بیف لاین تجریش، یکی از پرفروش‌ترین شعب بیف لاین

1/5 - (1 امتیاز)

 

 

یک شب رویایی در بیف لاین اوپال

همواره یکی از دغدغه‌های انسان‌ها، تهیه وعده‌های غذایی  سالم و البته خوشمزه بوده و هست. این روزها که بحث تناسب اندام موضوع بسیار جنجالی و داغ هر محفلی است، رژیم غذایی و نحوه تهیه وعده‌های اصلی و میان وعده‌ها به یکی از چالش‌های مهم بدل شده است. قطعا شما هم شنیده‌اید که سنگین‌ترین ورزش‌ها بدون رعایت نکات اصولی تغذیه، فایده چندانی ندارد.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین رستوران‌ها برای ورزشکاران را به شما معرفی کنیم. شعب مختلف بیف لاین در سراسر تهران آماده پذیرایی از ورزشکاران حرفه‌ای است. ناگفته نماند که داشتن یک رژیم غذایی سالم، نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای تمام افراد حائز اهمیت است. پس اگر شما جز افرادی هستید که به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید و برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان به دنبال یک رستوران با منوی سالم و پر از پروتئین هستید، این مقاله را از دست ندهید.

بیف لاین تجریش، یکی از پرفروش‌ترین شعب بیف لاین


در میان رستوران‌های تهران، بیف لاین تجریش یکی از ده رستوران برتر به شمار می‌آید. بیف لاین تجریش یک انتخاب درست برای لذت غذا خوردن در فضایی آرام و تمیز همراه با پذیرایی پرسنلی حرفه‌ای است. این مجموعه نه تنها در تهران بلکه در میان گردشگران خارجی نیز نام آشناست و روزانه میزبان توریست‌های از سراسر جهان است. ارائه خدمات با نهایت کیفیت در کمترین زمان، از دیگر نکات مثبت این رستوران نسبت به سایر رقبا ست.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تنوع غذایی برایتان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب رستوران بوده و کمتر مجموعه‌ای تا کنون نظرتان را جلب کرده، بهتر است در ادامه بخشی از منوی این مجموعه را مطالعه کنید.

منوی بیف لاین تجریش

منوی متنوع همراه با قیمت‌های باور نکردنی این مجموعه به قدری وسوسه‌انگیز است که هر کسی را گرسنه می‌کند؛ حتی کودکانی که نسبت به غذا بی‌میل هستند! فقط کافی ست یک‌بار طعم دلنشین غذاهای بیف لاین تجریش را امتحان کنید تا به یکی از هزاران مشتری ثابت این مجموعه تبدیل شوید. چند نمونه از آیتم‌های این رستوران را در جدول زیر مشاهده خواهید کرد.

چیز برگر سیمپل فرایز جوسی دست بیف چدار
آمریکا برگر آمریکا تی بن استیک ماشروم پولد بیف
استیک استیک برگر نیویورک استیک چیز برگر

 

بیف لاین رویال، یک شب به یاد ماندنی

این تنها بخشی از غذاهای منوی متنوع این رستوران است. پیش غذاها، انواع سالادها و نوشیدنی و دسرهای لذیذ، از جمله فهرستی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید و یک وعده فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانتان بسازید.

اطلاعات بیف لاین تجریش


آدرس بیف لاین تجریش: ایران، تهران، تجریش، خیابان شهرداری، پاساژ البرز، طبقه اول، واحد 168 و 169.
ساعت کاری بیف لاین تجریش: همه روزه از ساعت 12 صبح تا 11 شب.

اگر برای مراسم‌ها و جشن‌هایتان نیازمند یک مکان زیبا و آرام با پذیرایی شیک و با کیفیت هستید، بیف لاین تجریش مناسب‌ترین و درست‌ترین انتخاب شماست. فقط کافی است پیش از برگزاری مراسم ساعت و روز و همین‌طور تعداد مهمانانتان را با مجموعه هماهنگ کنید.


رستوران بیف لاین اوپال، کیفیت و تنوع یک‌جا

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل با این رستوران آشنا شویم؛ بدون شک رستوران بیف لاین تجریش نظر مشتریان را جلب خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنم در طی سفرتان  به شهر زیبای تهران سری به بیف لاین اوپال هم بزنید و امتحلن کنید. بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد.

 

اطلاعات بیف لاین اوپال

آدرس بیف لاین رویال : ایران، تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اوپال، طبقه9 فود کورت بین لاین (فود کورت اوپال)


یک وعده خوشمزه و عالی در بیف لاین رویال

شماره تماس بیف لاین اوپال : 02126350818

ساعت کاری بیف لاین اوپال : از ساعت 12 صبح تا ساعت 11 شب

رستوران بیف لاین اوپال همه روزه طبق ساعت مشخص شده آماده پذیرایی از شما است.

 

یک وعده خوشمزه به پیشنهاد شما

قطعا هیچ چیز به اندازه‌ی به اشتراک گذاشتن یک خاطره خوب، لذت آن را چند برابر نمی‌کند.
بدون شک شما هم تجربه غذا خوردن در رستوران‌های متفاوتی را دارید. فقط کافیست اسم رستوران و نظرتان را برای ما ارسال کنید تا تیم اسنپ‌فود پس از بررسی‌های دقیق در مورد منو، قیمت‌ها، اطلاعات و نظرات دیگر مشتریان به صرفی آن رستوران بپردازد و اگر شما یکی از مشتریان رستوران بیف لاین اوپال بوده یا هستید و می‌توانید نظرتان را در مورد غذا و سرویس‌دهی به اشتراک بگذارید تا دیگران با استفاده از تجربه شما تصمیم گیری آسان‌تری داشته باشند.

 

بهترین خاطره در بیف لاین تجریش

سوخاری خروس، گزینه‌ پیشنهادی ما

از آنجایی که اسنپ فود همواره به فکر راحتی شما همراهان عزیز است، در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی شعب مختلف بیف لاین از جمله اوپال و تجریش، یک رستوران باکیفیت دیگر را نیز به شما معرفی کنیم. سوخاری خروس یکی از بهترین سوخاری‌هایی‌ست که تا کنون تجربه کرده‌اید. مواد درجه یک همراه با شیوه صحیح پخت در کنار سرو شیک، لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. برای اطلاع بیشتر درمورد ساعات کاری و منوی سوخاری خروس به آرشیو اسنپ فود مراجعه کنید.
همچنین پیشنهاد دیگر ما برای دورهمی‌هایتان، تهران باربیکیو است. این مجموعه با دارا بودن شعب مختلف در سراسر تهران، همواره آماده پذیرایی از شما عزیزان است. اطلاعات این رستوران را نیز می‌توانید در آرشیو اسنپ فود پیدا کنید.

و اما سخن ‌آخر

در پایان این نکته را یاد آور می‌شویم که شعب مختلف بیف لاین  از جمله تجریش و  اوپال ممکن است مانند دیگر رستوران‌ها دارای نقص‌هایی باشند که موجب بازخورد منفی مشتریان شود.
آنچه در مورد این مجموعه حائز اهمیت است تلاش مدیریت و پرسنل جهت رفع مشکلات وقوت بخشیدن به نقاط مثبت رستوران است. تیم اسنپ فود و مدیریت این مجموعه بی صبرانه منتظر بهره‌مندی از نظریات و تجربیات شما عزیزان هستیم.

ما در اسنپ فود بهترین رستوران‌ها و فست‌فودها را گرد هم آورده‌ایم تا شما همراهان عزیز بتوانید غذای دلخواهتان را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت انتخاب کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید به رستوران بیف لاین رویال، اوپال و یا تجریش تشریف ببرید، می‌توانید از طریق اسنپ فود غذای دلخواهتان را سفارش دهید. برای ثبت سفارش کافی‌ست وارد بخش رستوران‌های اسنپ فود شوید و به صفحه بیف لاین رویال بروید و از سفارش آنلاین در بیف لاین رویال ثبت سفارش کنید.

سفارش انلاین غذا یک هدیه از طرف اسنپ فود به مردم تهران است تا به راحتی در هر زمان و هر مکان غذای مدنظرشان را سفارش دهند. برای بهبود عملکرد تیم اسنپ فود، کافی است از طریق کامنت گذاشتن ما را از پیشنهادات سازنده و انتقادات هوشمندانه خود آگاه کنید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.
سپاس بیکران از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید. برای اطلاعات بیشتر از دیگر رستوران‌های شهر تهران به آرشیو اسنپ فود مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران