آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی آجیل و خشکبار مفشو کرمان

ترمه افضلی 29 مهر 1402 4 دقیقه

آجیل و خشکبار از قدیم نقش مهمی در خوراکی‌های هر خانه‌ی ایرانی داشته است. اکثر مادرهای ایرانی یک مکانی برای نگه‌داری آجیل‌ها دارند تا هر زمان که نیاز شد از آن استفاده کنند. به جز مصرف روزانه، آجیل نقش مهمی در مهمانی‌ها و اعیاد ایفا می‌کند. ظرف‌های بزرگ آجیل و خشکبار عضو ثابت میزهای پذیرایی هستند. این خوراکی‌های خوش‌طعم، هم به عنوان تنقلات و هم به عنوان پذیرایی از مهمانان طرفدار زیادی دارد.

آجیل و خشکبار از بهترین میان‌ وعده‌ها هستند.

با توجه به اهمیت و محبوبیت آجیل و خشکبار، قصد داریم در این مطلب یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین فروشگاه‌های عرضه آجیل و خشکبار در شهر کرمان را معرفی کنیم. کرمان یکی از مراکز اصلی کشت و تولید انواع و اقسام آجیل و خشکبار است. به خصوص پسته کرمان دارای شهرت جهانی است. با ما همراه باشید تا به صورت کامل با فروشگاه آجیل و خشکبار مفشو کرمان آشنا شوید.هر اطلاعاتی را که نیاز داشته باشید برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

معرفی آجیل و خشکبار مفشو کرمان

آجیل و خشکبار مفشو یکی از شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار در کرمان است. این مجموعه آجیل و خشکبار مرغوب را با بهترین قیمت و کاملا سالم و بهداشتی عرضه می‌کند. اهالی میدان بزرگ آزادی در کرمان به خوبی با این مرکز آشنا هستند و این مجموعه با خوش نامی در این محله فعالیت دارد. برای خرید حضوری از این فروشگاه باید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: استان کرمان، شهر کرمان، خیابان بهمنیار، بهمنیار 4، بین بهمنیار 2 و 6

شماره تماس: 03432451732

آجیل و خشکبار مفشو نامی آشنا و مورد اعتماد در کرمان است.

برای  سفارش آنلاین آجیل و خشکبار در کرمان بهترین روش استفاده از سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌فود است. خرید شما بدون هیچ دردسری و با بالاترین سرعت تحویل داده خواهد شد.

محصولات آجیل و خشکبار مفشو کرمان

در این فروشگاه امکان خرید مواد تازه، با بالاترین کیفیت وجود دارد. هم در بخش آجیل و هم در بخش خشکبار شما با گلچینی از بهترین‌ها مواجه خواهید شد. در ادامه با انواع خوراکی‌های جذاب این فروشگاه آشنا خواهیم شد.

  • در کرمان پسته حرف اول و آخر را می‌زند. پسته‌های بی‌نظیر این شهر در جهان پرآوازه هستند. این پسته‌ها به چهار مدل پسته‌ی فندقی، پسته‌ احمد آقایی، پسته اکبری و پسته کله قوچی تقسیم ‌می‌شوند. پسته را به صورت مغز یا همراه با پوست می‌توانید تهیه کنید. همچنین پسته به صورت مجزا یا به صورت مخلوط در آجیل هم عرضه می‌شود.

از آجیل و خشکبار برای استفاده در میان وعده‌ها غافل نشوید.

 

  • خشکبار یا خشکه‌بار همان‌طور که از نامش مشخص است به میوه‌های خشک اطلاق می‌شود. در فروشگاه مفشو محصولاتی از نظیر کشمش، برگه آلو بخارا، برگه قیصی، برگه آلبالو، برگه هلو، انجیر خشک و … به فروش می‌رسد.
  • آجیل نیز در ترکیب‌های مختلف تهیه شده است. آجیل چهار مغز که اساسا با پسته، بادام، بادام هندی و فندق آماده می‌شود. آجیل شیرین نیز بادام، بادام هندی، گردو، توت خشک و کشمش را شامل می‌شود. آجیل شور هم ترکیبی از بادام، بادام هندی، پسته، فندق، تخمه کدو و تخمه ژاپنی است.
  • علاوه بر این‌ها انواع تخمه را هم می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. گل سرسبد تخمه‌ها، تخمه آفتاب‌گردان، تخمه ژاپنی و تخمه کدو است.

مفشو چیست؟

بهترین روش برای نگهداری آجیل و خشکبار استفاده از مفشو است.

اگر از اهالی کرمان باشید کاملا با مفشو آشنایی دارید، اما احتمالا ساکنین دیگر استان‌ها با آن آشنایی زیادی نداشته باشند. آجیل و خشکبار مفشو نام خود را از یکی از هنرهای اصیل مردم نازنین این استان گرفته است. مفشو در واقع نوعی کیسه‌ی سنتی است که نقش و نگارهای زیبایی هم بر روی خود دارد. این کیسه در اصل جهت نگهداری انواع آجیل، قند و داروهای گیاهی استفاده می‌شود.

 

چرا آجیل و خشکبار مفشو؟

محصولات این مجموعه همگی سالم و در بهترین شرایط نگهداری می‌شوند. آجیل و خشکبار مفشو تمام محصولات خود را از هرگونه حشره و آفت حفظ می‌کند. کارکنان فروشگاه همگی بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند. اگر مایل باشید به صورت حضوری خرید کنید، امکان تست خوراکی‌ها جهت اطمینان از کیفیت وجود دارد.

ما هم توصیه می‌کنیم حتما آجیل‌ و خشکبار را از نظر رنگ و بو بررسی کنید تا از تازگی و کیفیت آن‌ها مطمئن شوید. اگر امکان‌پذیر است به جای خرید مقدار زیادی از این خوراکی‌ها و نگهداری طولانی مدت آن‌ها، هر بار به اندازه نیاز خرید کنید تا از تازگی این خوراکی‌های جذاب بی‌بهره نمانید.

در اعیاد و مهمانی‌ها هیچ چیز جای خشکبار تازه و مرغوب را نخواهد گرفت.

ما در وبلاگ اسنپ‌فود به معرفی بهترین مجموعه‌های فروش آجیل و خشکبار پرداخته‌ایم. یکی از حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های این حوزه را در مقاله‌ای با عنوان معرفی آجیل یلدا در کرمان منتشر کردیم. پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مقاله هم سر بزنید.

سخن پایانی

در این دوران دیگر خواص آجیل و خشکبار بر کسی پوشیده نیست. چه در رژیم‌های سالم امروز و چه در طب ایرانی و سنتی قدیم، به خوردن این خوراکی‌های فوق‌العاده توصیه شده است. پیشنهاد ما هم  گنجاندن این منابع غنی و مغذی در تغذیه روزانه خانواده و به خصوص کودکان است. اسنپ‌فود هم مثل همیشه به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت هر زمان که نیاز به خرید آجیل و خشکبار داشتید، سفارش‌تان را در آدرس مدنظرتان تحویل بگیرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود