آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر
شکم گردی
3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر را بشناسید

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 5 دقیقه

خمینی شهر یکی از شهرهای معروف در اصفهان است. با ورود به این منطقه شاهد تعداد زیادی از گردشگران خواهید بود که برای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی به این منطقه آمده‌اند. با این وجود طبیعی است که روز به روز به تعداد رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌های آن اضافه شود. اگر مسافر این شهر هستید، پیشنهاد می‌کنیم، لیست بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر را در ذهن خود بسپارید.

معرفی بهترین کافی شاپ های خمینی شهر و امکاناتشان

لیست بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر عبارتند از:لیست بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر

کافه راش

اولین پیشنهاد ما در بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر با نام راش شناخته می‌شود. این کافه، در بلوار منتظری واقع شده و فضایی جذاب با منویی کامل از قهوه‌‍‌های عربیکا و روبوستا با طعم‌های خاص و متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

کافه کاکتوس

اگر به دوشنبه بازار خمینی شهر سر زدید یا برای بازدید از خانه تاریخی لقمانی‌ها رفتید، حتما سری به کافه کاکتوس بزنید. این مکان در خیابان بوعلی واقع شده و منوی کامل کافه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. کیفیت و طعم جذاب اولین تفاوت اصلی این تریا و دلیل اصلی جلب مشتریان به سمت آن است.

کافه سنتی عصارخانهکافه سنتی عصارخانه

عصارخانه نام یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر است که به تازگی نام آن را در میان کافه‌های اسنپ فود نیز می‌بینیم. این کافه در خیابان امام شمالی واقع شده و علاوه بر موکتل و شیک، منوی سرو صبحانه را نیز دارد. قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله ویژگی‌های این کافه است.

کافه دنج

دنج نام یکی دیگر از کافه‌های موجود در خمینی شهر بوده و در امام خمینی شمالی واقع شده است. در این کافه شاهد محیطی جذاب و دنج خواهید بود و می‌توانید ساعاتی را به دور از هیاهو و شلوغی‌ها در آنجا بگذرانید.

کافه شیک

یکی از معروفترین کافه‌های خمینی شهر، با نام کافه شیک شناخته می‌شود. در این مکان می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع کیک و دسر، بستنی و همچنین پیش غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده را سفارش دهید. کافه شیک با امتیاز بالایی در اسنپ فود قرار گرفته و در خیابان شریعتی شمالی واقع شده است.

کافه تلخک

کافه تلخک در منظریه نیز یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر و از اماکن مناسب برای قرارهای دوستانه شما است. در این کافه قهوه‌های بی‌نظیر و همچنین نوشیدنی‌های درمانی نیز وجود داشته و می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. از نظر مشتریان این کافه، طعم کلیه ترکیباتی که در منوی آن قرار گرفته بسیار جذاب است.

قهوه خلیج فارس

اگر برای صرف وعده صبحانه یا میان وعده به دنبال یک پاتوق همیشگی هستید، بهتر است سری به خلیج فارس بزنید. این کافه در میدان صنعت و بلوار باغبان واقع شده و یکی از باکیفیت‌ترین‌ها در زمینه تهیه نوشیدنی‌های گرم و سرد است. نام خلیج فارس به تازگی در پلتفرم آنلاین اسنپ فود نیز دیده می‌شود.

قهوه سرای رز

در خیابان سعدی خمینی شهر یک قهوه سرا وجود دارد که با نام رز شناخته می‌شود. رز یک کافه است که منوی صبحانه و میان وعده را در اختیار مشتریان خود قرار داده و مزه و کیفیت نوشیدنی‌ها و دیگر آیتم‌های موجود در منوی آن به دلیل بهره‌گیری از ترکیبات اولیه تازه زبانزد خاص و عالم است.

کافه کنارکافه کنار

کنار نام یکی دیگر از کافه های خمینی شهر بوده و به دلیل ارائه منوی صبحانه، میان وعده و فست فود به مشتریان همیشه شلوغ است. این کافه در خیابان شریعتی شمالی و در سه راه رجایی قرار گرفته است. قیمت مناسب و کیفیت بالای غذاها دلایل اصلی مشتریان زیاد آن است.

کافه گیم 13

کافه گیم در خیابان بهشتی و خیابان شهید مدنی شرقی واقع شده است. فضای این مکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و مکانی برای صرف نوشیدنی و دسر و همچنین انجام بازی‌های دوستانه است. نام این کافه به تازگی وارد سرویس اسنپ فود نیز شده است.

کافه گیم سینا

کافه کیم سینا مکانی مناسب برای بازی و قرارهای دوستانه است. در منوی این کافه انواع میان وعده، نوشیدنی‌های گرم و قهوه سرو می‌شود که شما در حین بازی‌های تخته‌ای و استراتژیکی با دوستانتان سرگرم خواهد کرد. قهوه سینگل و دبل 30 درصد عربیکا در این کافه یکی از بهترین پیشنهادات برای شما خواهد بود. این کافه در یزدانشهر واقع شده است.

کافه ونیز

ونیز نام کافه‌ای در در خیابان آیت اله حججی است. در منوی آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو شده و محیطی آرام و دنج را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر قصد استفاده از خدمات این کافه را دارید، می‌توانید سرویس اسنپ فود را انتخاب کنید.

کافه شباهنگ

شباهنگ نام یکی دیگر از کافه‌های معروف در خمینی شهر است. این مکان در بلوار آیت ا… طالقانی قرار گرفته و در نبش کوی خندان می‌توانید تابلوی آن را ببینید. در منوی کافه شباهنگ، انواع مختلف نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دسر و میان وعده سرو می‌شود.

کافه بستنی کلبه

کلبه یک کافه بستنی در خمینی شهر و واقع شده در خیابان شریعتی است. این کافه را می‌توانید در چهار راه بازار ببینید. در منوی کافه بستنی کلبه انواع میان وعده وجود دارد که باقالی داغ و ذرت مکزیکی یکی از پرطرفدارترین آن‌ها است. به جز این انواع آبمیوه طبیعی، میکس شیر، آیس پک و بستنی نیز در آن سرو می‌شود.

کافه مهتابکافه مهتاب

در لیست بهترین کافه های نجف آباد نام مهتاب نیز به چشم می‌خورد. این مکان در خیابان امام شرقی و جنب خانه معلم قرار گرفته و از ویژگی‌های آن می‌توانیم به قیمت مناسب در برابر کیفیت بالایش اشاره کنیم. در منوی کافه مهتاب که یکی از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهراست، انواع صبحانه، میان وعده و حتی سالاد، پیش غذا و فست فود قرار گرفته است.

کافه کهن

آخرین نام در لیست ما مربوط به کافه کهن است.  مکانی که برخلاف نامش چندان هم قدیمی نیست و در آن می‌توانید فضایی جذاب را ببینید. این کافه در خیابان امام و بعد از مولوی واقع شده است. شما می‌توانید با مراجعه به کافه کهن، از صبحانه و میان وعده‌های بی‌نظیرش بهره‌مند شوید و ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستانتان رقم بزنید.

سفارش آنلاین از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر

اسامی که در اینجا به آن‌ها اشاره شد، تنها تعدادی از کافه‌های موجود در خمینی شهر است. شما می‌توانید سفارش کافی از خمینی شهر را از طریق سرویس آنلاین اسنپ فود و کافه‌هایی که نامشان در اینجا ذکر شده انجام دهید. اگر شما هم تجربه میل کردن وعده‌های غذایی، نوشیدنی و دسر را در میان موارد عنوان شده داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود