند و مزه‌شان تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی می‌ماند.

معرفی آبمیوه و بستنی قندیل کرمان

چه ویژگی‌هایی در مورد یک بستنی فروشی باید وجود داشته باشد که شما آنجا را به‌عنوان پاتوق انتخاب کنید و همواره برای صرف خوراکی‌های بهاری و تابستانی به این فروشگاه بروید؟ خوراکی‌های خوشمزه؟ قیمت‌های مقطوع؟ محوطه مناسب؟ پرسنل خوش‌برخورد یا ظرف و ظروف پاکیزه؟ اگر بگوییم تمام این ویژگی‌ها در مورد این فروشگاه صدق می‌کند، آیا تمایلی برای رفتن به مجموعه‌های دیگر به‌منظور خرید آبمیوه و بستنی خواهید داشت؟

قندیل کرمان اولویت خود را رضایت مشتری‌ها قرار داده است؛ به‌همین‌منظور همواره بهترین بستنی‌ها و آبمیوه‌ها را تولید و به سبکی حرفه‌ای نیز از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. این فروشگاه توانسته با همین ترفند خود را به دل مردم بنشاند و آنها تمام قرار‌های کاری، عاشقانه یا دوستانه‌شان را در آنجا تنظیم کنند.

تهیه انواع بستنی به‌سبکی خاص در قندیل کرمان

این مجموعه که همواره مطابق با آخرین استاندارد‌های جهانی پیش می‌رود، توانسته تا‌به‌امروز مانند الماسی تراش‌خورده در بین رقبا بدرخشد. این مجموعه در شهرک باهنر مشتری‌های زیادی دارد و حتی مردم مناطق دیگر نیز به آنجا ‌می‌روند و با سفارش خوراکی‌های بهاری و تابستان از خود و شکمشان پذیرایی می‌کنند.

بررسی ویژگی های آبمیوه و بستنی قندیل کرمان

چه ویژگی‌هایی توانسته آبمیوه و بستنی قندیل کرمان را به‌جایگاهی برساند که درباره‌ی آن صحبت کردیم؟ ویژگی‌های این فروشگاه زیاد هستند و در یک پاراگراف نمی‌گنجند؛ به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم به‌طورمفصل درباره‌ی آن‌ها صحبت کنیم:

مشتری مداری

اولین ویژگی مجموعه قندیل که قصد صحبت راجع‌به آن را داریم، مستری‌مداری خواهد بود. راز افزایش فروش قطعاً برخورد خوب با مشتری‌ها است. اگر بتوانید با آن‌ها با روی باز و لبخند حرف بزنید و رضایتشان را به‌ارمغان بیاورید، قطعاً تبدیل به طرفدار پروپاقرص خوراکی‌هایتان خواهند شد؛ بنابراین سعی کنید روش‌های مختلفی را به‌کار بگیرید تا تعداد مراجعه‌کننده‌های ناراضی فروشگاه‌تان به‌حداقل برسد.

این مجموعه به‌طور کامل از اهمیت مشتری‌مداری آگاه است و به‌همین‌دلیل سعی می‌کند همواره به‌ بهترین ‌نحو با آنها برخورد کند تا با تبدیل‌کردنشان به طرفدار دائمی و پروپاقرص، فروش بیشتری نیز داشته باشد.

موقعیت مکانی مناسب

موقعیت مکانی مناسب یکی از مهمترین ویژگی‌های مجموعه‌هایی با مشتریان زیاد است؛ اگر فروشگاه شما موقعیت مکانی مناسبی ندارد، نباید انتظار وجود مشتری‌های زیاد را داشته باشید؛ چون مردم معمولاً رفتن به مجموعه‌هایی را ترجیح می‌دهند که دسترسی راحتی دانند.

آبمیوه و بستنی نیز جزء مواد خوراکی اصلی نیست و در میان‌وعده‌ها دسته‌بندی می‌شود؛ بنابراین مردم خیلی کم ترجیح می‌دهند زمان طولانی صرف کنند تا به یک آبمیوه بستنی فروشی حرفه‌ای بروند؛ از‌این‌رو مجموعه حتماً باید در محل مناسبی قرار داشته باشد.

مجموعه قندیل کرمان در موقعیت خیلی خوبی قرار دارد؛ خیابان بهارستان بلوار حمزه یکی از پرترددترین خیابان‌هاست که دسترسی به آن نیز بسیار راحت است. در واقع شما به‌سادگی می‌توانید با استفاده از خطوط حمل‌و‌نقل یا ماشین شخصی خود را به آنجا برسانید و به این فروشگاه بروید.

اگر به‌هر‌دلیلی امکان مراجعه حضوری را نداشتید، چه خوب که اقدام به سفارش آنلاین از آبمیوه بستنی های کرمان کنید. اسنپ فود نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها، بهترین‌ها، پر امتیازترین‌ها و قیمت‌مناسب‌ترین‌ها را نشانتان می‌دهد تا از بین آن‌ها خوراکی تابستانی یا بهاری موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و بعد از مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.

تهیه خوشمزه ترین خوردنی‌ها از بهترین مواد اولیه

زمانی که از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده می‌کنید، امکان تهیه خوراکی‌های خوشمزه را نخواهید داشت. میوه‌های کال یا پلاسیده، افزودنی‌های غیرمجاز و … همه جزء مواد اولیه بی‌کیفیت هستند که قطعاً روی طعم، عطر و ارزش غذایی خوراکی‌های مجموعه‌تان تأثیر منفی خواهند گذاشت.

تهیه بستنی با مواد اولیه باکیفیت در قندیل کرمان

مدیریت مجموعه قندیل به‌خوبی این موضوع را می‌داند که مواد اولیه بی‌کیفیت تا چه‌اندازه می‌تواند روی کیفیت محصولاتش تأثیر بگذارد؛ از‌همین‌رو با بهترین تولیدکننده‌ها قرارداد تنظیم می‌کند تا با تهیه میوه‌ها و افزودنی‌های باکیفیت، بستنی‌ها و آبمیوه‌های خوشمزه‌ای نیز برای مشتری‌هایش تهیه کند.

تجهیزات حرفه ای

به‌لطف تجهیزات حرفه‌ای آبمیوه و بستنی قندیل کرمان نیازی نیست که پرسنل زمان زیادی را صرف تهیه یک خوراکی کنند. این تجهیزات متناسب با آخرین استاندارد‌های روز دنیا ساخته‌شده‌اند، برای همین خوردنی‌هایی با بالاترین کیفیت را برایتان به‌ارمغان می‌آورند.

قیمت تجهیزات حرفه‌ای هر چند بالاست، اما مدیریت این مجموعه آنها را تهیه کرده تا بستنی‌های باکیفیتی را در اختیار مشتری‌ها بگذارد؛ بنابراین وجود تجهیزات حرفه‌ای در این مجموعه خود عامل دیگری است که باعث برتری آن نسبت به فروشگاه‌های مشابه در شهر کرمان می‌شود و مشتری‌هایش را افزایش می‌دهد.

قیمت های مقطوع و مناسب

بااینکه کیفیت محصولات قندیل بسیار بالاست، اما این مجموعه سعی می‌کند همواره قیمت‌گذاری‌های مناسبی برای بستنی‌ها و آبمیوه‌هایش داشته باشد.

عرضه بستنی قیمت مناسب و باکیفیت در قندیل کرمان

قیمت‌های مقطوع یکی از دلایلی است که مردم یک فروشگاه را نسبت به رقبا ترجیح می‌دهند و مدیریت قندیل نیز از این موضوع همواره آگاه بوده و سعی می‌کند پایین‌ترین قیمت را با حفظ کیفیت ارائه دهد؛ بنابراین اگر به‌دنبال فروشگاهی قیمت‌مناسب در شهر کرمان می‌گردید، ما این بستنی فروشی را پیشنهاد می‌دهیم

محوطه تمیز و بهداشتی برای مصرف خوراکی

محوطه‌ی تمیز و بهداشتی برای صرف خوردنی‌های مجموعه باعث می‌شود مشتری‌ها رغبت بیشتری برای رفتن به آنجا داشته باشند. در واقع برخی مراکز به‌هیچ‌عنوان به بهداشت محیط رسیدگی نمی‌کنند و باعث تجمع آلودگی‌ها در محیط می‌شوند. قطعاً در‌چنین‌حالتی هیچ‌کس تمایلی به صرف خوراکی در آنجا نخواهد داشت.

پرسنل قندیل به‌طور مداوم با بهترین مواد شوینده و تجهیزات سعی می‌کنند محیط را از هرگونه آلودگی تمیزکاری کنند. آنها در بازه‌های زمانی کوتاه نیز این کار را انجام خواهند داد تا مبادا وجود کوچکترین کثیفی مراجعه‌کننده‌ها را آزار دهد.

ظروف قندیل نیز کاملاً تمیز و بهداشتی هستند و پس از استفاده دور ریخته نمی‌شوند. در واقع در این فروشگاه یک ظرف برای 2 بار استفاده نخواهد شد تا مبادا سلامت مشتری‌ها را به خطر بیندازد.

اطلاعات دسترسی به آبمیوه و بستنی قندیل در کرمان

آدرس: شهرک باهنر، بلوار حمزه، خیابان بهارستان

شماره تلفن: 09135866877

آبمیوه و بستنی قندیل کرمان، فروشگاهی برای تمام خاص پسند‌ها

آبمیوه و بستنی قندیل کرمان درست مثل مجموعه بستنی زعفرانی فروشگاهی برای تمام خاص‌پسند‌ها است. اگر به این فروشگاه بروید به‌هیچ‌عنوان با ابرو‌های خمیده و چهره‌ای ناراحت از آنجا بیرون نخواهید رفت؛ چون اولاً طعم لذیذ خوراکی‌ها لبخند را به لبتان می‌آورند و ثانیاً پرسنل با برخورد حرفه‌ای و مناسب کاری می‌کنند تا لحظاتی خوش و بسیار زیبا را در آنجا سپری کنید و لذت ببرید. این فروشگاه همواره به‌نظر مشتری‌ها اهمیت می‌دهد، به‌همین‌دلیل هیچوقت با چهره‌ای ناراحت آنجا را ترک نخواهید کرد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود