بهشت هیرکان گرگان مناسب هر ذائقه و سلیقه ای

5/5 - (1 امتیاز)

از آنجایی که آب و هوای گرگان در تمام فصول سال خاص و دلچسب است، میل کردن غذای دلخواه خود در فضایی دلباز و دلنشین یکی از بهترین خاطرات را برای شما رقم می‌زند. بنابراین با انتخاب رستوران بهشت هیرکان گرگان، نه تنها از بهترین و متنوع‌ترین غذاهای باکیفیت لذت می‌برید، بلکه فضای باز این رستوران به ریه‌های شما نیز کمک می‌کند. بنابراین اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کافه رستوران گرگان هستید، با ما همراه باشید!

اطلاعات کامل بهشت هیرکان گرگان

این رستوران در واقع نوعی مجموعه پذیرایی و اقامتی به حساب می‌آید که در مکانی دنج و با فضایی منحصربه‌فرد در جهت رفاه بیشتر مسافران و ساکنین این شهر ساخته شده است. ناگفته نماند این رستوران نه تنها غذاهای لذیذی طبخ می‌کند بلکه منوی کافی شاپ متنوعی دارد.

در ضمن می‌توان هیرکان گرگان را  جزء رستوران‌ ها و چایخانه های سنتی نیز در نظر گرفت زیرا تخت‌های نشیمن این رستوارن حال و هوای چایخانه های سنتی را برای شما تداعی خواهند کرد. گذشته از تمام این موارد بهشت هیرکان از بهترین فضای دلنشین برخوردار است که به آرامش شما کمک می‌کند.

از آنجایی که کیفیت این رستوران همیشه حرف اول را می‌زند، در رتبه‌بندی‌ها امتیازهای خوبی کسب کرده که نمی‌توان از این امتیازات چشم‌پوشی کرد. دسترسی به این رستوران سخت نیست و مسافران عزیز نیز می‌توانند با جستجوی موقعیت مکانی بهشت هیرکان به این رستوران برسند.

  • آدرس رستوران: گلستان، گرگان چاله باغ، نرسیده به بلوار حسام
  • شماره تلفن رستوران: 01732325242
  • مکان‌های اطراف: جنگل ناهارخوران، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز، و جنگل النگدره
  • امکانات: آلاچیق، فضای باز، تخت‌های چوبی

بهشت هیرکان گرگان آماده پذیرایی است

بهشت هیرکان گرگان

در لیست آشپزخانه های گرگان، بهشت گرگان یکی از بهترین های گرگان به حساب می‌آید چراکه منوی پر بار و متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فست فود، کافی شاپ، و غیره در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد. همچنین این رستوران یکی از بهترین ماهی کبابی گرگان را دارد. قیمت منو رستوران بهشت هیرکان گرگان را با سر زدن به پیج رستوران بهشت هیرکان گرگان می‌توانید پیدا کنید.

خوشبختانه از آنجایی که این رستوران سر راه است و روزانه بسیاری از شهروندان گرگانی و مسافران به آنجا سر می‌زنند، لازم نیست نگران غذاهای مانده یا خوراکی‌های تاریخ مصرف گذشته باشید زیرا این رستوران بسیار شلوغ است و به طور دائم مواد غذایی تازه و روزانه‌ در غذاهای خود استفاده می‌کند.

در شهر گرگان به هنگام انتخاب رستوران باید دقت زیادی به خرج دهید ولی هیرکان گرگان در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و هنگام سر زدن به جنگل ناهارخوران می‌توانید یک وعده غذایی با کیفیت و لذیذ را در این رستوران تجربه کنید. در ضمن سفارش انلاین غذا در گرگان نیز یکی دیگر از خدمات نوین این رستوران است.

مقایسه رستوران درباری گرگان و رستوران هیرکان گرگان

رستوران درباری گرگان نیز یکی از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین رستوران های گرگان به حساب می‌آید که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند. این رستوران بین‌المللی در مقایسه با هیرکان گرگان منوی کافی شاپ ندارد و بیشتر بر روی غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی به همراه انواع نوشیدنی‌ها متمرکز است. اما با داشتن غذاهایی همچون پیتزا ایتالیایی، پاستا و لازانیا و…، جزو بهترین رستوران ایتالیایی گرگان به حساب می‌آید. جذاب‌تر آنکه شما می‌توانید از طریق صفحه خرید آنلاین پیتزا گرگان از این رستوران پیتزا بخرید!

این 2 رستوران دارای بهترین کباب‌ها هستند و نمی‌توان در مورد برتری کیفیت این رستوران ها نسبت به یکدیگر نظری دارد ولی بهشت هیرکان در فضایی جذاب و دلنشین با آلاچیق‌های آرامش‌بخش قرار دارد که رستوران درباری از این مزیت بهره‌ای نبرده است.

البته از مزیت‌های رستوران درباری می‌توان به مجهز بودن به سرویس سفارش انلاین فست فود از گرگان اشاره کرد. در ادامه می‌توان گفت پیش غذاهای این 2 رستوران تنها به پیش غذاهای معمولی و بسته‌بندی‌شده ختم نمی‌شود بلکه شما می‌توانید از انواع سوپ‌ها، سالادها، و سیر ترشی این رستوران‌ها لذت ببرید و در کنار غذای خود یک پیش غذای خوشمزه را امتحان کنید.

شباهت‌های رستوران درباری و هیرکان گرگان

با توجه به اینکه سلیقه بیشتر مسافران و حتی شهروندان گرگانی در این آب و هوا تا حدودی یکسان است، بنابراین بهترین رستوران های گرگان تا حدودی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. البته که کیفیت و نوع دکور هر رستوران مخصوص به آن است و شاید حتی قابل مقایسه با سایر رستوران‌ها نباشد.

  • تامین انواع غذاهای فرنگی
  • فراهم کردن انواع غذاهای ایرانی و سنتی
  • واقع شدن در نزدیکی جنگل ناهارخوران
  • مجهز به چشم اندازی دلنشین از جنگل‌های بلوط و کوهستان جنگلی
  • بالاترین کیفیت و طعمی بی‌نظیر
  • دارای لژ خانوادگی

تفاوت‌های رستوران هیرکان و درباری گرگان

بهشت هیرکان گرگان

علاوه بر شباهت‌هایی که در مورد این 2 رستوران ذکر کردیم باید به تفاوت‌های آنها نیز توجه داشته باشید. در واقع با بررسی اطلاعات کامل رستوران بهشت هیرکان گرگان و رستوران درباری گرگان می‌توانید بهترین گزینه را برای یک وعده ناهار متناسب با ذائقه و علاقه خود یا اعضای خانواده‌تان انتخاب کنید.

  • هیرکان گرگان مجهز به فضای باز و سنتی است در حالی که رستوران درباری بیشتر ظاهری مدرن و نوین دارد
  • رستوران هیرکان تا حدودی جزء چایخانه های گرگان به حساب می‌آید در مقابل رستوران درباری یکی از رستوران های بین‌المللی شهر گرگان است
  • رستوران درباری منوی کافی شاپ ندارد و تنها غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌کند در حالی رستوران بهشت هیرکان علاوه بر غذاهای سنتی و فرنگی به منوی کافی شاپ نیز مجهز است
  • این 2 رستوران دکور متفاوتی دارند و سبک و ساختار آنها با یکدیگر فرق دارد

رستوران بهشت هیرکان گرگان در جنگل‌های بلوط

رستوران بهشت هیرکان فضای بسیار زیبایی برای پذیرایی از مهمانان خود تدارک دیده که هر مسافر و هر شهروندی جذب این فضای دلنشین و آرامش‌بخش می‌شود. البته غذاهای با کیفیت و منوی پربار رستوران بهشت هیرکان در کنار فضای خاص و چشم‌انداز متفاوت آن باعث شده مسافران بیشتری به این رستوران سر بزنند.

در صورتی که ساکن گرگان یا مسافری هستید که در شهر گرگان اسکان دارد و به دنبال غذای باکیفیت می‌گردید، می‌توانید از منوی پربار این رستوران غذایی مطابق با ذائقه و سلیقه‌ خود انتخاب کنید. پیش از این نیز به چشم‌انداز بی‌نظیر هیرکان گرگان اشاره کردیم که در جنگل‌های بلوط و هیرکانی قرار دارد.

میل کردن یک وعده غذایی باکیفیت، دلچسب و لذیذ با چشم‌انداز جنگل‌های سبز در نزدیکی پارک جنگلی ناهارخوران در بهترین آب و هوا اشتها شما را دوبرابر می‌کند و همین امر باعث جذابیت بیشتر این رستوران گرگانی شده است. توصیه می‌کنیم هنگام سفر به گرگان رستوران بهشت هیرکان را از دست ندهید و به آن سر بزنید.

سوالات متداول

آیا بهشت گرگان فضای اقامتی برای مسافران دارد؟

رستوران بهشت در مسیر جنگل النگدره به نوعی مجموعه پذیرایی و اقامتی به حساب می‌آید که در مکانی دنج و با فضایی منحصربه‌فرد در جهت رفاه بیشتر مسافران این شهر ساخته شده است. این رستوران نه تنها غذاهای لذیذی طبخ می‌کند بلکه منوی کافی شاپ آن بسیار به روز و متنوع است.

در لیست آشپزخانه های گرگان، بهشت گرگان یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید چراکه منوی پر بار و متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فست فود، کافی شاپ دارد که رضایت خاطر مشتری را جلب می‌کند. این رستوران یکی از بهترین ماهی کبابی‌های شمال ایران را سرو می‌کند.

انواع غذاهای فرنگی

انواع غذاهای ایرانی و سنتی

نزدیکی به جنگل ناهارخوران

داشتن چشم اندازی دلنشین و سرسبز از جنگل‌های بلوط و کوهستان جنگلی

دارای لژ خانوادگی

هیرکان گرگان جزء رستوران‌‌های با کیفیت گرگان است که یک چایخانه سنتی به سبک شمالی هم می‌توان نظر گرفت. تخت‌های نشیمن این رستوارن حال و هوای چایخانه های سنتی را برای شما تداعی خواهند کرد.

آدرس رستوران: گلستان، گرگان چاله باغ، نرسیده به بلوار حسام

شماره تلفن رستوران: 01732325242

مکان‌های اطراف: جنگل ناهارخوران، پارک موزه دفاع مقدس گلستان، چشمه روح نواز، و جنگل النگدره

امکانات: آلاچیق، فضای باز، تخت‌های چوبی

نظرات کاربران

ساره
08.خرداد.1402

بعد از خواندن این مطلب ی سر به رستوران هیرکان زدیم و واقعا از کیفیت و تنوع غذاها شگفت زده شدیم
فضای بسیار دلچسپ و سنتی در دل جنگل بلوط همراه با غذاهای فوق العاده تجربه خیلی لذت بخش و خاطره انگیزی برای ما ایجاد کرد غذا ها هم واقعا با کیفیت بودن مخصوصا ماهی کباب واقعا لذیذ بود میشه اگه امکانش هست چند رستوران خوب دیگ در گرگان معرفی کنین ممنون

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    ممنون که تجربتونو باهامون به اشتراک گذاشتین و خوشحالیم راضی بودین این رستوران یکی از بهترین رستوران های گرگان هست و منوی بسیار تکمیل و با کیفیتی داره از بهترین مواد و متریال موجود در بازار استفاده میشه
    شما میتونین از رستوران های ارکیده و رستوران پیانو و رستوران بازار گرگان دیدن کنین و از غذا با کیفیتشون لذت ببرین . ممنون میشم تجربیاتتون رو باهامون شیر کنین
    اگر تمایل دارین با رستوران بازار گرگان هم اشنا بشین لینکشو براتون میزارم حتما سر بزنین

    ‏https://blog.snappfood.ir/رستوران-بازار-گرگان/

حسین ا
08.خرداد.1402

وقتتون بخیر من به رستوران درباری مراجعه کردم و واقعا کیفیت مطلوبی داشت میخواستم ببینم کیفیت رستوران هیرکان بیشتره یا درباری؟

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    اگر به دنبال فضایی سنتی در دل جنگل هستید میتونید رستوران هیرکان رو امتحان کنین و اگر مایلید در محیطی مدرن غذاتونو میل کنین پیشنهاد میکنم رستوران درباری رو امتحان کنین
    پیشنهاد میکنم اگر تمایل داشتین پیتزا میل کنین حتما پیتزاهای رستوران درباری رو امتحان کنین
    همچنین اگر دوست داشتین اکبر جوجه هم میل کنین حتما پست زیر رو بررسی کنین

    ‏https://blog.snappfood.ir/رستوران-اکبر-جوجه-گرگان/