آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بهترین رستوران های مرند
رستوران گردی
3.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

لیستی از بهترین رستوران های شهر مرند

مینا اسماعیل بیگی 01 فروردین 1402 6 دقیقه

مرند یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که قدمت تاریخی زیادی دارد. از میان معروف‌ترین اماکن تاریخی موجود در این منطقه می‌توانیم به قلعه مانداگارانا، مسجد جامع مرند، تپه باستانی سیوان و کاروانسرای عباسی مرند اشاره کنیم که در نهایت باعث جذب تعداد زیادی از گردشگران شده است. در سطح شهر مرند، تعداد زیادی رستوران برای صرف ناهار و شام قرار گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین رستوران های شهر مرند و امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، بپردازیم:

بهترین رستوران های شهر مرند کدامند؟

بهترین رستوران های شهر مرند

تعداد زیاد گردشگران در مرند، باعث شده تا افراد زیادی به فکر کسب درآمد از طریق برپایی رستوران بیفتند. همین موضوع باعث ایجاد غذاخوری‌های زیادی در سطح شهر شده است. اگر شما هم به این شهر سفر کردید، لیست زیر را در مورد بهترین رستوران های شهر مرند در ذهنتان بسپارید:

غذا تلفنی امیر اصلان

کترینگ امیر اصلان اولین پیشنهاد در لیست رستوران های شهر مرند است. این غذاکده در چهارراه رفیع آباد قرار گرفته و منویی از انواع چلوکباب، خوراک، غذای ایرانی، پیش غذا و انواع نوشیدنی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. ثبت سفارش از امیر اصلان تنها به صورت تلفنی و آنلاین است.

لقمه سرای خان دوموش

این مکان یک کبابی و حلیم فروشی است که در بلوار شهید باکری مرند واقع شده است. اگر به شهربازی یا پارک جانبازان در این شهر رفتید، حتما سری به خان دوموش نیز بزنید و منوی متنوع کباب، دل، جگر، قلوه و بال و کتف آن را امتحان کنید.

غذاخوری تک شاندیز

این غذاخوری، انواع چلو کباب، خوراک و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. در این مکان که شعبه‌های آن در شهرهای دیگر نیز وجود دارد، می‌توانید طعم بی‌نظیر کباب بناب را بچشید. تک شاندیز، اگرچه امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود را ایجاد کرده، اما می‌توانید با مراجعه حضوری، نیز در محیط آرام آن واقع در میدان پلیس غذای خود را میل کنید.

کافه رستوران کرگدن

کافه رستوران کرگدن

کرگدن هم منوی کافه و هم رستوران دارد. اغلب مشتریان این کافه رستوران، به دلیل منوی صبحانه کامل و بی‌نظیرش آن را انتخاب می‌کنند. البته انواع فست فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز در کرگدن ببینید. این غذاخوری رو به روی دانشگاه فنی مهندسی در بلوار عباسی قرار گرفته و پاتوق همیشگی دانشجویان است.

سفره خانه سنتی حیدر بابا

اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به حیدربابا نیز سر بزنید. این مکان در نزدیکی هتل جهانگردی مرند و در بزرگراه تبریز واقع شده است. از آنجایی که در قسمت پشتی دانشگاه آزاد قرار گرفته، اغلب مواقع دانشجویان را می‌توانید در فضای داخلی آن ببینید. کیفیت غذا و فضای این مکان از نظر مشتریان بسیار بالاست.

تهیه غذا پردیس

پردیس، نام یکی از تهیه غذاهای پرطرفدار در مرند است. در این مکان انواع جلوکباب، خوراک، خورشت و پیش غذا با بالاترین کیفیت و تازه‌ترین مواد اولیه سرو می‌شود. آدرس غذاکده پردیس، در خیابان سردار ملی بوده و البته نام آن را در میان بهترین رستوران های شهر مرند اسنپ فود نیز می‌بینیم. می‌توانید برای سفارش غذا مرند روی این تهیه غذا حساب کنید.

غذا خوری و جگر سرای خالوغلی

خالوغلی، در خیابان قیام مرند واقع شده است. طعم غذاهای سرو شده در این غذاخوری از نظر مشتریان در سطح بالایی قرار گرفته و دورچین سنتی آن در زمان سرو آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند. در این رستوران انواع خوراک، غذای ایرانی و سالاد و پیش غذا سرو می‌شود.

رستوران حاج شیرین

رستوران های مرند

رستوران حاج شیرین، در خیابان تختی و قبل از استادیوم قرار گرفته است. کیفیت غذاهایی که در این مکان سرو می‌شود، بسیار مناسب بوده و در مقابل قیمتی که دارد، به صرفه است. شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی و از طریق سرویس اسنپ فود از طعم غذاهای حاج شیرینی بچشید.

رستوران حاج نعمت

حاج نعمتی در نزدیکی سنگ مزار حمیدی واقع شده است. غذاهای این مکان، بسیار عالی و باکیفیت بوده و مدیریت بسیار خوبی دارد. همچنین طعم غذاها به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه در سطح بالایی قرار گرفته است. برای رفتن به این رستوران باید به بلوار معلم بروید.

آبگوشت چلو کبابی صفا

اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید، صفا بهترین مکان برای شماست. در این غذاخوری انواع خوراک، غذاهای سنتی و پیش غذا سرو شده و انواع خوراک جگر و دل و قلوه نیز به صورت کبابی به فروش می‌رسد. برای مراجعه حضوری به این چلوکبابی، باید به خیابان امام بروید. البته امکان سفارش آنلاین غذا نیز از طریق سرویس اسنپ فود وجود دارد.

رستوران اوبا

این رستوران نیز در میان غذاخوری‌های معروف مرند قرار گرفته است. مکان آن در خیابان شمس تبریزی و اول خیابان رودکی است. شما می‌توانید انواع چلوکباب، غذای ایرانی، خوراک و پیش غذا را با بهترین قیمت‌های در این مکان میل کنید و البته با سفارش آنلاین آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

کباب سنتی بناب دنیز

لیست رستوران های مرند

کباب سنتی بناب دنیز، در خیابان طالقانی و نرسیده به میدان امام واقع شده است. همانطور که از نامش پیداست، یک کباب سرای معروف در مرند است که انواع کباب بناب را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. به جز این می‌توانید کباب‌های گوشت دیگر و انواع جوجه را نیز در منوی آن ببینید.

کترینگ امیراصلان

این تهیه غذا با نام امیر اصلان در چهارراه رفیع آباد واقع شده و می‌توانید در ابتدای خیابان شهدا تابلوی آن را ببینید. در منوی این رستوران انواع خوراک، چلو کباب، غذای ایرانی، پیش غذا و … وجود دارد که هم به صورت حضوری و هم از طریق سفارش آنلاین می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

رستوران قیزیل گول

قیزیل گول نیز در مرند و خیابان شهید رجائی واقع شده است. این مجموعه به تازگی در میان بهترین رستوران های شهر مرند در اسنپ فود دیده شده و امکان سفارش آنلاین را در اختیار مشتریانش قرار داده است. از منوی این غذاخوری می‌توانیم به چلوکباب برگ، کوبیده و چلو جوجه کباب اشاره کنیم که با استفاده از گوشت تازه و باکیفیت‌ترین نوع برنج ایرانی و دورچین جذاب تهیه می‌شود.

غذا تلفنی سعید

سعید نیز همانطور که از نامش پیداست تنها یک غذاکده تلفنی است. منوی این رستوران حاوی انواع خوراک، غذاها و پیش غذاهای ایرانی است. سعید در محدوده خیابان طالقانی امکان سرویس دهی را دارد. می‌توانید نام آن را با جستجوی غذا تلفنی سعید در پلتفرم اسنپ فود پیدا کنید.

رستوران محبوبی

رستوران محبوبی، یکی از معروفرتین غذاخوری‌های مرند است. فضای جذاب و آرام در کنار منوی بی‌نظیر و متنوع از غذاهای ایرانی دلیل اصلی مشتریان زیادی است که همیشه در فضای محبوبی دیده می‌شوند. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان طالقانی در شهر مرند بروید.

تهیه غذای اولدوز

الدوز نیز یک تهیه غذاست و در میان بهترین رستوران های شهر مرند واقع شده است. نام این مکان را می‌توانید در سرویس اسنپ فود نیز ببینید. آدرس اصلی آن در خیابان مدرس و کمی پایین‌تر از چهارراه کاشانی است. منوی این رستوران شامل انواع کباب و غذاهای ایرانی است.

غذای آماده باران

غذای آماده باران

باران نام یک تهیه غذاست که سفارش‌های شما را به صورت اینترنتی و تلفنی دریافت می‌کند. این مکان در میدان ارتش واقع شده و دارای منوی کاملی از کباب‌های مختلف و پیش غذاهای ایرانی است. قیمت غذاهای این رستوران در سطح قابل قبولی قرار گرفته است.

رستوران گونش

چلوکباب و جوجه کباب گونش، یکی از باکیفیت‌ترین انواع کباب در شهر مرند است. در این رستوران انواع خوراک، غذای ایرانی و نوشیدنی‌های مختلف وجود داشته و می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. برای چشیدن طعم‌های مختلف کباب در گونش، باید به جاده خوی بروید و نرسیده به سه راه یامچی تابلوی آن را خواهید دید. البته امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود نیز وجود دارد.

تهیه غذای ناب

تهیه غذای ناب مرند، یکی دیگر از پیشنهادات ما در لیست بهترین رستوران‌ های شهر مرند است. این غذاکده در میدان پلیس و ابتدای خیابان پاسداران واقع شده و دارای منویی کامل از انواع چلوکباب، خوراک و غذاهای ایرانی است. همچنین می‌توانید در کنار غذاهای سفارشی خود پیش غذای دلخواه ایرانی را نیز سفارش دهید.

کباب ساطوری بناب راستگو

اگر جزو افراد علاقه مند به کباب بناب هستید، حتما سری به کباب ساطوری بناب راستگو بزنید. در این مکان انواع کباب بناب به همراه چاشنی‌هایی مانند زیتون پرورده و انواع نوشیدنی سرو می‌شود. برای رفتن به کبابی ساطوری باید به بلوار معلم بروید.

تهیه غذای سالار

آخرین گزینه در لیست بهترین رستوران های شهر مرند نیز در یکی از مناطق معروف شهر و در بلوار شهید کسائی واقع شده است. اگرچه در این غذاکده مکانی برای نشستن و صرف غذا وجود ندارد، اما کیفیت بالای غذا و طعم متفاوت آن‌ها باعث شده تا مشتریان آن روز به روز بیشتر شود.

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های شهر مرند

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های شهر مرند

در این مطلب به معرفی بهترین رستوران های شهر مرند پرداختیم و با امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌دهند آشنا شدیم. مطمئنا تعداد این رستوران‌ها بسیار بیشتر از مواردی است که ما عنوان کردیم، اما همین لیست کوتاه نیز در هنگام اقامت چند روزه‌تان در مرند، به شما کمک خواهد کرد. تمام اسامی که در اینجا نام برده شده را می‌توانید با یک جستجوی ساده در اسنپ فود نیز ببینید. همنچین مایل هستیم تا تجربیات شما را هم در زمینه رستوران‌های معروف این شهر بخوانیم.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود