آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

سفری به دنیای مزه‌ها با کافه رستوران آرک. آ اصفهان

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

معرفی کافه رستوران آرک. آ اصفهان

اصفهان، شهری فوق‌العاده زیبا که با محله‌های تاریخی و امکان دیدنی و گردشگری فراوان، خودنمایی می‌کند. اگر تا حالا به اصفهان سفر کرده باشید، حتماً با امکان گردشگری و جاذبه‌های این شهر آشنا هستید و از آن‌ها دیدن کرده‌اید.

فرهنگ، تمدن باستانی و مهمان‌نوازی مردمان این شهر، خاطره بی‌نظیری از سفر به اصفهان برای شما به یادگار می‌گذارد. البته از جمله جذابیت‌های سفر به هر شهری، چشیدن غذاهای سنتی و خوراکی‌های خوشمزه آن منطقه است. اگر شما هم از علاقه‌‎مندان به چشیدن طعم‌های جدید هستید، پیشنهاد می‌کنم حتماً از کافه رستوران آرک. آ اصفهان دیدن کنید.

اگر می‌خواهید که با فرهنگ و خلق‌وخوی مردمان منطقه‌ای آشنا شوید، بهترین راه خوردن غذاهای آن‌ منطقه در جمع مردمان آن جا است. کافه رستوران آرک. آ با فضایی دلنشین و منظره‌ای زیبا، بهترین مکان برای رفع خستگی اصفهان‌گردی است.

 

در کافه رستوران آرک. آ اصفهان ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

رستورانی مدرن در محله‌ای تاریخی و زیبا

بدون تردید یکی از شیک‌ترین و زیباترین رستوران‌های اصفهان، رستوران آرک.آ است. در گوشه‌ای از محله تاریخی جلفا، کافه‌ رستورانی دنج و آرام با معماری اصیل و ظاهری فریبنده و چشم‌نواز قرار دارد.

می‌توان در محیط آرام کافه رستوران آرک. آ اصفهان از خوردن یک وعده غذایی لذت برد یا در سکوت و آرامش قهوه یا یک اسپرسوی قوی را با خیالی راحت نوشید و از دغدغه‌ها فرار کرد و بار خستگی کارهای روزانه را از دوش بر زمین نهاد.

این کافه رستوران به قدری با محله جلفا عجین شده که تصویر جلفا بدون رستوران آرک.آ برای خیلی‌ها ناقص خواهد بود. در اصل این رستوران یک خانه قدیمی ارمنی است که بازسازی شده و در عین حال که اصالت خود را حفظ کرده به شکل مدرنی درآمده است.

 

نظیر محوطه‌ دل‌باز و منظره زیبای کافه رستوران آرک. آ اصفهان را هیچ جای دیگر ندارد.

شیک‌ترین و دیدنی‌ترین رستوران اصفهان

کافه رستوران آرک. آ اصفهان در محله جلفای نصف جهان و در خیابان کلیسا واقع شده است. این کافه رستوران درست در مقابل ضلع خروجی کلیسای وانک و در ساختمانی بازسازی‌شده قرار دارد.  این بازسازی به شکلی صورت گرفته که ساختمانی مدرن از دل هنر اصیل معماری اصفهانی که نمادی از هنر و تمدن ایرانی در آن موج می‌زند، خلق شده است.

رستوران آرک. آ دارای دو محوطه سرپوشیده و باز است. محوطه باز رستوران که همان حیاط مرکز ساختمان است به سبک اروپایی چیده شده است. در این محوطه میز و صندلی‌های زیبا و راحتی زیر چترهای بزرگ چیده شده‌اند تا مهمان‌ها در زیر سایه آن‌ها از هوای دلپذیر حیاط لذت ببرند.

دیواره‌های حیاط به صورت هنرمندانه‌ای گچ‌بری شده‌اند و ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و سفید روی دیوارها، اثری هنری و زیبا خلق کرده است که چشم هر بیننده را به آن خیره می‌کند.

درختچه‌های کوچک و زیبا در اطراف حیاط، فضای سبز کوچک و زیبا به وجود آورده که برای هر بیننده‌ای جذاب است. برای تزئین اتاق‌های اطراف حیاط نیز از سبک سنتی اصیل اصفهانی الگوبرداری شده و موزیک آرام و بی‌کلامی که در محوطه بیرونی کافه رستوران پخش می‌شود بسیار دلنشین و آرام‌بخش است.

 

کافه رستوران آرک. آ از جمله رستوران‌های لوکس و لاکچری کلان شهر اصفهان است.

کافه رستوران آرک. آ معروف‌ترین و بهترین کافه اصفهان

در لیست بهترین کافه‌های اصفهان، نام کافه رستوران آرک. آ اصفهان به چشم می‌خورد.  رستوران آراک. آ تنها یک رستوران نیست؛ بلکه یک کافه رستوران است که اتفاقاً بخش کافه آن محبوب‌تر و پرطرفدارتر است.

در این کافه رستوران بهترین قهوه‌های دمی و خوشمزه‌ترین اسپرسوها و نسپرسوها سرو می‌شوند. نکته قابل توجه این است که روزانه در شهر اصفهان بیشتر از چند هزار فنجان قهوه به فروش می‌رود و بیشترین فروش و مصرف قهوه مربوط به کافه‌های محله جلفا هستند. این موضوع نشان می‌دهد که کافه‌های این محله علاوه بر محیط مناسب‌تر، قهوه‌های بهتری هم سرو می‌کنند.

در کافه رستوران آراک. آ انواع قهوه با کیفیت بسیار بالایی برای مشتری‌ها سرو می‌شوند به همین دلیل این کافه رستوران همیشه شلوغ است. پس بهتر است قبل به این رستوران، میز خودتان را رزرو کنید.

محیط کافه رستوران آرک. آ به دلیل دنج بودن و فضای رمانتیکی دارد، بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه است.

تجربه‌ای خاص از لذت یک وعده غذا در کافه رستوران آرک. آ

غیر از قهوه‌های دمی و نسپرسوها و اسپرسوهای فوق‌العاده کافه رستوران آرک. آ اصفهان از دیگر عواملی که این رستوران به خاطر آن معروف شده، غذاهای خوشمزه و بسیار لذیذی هستند که در آشپزخانه آن طبخ می‌شوند.

در این کافه رستوران بهترین و اصیل‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی و دریایی سرو می‌شوند. سبک آشپزی ایرانی که در تهیه همه غذاهای رستوران پیروی می‌شود باعث محبوبیت غذاهای آن شده است.

سرآشپزهای کاردان و خوش ذوق رستوران، برترین غذاهای فرنگی را با هنر و شیوه طبخ غذایی ایرانی تلفیق کرده و می‌پزند به این طریق طعم غذاها به ذائقه ایرانی خوش می‌آید.


کافه رستوران آرک. آ نمادی از هنر اصیل ایرانی است که با معماری مدرن تلفیق شده است.

منوی پیش غذاها

کافه رستوران آرک. آ اصفهان منویی رنگارنگ از لذیذترین و مقوی‌ترین پیش غذاها دارد. تم اصلی پیش غذاها در این کافه رستوران، سالاد است.

یکی از پرطرف‌دارترین سالادهای این مجموعه غذایی، سالاد مرغ تنوری با سس خردل است که با مغز گردو، ریحان، گوجه‌گیلاسی، مغز کاهو، بلغور تفت داده شده، پیازچه و سس مخصوص درست می‌شود.

سالاد کاهو گریل با مرغ، پیش غذایی مقوی و سالم است که با سه نوع کاهو، سینه مرغ لیمویی گریل شده و پنیر محلی اصفهان تهیه می‌شود.

سالاد کاهو با گریل ترش، پیش‌غذایی سالم با مغز کاهو، گوجه‌فرنگی، سبزیجات گریل شده، سبزیجات معطر و تکه‌های از گوشت راسته گوساله کبابی است.

یکی دیگر از لذیذترین پیش غذاها، سالاد خیار و گوجه با کاهو و ران مرغ است که مواد اولیه آن را کاهو، کلم قرمز، تکه هایی از ران مرغ گریل شده و سس مخصوص تشکیل می‌دهند.

سبد نان پر شده با سالاد سبز و سالاد مرغ کاری تند با لبو نیز بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و طعم خاصی دارند.

 

لذیذترین غذاها را در کافه رستوران آرک. آ اصفهان تست کنید.

منوی غذاهای اصلی

منوی غذاهای اصلی کافه رستوران آرک. آ اصفهان به صورت لیست‌هایی مجزا نوشته شده و منوی غنی با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی است.

در لیست غذاهای دریایی این کافه رستوران، شاه میگو زعفران لیمویی، ماهی با سس کره‌ای و لیمو عمانی، خورشت شاه میگو با کاری لیمویی و ماهی کبابی قرار دارند که با مرغوب‌ترین و تازه‌ترین ماهی‌ها درست می‌شوند.

در بخش دیگری از منو، انواع جوجه‌های لذیذ لیست شده‌اند. از جمله بهترین‌های این لیست ران مرغ کبابی، جوجه و پلو کلم تنوری، جوجه ترش اناری و جوجه تنوری هستند. مرغ سوخاری نیز طعم و مزه بی‌نظیری دارد اگر شما هم هوس خرید سوخاری اصفهان را کرده‌اید می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

استیک راسته تنوری، راسته کبابی با کره لیمویی، راسته و سر دست با سس قارچ، زبان با سس آلوچه پیاز، ماهیچه تنوری، بره کبابی، کباب ذغالی و کباب تابه‌ای، لذیذترین کباب‌های این مجموعه غذایی هستند که مزه آن‌ها برای همیشه زیر دندان باقی‌ می‌ماند.

همچنین انواع پلوها اعم از پلو زعفرانی با دریایی، پلو زعفرانی با کوفته قلقلی، پلو زعفرانی با ران مرغ گریل و پلو زعفرانی با زبان گوساله در این کافه رستوران سرو می‌شوند.

امکانات و سرویس‌دهی کافه رستوران آرک. آ اصفهان

احتمالاً همه با این موضوع موافق هستید که امکانات و نحوه سرویس‌دهی رستوران یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رستوران سطح بالا مثل کافه رستوران سنتی آزدگان اصفهان است. کافه رستوران آرک. آ اصفهان از جمله کافه رستوران‌های سطح بالا این کلان شهر است که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد و سرویس‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد.

میز اردور، مسیر تردد معلولین، پارکینگ امن و اختصاصی و پخش موسیقی و اینترنت(Wi-Fi) رایگان از جمله امکانات این کافه رستوران هستند.


در کافه رستوران آرک. آ زیباترین خاطرات را برای خود بسازید.

آخرین کلام

کافه رستوران آرک. آ اصفهان مشرف به کلیسای وانک با دکوراسیونی خارق‌العاده و فضایی آرام و دلنشین با بهترین و لذیذترین غذاهای ملل و غذاهای سنتی ایرانی، بی‌شک از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شهر اصفهان به شمار می‌آید.

هنگام بازدید از جاذبه‌های اصفهان و مابین رفتن از کلیسای تاریخی وانک به یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهر در این کافه رستوران خستگی را از تن به ‌در کنید و در کنار نوشیدن قهوه‌ای خوشمزه یا صرف وعده غذایی سبک و لذیذ، انرژی تازه بگیرید. در این مجموعه غذایی با لذیذترین غذاها و پیش‌غذاها در سه وعده صبحانه و نهار و شام از شما پذیرایی می‌شود.

 

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود