آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی بستنی زعفرانی در کرمان

ترمه افضلی 12 آبان 1402 5 دقیقه

 

بستنی زعفرانی یکی از انواع خوراکی‌های بهاری و تابستانی سنتی در کشور ایران است که بسیاری از ما به طعم و عطر و بوی آن علاقه دارید. در بسیاری از خانواده‌های ایرانی این خوردنی خوشمزه به‌عنوان میان‌وعده نیز مصرف می‌شود؛ برای همین فروشگاه‌های زیادی در شهر کرمان در زمینه‌ی عرضه و فروش این محصول آغاز به‌کار کرده‌اند.

مجموعه‌ای در شهر کرمان وجود دارد که با همان نام بستنی زعفرانی فعالیت می‌کند. این مجموعه طرفدارهای زیادی به‌دست آورده و بیشتر مردم شهر کرمان را تبدیل به مشتری‌های دائمی و پروپاقرص خود کرده است. به این مجموعه که بروید، با طعم متفاوتی از بستنی‌های زعفرانی مواجه می‌شوید که قطعاً شما را مجذوب خود خواهند کرد.

این فروشگاه یک تمایز فوق‌العاده با سایر رقبا دارد و آن تولید خوراکی‌های زعفرانی به‌روشی مخصوص است. در واقع وقتی به این مجموعه می‌روید و طعم خوشمزه بستنی‌ها را می‌چشید، قطعاً مجاب می‌شوید که بار‌ها به آنجا بروید؛ این به‌دلیل تهیه این خوردنی‌ها به‌همان روشی است که درباره‌اش صحبت کردیم.

معرفی بستنی زعفرانی در کرمان

در بلوار مالک اشتر کرمان فروشگاهی وجود دارد که خوشمزه‌ترین خوردنی‌ها را برایتان در فصل بهار و تابستان به‌ارمغان می‌آورد. این فروشگاه با نام بستنی زعفرانی مرغوب‌ترین زعفران‌ها و مواد اولیه را به‌کار می‌برد تا خوراکی‌هایی با طعم خوشایند را برایتان به‌ارمغان بیاورد.

فرض کنید طعم خاص خوراکی‌های سرد با زعفران ترکیب شود؛ قطعاً این ترکیب ناب می‌تواند گرمای روز را برایتان قابل تحمل‌تر کند. این دقیقاً همان تجربه‌ای است که از مراجعه به این فروشگاه به‌دست می‌آورید؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین‌حالا تصمیم بگیرید که برای اولین‌بار یا دوباره به بستنی زعفرانی بروید و دلی از عزا در بیاورید.

تهیه خوراکی با ترکیب بی‌نظیر در بستنی زعفرانی کرمان

در این مرکز دلیلی برای نارضایتی مشتری‌ها وجود ندارد؛ چون تمامی پرسنل به وظایف خود آگاه هستند و می‌دانند که چطور خوردنی‌ها را تهیه کنند. آنها همچنین از برخورد مناسب با مشتری‌ها نیز آگاهی کاملی دارند و سعی می‌کنند با آنها به‌بهترین‌نحو ارتباط بگیرند؛ از‌همین‌رو همواره لبخند رضایت را برروی لب‌های مشتری‌های آنجا می‌بینید.

بررسی ویژگی های بستنی زعفرانی در کرمان

ویژگی‌های بستنی زعفرانی کرمان چیست؟ چرا باید به این فروشگاه بروید و این مجموعه با رقبا چه تمایز‌هایی دارد؟

عرضه محصولات باکیفیت

بستنی زعفرانی در کرمان محصولات بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای را برای مشتری‌های خود سرو می‌کند. در واقع این مجموعه از بهترین مواد اولیه استفاده خواهد کرد تا خوردنی‌هایی خوشمزه و سلامت‌محور را تهیه کند. این مواد اولیه از بهترین تولیدی‌ها تهیه خواهند شد تا پرسنل با اطمینان کافی آنها را به خوردنی‌ها بیفزایند و نگران به‌خطرافتادن سلامتی مشتری‌های خود نباشند.

بستنی زعفرانی، عرضه‌کننده خوراکی‌های باکیفیت و سلامت‌محور در کرمان

یکی از دلایلی که باعث افزایش کیفیت محصولات این مجموعه می‌شود، استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی است. در واقع برای تهیه بیشتر خوردنی‌ها در این مرکز تجهیزاتی فوق‌حرفه‌ای وجود دارد تا پرسنل بتوانند به‌راحتی محصول را باکیفیت بالا تهیه و در سریعترین زمان در اختیار مشتری‌ها بگذارند.

استفاده از دانش فنی پرسنل

دانش فنی پرسنل را در رشد و موفقیت این مرکز نمی‌توان نادیده گرفت. در واقع پرسنلی که برای کار در این مجموعه استخدام می‌شوند، باید مهارت کاملی در تهیه خوراکی‌های منوی آنجا داشته باشند. مدیریت نیز سعی می‌کند به‌طور کامل فوت‌های کوزه‌گری این خوراکی‌ها را به آنها یاد دهد تا بتواند کیفیت محصولات را حفظ کرده و لبخند رضایت را بر لب‌های مشتری‌ها بیاورد.

پرسنل با استفاده از دانش فنی‌شان می‌توانند حتی در ساعات شلوغی نیز در مدت زمان بسیار کوتاه پاسخگوی مشتری‌ها باشند و نیاز آنها را به‌طور کامل رفع کنند. این دانش فنی طی سال‌ها تجربه، مهارت و علم‌اندوزی به‌دست آمده است.

قیمت های مقطوع و مناسب

قیمت‌های مقطوع و مناسب بستنی زعفرانی کرمان هرکسی را وسوسه می‌کند تا یکی از خوراکی‌های خوشمزه آنجا را سفارش دهد. این قیمت‌ها کاملاً بر اساس حجم و نوع مواد اولیه استفاده‌شده تعیین می‌شود؛ گا‌هاً نوع و مدل دستگاه‌ها نیز می‌تواند عاملی برای افزایش قیمت این محصولات باشد.

بستنی زعفرانی، مرکز فروش بستنی با قیمت مناسب

سودی که این مرکز روی محصولات خود می‌آورد بسیار اندک است؛ اما از طرفی تعداد مراجعه‌کننده‌ها به آن زیاد هستند؛ از‌همین‌رو تعداد بالای آنها، جای سود کم را می‌گیرد.

محوطه صرف غذای مناسب

این فروشگاه نیمکت‌های بسیار زیبایی را با سایه‌بان‌هایی در جلوی درب مغازه قرار داده است تا افراد بتوانند در آنجا خوردنی‌هایشان را نوش‌جان کنند. این محوطه به‌طور کامل تمیزکاری خواهد شد تا مبادا گردوغبار یا آلودگی‌های دیگر موجب آزردگی‌خاطر مشتری‌ها شود.

شما می‌توانید در دل روز‌های بهاری و تابستانی که هوا گرم است، به زیر سایه‌بان‌های این فروشگاه بروید و خوراکی‌های خنکتان را آنجا نوش‌جان کنید.

نگران مزاحمت عابران‌پیاده حین عبور از خیابان یا ازبین‌رفتن حریم‌خصوصی‌تان نیز در محوطه ناشید؛ چون میز‌ها به‌گونه‌ای و در موقعیتی چیده‌شده‌اند که احتمال برخورد با عابرین را به‌حداقل می‌رسانند. همچنین فاصله میز‌ها با یکدیگر نیز مناسب است؛ از‌همین‌رو به‌هیچ‌عنوان حریم شخصی‌تان نیز از بین نمی‌رود.

موقعیت مکانی مناسب

موقعیت مکانی مناسب این فروشگاه در بلوار مالک اشتر، یکی از دلایل برتری آن نسبت به فروشگاه‌های مشابه است. این مجموعه در منطقه بسیار خوبی قرار دارد که مردم تردد زیادی در آنجا دارند؛ به‌همین‌دلیل در طی روز افراد زیادی برای صرف خوراکی به بستنی زعفرانی کرمان ‌می‌روند.

علاوه‌بر این دسترسی به این بلوار ازطریق خطوط حمل‌ونقل یا خودرو‌های شخصی راحت است. شما می‌توانید از هر منطقه کرمان به‌راحتی خود را به این بلوار برسانید و به بستنی زعفرانی بروید.

مشتری مداری

قطعاً یکی از مهمترین عوامل موفقیت این مرکز را می‌توان مشتری‌مداری پرسنل آنجا دانست. در واقع آنها حتی با افراد ناراضی نیز به‌گونه‌ای حرفه‌ای برخورد می‌کنند تا مبادا فرد احساس ناخوشایندی بیشتری از مراجعه به آنجا به‌دست بیاورد. در واقع کارکنان در وهله اول سعی می‌کنند دلیل نارضایتی را متوجه شوند و در وهله دوم نیز راهکاری مناسب برای ازبین‌رفتن آن به مشتری ارائه خواهند داد.

هم‌اکنون در بسیاری از کشور‌های جهان به پرسنل نکته‌های مربوط به مشتری‌مداری آموخته می‌شود؛ کارکنان یک فروشگاه باید بدانند که چطور و چگونه با مراجعه‌کننده‌ها برخورد کنند تا مبادا باعث نارضایتی آنها از خدمات و محصولات شوند. مدیریت فروشگاه بستنی زعفرانی کرمان که از این موضوع نیز آگاه است، همواره به‌کارکنان خود تأکید دارد که نیاز مردم را در اولویت قرار داده و تمام تلاششان را به‌خرج دهند تا رضایت آنها را به‌ارمغان بیاورند. در واقع مدیریت این فروشگاه رضایت مراجعه‌کننده‌ها را در اولویت قرار می‌دهد و هر کاری برای جلب رضایت آنها خواهد کرد.

اطلاعات دسترسی به بستنی زعفرانی در کرمان

آدرس: ابوذر، بلوار قدس، بلوار مالک اشتر

شماره تلفن: 09139875197

بستنی زعفرانی در کرمان، فروشگاهی که انتخاب اول مشتری ها است

بستنی زعفرانی در کرمان توانسته خود را به انتخاب اول بسیاری از مشتری‌ها تبدیل کند؛ دلیل این اتفاق را نیز به‌طور کامل با بیان ویژگی‌های آن گفتیم. اکنون شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا قصد رفتن به این مجموعه را دارید یا نه؛ اگر نه، به بلاگ اسنپ فود بروید و اطلاعات مراکز دیگر را در آنجا بخوانید. در این بلاگ اطلاعات آبمیوه و بستنی قندیل و سایر فروشگاه‌ها وجود دارد.

اگر به‌هر‌دلیلی نیز امکان مراجعه حضوری به بستنی زعفرانی کرمان را نداشتید، همین‌حالا اپلیکیشن سفارش آبمیوه و بستنی کرمان اسنپ فود را نصب کنید و آدرستان را بزنید. اکنون این پلتفرم نزدیکترین و بهترین فروشگاه‌های عرضه خوراکی‌های بهاری و تابستانی را نشانتان خواهد داد. حالا شما می‌توانید فقط با چند کلیک ساده سفارشتان از آنها را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. پرسنل نیز در سریعترین زمان، اقدام به ارسال سفارش شما خواهند کرد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود