آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی بستنی و آبمیوه فروشی شانار کرمان

ترمه افضلی 13 آبان 1402 5 دقیقه

 

اگر اهل آبمیوه و بستنی هستید و در روزهای گرم بهاری و تابستانی فقط طعم این خوراکی‌های خوشمزه است که تحمل گرما را برایتان ساده می‌کند، پیشنهاد می‌دهیم که به فروشگاه شانار بروید. این مجموعه توانسته با عرضه انواع بستنی‌ها و آبمیوه‌های خنک و خوشمزه، به‌عنوان بهترین فروشگاه عرضه خوردنی‌های بهاری و تابستانی در شهر کرمان شناخته شود.

فروشگاه‌های زیادی در شهر کرمان مشغول به فعالیت هستند که در زمینه‌ی عرضه‌ی انواع بستنی‌ها و آبمیوه‌ها فعالیت می‌کنند؛ اما هیچ‌کدام از آنها مانند شانار نیستند؛ چون این مجموعه راز نفوذ به قلب مشتری‌ها را می‌داند؛ به‌همین‌دلیل همان خوراکی‌هایی را تهیه می‌کند که آنها می‌پسندند.

توجه به نیاز مشتری‌ها و تلاش برای جلب رضایت آنها یکی از دلایل موفقیت بستنی و آبمیوه فروشی شانار در شهر کرمان است. پیشنهاد می‌دهیم برای یک‌بار هم که‌شده به آنجا بروید و تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خوردن خوراکی‌های بهاری و تابستانی را به‌وجودتان هدیه دهید.

معرفی بستنی و آبمیوه فروشی شانار کرمان

اگر در شهرک الهیه زندگی می‌کنید، به شما تبریک میگوییم؛ چون در نزدیکی یکی از بهترین بستنی فروشی‌های کرمان زندگی می‌کنید که با نام شانار فعالیت می‌کند. این فروشگاه توانسته با تکیه بر علم و دانش فنی پرسنل خود و همچنین استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات پیشرفته خوشمزه‌ترین خوردنی‌ها را تهیه کند و لبخند را به لب مردم هدیه دهد.

مجموعه شانار، عرضه‌کننده انواع بستنی و آبمیوه خوشمزه

تمام افرادی که در طول روز از این فروشگاه عبور می‌کنند، ته دلشان دوست دارند که به آنجا بروند و با طعم بی‌نظیر بستنی‌ها و آبمیوه‌ها جلایی به روح و تنشان دهند. بله، طعم خوردنی‌های این مجموعه به‌قدری عالیست که روحتان را نیز جلا می‌دهد به‌نحوی‌که انرژی مضاعفی برای رسیدگی به‌کار‌های روزمره‌تان به‌دست خواهید آورد.

شانار کرمان هم‌ردیف با بسیاری از مجموعه‌های حرفه‌ای در زمینه تولید و فروش بستنی در شهر کرمان پیش می‌رود؛ هم‌اکنون نیز به‌دلیل کیفیت بالای خدمات و محصولات توانسته گوی سبقت را از آنها برباید. اما آیا می‌دانید دلیل این برتری‌ها چیست؟

بررسی ویژگی های بستنی و آبمیوه فروشی شانار کرمان

در ادامه مهمترین ویژگی‌های بستنی و آبمیوه فروشی شانار کرمان را مطرح می‌کنید تا دلیل برتری آن نسبت به فروشگاه‌های مشابه در شهر کرمان را بدانید:

فروش خوراکی های رنگارنگ و خوشمزه

خوراکی‌های رنگارنگ و خوشمزه شانار قطعاً توجه‌تان را به خود جلب می‌کنند. پرسنل این مجموعه گویی به‌خوبی هنر ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر را می‌دانند، چون خوردنی‌های خوشمزه‌ای با رنگ‌های‌های متفاوت و تلفیقی تهیه می‌کنند و در اختیار مراجعه‌کننده‌ها می‌گذارند.

حتی همین رنگ‌های زیبا باعث می‌شود تا اشتهایتان بیشتر شده و ترغیب شوید که یک یا حتی چند گزینه از منو را سفارش دهید تا طعم آنها را بچشید و از خوردنشان نیز لذت ببرید.

البته رنگ‌های خوراکی‌های این فروشگاه اغلب یا طبیعی است یا از مواد افزودنی سالمی گرفته می‌شوند تا مبادا خطری برای افراد داشته باشد؛ بااین‌حال شما می‌توانید برای اطمینان از بابت این موضوع از فروشندگان و پرسنل بستنی فروشی سؤال‌هایی را بپرسید.

عرضه‌ی خوراکی های سلامت محور

مجموعه شانار درست مثل فروشگاه آبمیوه بستنی کارول کرمان خوراکی‌های سلامت‌محور و مناسبی را در اختیار مردم می‌گذارد. در واقع شانار سعی دارد بهترین مواد اولیه را تهیه کند که کاملاً سلامت‌محور و ارگانیک هستند و خطری برای جسم و جان مردم ندارند.

فروش خوراکی‌های سالم در شانار کرمان

برای هر تولیدکننده مواد غذایی، قاعدتاً سلامت‌محور بودن مواد اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است. این در مورد فروشگاه‌های عرضه بستنی نیز صدق می‌کند؛ اگر آنها از مواد باکیفیتی استفاده نکرده باشند، خطر‌هایی برای جان مشتری‌هایشان به‌همراه می‌آورند که گا‌هاً تبعات سنگینی دارند و باعث بروز بیماری‌های خطرناک می‌شوند.

استفاده از ظروف یک بار مصرف و تمیز

یکی از دلایلی که نشان می‌دهد فروشگاه شانار به سلامت مراجعه‌کننده‌ها اهمیت می‌دهد، استفاده از ظروف یک بار مصرف و تمیز است. این مجموعه تعدادی بالایی از این ظروف را تهیه می‌کند تا در طی روز خوراکی‌ها را برای مشتری‌ها در آنها سرو کند.

حجم بالای خوراکی ها

حجم بالای خوراکی‌های فروشگاه شانار باعث می‌شود تا با یک بار سفارش، دلی از عزا در بیاورید و سیر شوید. در واقع نیازی نیست که خوراکی‌ها را چندبار از این مجموعه سفارش دهید، چون پرسنل حجم زیادی از آنها را در ظروف می‌گذارند و در اختیار مراجعه‌کننده‌ها قرار می‌دهند.

حتی گاهی به‌دلیل حجم بالای خوراکی‌ها در این فروشگاه سیر می‌شوید و مقداری از آنها نیز باقی می‌ماند. در واقع مدیریت سعی می‌کند با حجم بالا نیاز مشتری‌های خود را با یک‌بار مراجعه به مجموعه از بین ببرد.

قیمت‌های مناسب

در کنار حجم بالای خوراکی‌ها، بستنی و آبمیوه فروشی شانار سعی می‌کند بهترین قیمت‌ها را برای محصولات خود در نظر بگیرد. همین قیمت‌گذاری مناسب نیز باعث‌شده تا افراد رغبت بیشتری پیدا کنند که به‌طور مداوم به آنجا بروند و با صرف خوردنی‌های خوشمزه دلی از عزا در بیاورند.

عرضه‌ی خوراکی‌های بهاری و تابستانی قیمت‌مناسب در شانار کرمان

در واقع مدیریت این بستنی فروشی وضعیت اقتصادی کشور را در نظر می‌گیرد و سپس قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد.

مشتری مداری

مدیریت بستنی و آبمیوه فروشی شانار همواره به پرسنل خود تاکید می‌کند که با نهایت احترام و ادب با مراجعه‌کننده‌ها برخورد کنند. مردم در طی روز چالش‌های زیادی را تحمل می‌کنند و برای لحظاتی به بستنی فروشی‌ها یا مراکز مشابه ‌می‌روند تا از دغدغه‌ها دور باشند. قطعاً اگر در این زمان با اخم فروشنده‌ها رو‌به‌رو شوند، عطایش را به لقایش می‌بخشند و دیگر به این مراکز نیز نمی‌روند.

پرسنل این فروشگاه باید همواره نظر مشتری‌ها را در اولویت قرار دهند و سعی کنند رضایت آنها را به‌ارمغان بیاورند. آنها همچنین تلاش می‌کنند تعداد مراجعه‌کننده‌های راضی را نسبت به افراد ناراضی افزایش دهند.

موقعیت مکانی مناسب

اگر موقعیت مکانی فروشگا‌ها، نامناسب باشد، قطعاً کسی رغبتی برای رفتن به آنجا نخواهد داشت. خود شما نیز کافیست همین‌حالا تصور کنید فروشگاه در منطقه‌ای نامناسب از شهرتان قرار دارد؛ دراین‌صورت حتی اگر آن مرکز بهترین خوراکی‌ها را عرضه کند، ترجیح می‌دهید فقط گاهی اوقات آن هم زمانی که مسیرتان به آنجا خورد، به این فروشگاه بروید.

مدیریت بستنی و آبمیوه فروشی شانار که از این موضوع آگاه است، سعی کرد فروشگاه را در محله و موقعیتی راه‌اندازی کند که دسترسی به آن برای مردم سخت نباشد. از‌همین‌رو اگر قصد رفتن به این فروشگاه را داشتید، ساکن هر منطقه‌ای از کرمان که باشید، به‌راحتی می‌توانید با خودرو شخصی یا خطوط حمل‌ونقل بین شهری خود را به این مجموعه برسانید.

اطلاعات دسترسی به بستنی و آبمیوه فروشی شانار

آدرس: شهرک الهیه، خیابان همتی فر

شماره تلفن: 09133414348

بستنی و آبمیوه فروشی شانار، ارمغان آور تجربه ای لذت بخش از خوردن بستنی

بستنی و آبمیوه شانار در شهر کرمان ارمغان‌آور تجربه‌ای لذت‌بخش از خوردن خوراکی‌های بهاری و تابستانی است. در این فصول، تنها رفتن به این مجموعه خواهد بود که می‌تواند تحمل روز‌های گرم را برایتان ساده‌تر کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به آنجا بروید و انرژی مضاعفی برای ادامه روزتان با خوردن خوردنی‌های خوشمزه و خنک بگیرید.

بستنی و آبمیوه فروشی شانار به‌صورت حضوری فعالیت می‌کند؛ اما اگر خواستید در خانه بمانید و خریدتان را در خانه انجام دهید، کافیست به پلتفرم خرید اینترنتی ابمیوه بستنی در کرمان اسنپ فود بروید. این پلتفرم بهترین و باکیفیت‌ترین فروشگاه‌ها را بریتان لیست می‌کند تا بتوانید از آنها خریدتان را انجام دهید و محصول موردنظرتان را درب منزل و در مدت زمان بسیار کوتاه تحویل بگیرید.

در این روش امکان مشاهده بهترین و پرامتیازترین فروشگاه‌ها نیز وجود دارد تا فقط خریدتان را از مجموعه‌های باکیفیت انجام دهید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود